Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, jobous είπε

 

Μια χαρά υβριδικά θεωρούνται στα τέλη ταξινόμησης

Και πως βγαζεις αυτο το συμπερασμα; Μπορεις να το τεκμηριωσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Aν δεν υπάρξει τελική διατύπωση στο νόμο και η απαραίτητη διευκρινιστική εφαρμοστική εγκύκλιος από το Υπουργείο, ΜΕΤΑ την ψήφιση του νόμου και τη θέση του σε ισχύ, μην περιμένετε να ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, c-max είπε

Και πως βγαζεις αυτο το συμπερασμα; Μπορεις να το τεκμηριωσεις;

http://www.opengov.gr/minfin/?p=9308&cpage=2#comments

Τα υβριδικά μηχανοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από την Οδηγία 2007/46/ΕΚ, όπως ισχύει και ειδικότερα τα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον Κανονισμό 692/2008, όπως ισχύει, με εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα μεγαλύτερη από ή ίση με πενήντα ένα (51) γρ./χλμ., απαλλάσσονται από το πενήντα τοις εκατό (50%) του προβλεπόμενου από το άρθρο αυτό τέλους ταξινόμησης. Τα υβριδικά αυτοκίνητα του προηγούμενου εδαφίου με εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα μικρότερη ή ίση με πενήντα (50) γρ./χλμ., απαλλάσσονται από το εβδομήντα πέντε (75%) του προβλεπόμενου από τις διατάξεις του άρθρου αυτού τέλους ταξινόμησης. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον Κανονισμό 692/2008, δεν υπόκεινται στο προβλεπόμενο από τις διατάξεις του παρόντος τέλους ταξινόμησης.».

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/el/TXT/?uri=CELEX%3A32007L0046

14.

«υβριδικό μηχανοκίνητο όχημα»: όχημα με δύο τουλάχιστον διαφορετικούς μετατροπείς ενέργειας και δύο διαφορετικά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας (επί του οχήματος) για την κίνηση του οχήματος,

15.

«υβριδικό ηλεκτρικό όχημα»: υβριδικό όχημα το οποίο, για τη μηχανική του κίνηση, αντλεί ενέργεια από τις ακόλουθες δύο πηγές αποθηκευμένης ενέργειας/ισχύος επί του οχήματος:

αναλώσιμο καύσιμο,

διάταξη αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας/ισχύος (π.χ. συσσωρευτής, πυκνωτής, σφόνδυλος/γεννήτρια κ.λπ.),

Η διάταξη περί μείωσης τέλους ταξινόμησης αφορά και τους 2 ορισμούς, υβριδικά μηχανοκίνητα και υβριδικά ηλεκτρικά

Επεξ/σία από sacredcrow
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κρατάς το 50% στα τέλη. Για πάνω απο 20000 τα τέλη μέχρι σήμερα είναι στο 24% (άρα λόγω υβριδικού 12%) Τελική τιμή : 20300 * 1,36 (24% φπα & 12% τέλη ταξ.) = 27.608 €.
Για επαύξηση 10% δεν παίζει αφού για το Golf τα καυσαέρια είναι (Εκπομπές CO₂ μικτού κύκλου) 106 g/km2.
Άρα πρώτα από όλα είσαι σίγουρος για τα 20300 προ φόρων ?? (χρώμα κτλ). Αν ναι τότε οι νέες τιμές στα τέλη σε βολεύουν αφού τα τέλη θα πέσουν....

Το κέρδος σου θα είναι περίπου 880 €. (Νέα τέλη 14000 * 4% + 3000 * 26% + 3000*53% + 300 * 62%) * 50%)

Επεξ/σία από jobous
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, sacredcrow είπε

http://www.opengov.gr/minfin/?p=9308&cpage=2#comments

Τα υβριδικά μηχανοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από την Οδηγία 2007/46/ΕΚ, όπως ισχύει και ειδικότερα τα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον Κανονισμό 692/2008, όπως ισχύει, με εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα μεγαλύτερη από ή ίση με πενήντα ένα (51) γρ./χλμ., απαλλάσσονται από το πενήντα τοις εκατό (50%) του προβλεπόμενου από το άρθρο αυτό τέλους ταξινόμησης. Τα υβριδικά αυτοκίνητα του προηγούμενου εδαφίου με εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα μικρότερη ή ίση με πενήντα (50) γρ./χλμ., απαλλάσσονται από το εβδομήντα πέντε (75%) του προβλεπόμενου από τις διατάξεις του άρθρου αυτού τέλους ταξινόμησης. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον Κανονισμό 692/2008, δεν υπόκεινται στο προβλεπόμενο από τις διατάξεις του παρόντος τέλους ταξινόμησης.».

