tsofras Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, sargus είπε Μπααα.. Θα άρχιζες πάλι τα "είναι 3κύλινδρο", "ειναι χαμηλό" "το τιμόνι βρίσκει στα αυτιά μου", "το μπαγκαζ είναι μικρό" κτλ. κτλ. Είσαι επινοητικός! Κάτι θα του βρεις! Αυτό με τα αυτιά ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί 🤣 Για το τρικυλινδρο , το έχω αναφέρει πάλι , ενώ όλοι λένε για τον ήχο του τα χειρότερα , εγώ μπορώ να πω ότι μου αρέσει αυτό το γουργουρητο που κάνει. Μπα με την μπέμπα πιστεύω θα ήμουν κομπλέ Το ξαναλέω , νομίζω μου έχει περάσει η τρέλα που είχα και δυσκολεύομαι πολύ να βρω κάτι που να έχει λίγο από όλα Παλιά έβλεπα λίγο καγκουρια και άλογα και αγόραζα αυτοκίνητο Τώρα θέλω κάμερα, start button, άλογα, άνεση, ηλιοροφή, led και όλα αυτά με 22000€ και κάτω Από την άλλη ενώ θα μπορούσα να περιμένω ένα χρόνο και να δώσω 30000€ για να έχω όλα τα παραπάνω , με πιάνει μία τσιγγουνια γιατί έχουν αλλάξει και οι προτεραιότητες , και θα είχα την άνεση να δώσω ένα τέτοιο ποσό αλλά όχι να κάνω ταυτόχρονα και ότι άλλο θέλω, οπότε δεν θέλω να δώσω τόσα λεφτά. Είπαμε είναι μια ατέρμονη λουπα που λέμε στον προγραμματισμό και καπώς πρέπει να την σπάσω και να βγω Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2020 από tsofras 3
c-max Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 8 ώρες πριν, tsofras είπε Δεν έχω ανάγκη το πετρέλαιο , για τα χιλιόμετρα που κάνω και αυτά που έχω διαβάσει για τον τρόπο λειτουργίας του δεν είναι σοφή επιλογή και δεν θα αποσβέσω ποτέ την διαφορά απο την τιμή βενζίνης Και τα 2 21.000 - 22.000 με 1.0 κινητηρα 21000 το focus αλλα ατοκο διακανονισμο. Ουσιαστικα γλυτωνεις τουλαχιστον 2000 ευρω απο τοκους. 1
tsofras Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 20 λεπτά πριν, hountalas είπε Ρε πες ότι δεν θέλεις να σταματήσει το νήμα και βρίσκεις δικαιολογίες να το κρατάς ζωντανό!!!! Ομολογώ ότι όταν πήρα το 2008 από την αντιπροσωπεία ένιωσα ένα τεράστιο κενό μέσα μου . Αλλα εντάξει ακόμη εδώ είμαστε 😊 Από αυτόματο τι θα εμπιστευόσασταν ? 1
kalmik Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, tsofras είπε Ομολογώ ότι όταν πήρα το 2008 από την αντιπροσωπεία ένιωσα ένα τεράστιο κενό μέσα μου . Αλλα εντάξει ακόμη εδώ είμαστε 😊 Από αυτόματο τι θα εμπιστευόσασταν ? Eξ ορισμού αυτόματο μόνον με σύστημα torque converter 2
tsofras Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 14 λεπτά πριν, kalmik είπε Eξ ορισμού αυτόματο μόνον με σύστημα torque converter Από μοντέλα όμως , ποια φοράνε τέτοιο αυτόματο ? Επειδη το κοίταγα εχθές , τα πισωκίνητα μοντέλα της bmw με ZF πρέπει να είναι τέτοιου τύπου , νομίζω το νέο focus θα είναι επίσης επειδή είδα αναφορά για πλανητικό ( είδα ότι τα λένε και έτσι γιατί μοιάζει με το σύστημα των πλανητών αν δεις τα κομμάτια ) , τι άλλο έχουμε ? παντως όντως διάβασα τα καλύτερα για αξιοπιστία σε αυτά , μετά τα cvt και τελευταία τα dct/dsg
s2000rr Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Μπορώ να πω ότι ήσουν λίγο άτυχος με το fr σου..Έχω αλλάξει 9 αμάξια τα 3 ήταν dsg. Polo gti 1.4 μοντέλο του 2010. Hybrid turbo 270ps τα πιστονια κατάφερα να τα βγάλω off. σασμαν. Ούτε κιχ...golf gti dsg edition30 ttrs τούρμπο 440 άλογα 50 κιλά ροπή στην μεγάλη πίεση και πρόγραμμα σασμαν...άπειρες κόντρες δεν έκανε κιχ....πλέον οικογένειά s3 s- tronic μόνο πρόγραμμα 380 ps. Μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα. Τι να πω έπεσες στην περίπτωση.....
tsofras Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 2 λεπτά πριν, s2000rr είπε Μπορώ να πω ότι ήσουν λίγο άτυχος με το fr σου..Έχω αλλάξει 9 αμάξια τα 3 ήταν dsg. Polo gti 1.4 μοντέλο του 2010. Hybrid turbo 270ps τα πιστονια κατάφερα να τα βγάλω off. σασμαν. Ούτε κιχ...golf gti dsg edition30 ttrs τούρμπο 440 άλογα 50 κιλά ροπή στην μεγάλη πίεση και πρόγραμμα σασμαν...άπειρες κόντρες δεν έκανε κιχ....πλέον οικογένειά s3 s- tronic μόνο πρόγραμμα 380 ps. Μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα. Τι να πω έπεσες στην περίπτωση..... Τα 2 τελευταία που λες αν δεν κάνω λάθος είναι με DSG6 , το polo δεν ξέρω , αλλά αυτό έχει βγει αθάνατο. Το fr έχει DSG7 που το όριο του είναι τα 25 κιλά ροπής , όσο είχε ο 1.8 180 και τώρα ο 1.5 150 . Δεν είναι τυχαίο ότι για 180 άλογα είχε μόνο 25 κιλά ροπής Αλλα ναι , είναι και τυχερά τι να πω , φαντάζομαι στα 1.0 115 θα είναι κομπλέ Επισης διαβάζοντας με τον καιρό κατάλαβα ότι την πρώτη φορά «έφταιγα» και εγώ. Το έβαλα σε εισαγωγικά γιατί δεν γνώριζα κάποια πράγματα που καλό είναι να μην τα κανείς σε διπλού συμπλέκτη κιβώτιο. ενα από αυτά είναι να μην βάλεις γρήγορα όπισθεν με το που σταματήσεις αν δε κάτσεις κάνα 2 δευτερόλεπτα σε νεκρά . Έτσι την πάτησα εγώ την πρώτη φορά γιατί δεν έπιασε το epass , πέταξα κατευθείαν όπισθεν στα διόδια και εκεί έσπασε . Μετα που είδα βιντεάκια στο YouTube το αναφέρουν ότι είναι από τις χειρότερες κινήσεις που μπορείς να κανείς για να σπάσει
s2000rr Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Ναι είχαν dsg6.το polo με dsg7 και δεν είχα θέμα...βέβαια το έφαγε και το πρόγραμμα στο σασμαν για πιο γρήγορος αλλαγές. + αύξηση κόφτη ροπής. Παρόλα αυτά δεν είχε Θέμα. Με εκκινησες φουλλ....Όσο ρολαριστα άνοιγμα που έκανα...είχα από παλιά το μικρόβιο της μαμακιας:) 1
ptwma Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Από αυτά πάντως που ψάχνεις δύσκολα θα βρεις κάτι σε <30 χιλιάρικα σε SUV. Γκάζι, θέση οδήγησης, στροφιλικια κτλ. Οπότε καλύτερα γύρνα το σε hatchback για να κοιτάς μόνο μια κατηγορία. Γνώμη μου πάντα. 1
paylidis Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 6 ώρες πριν, s2000rr είπε Μπορώ να πω ότι ήσουν λίγο άτυχος με το fr σου..Έχω αλλάξει 9 αμάξια τα 3 ήταν dsg. Polo gti 1.4 μοντέλο του 2010. Hybrid turbo 270ps τα πιστονια κατάφερα να τα βγάλω off. σασμαν. Ούτε κιχ...golf gti dsg edition30 ttrs τούρμπο 440 άλογα 50 κιλά ροπή στην μεγάλη πίεση και πρόγραμμα σασμαν...άπειρες κόντρες δεν έκανε κιχ....πλέον οικογένειά s3 s- tronic μόνο πρόγραμμα 380 ps. Μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα. Τι να πω έπεσες στην περίπτωση..... Μάλλον εσυ έπεσες στην περίπτωση ή η βόμβα έσκασε στον επόμενο αγοραστή. 😝 Τα dsg είναι δυστυχώς ζημιάρικα... tsofras ανέφερες το zf που φοράνε οι πισωκίνητες Bmw (το οποίο και είναι όντως εξαιρετικό-όλα αυτά τα χρόνια στα φόρουμ της μάρκας μολις μια περίπτωση πέτυχα με πρόβλημα), τι χαλβαδιαζεις.....; 1
