Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπόψιν το Scala χρησιμοποιεί την τεχνολογία της μικρής MQB πλατφόρμας,
ενώ τα Leon-Octavia/Golf-A3 χρησιμοποιούν την τεχνολογία της ανανεωμένης έκδοσης της μεσαίας MQB Evo πλατφόρμας με τα Leon-Octavia να χρησιμοποιούν μεγαλύτερο μεταξόνιο από Golf-A3.
Στην πραγματικότητα το Scala είναι ένα Polo/Ibiza σε επιμηκυσμένο μεταξόνιο και station wagon σχήμα.

Δε μιλάμε μόνο για το σασί, μιλάμε και για τα εξαρτήματα.
Γιατί να σε νοιάζει;
Μπορεί να μη σε νοιάζει και καθόλου.
Αλλά θα το δεις σε διαφορές παντού, από τη μη δυνατότητα παραγγελίας συγκεκριμένου εξοπλισμού, τα τεχνικά, τις ανέσεις, μέχρι τα διαφορετικά εξαρτήματα (από πλαφονιέρες που δεν είναι ίδιες και το infotainment, μέχρι τον τριζωνικό κλιματισμό).
Προσωπικά το Scala θα το σύγκρινα με το Focus σε επίπεδο ανέσεων, όχι με τα υπόλοιπα.
Και όπως έχω ξαναπεί μόνο A-Class θα επέλεγα για premium,
το Golf δεν αξίζει ποιοτικά πάντα τα παραπάνω λεφτά, premium δεν είναι και έχει μικρότερο αμάξωμα.

BTW πολύ δύσκολο το βλέπω να μπαίνει ψηφιακός πίνακας εκ των υστέρων, διότι είναι κάτι σαν εγκέφαλος στο αυτοκίνητο και πρέπει επιπλέον να υπάρχει έγκριση και συμβατότητα. Συν το κόστος που στα συμβατικά καντράν είναι ήδη δυσθεώρητο, πόσο μάλλον στα ψηφιακά.

Και δεν καταλαβαίνω γιατί συγκρίνεις πλούσια έκδοση στο ένα με κουτσουρεμένο εξοπλισμό στο άλλο, ούτε LED oύτε ψηφιακό καντράν ούτε ούτε.
Αν είναι έτσι, από πού προκύπτει η διαφορά των 5k όταν συγκρίνεις άνισα εξοπλιστικά πακέτα.

  • Like 2
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, mp123 είπε

Μα καλά το σκάλα θα  πάρεις. Το σκάλα ;

Μετα από λεον θα πας στο σκάλα ; 
Προσπαθω να σε φέρω στον ίσιο δρόμο πάλι. Παρε φοκους , λεον μανουαλ μην πάρεις τίποτα στην τελική παρά να δώσεις 22κ για το σκάλα.

Υγ έχει γίνει πολυ Χιτ τωρα τελευταία όλοι οι ταρίφες να το αγοράζουν.

Μα καλά τι σουλούπι είναι αυτό που σου αρέσει.

4598453A-8F57-4B33-BEB4-2DD25690F19C.jpeg

Μου αρέσει η τιμή ρε μαν και ότι προσφέρει, είπαμε θα δω διαφορά σε τελική τιμή με τόκους αύριο και στην τελική θα περιμένω το Leon αν δεν έχει μεγάλη διαφορά.

 

18 λεπτά πριν, Masma είπε

Θεωρω πως ειναι η καλυτερη επιλογη να μην πας σε suv εφοσον πραγαμτικα φαινεται να προτειμας τα hatchback. Οποτε δες μονο hatchback. 

Στα δικα μου γούστα το scala δεν ειναι ομορφο. Στο μεταξυ στα 27000 δεν βγαινει και το Golf το καινούριο dsg?

μεταξυ των δυο σιγουρα θα πω Leon εγω αλλα θα κοιτούσα αν επαιρνα hatchback σογουρα το Focus σε st line γραμμη. 
νομιζω στα 20000-24000 εχεις πολλες επιλογες hatcbag.

καλα αν ειναι να δωσεις 27000 κοντα μονο Gold και A- class θα κοιτούσα 

Μαξ 24000 λόγω επιτοκίου παραπάνω δεν πάει, βασικά όπως το κόβω οι 3000€ διαφορά με μισό επιτόκιο μάλλον βγαίνουν στα 1500€ διαφορά.