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/el/TXT/?uri=CELEX%3A32007L0046

14.

«υβριδικό μηχανοκίνητο όχημα»: όχημα με δύο τουλάχιστον διαφορετικούς μετατροπείς ενέργειας και δύο διαφορετικά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας (επί του οχήματος) για την κίνηση του οχήματος,

15.

«υβριδικό ηλεκτρικό όχημα»: υβριδικό όχημα το οποίο, για τη μηχανική του κίνηση, αντλεί ενέργεια από τις ακόλουθες δύο πηγές αποθηκευμένης ενέργειας/ισχύος επί του οχήματος:

αναλώσιμο καύσιμο,

διάταξη αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας/ισχύος (π.χ. συσσωρευτής, πυκνωτής, σφόνδυλος/γεννήτρια κ.λπ.),

Η διάταξη περί μείωσης τέλους ταξινόμησης αφορά και τους 2 ορισμούς, υβριδικά μηχανοκίνητα και υβριδικά ηλεκτρικά

Δεν ειναι ξεκαθαρο. Τα mild hybrid ειναι μια μικρη υποβοηθηση του κινητηρα καυσης που λειτουργει συνεχως. Τα υβριδικα εχουν την δυνατοτητα να λειτουργησουν αποκλειτικα με τον ηλεκτροκινητηρα κατι που δεν υσχυει για τα mild hybrid

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, c-max είπε

Δεν ειναι ξεκαθαρο. Τα mild hybrid ειναι μια μικρη υποβοηθηση του κινητηρα καυσης που λειτουργει συνεχως. Τα υβριδικα εχουν την δυνατοτητα να λειτουργησουν αποκλειτικα με τον ηλεκτροκινητηρα κατι που δεν υσχυει για τα mild hybrid

Διαφωνώ, να σου πω.. Τα υβριδικά δεν έχουν όλα τη δυνατότητα να κινούνται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτά που περιγράφεις είναι τα καινούργια plug-in υβριδικά.

Π.χ. το Yaris δεν κινείται με μπαταρίες, και μια χαρά υβριδικό θεωρείται.

Ο ορισμός είναι ξεκάθαρος κατά τα άλλα:

  • δύο τουλάχιστον διαφορετικούς μετατροπείς ενέργειας και
  • δύο διαφορετικά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας (επί του οχήματος) για την κίνηση του οχήματος,

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, jobous είπε

Κρατάς το 50% στα τέλη. Για πάνω απο 20000 τα τέλη μέχρι σήμερα είναι στο 24% (άρα λόγω υβριδικού 12%) Τελική τιμή : 20300 * 1,36 (24% φπα & 12% τέλη ταξ.) = 27.608 €.
Για επαύξηση 10% δεν παίζει αφού για το Golf τα καυσαέρια είναι (Εκπομπές CO₂ μικτού κύκλου) 106 g/km2.
Άρα πρώτα από όλα είσαι σίγουρος για τα 20300 προ φόρων ?? (χρώμα κτλ). Αν ναι τότε οι νέες τιμές στα τέλη σε βολεύουν αφού τα τέλη θα πέσουν....

Το κέρδος σου θα είναι περίπου 880 €. (Νέα τέλη 14000 * 4% + 3000 * 26% + 3000*53% + 300 * 62%) * 50%)

Αυτό το 28700 δεν μου βγαίνει , μπορεί να είπαν λάθος την τιμή προ φόρων θα ρωτήσω , σε ευχαριστώ 

 

14 λεπτά πριν, c-max είπε

Δεν ειναι ξεκαθαρο. Τα mild hybrid ειναι μια μικρη υποβοηθηση του κινητηρα καυσης που λειτουργει συνεχως. Τα υβριδικα εχουν την δυνατοτητα να λειτουργησουν αποκλειτικα με τον ηλεκτροκινητηρα κατι που δεν υσχυει για τα mild hybrid

Γιατί ρε μαν , ξεκάθαρο νομίζω είναι όπως γράφει και ο @sacredcrow

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, jobous είπε

Κρατάς το 50% στα τέλη. Για πάνω απο 20000 τα τέλη μέχρι σήμερα είναι στο 16% (άρα λόγω υβριδικού 8%) Τελική τιμή : 20300 * 1,32 (24% φπα & 8% τέλη ταξ.) = 26.796 €.
Για επαύξηση 10% δεν παίζει αφού για το Golf τα καυσαέρια είναι (Εκπομπές CO₂ μικτού κύκλου) 106 g/km2.
Άρα πρώτα από όλα είσαι σίγουρος για τα 20300 προ φόρων ?? (χρώμα κτλ). Αν ναι τότε οι νέες τιμές στα τέλη σε βολεύουν αφού τα τέλη θα πέσουν....

Ακόμα και έτσι όπως λες υπολογίζεις λάθος. 

Ο νόμος λέει:  Η τελική τιμή πώλησης των ΙΧ προκύπτει από τον εξής υπολογισμό. Ο εισαγωγέας δηλώνει την προ φόρων λιανική τιμή του οχήματος. Επί αυτής της αξίας υπολογίζεται το τέλος ταξινόμησης με συντελεστή επί του συνόλου της αξίας και στη συνέχεια επί της προ φόρων αξίας επιβάλλεται και ΦΠΑ 24%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αυτό το 28700 δεν μου βγαίνει , μπορεί να είπαν λάθος την τιμή προ φόρων θα ρωτήσω , σε ευχαριστώ 

Γιατί ρε μαν , ξεκάθαρο νομίζω είναι όπως γράφει και ο @sacredcrow

Γιατι τοτε θα αναγκαστουν να χασουν 50% απο τα τελη ταξινομησης σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα καθως ολοι θα προσφερουν mild hybrid. Στα ford focus θα προσφερονται και με απλους και με mild hubrid απο οτι λενε. Αν ειναι ετσι το mild hybrid θα ειναι πιο φθηνο απο το απλο. Τι νοημα εχει τοτε; Τεσπα κοντα ειναι για να ξεκαθαρησει το τοπιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πες μου που είναι το λάθος ??  

Γράφω 20300 * 1,36 (24% φπα & 12% τέλη ταξ.)

Δηλαδή  20300 (τιμή προ φόρων)  + { 20300*0,24 ( 24% φπα) + 20300 (τιμή προ φόρων)*0,12 (12% τέλη ταξιν.)}

1 λεπτό πριν, c-max είπε

Γιατι τοτε θα αναγκαστουν να χασουν 50% απο τα τελη ταξινομησης σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα καθως ολοι θα προσφερουν mild hybrid. Στα ford focus θα προσφερονται και με απλους και με mild hubrid απο οτι λενε. Αν ειναι ετσι το mild hybrid θα ειναι πιο φθηνο απο το απλο. Τι νοημα εχει τοτε; Τεσπα κοντα ειναι για να ξεκαθαρησει το τοπιο.

Φυσικά για αυτό θα σταματήσει η ford να δίνει το focus με υβριδική και χωρίς υβριδική στις ίδιες εκδόσεις εξοπλισμού.... Την απλή 125άρα θα την αφήσει για τις χαμηλές εκδόσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, c-max είπε

Γιατι τοτε θα αναγκαστουν να χασουν 50% απο τα τελη ταξινομησης σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα καθως ολοι θα προσφερουν mild hybrid. Στα ford focus θα προσφερονται και με απλους και με mild hubrid απο οτι λενε. Αν ειναι ετσι το mild hybrid θα ειναι πιο φθηνο απο το απλο. Τι νοημα εχει τοτε; Τεσπα κοντα ειναι για να ξεκαθαρησει το τοπιο.

Μα αυτό δεν είναι το νόημα ? Να έχεις ελαφρύνσεις θεωρητικά στα τέλη ταξινόμησης για να προτιμήσεις πιο οικολογικό αυτοκίνητο . Όποτε σωστά το mild hybrid θα βγει πιο φθηνό σε σχέση με το απλό γιατί αυτό θέλουν να πετύχουν.

Ολα αυτά βέβαια αν το mild hybrid δεν έχει μεγάλη διαφορά σε τιμή σε σχέση με το απλό. Γιατί αν είναι π.χ. 4000€ ακριβότερο και αλλάζεις και κλίμακα δεν θα σε συμφέρει 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, jobous είπε

Για πες μου που είναι το λάθος ??  

Γράφω 20300 * 1,36 (24% φπα & 12% τέλη ταξ.)

Δηλαδή  20300 (τιμή προ φόρων)  + { 20300*0,24 ( 24% φπα) + 20300 (τιμή προ φόρων)*0,12 (12% τέλη ταξιν.)}

Καταρχήν έχεις κάνει διόρθωση στο πρώτο ποστ σου. Οπότε ένα λάθος. 

