Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άντε με το καλό , παράδοση πότε σου είπαν? Τιμή με ηλιοροφή? Έκδοση Shine?

Όπως έχουμε ξαναπεί full extra σημαίνει όλα τα έξτρα που παίρνει το μοντέλο , σίγουρα έχει πολύ καλό εξοπλισμό , αλλά δεν έχει LED φώτα π.χ.

Καλά ναι, προφανώς δεν εννοούμε napa leather και καθησματα με massage και πλευρικο φτερο που σηκωνετε αναλογα με την κλιση της στροφης για να σε κρατησει... Οτι σηκωνει η shine εκδοση.

Ξέχασα να αναφέρω ότι μένω Γερμανία,  όποτε από εδώ μια χαρά αγοράζεις μεταχειρισμένο. Χρόνου αμάξι, 22.000 χιλιόμετρα, 2 χρόνια εγγύηση, 14.500 θα βγει.  

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραίο το c3 a/c από τα πιο ωραία οδηγικα αυτοκίνητα. Δυστυχώς όμως στις εκθέσεις που πήγα δίπλα ήταν το C5 a/c το οποίο ερωτεύτηκα σφοδρά και είπα αν είναι να πάρω πάλι citroen θα κάνω υπέρβαση και θα πάρω το C5. Τελικά πήρα τα... 3 από την citroen 😆😆😆. Για μενα είναι από τις καλύτερες προτάσεις ο λοχίας. Και η εμπειρία μου σχεδόν δύο δεκαετίες με την Γαλλίδα λέει πως από αξιοπιστία ήταν σκλι. 

 

Κατά τα @tsofras προσπερνά Kia και Hyundai. Άσε αμφότερες εταιρίες να ψηθούν λίγο στην κατηγορία "κανονικό" αυτοκίνητο και το αποτολμας το βήμα για κορεατη στο επόμενο αυτοκίνητο. Αλλιώς θα κυκλοφορείς με το Kia και θα λες μήπως έκανα μαλαkia... Το σωστό h δε στο σήμα για την ώρα είναι μόνο Honda... Όχι η εταιρία που μέχρι πριν λίγα χρόνια κυκλοφορούσε το accent, το lantra το atos και η βρουμ βρουμ ναυαρχίδα της ήταν ένα αστείο coupe!!!! 

Επεξ/σία από chill
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, chill είπε

Ωραίο το c3 a/c από τα πιο ωραία οδηγικα αυτοκίνητα. Δυστυχώς όμως στις εκθέσεις που πήγα δίπλα ήταν το C5 a/c το οποίο ερωτεύτηκα σφοδρά και είπα αν είναι να πάρω πάλι citroen θα κάνω υπέρβαση και θα πάρω το C5. Τελικά πήρα τα... 3 από την citroen 😆😆😆. Για μενα είναι από τις καλύτερες προτάσεις ο λοχίας. Και η εμπειρία μου σχεδόν δύο δεκαετίες με την Γαλλίδα λέει πως από αξιοπιστία ήταν σκλι. 

Κατά τα @tsofras προσπερνά Kia και Hyundai. Άσε αμφότερες εταιρίες να ψηθούν λίγο στην κατηγορία "κανονικό" αυτοκίνητο και το αποτολμας το βήμα για κορεατη στο επόμενο αυτοκίνητο. Αλλιώς θα κυκλοφορείς με το Kia και θα λες μήπως έκανα μαλαkia... Το σωστό h δε στο σήμα για την ώρα είναι μόνο Honda... Όχι η εταιρία που μέχρι πριν λίγα χρόνια κυκλοφορούσε το accent, το lantra το atos και η βρουν βρουν ναυαρχίδα της ήταν ένα αστείο coupe!!!! 

Κοιτά να δεις οδηγικά δεν ξέρω πως είναι το ceed , αν και έχω δει καλά σχόλια από εξωτερικό .

Και η αλήθεια είναι ότι κάποτε ήταν προφανής η διαφορά σε ποιότητα για αυτό είχε και τις ανάλογες τιμές .

Η Hyundai παραμένει τελευταία σε ποιότητα από ότι είδα , η κια όμως όχι απλά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα , σε αρκετά σημεία είναι και καλύτερη απο πολλές μάρκες .

Εγω εντυπωσιάστηκα με την ποιότητα του εσωτερικού , αλλά όντως έχει την ρετσινιά της και αυτό πιστεύω επηρεάζει την μεταπωλητική αξία της μάρκας και είναι ένας από τους λόγους που το σκέφτομαι 

Και επειδή αναφέρω συνέχεια τα πλαστικά , εμένα δεν με απασχολούν για θέμα ομορφιάς , αλλά είναι ένας δείκτης συναρμογής που μπορεί σε κάποια χρόνια να έχει τριγμούς το αυτοκίνητο .

Και ειλικρινά προτιμώ να χαλάσει κάτι που αλλάζει παρά να κάνει το αμάξι σαν κουδουνίστρα 

Επισης ακόμη και τα πλαστικά έχουν διαφορά , τα πλαστικά που είδα στο Hyundai θεωρώ ότι δεν έχουν σχέση με τα πλαστικά που έχει το c3 της γυναίκας μου , στο Hyundai δείχνουν ψεύτικα 

Δεν θέλω να προσβάλω κάποιον που έχει Hyundai, τα θεωρώ πολύ τίμια στα λεφτά τους , αλλά ξαφνικά έχασαν την μπάλα και εκεί και αν θες να πάρεις τον εξοπλισμό που βρίσκεις σε αντίστοιχα μοντέλα , σε αντίστοιχους κινητήρες , δεν τα λες πλέον φτηνά ούτε τα Hyundai ούτε τα Kia 

17800  πήρε το Kona ο αδερφός της γυναίκας μου πριν κάτι μήνες , για κανέναν λόγο δεν αξίζει αυτά τα λεφτά 

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, tsofras είπε

Κοιτά να δεις οδηγικά δεν ξέρω πως είναι το ceed , αν και έχω δει καλά σχόλια από εξωτερικό .

Και η αλήθεια είναι ότι κάποτε ήταν προφανής η διαφορά σε ποιότητα για αυτό είχε και τις ανάλογες τιμές .

Η Hyundai παραμένει τελευταία σε ποιότητα από ότι είδα , η κια όμως όχι απλά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα , σε αρκετά σημεία είναι και καλύτερη απο πολλές μάρκες .

Εγω εντυπωσιάστηκα με την ποιότητα του εσωτερικού , αλλά όντως έχει την ρετσινιά της και αυτό πιστεύω επηρεάζει την μεταπωλητική αξία της μάρκας και είναι ένας από τους λόγους που το σκέφτομαι 

Και επειδή αναφέρω συνέχεια τα πλαστικά , εμένα δεν με απασχολούν για θέμα ομορφιάς , αλλά είναι ένας δείκτης συναρμογής που μπορεί σε κάποια χρόνια να έχει τριγμούς το αυτοκίνητο .

Και ειλικρινά προτιμώ να χαλάσει κάτι που αλλάζει παρά να κάνει το αμάξι σαν κουδουνίστρα 

Επισης ακόμη και τα πλαστικά έχουν διαφορά , τα πλαστικά που είδα στο Hyundai θεωρώ ότι δεν έχουν σχέση με τα πλαστικά που έχει το c3 της γυναίκας μου , στο Hyundai δείχνουν ψεύτικα 

Δεν θέλω να προσβάλω κάποιον που έχει Hyundai, τα θεωρώ πολύ τίμια στα λεφτά τους , αλλά ξαφνικά έχασαν την μπάλα και εκεί και αν θες να πάρεις τον εξοπλισμό που βρίσκεις σε αντίστοιχα μοντέλα , σε αντίστοιχους κινητήρες , δεν τα λες πλέον φτηνά ούτε τα Hyundai ούτε τα Kia 

17800  πήρε το Kona ο αδερφός της γυναίκας μου πριν κάτι μήνες , για κανέναν λόγο δεν αξίζει αυτά τα λεφτά 

 

Δεν μπορείς με το βεβαρημένο παρελθόν σου να ζητάς τόσο σύντομα χρήματα που ζητάνε εταιρίες που υπάρχουν 100 χρόνια στην κατηγορία κανονικό αυτοκίνητο. 

