Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, georgekz750 είπε

Επειδη δεν θυμαμαι τι μπορει να εγινε αρκετες σελιδες πριν,το qashqai το εχεις αφησει εκτος συζητησης για καποιο λογο?

Νομιζω ειναι μεσα στα λεφτα που θελεις.

Έχουμε πήξει στο qashqai δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα για την συναρμογή του οπότε δεν το είδα καν

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Έχουμε πήξει στο qashqai δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα για την συναρμογή του οπότε δεν το είδα καν

ΟΚ,αν και για μενα το "εχουμε πηξει" σε καποιο μοντελο δεν ειναι κακο,αντιθετως μου λεει οτι εχει τους λογους του που εγινε best seller. 

Βεβαια οσο πιο πολυ κυκλοφορει κατι,τοσο πιο πολλοι θα γκρινιαζουν,λογικο ειναι.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, tsofras είπε

έχουν κάποια standards σε απόσταση από το έδαφος τα SUV?

 Π.χ. βλέπω στο site

https://www.automobiledimension.com/car-comparison.php

23 πόντους το C5

20 το Grandland X

Στο πούμα δεν αναφέρει, και παρατήρησα στα hatchback ας πούμε δεν αναφέρει απόσταση από έδαφος και νομίζω με αρκετό ψάξιμο κάπου είδα ότι το πούμα είναι 14.3 πόντους από το έδαφος.

Ένα κλασικό hatchback τι απόσταση έχει?

Όχι δεν υπάρχουν στανταρντς. Η κάθε εταιρία κάνει ότι θέλει. Το C5 είναι από τα ψηλότερα, αν όχι το ψηλότερο.

Τα hatchback είναι συνήθως από 11 περίπου (νομίζω το focus) έως 13 άντε 14. Εκεί στα 14-15 είναι τα active της ford και όλα τα ψευτοSUV (κυρίως τα B SUV). Αλλά δεν ισχύει κάτι καθολικό οπότε αν είναι κάτι που σε ενδιαφέρει, πρέπει να το ψάχνεις σε κάθε αμάξι ξεχωριστά.

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραίο θέμα, και εγώ είμαι στο ψάξιμο (όχι για άμεσα όμως) και σε όλα κάποιο σοβαρό μειονέκτημα βρίσκω. Είμαι κυρίως προς το puma ή αλλιώς Captur σε βασική έκδοση, και περιμένω το focus hybrid επίσης. Το C5 και έμενα μου αρέσει άλλα με 4.5 μέτρα είναι κάπως δύσκολο το παρκάρισμα σαν καθημερινό αμάξι. Μιας και ρωτάς για ιδέες, το S-cross το έχεις δει? Είναι πιο σπαρτιατικό αλλά στα λεφτά σου βγαίνει η GL+ με τετρακίνηση, τα άλογα που θες (129 με το καινουργιο υβριδικό σύνολο ή 140 με το παλιό που λογικά θα μπορεί να παζαρευτεί και πιο κάτω σε τιμή), led φωτα, κάμερα και 5 χρονια εγγυηση.

Δημοσ.

Για μένα κοίτα το puma και το c5.

Δες ποιο σου αρέσει πιο πολυ σταθμισε τα υπερ και τα κατά, και καλοτάξιδο.

  • Like 1
Δημοσ.

το επιτοκιο 3,9 της ρενω μπορει να ειναι το ιδιο με ενα 7 η 8% που σου δινουν αλλοι

παιζει ρολο πως υπολογιζουν τους τοκους π.χμε  360 η 365 ο τυπος ειναι ΚΕΧ/100*365 κανονικα αλλα μερικοι πονηροι επαιζαν με 100*360...στα λιγα χρηματα δε φαινεται τοσο αλλα στα πολλα φαινεται διαφορα......και τυπος ειναι ο δανεισμος...τοκοχρεωλυτικος ??

.....οταν παιρνεις τη προσφορα ρωτησε ποια θα ειναι η μηνιαια δοση  και για ποσο διαστημα....

μετα εσυ πας κανει τις πραξεις και αποφασιζεις...

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Ωραίο θέμα, και εγώ είμαι στο ψάξιμο (όχι για άμεσα όμως) και σε όλα κάποιο σοβαρό μειονέκτημα βρίσκω. Είμαι κυρίως προς το puma ή αλλιώς Captur σε βασική έκδοση, και περιμένω το focus hybrid επίσης. Το C5 και έμενα μου αρέσει άλλα με 4.5 μέτρα είναι κάπως δύσκολο το παρκάρισμα σαν καθημερινό αμάξι. Μιας και ρωτάς για ιδέες, το S-cross το έχεις δει? Είναι πιο σπαρτιατικό αλλά στα λεφτά σου βγαίνει η GL+ με τετρακίνηση, τα άλογα που θες (129 με το καινουργιο υβριδικό σύνολο ή 140 με το παλιό που λογικά θα μπορεί να παζαρευτεί και πιο κάτω σε τιμή), led φωτα, κάμερα και 5 χρονια εγγυηση.

Δεν μου αρέσει καθόλου το συγκεκριμένο , σπαρτιάτικο όπως τα περισσότερα, αλλά την μάρκα την αγαπάω

21 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Για μένα κοίτα το puma και το c5.

Δες ποιο σου αρέσει πιο πολυ σταθμισε τα υπερ και τα κατά, και καλοτάξιδο.

Σε αυτά τα 2 έχω καταλήξει, προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου αν με τους 25 πόντους διαφορά και τα +2000 με τους τόκους που βγαίνει το C5 είναι σοφή επιλογή.

Σαν αμάξια μου αρέσουν πολύ και τα 2 , το puma πιο σπορ το C5 πιο SUV

Εξωτερικά μου αρέσουν και τα 2, εσωτερικά περισσότερο το C5 , σε άνεση χώρους , κινητήρα πάλι το C5

Στα 22.690 που μου το αφήνει είναι πάρα πολύ καλή τιμή αλλά με 7.9 επιτόκιο ενώ έχουν 1300 περίπου διάφορα βγαίνει κοντά 2500€ επάνω το C5

Οπότε το μόνο κόλλημα είναι τα παραπάνω λεφτά και το συν 25 πόντοι στο μήκος για το πάρκιγκ. Αλλιώς θα το προτιμούσα

17 λεπτά πριν, kostasbm είπε

το επιτοκιο 3,9 της ρενω μπορει να ειναι το ιδιο με ενα 7 η 8% που σου δινουν αλλοι

παιζει ρολο πως υπολογιζουν τους τοκους π.χμε  360 η 365 ο τυπος ειναι ΚΕΧ/100*365 κανονικα αλλα μερικοι πονηροι επαιζαν με 100*360...στα λιγα χρηματα δε φαινεται τοσο αλλα στα πολλα φαινεται διαφορα......και τυπος ειναι ο δανεισμος...τοκοχρεωλυτικος ??

.....οταν παιρνεις τη προσφορα ρωτησε ποια θα ειναι η μηνιαια δοση  και για ποσο διαστημα....

μετα εσυ πας κανει τις πραξεις και αποφασιζεις...

Ναι έτσι τα έχω υπολογίσει με τις δόσεις επί την διάρκεια

Το puma για 4 χρόνια με  255€ τον μήνα βγαίνει 22240

Το C5 για 5 χρόνια με 258€ τον μήνα ( στα 23.160 όμως με συναγερμό, πατάκια, φιμε αλλιώς είναι στα 22.690 και δεν είχαμε κάνει διακανονισμό σε αυτό το ποσό) βγαίνει  25480

Και στα 2 προκαταβολή 10.000€

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Εμφανισιακά και μόνο δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το πούμα είναι τρεις κλασρις πιο πανω απο c5 meh.

TKTS9726.jpeg

images.jpeg

Πρέπει να μπεις και μέσα γιατί είναι το κλασικό που μπαίνεις σε ένα αμάξι ενώ δεν το έχεις σκεφτεί και λες αυτό είναι

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν μου αρέσει καθόλου το συγκεκριμένο , σπαρτιάτικο όπως τα περισσότερα, αλλά την μάρκα την αγαπάω

Συμφωνώ, αν και θα σου προτείνω και ένα ακόμα "'άσχημο", το Mitsubishi Eclipse Cross. Επίσης δεν είναι τέλειο, αλλά με 21.650 παίρνεις 163 άλογα (αλλά αυξημένα τέλη κυκλοφορίας κ καύσιμο), καλό εξοπλισμό ασφαλείας και καλή επίδοση σε moose test. Αυτό τον κώλο να μην είχε...

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Συμφωνώ, αν και θα σου προτείνω και ένα ακόμα "'άσχημο", το Mitsubishi Eclipse Cross. Επίσης δεν είναι τέλειο, αλλά με 21.650 παίρνεις 163 άλογα (αλλά αυξημένα τέλη κυκλοφορίας κ καύσιμο), καλό εξοπλισμό ασφαλείας και καλή επίδοση σε moose test. Αυτό τον κώλο να μην είχε...

Το είχα δει η τιμή του είναι κομπλέ και έχει πάρα πολύ καλά reviews , αλλά είναι κακάσχημο κατεμε

  • Like 3
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, tsofras είπε

Πρέπει να μπεις και μέσα γιατί είναι το κλασικό που μπαίνεις σε ένα αμάξι ενώ δεν το έχεις σκεφτεί και λες αυτό είναι

Και το εσωτερικο του c5 που φαινεται αηδία.  Any way γούστα είναι, αλλά εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα αμάξι το οποίο εμφανισιακά δεν θα μου άρεσε,  όσο καλό και να ήταν. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Και το εσωτερικο του c5 που φαινεται αηδία.  Any way γούστα είναι, αλλά εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα αμάξι το οποίο εμφανισιακά δεν θα μου άρεσε,  όσο καλό και να ήταν. 

Του ts αν κατάλαβα καλά του αρέσει μέσα-έξω το c5.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τσέκαρε φιατ.εχει άτοκο με 40% μπροστά.Αν φυσικα σου αρέσει το retro look.

Από c5  vs Puma. Αβλεπη το Puma χωρίς συζητηση . Πιο ωραίο πιο οικονομικό .

Επεξ/σία από mp123
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...