gedgr Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 8 ώρες πριν, tsofras είπε Από μοντέλα όμως , ποια φοράνε τέτοιο αυτόματο ? Επειδη το κοίταγα εχθές , τα πισωκίνητα μοντέλα της bmw με ZF πρέπει να είναι τέτοιου τύπου , νομίζω το νέο focus θα είναι επίσης επειδή είδα αναφορά για πλανητικό ( είδα ότι τα λένε και έτσι γιατί μοιάζει με το σύστημα των πλανητών αν δεις τα κομμάτια ) , τι άλλο έχουμε ? παντως όντως διάβασα τα καλύτερα για αξιοπιστία σε αυτά , μετά τα cvt και τελευταία τα dct/dsg Τα κιβώτια της Aisin (6άρια και 8άρια) που χρησιμοποιούν τα Peugeot/Citroen/Opel είναι επίσης με μετατροπέα ροπής. Το 6άρι νομίζω το χρησιμοποιεί (ή το χρησιμοποιούσε μέχρι πρόσφατα) και η Suzuki. 2 1
tsofras Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, paylidis είπε Μάλλον εσυ έπεσες στην περίπτωση ή η βόμβα έσκασε στον επόμενο αγοραστή. 😝 Τα dsg είναι δυστυχώς ζημιάρικα... tsofras ανέφερες το zf που φοράνε οι πισωκίνητες Bmw (το οποίο και είναι όντως εξαιρετικό-όλα αυτά τα χρόνια στα φόρουμ της μάρκας μολις μια περίπτωση πέτυχα με πρόβλημα), τι χαλβαδιαζεις.....; Τίποτα ιδιαίτερο , απλά ψάχνω να βρω μοντέλα με τέτοια κιβώτια 2
giorgos_di Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 3 λεπτά πριν, gedgr είπε Τα κιβώτια της Aisin (6άρια και 8άρια) που χρησιμοποιούν τα Peugeot/Citroen/Opel είναι επίσης με μετατροπέα ροπής. Το 6άρι νομίζω το χρησιμοποιεί (ή το χρησιμοποιούσε μέχρι πρόσφατα) και η Suzuki. Έχω την εντύπωση πως και το αυτόματο 6άρι της Mazda είναι της Aisin. Μπορεί να λέω και κουταμάρα, αλλά νομίζω ότι κάπου το είχα δει. Πάντως όταν πρωτοδήγησα αυτόματο, πραγματικά νόμιζα ότι δεν είχα τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Ακόμη και όταν το έβαλα να αλλάζω από χειροκίνητα πίσω από το τιμόνι, νόμιζα ότι με πήγαινε αυτό αντί να το πηγαίνω εγώ. 2
tsofras Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 5 λεπτά πριν, giorgos_di είπε Έχω την εντύπωση πως και το αυτόματο 6άρι της Mazda είναι της Aisin. Μπορεί να λέω και κουταμάρα, αλλά νομίζω ότι κάπου το είχα δει. Πάντως όταν πρωτοδήγησα αυτόματο, πραγματικά νόμιζα ότι δεν είχα τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Ακόμη και όταν το έβαλα να αλλάζω από χειροκίνητα πίσω από το τιμόνι, νόμιζα ότι με πήγαινε αυτό αντί να το πηγαίνω εγώ. Και εγώ έτσι διάβασα , αλλά ξεφεύγει το mazdaε εντάξει εγώ μετά από 5 χρόνια αυτόματο μου έκατσε βαρύ το μηχανικό Πας ξεκούραστα και δεν σε απασχολεί αν είναι κοντές ή μακριές οι σχέσεις, πως κουμπωνουν, το σχήμα του λεβιέ , δεν βρίσκει το χέρι σου στον καφέ αν είναι στην ίδια ευθεία κτλ 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις