Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ε το αυτόματο ειναι ενα επιπλέον luxury για καθε αμάξι, γι'αυτο το πληρώνεις εξτρά, ειναι μεγάλη ευκολία. Το θέμα είναι εάν μπορείς να το πλησιάσεις οικονομικά.

Προσωπικα δεν μου αρεσει γιατι δεν εχω πληρη ελεγχο του αυτοκινητου/κινητηρα

 

  • Like 2
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Μάλλον εσυ έπεσες στην περίπτωση ή η βόμβα έσκασε στον επόμενο αγοραστή. 😝

Τα dsg είναι δυστυχώς ζημιάρικα...

tsofras ανέφερες το zf που φοράνε οι πισωκίνητες Bmw (το οποίο και είναι όντως εξαιρετικό-όλα αυτά τα χρόνια στα φόρουμ της μάρκας μολις μια περίπτωση πέτυχα με πρόβλημα), τι χαλβαδιαζεις.....;

Τα πρώτα dsg  είχαν   οντως κάποια  θέματα,  η βόμβα  που λες  το  golf  το έχει  φίλος  το αμάξι  έχει 150.000 χιλιόμετρα .και Ακόμα  Ούτε  δισκάκια  δεν εχει  αλλαξει....επειδή  Είμαι   στο χωρο της  βελτίωσης.  Και έχω το μικρόβιο  πάρτο όπως  θες.   Αμάξια με 500 άλογα+  στα ντρακστερ.κανουν  χρόνο με  dsg και πρόσεχε  με μαμά δισκάκια. Μόνο  πρόγραμμα  στο σασμαν. Βέβαια  δεν είπα θα το πάρει  για dragster  ο άνθρωπος  προς θεού. Απλά σου λέω  τι παίζει  με τα σασμαν.και σε συνθήκες  πίεσης...Πόσο  μάλιστα  να πηγαίνεις νορμάλ. Όπως είπα έιχα στην κατοχή  μου  3 και εννοείτε  αν αλλάξω  το s3παλι dsg. 

4 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ε το αυτόματο ειναι ενα επιπλέον luxury για καθε αμάξι, γι'αυτο το πληρώνεις εξτρά, ειναι μεγάλη ευκολία. Το θέμα είναι εάν μπορείς να το πλησιάσεις οικονομικά.

Προσωπικα δεν μου αρεσει γιατι δεν εχω πληρη ελεγχο του αυτοκινητου/κινητηρα

Σε τι δεν έχεις  έλεγχο  φίλε μου  τι σε προβληματίζει; 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι προβληματισμός, είναι απλά η αδυναμία του αυτόματου κιβωτίου να ανταποκριθεί άμεσα στον οδηγό.

Στο χειροκίνητο, ο απόλυτος έλεγχος της ροπής είναι στον οδηγό, προσφέροντας του απόλυτο έλεγχο στις στροφές του κινητήρα που πρέπει να επιλέγουν σε κάθε κατάσταση. Νοιωθεις το μοτέρ

Για αυτό άλλωστε επιτυγχάνει και καλύτερη κατανάλωση σε σχέση με ένα αυτόματο.

Για κίνηση στην πόλη δεν το συζητάμε,τα πλεονεκτήματα του αυτόματου είναι τεράστια, είναι χώρις αντίπαλο.

Στην εθνική, σε πορεία λίγο πολύ εξομοιώνονται τα 2 είδη.

Σε στροφιλικια, fun to drive καταστάσεις ξεκάθαρα χειροκίνητο

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

Δεν είναι προβληματισμός, είναι απλά η αδυναμία του αυτόματου κιβωτίου να ανταποκριθεί άμεσα στον οδηγό.

Στο χειροκίνητο, ο απόλυτος έλεγχος της ροπής είναι στον οδηγό, προσφέροντας του απόλυτο έλεγχο στις στροφές του κινητήρα που πρέπει να επιλέγουν σε κάθε κατάσταση. Νοιωθεις το μοτέρ

Για αυτό άλλωστε επιτυγχάνει και καλύτερη κατανάλωση σε σχέση με ένα αυτόματο.