 

Είχα γράψει σε αυτό το θέμα νομίζω ότι στην έκθεση αυτοκινήτου είδα το proceed και γούσταρα φουκ. Μια παναμερα κοντά στα δικά μου οικονομικά μεγέθη αλλά υπερβολή για...το label της Kia. 7 χρόνια εγγύηση γουαου αλλά Kia; Too soon για να ξεχάσω το χαμηλό της επίπεδο. Να ψηθεί για μερικά χρόνια και στο επόμενο αυτοκίνητο να μπει στις επιλογές. 

 

  • Like 4
  • Confused 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Eloy είπε

Corolla, Corolla ή Corolla... Διαλέγεις και παίρνεις...

Μπα με απογοήτευσε το εσωτερικό και οι χώροι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μπα με απογοήτευσε το εσωτερικό και οι χώροι

Το εσωτερικό το προσέχεις την πρώτη εβδομάδα και τους χώρους τον 1ο μήνα... Ολα τα υπόλοιπα της Corolla τα χαίρεσαι μια ζωή... Peace of mind, αξία μεταπώλησης, σοβαρή αντιπροσωπία, μηδεν "συνηθισμένες"  βλάβες, δεν τρίζει δεν σπάει δεν χαλάει, κλπ...

 

Επεξ/σία από Eloy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το δεν τρίζει,
δεν παίζει :lol:

και βασικά όλα τα άλλα επιχειρήματα είναι το εξής ένα:
αξιοπιστία που ελπίζεις να έχει μελλοντικά, και την πληρώνεις με καπέλο άμεσα

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, KoreanW είπε

το δεν τρίζει,
δεν παίζει :lol:

και βασικά όλα τα άλλα επιχειρήματα είναι το εξής ένα:
αξιοπιστία που ελπίζεις να έχει μελλοντικά, και την πληρώνεις με καπέλο άμεσα

Δεν υπάρχει υποκατάστατο για το peace of mind - έχω προσωπική εμπειρία...

Δημοσ.
Just now, Eloy said:

Δεν υπάρχει υποκατάστατο για το peace of mind - έχω προσωπική εμπειρία...

Ναι αυτό που σου λέω είναι ότι ο καθένας το peace of mind το βλέπει διαφορετικά.

Άλλος peace of mind μπορεί να θεωρεί ένα περιβάλλον άνετο και σύγχρονο
και όχι να συμβιβάζεται καθημερινά με ένα μίζερο αυτοκίνητο στο οποίο κάνει παραχωρήσεις
επενδύοντας σε μια προκατάληψη που την ψωνίζει κι αυτήν και ακριβά μάλιστα.
Άλλος μπορεί να θεωρεί ότι δεν αξίζει ούτε τον κόπο αυτή η ιδέα.

  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Eloy είπε

Το εσωτερικό το προσέχεις την πρώτη εβδομάδα και τους χώρους τον 1ο μήνα... Ολα τα υπόλοιπα της Corolla τα χαίρεσαι μια ζωή... Peace of mind, αξία μεταπώλησης, σοβαρή αντιπροσωπία, μηδεν "συνηθισμένες"  βλάβες, δεν τρίζει δεν σπάει δεν χαλάει, κλπ...

