Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ο φίλος ανέβασε φωτό απο την αντιπροσωπεία που του έχει έρθει

@paylidis Κανόνισε να το πάρεις και να μας ανεβάσεις φωτογραφίες ανάποδα

sorry παιδια το κινητο τα κανει αυτα παιρνει πρωτοβουλίες :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tsofras είπε

1) Το C5 Aircross αλλά μόνο στην Feel έκδοση που πάει όπως 26.000 (29.000+ μαζί με τόκους) . Πολλά τα λεφτά οπότε το σκέφτομαι

Την έκδοση Inspire, για ποιό λόγο την απορρίπτεις  ?  

Επεξ/σία από nekrik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nekrik είπε

Η έκδοση Inspire γιατί δεν κάνει ?  

Δεν είναι ότι δεν κάνει , θα ήθελα τουλάχιστον την κάμερα , τους αναδιπλούμενους καθρέφτες και νομίζω ότι δεν έχει και mirroring

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν είναι ότι δεν κάνει , θα ήθελα τουλάχιστον την κάμερα , τους αναδιπλούμενους καθρέφτες και νομίζω ότι δεν έχει και mirroring

Οκ. Η κάμερα όντως είναι μεγαλη βοήθεια. Δεν εχει δηλαδή carplay ? Λέτε ρε παιδιά με τις αλλαγές στις κλιμακες τελών ταξινόμησης να εχουμε λιγο νορμαλ εξοπλισμούς χωρίς να δίνουμε τα μαλλιοκέφαλα μας σε κάνα εξτραδάκι ?

Επεξ/σία από nekrik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H καμερα παιδια πολυ βολικη ειχα στο Bmw και το καινουργιο δε θα εχει, θα τη βαλω εν καιρο εργοστασιακη retrofit περιπου 300€... αν κ στην αρχη θα μου κακοφανει η ελλειψη της

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καμερα ειναι nice to have και δεν ειναι επ ουδενι απαραιτητη.

Για το παρκαρισμα αναγνωριζω οτι λογω ογκου υψους ειναι λιγο πιο δυσκολο αλλα αν εχεις αισθητηρες εισαι μια χαρα και δεν χρειαζεσαι κατι αλλο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

Η καμερα ειναι nice to have και δεν ειναι επ ουδενι απαραιτητη.

Για το παρκαρισμα αναγνωριζω οτι λογω ογκου υψους ειναι λιγο πιο δυσκολο αλλα αν εχεις αισθητηρες εισαι μια χαρα και δεν χρειαζεσαι κατι αλλο.

Συμφωνώ , απλά η έκδοση Inspire πλησιάζει τα 23.000ε , κάμερα έχει το C3 της γυναίκας μου και αναδιπλούμενους καθρέφτες και το αγοράσαμε 13200

Ναι δεν είναι ίδια αυτοκίνητα αλλά αναγκαστικά κάνεις την σύγκριση

Για αυτό και σκέφτομαι και το C3 aircross γιατί έστω στα 21.300 έχω όλο το εξοπλισμό που χρειάζομαι και σε αυτόματο (ναι είπαμε διαφορετικό αμάξι)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, paylidis είπε

H καμερα παιδια πολυ βολικη ειχα στο Bmw και το καινουργιο δε θα εχει, θα τη βαλω εν καιρο εργοστασιακη retrofit περιπου 300€... αν κ στην αρχη θα μου κακοφανει η ελλειψη της

Το ακριβώς αντίθετο είμαι εγώ.....τα εταιρικά είχαν κάμερα, είχαν αισθητήρες όχι μόνο παρκαρίσματος αλλά και κίνησης ο μπουρτζόβλαχος πήγαινα με το μάτι (Αλλά τι μάτι έτσι είμαι γεννημένος....παρκαδάρος 😛). Anyway τον αισθητήρα κίνησης - εννοώ αυτό που βαράει όταν πλησιάζεις αντικείμενα ακόμα και εν κινήσει - το λάτρεψα, μου έγινε συνήθεια αλλά Q5 δεν μπορώ να αγοράσω. Θα βολευτώ με την φτωχή Τσέχα.

Και καλύτερα κιόλας, γιατί όταν είχα το Q5 μόνο μέσα δεν κοιμόμουν αν και θα μπορούσα. Ξέρεις τι είναι να έχεις ξεκινήσει για αρχαία Ολυμπία από Αθήνα και ξαφνικά να βρίσκεσαι Μονεμβάσια γιατί δεν μπορούσες να αφήσεις το τιμόνι (δεν εννοώ να αλλάξεις γνώμη στη μέση εννοώ να πηγαίνεις Ολυμπία και να φεύγεις για την άλλη άκρη 😛) Και δώστου πλήρωνε πετρέλαια αντ μπλου και διανυκτερεύσεις εκτός έδρας :lol:

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ AUDI, paylidis κουράγιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, chill είπε

Και καλύτερα κιόλας, γιατί όταν είχα το Q5 μόνο μέσα δεν κοιμόμουν αν και θα μπορούσα. Ξέρεις τι είναι να έχεις ξεκινήσει για αρχαία Ολυμπία από Αθήνα και ξαφνικά να βρίσκεσαι Μονεμβάσια γιατί δεν μπορούσες να αφήσεις το τιμόνι (δεν εννοώ να αλλάξεις γνώμη στη μέση εννοώ να πηγαίνεις Ολυμπία και να φεύγεις για την άλλη άκρη 😛) Και δώστου πλήρωνε πετρέλαια αντ μπλου και διανυκτερεύσεις εκτός έδρας :lol:

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ AUDI, paylidis κουράγιο.

κατι δε πιανω...!? Σου αρεσε τοσο πολυ οδηγικά που εκανες παραπανω ταξιδια;

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, chill είπε

Το ακριβώς αντίθετο είμαι εγώ.....τα εταιρικά είχαν κάμερα, είχαν αισθητήρες όχι μόνο παρκαρίσματος αλλά και κίνησης ο μπουρτζόβλαχος πήγαινα με το μάτι (Αλλά τι μάτι έτσι είμαι γεννημένος....παρκαδάρος 😛). Anyway τον αισθητήρα κίνησης - εννοώ αυτό που βαράει όταν πλησιάζεις αντικείμενα ακόμα και εν κινήσει - το λάτρεψα, μου έγινε συνήθεια αλλά Q5 δεν μπορώ να αγοράσω. Θα βολευτώ με την φτωχή Τσέχα.

Και καλύτερα κιόλας, γιατί όταν είχα το Q5 μόνο μέσα δεν κοιμόμουν αν και θα μπορούσα. Ξέρεις τι είναι να έχεις ξεκινήσει για αρχαία Ολυμπία από Αθήνα και ξαφνικά να βρίσκεσαι Μονεμβάσια γιατί δεν μπορούσες να αφήσεις το τιμόνι (δεν εννοώ να αλλάξεις γνώμη στη μέση εννοώ να πηγαίνεις Ολυμπία και να φεύγεις για την άλλη άκρη 😛) Και δώστου πλήρωνε πετρέλαια αντ μπλου και διανυκτερεύσεις εκτός έδρας :lol:

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ AUDI, paylidis κουράγιο.

ποσο ηταν η  φορολογικη επιβαρυνση για το q5?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Renault να δώ το Clio RS Line Αυτόματο που είναι στα 21700 και έχει τα πάντα απο εξοπλισμό (καμερα, αισθητήρες μπρος-πίσω , αναδιπλούμενοι καθρέφτες , led φώτα , keyless) και είναι και σε καλό μέγεθος με 390λ πορτ μπαγκαζ

Πολλά τα λεφτά για Clio πάντως, τα ταμπούρα είναι μόνο στο μάτι νομίζω, στα τεστ τα έχει πάει πάρα πολύ καλά. Επίσης το πορτ μπαγκάζ δεν ξέρω πως το μέτρησαν και το έβγαλαν τόσο, νομίζω περισσότερο marketing είναι, στην τελική βάζεις και μπάρες - μπαγκαζιέρα οροφής για 2 φορές το χρόνο. Κατά τα άλλα 5 αστέρια και πολύ όμορφο, ειδικά αν έχουν αυτό το πορτοκαλί από κοντά είναι super. Αν υπήρχε manual θα το κοιτούσα, έχω διαβάσει αντικρουόμενες απόψεις για το αυτόματο ( αργεί κτλ κτλ ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, bkran είπε

Πολλά τα λεφτά για Clio πάντως, τα ταμπούρα είναι μόνο στο μάτι νομίζω, στα τεστ τα έχει πάει πάρα πολύ καλά. Επίσης το πορτ μπαγκάζ δεν ξέρω πως το μέτρησαν και το έβγαλαν τόσο, νομίζω περισσότερο marketing είναι, στην τελική βάζεις και μπάρες - μπαγκαζιέρα οροφής για 2 φορές το χρόνο. Κατά τα άλλα 5 αστέρια και πολύ όμορφο, ειδικά αν έχουν αυτό το πορτοκαλί από κοντά είναι super. Αν υπήρχε manual θα το κοιτούσα, έχω διαβάσει αντικρουόμενες απόψεις για το αυτόματο ( αργεί κτλ κτλ ).

Θα συμφωνούσα με το πολλά τα λεφτά για το Clio αν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στον ανταγωνισμό σε κινητήρα , κιβώτιο , εξοπλισμό.

Αλλά εγώ δεν βρίσκω κάτι αντίστοιχο για αυτό και το κοιτάω (και οκ είναι και όμορφο αμάξι , απλά έχει ο πατέρας μου το προηγούμενο και αυτό που φαίνεται ίδιο)

Όσο για το πορτ μπαγκαζ , έχει βάθος για αυτό βγαίνουν τα 391 λίτρα

Για θέματα στο κιβώτιο που έψαξα δεν βρήκα τίποτα πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, paylidis είπε

κατι δε πιανω...!? Σου αρεσε τοσο πολυ οδηγικά που εκανες παραπανω ταξιδια;

 

Ω ναι!!! Δεν έχω οδηγήσει τόσα πολλά αυτοκίνητα αλλά έχω δοκιμάσει πολλά premium στη δουλειά. Την αίσθηση που μου άφησε το Q5 δεν μου άφησε κανένα SUV. Ολόκληρο κτήνος και νόμιζα ότι οδηγούσα smart - από θέμα όγκου εννοώ ευτυχώς όχι λόγω εμπειρίας. Κάτι που λατρεύω εναλλακτικές διαδρομές Πελοποννήσου, κάτι η οδήγηση του Q5, όταν το χα πέρασα λογικά και από τον τελευταίο κατσικόδρομο.

26 λεπτά πριν, bjj-p είπε

ποσο ηταν η  φορολογικη επιβαρυνση για το q5?

Δεν γνωρίζω γιατί δεν ήταν χρεωμένο σε μένα. Ήμουν απλά χρήστης για μια εκτεταμένη περίοδο λόγω.....ειδικών συνθηκών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...