Για κίνηση στην πόλη δεν το συζητάμε,τα πλεονεκτήματα του αυτόματου είναι τεράστια, είναι χώρις αντίπαλο.

Στην εθνική, σε πορεία λίγο πολύ εξομοιώνονται τα 2 είδη.

Σε στροφιλικια, fun to drive καταστάσεις ξεκάθαρα χειροκίνητο

Οι μετρήσεις  πάντως  που  λες για κατανάλωση  από ότι βλέπω  σε περιοδικά. Ειναι καλύτερη  σε αμάξια  που έχουν  διπλό συμπλέκτη. Και  αυτό  έχω δει και εγώ. Η αδύναμα που λες  να ανταποκριθεί  άμεσα  στον οδηγό  δεν την έχω νιώσει  ποτέ  σε dsg  αλλάζει  αστραπιαία  την ταχύτητα. Δεν ξέρω  αν έχεις οδήγηση  dsg  στο σπορ. Καλά για προγράμματα  στο σασμαν  δεν το συζητάω  θα ξεχαστείς  ότι έχεις οδήγηση  μέχρι τώρα. Αλλά οκ  σε νορμάλ  χρήση  σε σπορ έχεις  οδήγηση  και δεν σου άρεσε  η αμεσότητα; φιλικά  πάντα..Γιατί  ο γραπτώς  λόγος παρεξηγήσετε  :)

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Δεν είναι προβληματισμός, είναι απλά η αδυναμία του αυτόματου κιβωτίου να ανταποκριθεί άμεσα στον οδηγό.

Στο χειροκίνητο, ο απόλυτος έλεγχος της ροπής είναι στον οδηγό, προσφέροντας του απόλυτο έλεγχο στις στροφές του κινητήρα που πρέπει να επιλέγουν σε κάθε κατάσταση. Νοιωθεις το μοτέρ

Για αυτό άλλωστε επιτυγχάνει και καλύτερη κατανάλωση σε σχέση με ένα αυτόματο.

Για κίνηση στην πόλη δεν το συζητάμε,τα πλεονεκτήματα του αυτόματου είναι τεράστια, είναι χώρις αντίπαλο.

Στην εθνική, σε πορεία λίγο πολύ εξομοιώνονται τα 2 είδη.

Σε στροφιλικια, fun to drive καταστάσεις ξεκάθαρα χειροκίνητο

Και εγώ έτσι έλεγα μέχρι που πήρα το DSG  :D

Βέβαια είναι και τι ψάχνεις , εγώ που θέλω να έχω μία σπορ αίσθηση αλλά όχι στο 100% , μου κάνει το αυτόματο μία χαρά , πιάνω το τιμόνι με τα 2 χέρια , βυθίζομαι στο bucket και μπαίνω για να γουστάρω

Αλλά οκ καταλαβαίνω τι λές

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, s2000rr είπε

Οι μετρήσεις  πάντως  που  λες για κατανάλωση  από ότι βλέπω  σε περιοδικά. Ειναι καλύτερη  σε αμάξια  που έχουν  διπλό συμπλέκτη. Και  αυτό  έχω δει και εγώ. Η αδύναμα που λες  να ανταποκριθεί  άμεσα  στον οδηγό  δεν την έχω νιώσει  ποτέ  σε dsg  αλλάζει  αστραπιαία  την ταχύτητα. Δεν ξέρω  αν έχεις οδήγηση  dsg  στο σπορ. Καλά για προγράμματα  στο σασμαν  δεν το συζητάω  θα ξεχαστείς  ότι έχεις οδήγηση  μέχρι τώρα. Αλλά οκ  σε νορμάλ  χρήση  σε σπορ έχεις  οδήγηση  και δεν σου άρεσε  η αμεσότητα; φιλικά  πάντα..Γιατί  ο γραπτώς  λόγος παρεξηγήσετε  :)

Συζήτηση κάνουμε, έτσι κι αλλιώς μέχρι να το πουλήσει ο άλλος, μέχρι να πάρει άλλο έχουμε ακόμα

Ομολογώ ότι δεν έχω εμπειρία σε DSG του 2020, αλλά σε αυτόματα παλαιότερων ετών. Μακάρι να έχει ωριμάσει στις νέες υλοποιήσεις ώστε να δικαιολογεί και τα εξτρα 2-3 χιλιάρικα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Και εγώ έτσι έλεγα μέχρι που πήρα το DSG  :D

Βέβαια είναι και τι ψάχνεις , εγώ που θέλω να έχω μία σπορ αίσθηση αλλά όχι στο 100% , μου κάνει το αυτόματο μία χαρά , πιάνω το τιμόνι με τα 2 χέρια , βυθίζομαι στο bucket και μπαίνω για να γουστάρω

Αλλά οκ καταλαβαίνω τι λές

Μα αυτό ακριβώς  αυτό  θέλω  να πω:)είναι τι ψάχνεις. Πρώτη  φορά που μπήκα  σε dsg  γελούσα  σα χαζος  δεν το πιστεύα.οχι οποιοδήποτε  αυτόματο..οδήγησα  της κουμπαράς  μού  yaris  1.3  αυτόματο. Και έτσι  το άνοιξα  για λίγο  η αλλαγή  που έκανε  στο τέρμα γκάζι .ήταν για κλάματα. (Προσωπική  άποψη). Και τοο έχει  φορτώσει  2 φορές σε γερανό. Μια δεν εμπαινε η  όπισθεν  και η άλλη  έκανε ένα θόρυβο...συμβαίνουν  και αυτά..αμαξι  2 χρόνων  με 15.000 χλμ 

  • Sad 2
Δημοσ.

Παιδιά εγω πάντως τώρα που ψάχνω για αμάξι θα το ήθελα το αυτόματο αλλά η τιμή ξεφεύγει.. 1.500-2.000 πανω είναι...😔. Είναι μεγάλη ευκολία! 

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό που γράφει ο tsofras πάντως για το αυτόματο ότι δεν πρέπει να βάλεις απευθείας όπισθεν δεν το ήξερα και θέλει συνήθεια, μπορεί να την πατήσεις εύκολα.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα! Θέλω γνώμες για καινούριο q2 business 30 tdi (6ταχυτο) στα 22550€. Νομίζω είναι πολύ vfm επιλογή... Τι λέτε? 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, wolfskinn είπε

Καλησπέρα στην παρέα! Θέλω γνώμες για καινούριο q2 business 30 tdi (6ταχυτο) στα 22550€. Νομίζω είναι πολύ vfm επιλογή... Τι λέτε? 

Καταπληκτική επιλογή! Αν θες αυτο το είδος αυτοκινήτου νομίζω στα χρήματα αυτά δεν έχει αντίπαλο.

  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, wolfskinn είπε

Καλησπέρα στην παρέα! Θέλω γνώμες για καινούριο q2 business 30 tdi (6ταχυτο) στα 22550€. Νομίζω είναι πολύ vfm επιλογή... Τι λέτε? 

Καλη επιλογή - στο δινουν ακριβο - ψαξε και σε αλλη αντιπροσωπεια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

Καλη επιλογή - στο δινουν ακριβο - ψαξε και σε αλλη αντιπροσωπεια.

Τιμή καταλόγου είδα, θα το έχω στα υπόψιν... 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, wolfskinn είπε

Τιμή καταλόγου είδα, θα το έχω στα υπόψιν... 

γυρνα αντιπροσωπειες εχουν μεγαλες διαφορες στις τιμές. εαν εισαι αττικη στειλε μου πμ να σε στειλω εκει που το βρηκα εγω φθηνότερο

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ μετανιωσα που πήρα το scirocco χειροκίνητο λόγο των βλαβών που άκουσα.. πλέον οι νέοι κωδικοί mechatronic είναι ανώτεροι και δεν βγάζουν τόσα προβλήματα, θα άλλαζα και σε ενισχυμένα δισκάκια και τέλος.

Το επόμενο αμάξι σίγουρα dsg/stronic άμα αποφασίσω να επενδύσω σε αμάξι με τους καιρούς που ζούμε..

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...