Άντε για το εσωτερικό να το δεχθώ , τους χώρους όμως θα τους προσέχεις πάντα όταν δεν χωράει αυτά που θες

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άντε για το εσωτερικό να το δεχθώ , τους χώρους όμως θα τους προσέχεις πάντα όταν δεν χωράει αυτά που θες

Oι χώροι πάντα θα είναι μικροί - ότι αυτοκίνητο και να έχεις... :)

Εχω Avensis... οι χώροι πάλι δεν μου φτάνουν...

Επεξ/σία από Eloy
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Eloy είπε

Oι χώροι πάντα θα είναι μικροί - ότι αυτοκίνητο και να έχεις... :)

Εχω Avensis... οι χώροι πάλι δεν μου φτάνουν...

Οι χώροι πάντα θα είναι μικροί, τα αυτοκίνητα πάντα θα είναι αργά, η ποιότητα κατασκευής is a state of mind,

ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΜΟΣ. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, chill είπε

Ωραίο το c3 a/c από τα πιο ωραία οδηγικα αυτοκίνητα. Δυστυχώς όμως στις εκθέσεις που πήγα δίπλα ήταν το C5 a/c το οποίο ερωτεύτηκα σφοδρά και είπα αν είναι να πάρω πάλι citroen θα κάνω υπέρβαση και θα πάρω το C5. Τελικά πήρα τα... 3 από την citroen 😆😆😆

Κατά τα @tsofras προσπερνά Kia και Hyundai. Άσε αμφότερες εταιρίες να ψηθούν λίγο στην κατηγορία "κανονικό" αυτοκίνητο και το αποτολμας το βήμα για κορεατη στο επόμενο αυτοκίνητο. Αλλιώς θα κυκλοφορείς με το Kia και θα λες μήπως έκανα μαλαkia... Το σωστό h δε στο σήμα για την ώρα είναι μόνο Honda... Όχι η εταιρία που μέχρι πριν λίγα χρόνια κυκλοφορούσε το accent, το lantra το atos και η βρουμ βρουμ ναυαρχίδα της ήταν ένα αστείο coupe!!!! 

Φίλε τα μοντέλα που αναφέρεις κυκλοφορούσαν πριν 15-20 χρόνια και όχι πριν λίγα χρόνια όπως λες. Και αν ακόμα τα βλέπεις σημαίνει ότι αντέχουν. Kia και xyundai μια χαρά ψημένες είναι ο κόσμος τα προτιμάει με κλειστά μάτια γιατι είναι πολύ αξιόπιστα. Εχω kia ceed από το 2007 και τώρα c3, και μπορώ να πω ότι τα Citroen είναι σαν ψεύτικα μπροστά στα kia. Μη πληροφοριακά τιμόνια που στριβουν μόνα τους, σασμάν στο περίπου με θεομακρες διαδρομές. Εντάξει ένα c5 aircross είναι άλλη κλάση, αλλά αντίστοιχα xceed ακόμα ceed gt line είναι πολύ αμάξια, αν και πανάκριβα τα τιμάνε τα λεφτά τους.

Και να είμαι και δίκαιος τα πλαστικά του kona δειχνουν πολύ χάλια, πραγματικά μπαίνεις μέσα και ξενερώνεις αμέσως.

Η kiα δίνει 150.000 χμ εγγύηση καί η Citroen 60.000χμ, τι να συγκρινεις δηλαδή;; Η διαφορά είναι η μέρα με την νυχτα. Εντάξει η μαλακή ανάρτηση, τα αφρώδες αναπαυτικά καθίσματα και η ποιότητα κυλισης των citroen είναι κάτι απολαυστικό, αλλά σε γενικές γραμμές νιώθω πιο αμάξι το kia, όπως και τα ford επίσης.