Αυτά μάλλον αξίζει να τα δώσω , παραπάνω όχι , και με την λογική ότι θα ήθελα 800€ για ψηφιακό καντράν 1000€ για full LED και ηλιοροφή καις 215 για την εγγύηση που στην Seat την κάνουν δώρο

Οπότε βγήκε η διαφορά στα 2000€

 

4 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Υπόψιν το Scala χρησιμοποιεί την τεχνολογία της μικρής MQB πλατφόρμας,
ενώ τα Leon-Octavia/Golf-A3 χρησιμοποιούν την τεχνολογία της ανανεωμένης έκδοσης της μεσαίας MQB Evo πλατφόρμας με τα Leon-Octavia να χρησιμοποιούν μεγαλύτερο μεταξόνιο από Golf-A3.
Στην πραγματικότητα το Scala είναι ένα Polo/Ibiza σε επιμηκυσμένο μεταξόνιο και station wagon σχήμα.

Δε μιλάμε μόνο για το σασί, μιλάμε και για τα εξαρτήματα.
Γιατί να σε νοιάζει;
Μπορεί να μη σε νοιάζει και καθόλου.
Αλλά θα το δεις σε διαφορές παντού, από τη μη δυνατότητα παραγγελίας συγκεκριμένου εξοπλισμού, τα τεχνικά, τις ανέσεις, μέχρι τα διαφορετικά εξαρτήματα (από πλαφονιέρες που δεν είναι ίδιες και το infotainment, μέχρι τον τριζωνικό κλιματισμό).
Προσωπικά το Scala θα το σύγκρινα με το Focus σε επίπεδο ανέσεων, όχι με τα υπόλοιπα.
Και όπως έχω ξαναπεί μόνο A-Class θα επέλεγα για premium,
το Golf δεν αξίζει ποιοτικά πάντα τα παραπάνω λεφτά, premium δεν είναι και έχει μικρότερο αμάξωμα.

BTW πολύ δύσκολο το βλέπω να μπαίνει ψηφιακός πίνακας εκ των υστέρων, διότι είναι κάτι σαν εγκέφαλος στο αυτοκίνητο και πρέπει επιπλέον να υπάρχει έγκριση και συμβατότητα. Συν το κόστος που στα συμβατικά καντράν είναι ήδη δυσθεώρητο, πόσο μάλλον στα ψηφιακά.

Και δεν καταλαβαίνω γιατί συγκρίνεις πλούσια έκδοση στο ένα με κουτσουρεμένο εξοπλισμό στο άλλο, ούτε LED oύτε ψηφιακό καντράν ούτε ούτε.
Αν είναι έτσι, από πού προκύπτει η διαφορά των 5k όταν συγκρίνεις άνισα εξοπλιστικά πακέτα.

Στο Arona ας πούμε μπαίνει το ψηφιακό καντράν μετά με κόστος 800€

Τι διαφορά έχουν στον εξοπλισμό που συγκρίνω?

Η έκδοση που λέω στο Leon έχει απλά LED , το scala επίσης , κινητήρας κιβώτιο ίδια , κάμερα και τα 2 , το ένα αισθητήρες φωτός βροχής το άλλο αναδιπλούμενους καθρέφτες.

Ίσα ίσα νομίζω ξέρω τι συγκρίνω και τις διαφορές που έχουν, οκ στα σύστημα ασφαλείας δεν έκατσα να ψάξω, θα φτιάξω αύριο μία λίστα να την δείς

Αυτά για την πλατφόρμα δεν τα ήξερα ευχαριστώ

Επεξ/σία από tsofras
Δημοσ.

Η παλιά octavia έβγαλε πρόβλημα στο dsg, δεν ξέρω αν φορά το ίδιο το scala.

2 ώρες πριν, sotiriadisc είπε

εχει παρει κανεις φυσικο αέριο ? να μας πει εντυπωσεις ?

Αν έχεις πρατήριο κοντά σου ,ναι ,είσαι τυχερός (3 με 4.5Ε/100 χλμ). Αλλιώς αν είσαι κολλημένος στη κίνηση υγραέριο, αν βγαίνεις εθνική πετρέλαιο .
Περισσότερα εδώ

https://www.insomnia.gr/forums/topic/685699-αυτοκίνητα-με-cng-φυσικό-αέριο/

ή και Facebook στη δημόσια ομάδα (καλό τελικά το FB , μόνο για τα γρουπάκια, σαν τα παλιά yahoo groups για όποιον θυμάται!)

https://www.facebook.com/groups/338589450069216

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, tsofras said:

Στο Arona ας πούμε μπαίνει το ψηφιακό καντράν μετά με κόστος 800€

Τι διαφορά έχουν στον εξοπλισμό που συγκρίνω?

Η έκδοση που λέω στο Leon έχει απλά LED , το scala επίσης , κινητήρας κιβώτιο ίδια , κάμερα και τα 2 , το ένα αισθητήρες φωτός βροχής το άλλο αναδιπλούμενους καθρέφτες.

Ίσα ίσα νομίζω ξέρω τι συγκρίνω και τις διαφορές που έχουν, οκ στα σύστημα ασφαλείας δεν έκατσα να ψάξω, θα φτιάξω αύριο μία λίστα να την δείς

Αυτά για την πλατφόρμα δεν τα ήξερα ευχαριστώ

δηλαδή έστω μόνο το ψηφιακό καντράν που το βάζεις μετα (εγώ κρατώ επιφυλάξεις)
800 ευρώ συν εργατικά για πέταμα να τα δώσεις μετά,
δεν πας μια ώρα αρχύτερα σε άλλο αμάξι που θα σου κοστίσει το ίδιο, σε φτιάχνει όπως γουστάρεις και στην τελική είναι ανανεωμένο και πληρέστερο τεχνολογικά;

όσο για αυτά περί πλατφόρμας,
μην κάνεις το λάθος να τα υποτιμήσεις,
στο ένα αγοράζεις ποιότητα ανέσεων-τεχνολογίας b-segment και στο άλλο c-segment τελευταίας γενιάς

θα σου πω την αλήθεια,
το πιο σημαντικό που αξίζει στο scala είναι τα φυσικά χειριστήρια του κλιματισμού,
σε όλα τα υπόλοιπα οι διαφορές είναι όχι μονο ονομαστικές αλλά και ποιοτικές

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, KoreanW είπε

δηλαδή έστω ψηφιακό καντράν 800 ευρώ για πέταμα να τα δώσεις μετά,
δεν πας μια ώρα αρχύτερα στο αμάξι που θα σου κοστίσει το ίδιο, σε φτιάχνει όπως γουστάρεις και στην τελική είναι ανανεωμένο και πληρέστερο τεχνολογικά

όσο για αυτά περί πλατφόρμας,
μην κάνεις το λάθος να τα υποτιμήσεις,
στο ένα αγοράζεις ποιότητα ανέσεων b-segment και στο άλλο c-segment

θα σου πω την αλήθεια,
το πιο σημαντικό που αξίζει στο scala είναι τα φυσικά χειριστήρια του κλιματισμού,
σε όλα τα υπόλοιπα οι διαφορές είναι όχι μονο ονομαστικές αλλά και ποιοτικές

Thx Man , νόμιζα ότι ήταν ίδια η πλατφόρμα σε αυτά τα 2

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Ετοιμοπαραδοτο σε 1.5 dsg έκδοση Style σε άσπρο ή μαύρο στα 21.000€ απίστευτη τιμή για αυτόματο και με 215€ επέκταση εργοστασιακής εγγύησης για άλλα 2 χρόνια.

Δώρο συναγερμό, αισθητήρες και κάτι άλλο που θα βρούμε αν κλείσω.

Kamiq

Ετοιμοπαραδοτο 1.5 150 DSG υπάρχει και έχει και 2 σε αυτό το τούμπανο χρώμα το lava blue στις 22.000€ έκδοση όμως ambition με 16αρες.

Η ambition εχει 500€ κατω απο τη style στο kamiq σε τιμες τιμοκαταλογου. Και kamiq με scala εχουν ακριβως την ιδια τιμη στη style στο 1.5 dsg. Τι διαολο εγινε με το kamiq ψηλωσε  και ακριβυνε;;

  • Like 1
Δημοσ.

Μετά και τις τελευταίες αναλύσεις και επειδή δείχνει η διαφορά να είναι μικρότερη από 20€ τον μήνα, θα μείνω στην απόφαση για το Leon μηχανικό με ηλιοροφή να το πάρω και ανθρακι και να τελειώνουμε.

Σας ευχαριστώ και πάλι για την υπομονή σας και την αγάπη σας 🥰

Οπότε ή θα είμαι τυχερός και θα πάρει γραμμή ή από Οκτώβρη , δεν μαμιεται μετά από όλη αυτή την ιστορία ας αξίζει η φωτογραφία όταν έρθει γιατί με το Scala θα ξενερωνατεε 🤣

22 λεπτά πριν, korakios είπε

Η παλιά octavia έβγαλε πρόβλημα στο dsg, δεν ξέρω αν φορά το ίδιο το scala.

Αν έχεις πρατήριο κοντά σου ,ναι ,είσαι τυχερός (3 με 4.5Ε/100 χλμ). Αλλιώς αν είσαι κολλημένος στη κίνηση υγραέριο, αν βγαίνεις εθνική πετρέλαιο .
Περισσότερα εδώ

https://www.insomnia.gr/forums/topic/685699-αυτοκίνητα-με-cng-φυσικό-αέριο/

ή και Facebook στη δημόσια ομάδα (καλό τελικά το FB , μόνο για τα γρουπάκια, σαν τα παλιά yahoo groups για όποιον θυμάται!)

https://www.facebook.com/groups/338589450069216

Θεωρητικά έχουν λύσει κάποια θέματα από το DSG , βέβαια έτσι έλεγαν και το 12 που πήρα το δικό μου και το έφτιαξα 3 φορές αλλά οκ.....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για μένα 2 πράγματα πρέπει να κάνεις:

- να μην ακούς εμάς, να ακούς τον εαυτό σου μόνο και τις ανάγκες σου (ακόμα λυπάμαι για σένα που έχασες τα 2 χιλιάρικα με το Πεζώ)
- να διαπραγματευτείς πιο πολύ την αγορά που θα κάνεις

θεωρώ ότι γενικά έχουν πολυακριβύνει ανεξηγητα τα αυτοκίνητα,
ένα υβριδικό Γιάρις έχει φτάσει να κοστίζει περί τα 20 χιλιάρικα
κι ένα ηλεκτρικό Κόρσα περί τα 30 χιλιάρικα...
παρομοίως για τις τιμές με τις ηλεκτρικές φτηνοκατασκευές του vag

όλο αυτό το βρίσκω λάθος με κάποιον τρόπο

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 4
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μετά και τις τελευταίες αναλύσεις και επειδή δείχνει η διαφορά να είναι μικρότερη από 20€ τον μήνα, θα μείνω στην απόφαση για το Leon μηχανικό με ηλιοροφή να το πάρω και ανθρακι και να τελειώνουμε.

Ηλιοροφή οκ, καταλαβαίνω ,είχα στο παλιό Ρόβερ και έβγαζε τρελά γούστα , αλλά θα πήγαινα σε αυτόματο και με τα ρέστα θα έκανα καλύτερα γούστα :)

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, KoreanW είπε

δηλαδή έστω μόνο το ψηφιακό καντράν που το βάζεις μετα (εγώ κρατώ επιφυλάξεις)
800 ευρώ συν εργατικά για πέταμα να τα δώσεις μετά,
δεν πας μια ώρα αρχύτερα σε άλλο αμάξι που θα σου κοστίσει το ίδιο, σε φτιάχνει όπως γουστάρεις και στην τελική είναι ανανεωμένο και πληρέστερο τεχνολογικά;

όσο για αυτά περί πλατφόρμας,
μην κάνεις το λάθος να τα υποτιμήσεις,
στο ένα αγοράζεις ποιότητα ανέσεων-τεχνολογίας b-segment και στο άλλο c-segment τελευταίας γενιάς

θα σου πω την αλήθεια,
το πιο σημαντικό που αξίζει στο scala είναι τα φυσικά χειριστήρια του κλιματισμού,
σε όλα τα υπόλοιπα οι διαφορές είναι όχι μονο ονομαστικές αλλά και ποιοτικές

Μην κράτα επιφυλάξεις  πλέον  και ο Σπανός  βγάζει  γενια .Το Πριν  και  το μετά .

Screenshot_20200716-012238_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200716-012231_Samsung Internet.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, korakios είπε

Ηλιοροφή οκ, καταλαβαίνω ,είχα στο παλιό Ρόβερ και έβγαζε τρελά γούστα , αλλά θα πήγαινα σε αυτόματο και με τα ρέστα θα έκανα καλύτερα γούστα :)

Όπως έχω ξαναπεί ένα άγχος για το αυτόματο το έχω , θα ακούσω αυτή τη φορά τη διαίσθηση μου , θα πάρω αυτό που γουστάρω και για να μην χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο θα το πάρω μηχανικό.

Αν θέλω και καμιά βελτίωση να μην φοβάμαι την ροπή για το DSG

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, s2000rr said:

Μην κράτα επιφυλάξεις  πλέον  και ο Σπανός  βγάζει  γενια .Το Πριν  και  το μετά .

Screenshot_20200716-012238_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200716-012231_Samsung Internet.jpg

ξέρω ότι τα πάντα γίνονται

εδώ παίρνουν καντράν (με τον εγκέφαλο) από τη μια μάρκα του vag
και το τοποθετούν που είναι κ καλά ξένο, σε άλλης μάρκας μοντέλο του vag

απλά λέω ότι δεν υπάρχει πάντα εγγυημένη συμβατότητα (γιατί υπάρχουν στο αμάξι κι άλλοι εγκέφαλοι, canbus, εξαρτήματα, model year κλπ)
μπορεί να χρειαστούν πατέντες-κωδικοποίηση, μπορεί και ελάχιστα
αλλά βάλε λίγο το (πολύ υψηλό) κόστος ανταλλακτικού-εργατικών
βάλε κι ότι σου ξηλώνει ταμπλό...
λες πού να πας να μπλέξεις, άστο το εργοστασιακό εκεί που είναι αυτό όπως είναι

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KoreanW είπε

ξέρω ότι τα πάντα γίνονται

εδώ παίρνουν καντράν (με τον εγκέφαλο) από τη μια μάρκα του vag
και το τοποθετούν που είναι ξένο, σε άλλης μάρκας μοντέλο του vag

απλά λέω ότι δεν υπάρχει εγγυημένη συμβατότητα
μπορεί να χρειαστούν πατέντες-κωδικοποίηση, μπορεί και ελάχιστα
αλλά βάλε λίγο το (πολύ υψηλό) κόστος ανταλλακτικού-εργατικών
βάλε κι ότι σου ξηλώνει ταμπλό...
λες άστο το εργοστασιακό εκεί που είναι

Εγγυημένη  συμβατότητα  υπ άρχει  αν ξέρεις  που να απευθυνθείς. Οι συγκεκριμένοι κάνουν  παπάδες...Και  φώτο  για το φίλο  tsofras  από   σκοντα 

Screenshot_20200716-013338_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200716-013358_Samsung Internet.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, KoreanW είπε

για μένα 2 πράγματα πρέπει να κάνεις:

- να μην ακούς εμάς, να ακούς τον εαυτό σου μόνο και τις ανάγκες σου (ακόμα λυπάμαι για σένα που έχασες τα 2 χιλιάρικα με το Πεζώ)
- να διαπραγματευτείς πιο πολύ την αγορά που θα κάνεις

θεωρώ ότι γενικά έχουν πολυακριβύνει ανεξηγητα τα αυτοκίνητα,
ένα υβριδικό Γιάρις έχει φτάσει να κοστίζει περί τα 20 χιλιάρικα
κι ένα υβριδικό Κόρσα περί τα 30 χιλιάρικα...
όλο αυτό το βρίσκω λάθος με κάποιον τρόπο

Συμφωνώ

1300€ έχασα με το 2008

Θα πάρω αύριο να ρωτήσω τελική , το αυτόματο μου το είχε ρίξει 500€ θα ζητήσω αντίστοιχη έκπτωση και στο μηχανικό να πέσει στα 24200€

To σκάλα με εγγύηση και ψηφιακό θα πήγαινε 22.000€

Με μισό επιτόκιο μιλάμε γιας 1000€ διαφορά

Αλλά ναι το έχουμε πει έχουν ακριβινει παρά πολύ τα αυτοκίνητα γενικά και τα ηλίθια τέλη ταξινόμησης δεν βοηθάνε καθόλου ακόμη και τα καινούρια.

3 λεπτά πριν, s2000rr είπε

Εγγυημένη  συμβατότητα  υπ άρχει  αν ξέρεις  που να απευθυνθείς. Οι συγκεκριμένοι κάνουν  παπάδες...Και  φώτο  για το φίλο  tsofras  από   σκοντα 

Screenshot_20200716-013338_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200716-013358_Samsung Internet.jpg

 Delectronics εγγύηση είχαν αλλάξει led εσωτερικά στο μισό Opel club 🤣

Πολύ σωστός ο τύπος μπράβο του

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tsofras είπε

Όπως έχω ξαναπεί ένα άγχος για το αυτόματο το έχω , θα ακούσω αυτή τη φορά τη διαίσθηση μου , θα πάρω αυτό που γουστάρω και για να μην χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο θα το πάρω μηχανικό.

Αν θέλω και καμιά βελτίωση να μην φοβάμαι την ροπή για το DSG

Σοβαρά απορώ πως σου πέρασε από το μυαλό να πάρεις το σκάλα. Όχι μόνο σου πέρασε αλλά το πίστεψες κιόλας. Πάλι καλά που επανηλθες και δεν έκανες το λάθος να πας να το πάρεις. Παρε λεον μανουαλ κοιτά μην περάσεις τα 22κ που έχεις όριο και τέλος. Αφού αυτό θέλεις από την αρχή.Στην τελική παρε το παλιό με τα 20κ περίπου που είχες πει που ήταν με οροφή και αυτόματο.
Μα καλά ρε μαν το σκάλα. Το σκάλα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...