tsofras Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 31 λεπτά πριν, takismakeleio είπε Για το αυτόματο του 500x δεν έχει ακουστεί τίποτε κακό; Γιατί είναι διπλού συμπλέκτη νομίζω.... Είναι το ίδιο που φοράει το jeep renegade? Ίδια είναι , δεν έχει ακουστεί κάτι ιδιαίτερο και έχω διαβάσει σε λίγες περιπτώσεις τα περνάνε στην εγγύηση και μετά την λήξη της Ε εντάξει εμένα το νέο focus μου αρέσει πάρα πολύ, το εσωτερικό δεν με τρελαίνει σε ομορφιά αλλά δείχνει ποιοτικό , απλά κρίμα που δεν φέρνουν τον 1.5 στο hatchback 1
achilles_g_ Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Αν πας σε στυλ focus και το renault megane είναι πολύ ωραίο, οι φώτο το αδικούν.
magnam Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Αν και το είχα γράψει πιο παλιά, θα το γράψω και τώρα: Εφόσον κοιτάς για αμαξώματα τύπου Focus και σε τέτοιο ποσό, δες το νέο Mazda 3. Σύμφωνα με τις προσωπικές μου απαιτήσεις είναι μονόδρομος σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το μπάτζετ. 1
SkyNet Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 3 λεπτά πριν, magnam είπε Αν και το είχα γράψει πιο παλιά, θα το γράψω και τώρα: Εφόσον κοιτάς για αμαξώματα τύπου Focus και σε τέτοιο ποσό, δες το νέο Mazda 3. Σύμφωνα με τις προσωπικές μου απαιτήσεις είναι μονόδρομος σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το μπάτζετ. Δυστυχώς με πολύ αναιμικούς κινητήρες. 2 ώρες πριν, tsofras είπε Δεν θέλω ρε 4.5 μέτρα , το ψευτο SUV με χάλασε στις στροφές μόνο , σε όλα τα άλλα μου άρεσε , έχει και χαρακτήρα το 500 για αυτό το ξανασκέφτονται είναι και αυτόματο με 150 άλογα όπως είπες , βάλανε και 5 χρόνια εγγύηση τώρα και από εξοπλισμό ήταν κομπλε Όπως και να έχει πρώτα θα δω το Leon και μετά θα αποφασίσω , απλά είναι λίγες οι επιλογές σε hatchback στα 150 άλογα, γιατί καλό και το focus αλλά με μικρό κινητήρα Θα κινηθώ από 1.2 και πάνω και από 130 άλογα και πάνω Οδήγησε το Focus με το μικρό κινητήρα πριν το απορρίψεις. Κατά τα αλλά πολύ ωραίο σύγχρονο και όμορφο κατά τα δικά μου γούστα έχοντας ένα σοβαρό πλεονέκτημα: το τιμόνι του. 500Χ είναι πλέον πολύ παλιά πλατφόρμα γιατί να δώσεις λεφτά για κάτι το οποίο είναι ξεπερασμένο. Leon είναι μια πολύ τίμια (και σίγουρα καλή) επιλογή με τα καλά και τα κακά του group. Σίγουρα θα προτιμούσα την έκδοση με DSG. Καθότι βρέθηκα σε αντίστοιχο δίλημμα πριν λίγους μήνες και οδήγησα αρκετά αυτοκίνητα πήγα σε κάτι πιο premium (άρεσε και στη γυναίκα γαρ) τον καινούριο άσο. 2
magnam Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 9 λεπτά πριν, SkyNet είπε Δυστυχώς με πολύ αναιμικούς κινητήρες. Ισχύει, αλλά τι κινητήρας...! Οδήγησα ενός φίλου και ένιωθα λες και ήταν 180 ίππων. Και με κατανάλωση που αντιστοιχεί σε κινητήρα μικρότερου κυβισμού.
SkyNet Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 1 λεπτό πριν, magnam είπε Ισχύει, αλλά τι κινητήρας...! Οδήγησα ενός φίλου και ένιωθα λες και ήταν 180 ίππων. Και με κατανάλωση που αντιστοιχεί σε κινητήρα μικρότερου κυβισμού. Επειδή το οδήγησα δεν αποκόμισα την ίδια άποψη το αντίθετο μάλιστα. Επίσης στα μείον ο μικρός αποθηκευτικός χώρος. Η τιμή του ήταν επίσης απαράδεκτα ακριβή ήταν πολύ κοντά με τον άσο.