Επεξ/σία από barimagas
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, barimagas είπε

Φίλε τα μοντέλα που αναφέρεις κυκλοφορούσαν πριν 15-20 χρόνια και όχι πριν λίγα χρόνια όπως λες. Και αν ακόμα τα βλέπεις σημαίνει ότι αντέχουν. Kia και xyundai μια χαρά ψημένες είναι ο κόσμος τα προτιμάει με κλειστά μάτια γιατι είναι πολύ αξιόπιστα. Εχω kia ceed από το 2007 και τώρα c3, και μπορώ να πω ότι τα Citroen είναι σαν ψεύτικα μπροστά στα kia. Μη πληροφοριακά τιμόνια που στριβουν μόνα τους, σασμάν στο περίπου με θεομακρες διαδρομές. Εντάξει ένα c5 aircross είναι άλλη κλάση, αλλά αντίστοιχα xceed ακόμα ceed gt line είναι πολύ αμάξια, αν και πανάκριβα τα τιμάνε τα λεφτά τους.

Και να είμαι και δίκαιος τα πλαστικά του kona δειχνουν πολύ χάλια, πραγματικά μπαίνεις μέσα και ξενερώνεις αμέσως.

Η kiα δίνει 150.000 χμ εγγύηση καί η Citroen 60.000χμ, τι να συγκρινεις δηλαδή;; Η διαφορά είναι η μέρα με την νυχτα. Εντάξει η μαλακή ανάρτηση, τα αφρώδες αναπαυτικά καθίσματα και η ποιότητα κυλισης των citroen είναι κάτι απολαυστικό, αλλά σε γενικές γραμμές νιώθω πιο αμάξι το kia, όπως και τα ford επίσης.

 

Αντέχουν παραπάνω όπως όλα τα πράγματα που δεν ενσωματώνουν καμία καινοτομία / τεχνολογία πάνω τους. Και ο κουμπάρος μου έχει ένα i-10 για τη δουλειά του.....7 χρόνια τώρα και δεν έχει κάνει ούτε ένα service, βάζει μόνο λάδι. Αντέχει; Ω ΝΑΙ!!! Αλλά είναι σαβουράμαξο, πως να το κάνουμε; Και εγώ είχα για αρκετό χρονικό διάστημα στα νιάτα μου ένα skoda target. Άντεχε; Ω ναι!!! Service; Τι είναι αυτό; Αλλά ήταν σαβουράμαξο. Κάποιοι έχουν εισάγει στην ζωή τους και την έννοια της ποιότητας καλώς ή κακώς και στα κορεάτικα δεν υπήρχε. 

Η citroen και η κάθε citroen μπορεί να πουλήσει με 60.000 km εγγύηση όπως λες. Ομοίως το vag δίνει 2 έτη εγγύηση αλλά πουλάει. Η kia για να πάρει μερίδιο δίνει 7 χρόνια!!! Γιατί δεν μπορεί να σταθεί σαν όνομα με άλλο τρόπο δίπλα στους κλασσικούς παίχτες. 

Στο kona μόνο τα πλαστικά δείχνουν χάλια; Το αμάξι είναι άξιο τέκνο της εταιρίας που μας έχει προσφέρει όλη αυτή τη σαβούρα κατά το παρελθόν :lol: Το αγόρασε συνάδελφος, ήταν ο πιο γρήγορος αποκλεισμός υποψήφιας αγοράς στην αναζήτηση μου. 100 km είχε και το πορτπαγκαζ όταν οδηγούσες έκανε σαν τρακτέρ. Το μόνο hundai που μου αρέσει είναι η....πόλη της arizona :p (tucson για όσους δεν κατάλαβαν) αλλά δεν θα έδινα τα λεφτά που ζητάει μέχρι τουλάχιστον να πετάξει από πάνω της την αύρα δευτεράτζας που κουβαλάει. Γιατί μπορεί όπως λες το atos να κυκλοφορούσε πριν 20 χρόνια και να το ακολούθησε το getz (τεράστιο βήμα προς τα μπρος....NOT :p) αλλά και η προηγούμενη σειρά i ε δεν την λες και ποιοτική. Φυσικά η hyundai σαν εταιρία είναι τιτάνας οπότε αργά ή γρήγορα εφόσον έκανε στροφή θα τα καταφέρει. 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...