Δεύτερον δεν υπολογίζεις 20300 x 36% =τάδε 

Τρίτον εγώ απάντησα στο πρώτο ποστ πριν το αλλάξεις "έξυπνε"

Επεξ/σία από St3liosGr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίμιο το kamiq στην κατανάλωση του. 

Από Κινέττα μέχρι και Νέα Πέραμο σημειωτον. 

Σε στάση στη Νεστάνη ήμασταν 3 kamiq. Με 18αρα ζάντα είναι εντελώς άλλο αυτοκίνητο οπτικά. 

Πολυ άνετο στην οδήγηση και επιτέλους μετά από καιρό ο παλιός επαρχιακός δρόμος δεν ήταν κουραστικός αφού μπορούσα να προσπερνάω στο χαλαρό. 

Στο ύψος των Μεγάρων εμφανίστηκε δίπλα μου ένα seat ateca. Κόκκινο με πανοραμική... μέσα στην καύλα ήτανε... το χαζευα όσο ήμασταν δίπλα δίπλα. 

Στην 2η φώτο ένα μικρό ακριδάκι πάνω στις μπάρες 😁😁😁

 

Ps Μας λυπάμαι όλους εμάς που δεν μένουμε επαρχία. Να βρισκα δουλειά θα έφευγα χτες. Γύρισα και σιχάθηκα (πάλι) τη ζωή μου. Επαρχία μόνο!!! Και μιλάω για βουνό έτσι όπου για να πάρω εσπρεσακι κάνω 15 λεπτά  κατάβαση με το τούτου. Αλλά τ'αξιζει. Ούτε κλιματισμός, αεράκι φουλ, κήπος με τα πάντα, καθαρός αέρας.... Μας λυπάμαι απλά!!! 

 

IMG_20200712_202212.jpg

IMG_20200712_145847.jpg

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, chill είπε

Τίμιο το kamiq στην κατανάλωση του. 

Από Κινέττα μέχρι και Νέα Πέραμο σημειωτον. 

Σε στάση στη Νεστάνη ήμασταν 3 kamiq. Με 18αρα ζάντα είναι εντελώς άλλο αυτοκίνητο οπτικά. 

Πολυ άνετο στην οδήγηση και επιτέλους μετά από καιρό ο παλιός επαρχιακός δρόμος δεν ήταν κουραστικός αφού μπορούσα να προσπερνάω στο χαλαρό. 

Στο ύψος των Μεγάρων εμφανίστηκε δίπλα μου ένα seat ateca. Κόκκινο με πανοραμική... μέσα στην καύλα ήτανε... το χαζευα όσο ήμασταν δίπλα δίπλα. 

Στην 2η φώτο ένα μικρό ακριδάκι πάνω στις μπάρες 😁😁😁

Ps Μας λυπάμαι όλους εμάς που δεν μένουμε επαρχία. Να βρισκα δουλειά θα έφευγα χτες. Γύρισα και σιχάθηκα (πάλι) τη ζωή μου. Επαρχία μόνο!!! Και μιλάω για βουνό έτσι όπου για να πάρω εσπρεσακι κάνω 15 λεπτά  κατάβαση με το τούτου. Αλλά τ'αξιζει. Ούτε κλιματισμός, αεράκι φουλ, κήπος με τα πάντα, καθαρός αέρας.... Μας λυπάμαι απλά!!! 

IMG_20200712_202212.jpg

IMG_20200712_145847.jpg

Φοβερός. Τίποτα δεν καίει. Εμένα είναι περίπου στο 7.3 - 7.4 μικτό σε αντίστοιχη διαδρομή συν κίνηση στα διόδια κάποια χλμ Βέβαια όπως έχω ξαναπεί έχω βαρύ πόδι (και αδυναμία στο σκάσιμο του turbo)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, St3liosGr είπε

Καταρχήν έχεις κάνει διόρθωση στο πρώτο ποστ σου. Οπότε ένα λάθος. 

Δεύτερον δεν υπολογίζεις 20300 x 36% =τάδε 

Τρίτον εγώ απάντησα στο πρώτο ποστ πριν το αλλάξεις "έξυπνε"

Θα εκτιμούσα πάρα πολύ τα ειρωνικά σου σχόλια να τα κάνεις σε άλλον και όχι σε μένα..... και να προσέχεις περισσότερο πότε γράφεται κάτι και πότε  αναφέρεις ότι γράφτηκε , γιατί υπάρχει μια διαφορά... αφού το ισχυρίζεσαι κιόλας....

Επεξ/σία από jobous
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...