tsofras Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 57 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε Αν πας σε στυλ focus και το renault megane είναι πολύ ωραίο, οι φώτο το αδικούν. Το έχω δει, δεν είναι κακό αλλά λίγο αδιάφορο 47 λεπτά πριν, magnam είπε Αν και το είχα γράψει πιο παλιά, θα το γράψω και τώρα: Εφόσον κοιτάς για αμαξώματα τύπου Focus και σε τέτοιο ποσό, δες το νέο Mazda 3. Σύμφωνα με τις προσωπικές μου απαιτήσεις είναι μονόδρομος σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το μπάτζετ. 2000 κυβικά ατμόσφαιρα 1 ώρα πριν, magnam είπε Ισχύει, αλλά τι κινητήρας...! Οδήγησα ενός φίλου και ένιωθα λες και ήταν 180 ίππων. Και με κατανάλωση που αντιστοιχεί σε κινητήρα μικρότερου κυβισμού. Ε εντάξει επειδή το προηγούμενο που είχα ήταν 180 άλογα είχε 0-100 σε 7.2 , το Mazda 3 δηλώνει 10.4 οπότε φαντάζομαι είναι τεράστια η διαφορά 1
xgol Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 10 ώρες πριν, SkyNet είπε Δυστυχώς με πολύ αναιμικούς κινητήρες. Οδήγησε το Focus με το μικρό κινητήρα πριν το απορρίψεις. Κατά τα αλλά πολύ ωραίο σύγχρονο και όμορφο κατά τα δικά μου γούστα έχοντας ένα σοβαρό πλεονέκτημα: το τιμόνι του. 500Χ είναι πλέον πολύ παλιά πλατφόρμα γιατί να δώσεις λεφτά για κάτι το οποίο είναι ξεπερασμένο. Leon είναι μια πολύ τίμια (και σίγουρα καλή) επιλογή με τα καλά και τα κακά του group. Σίγουρα θα προτιμούσα την έκδοση με DSG. Καθότι βρέθηκα σε αντίστοιχο δίλημμα πριν λίγους μήνες και οδήγησα αρκετά αυτοκίνητα πήγα σε κάτι πιο premium (άρεσε και στη γυναίκα γαρ) τον καινούριο άσο. Sportline εκδοση? Πόσο σου βγηκε?
SkyNet Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, xgol είπε Sportline εκδοση? Πόσο σου βγηκε? Ναι με full LED και αυτόματο κιβώτιο. 28.900 1 1
tsofras Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 42 λεπτά πριν, zio10 είπε @tsofras όλα οκ; Προχωράει η πώληση; Θεωρητικά ναι περιμένω τηλέφωνο να ξεκινήσουμε σήμερα την διαδικασία 2
jimarass26 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Στις 3/5/2020 στις 12:20 ΜΜ, mp123 είπε Άσχετο με το θέμα αλλά βλέπω ότι όλοι τα βγάζουν 3 κύλινδρα . Λίγες εταιρίες και μοντέλα ακόμα έχουν 4 κύλινδρο.Να πω σε ένα μικρό πχ i10, c1 . Argo βάλε 3κυλινδρο 1.0. κάπου στα 70hp. Τωρα 1.0 1.2. 3κυλινδρο 120hp σε αμαξώματα πάνω από τόνο απορώ πως τα αγοράζουν. Αν το αγοράσει κάποιος που όταν λήξει η εγγύηση θα το δώσει αντε να το καταλάβω αλλά στην Ελλάδα που τα κρατάμε τα αυτοκίνητα πάνω από 10 χρόνια δεν το θεωρώ καλη αγορά. Τα αγοράζουν γιατί τα άλογα δεν είναι η δύναμη του κινητήρα αλλά αη απόδοση. Δύναμη είναι η ροπή......Αν έχει καλή ροπή τότε μια χαρά το κινεί το όχημα. Τα άλογα είναι για τελικές ταχύτυητες, δηλαδή να φτάσει το αμάξι σε μεγάλη ταχύτητα.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 14 ώρες πριν, tsofras είπε Ίδια είναι , δεν έχει ακουστεί κάτι ιδιαίτερο και έχω διαβάσει σε λίγες περιπτώσεις τα περνάνε στην εγγύηση και μετά την λήξη της Ε εντάξει εμένα το νέο focus μου αρέσει πάρα πολύ, το εσωτερικό δεν με τρελαίνει σε ομορφιά αλλά δείχνει ποιοτικό , απλά κρίμα που δεν φέρνουν τον 1.5 στο hatchback Instead, the issue lies with its standard automatic gearbox (there's no manual option); it’s just far too sluggish to kick down into the right gear. https://www.whatcar.com/fiat/500x/estate/review/n80/on-the-road Δεν το εκθειάζουν πάντως ούτε εδώ, ενώ στο Business Insider έγραψαν οτι ειναι ένα απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχουν οδηγήσει 1
tsofras Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Instead, the issue lies with its standard automatic gearbox (there's no manual option); it’s just far too sluggish to kick down into the right gear. https://www.whatcar.com/fiat/500x/estate/review/n80/on-the-road Δεν το εκθειάζουν πάντως ούτε εδώ, ενώ στο Business Insider έγραψαν οτι ειναι ένα απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχουν οδηγήσει Πήρα το 2008 να πάω τα παιδιά στους γονείς μου και ξαναθυμήθηκα την άβολη θέση καρέκλας , θα πάω να μπω σε κανά 2 SUV να την παρατηρήσω, αν είναι έτσι σε όλα άκυρο τα SUV γιατί είχα να μπω 10 ημέρες και το είχα ξεχάσει πόσο άβολο μου είναι εμένα 1
lightsout Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, tsofras είπε Πήρα το 2008 να πάω τα παιδιά στους γονείς μου και ξαναθυμήθηκα την άβολη θέση καρέκλας , θα πάω να μπω σε κανά 2 SUV να την παρατηρήσω, αν είναι έτσι σε όλα άκυρο τα SUV γιατί είχα να μπω 10 ημέρες και το είχα ξεχάσει πόσο άβολο μου είναι εμένα Ό,τι πρέπει για brand ambassador της Peugeot είσαι... 😄 Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2020 από lightsout 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις