Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, tsofras είπε

To C3 aircross είναι αρκετά τίμια επιλογή , αλλά είναι πολύ αδιάφορο οδηγικά .

Τίποτα απλά έπεσα στην λούμπα με τα SUV και τα έχω κάνει σαλάτα γιατί θέλω τα θετικά και των 2 , αλλά κανένα αρνητικό και απο τα 2 !!!

Θέλω να έχω παραπάνω απόσταση απο το έδαφος για να μην έχω το άγχος μην βρώ κάτω (SUV)

Θέλω να έχω περισσότερους χώρους σε πορτ μπαγκαζ (SUV)

Θέλω να μπαινω - βγαίνω εύκολα που έχω και την μέση μου και να μην σκύβω (SUV)

Θέλω αυτή την εκδρομική διάθεση που σου βγάζει ένα SUV

Αλλά

Θέλω να μην είναι όρθια η θέση οδήγησης γιατί με κουράζει (Hatchback) αλλά δεν με χάλασε η ψηλή θέση οδήγησης απο άποψη ορατότητας (SUV)

Θέλω να μπαίνει στις στροφές με κάποια ασφάλεια και να νιώθεις ότι το αμάξι είναι βιδωμένο κάτω (Hatchback)

Θέλω οδηγική απόλαυση (Hatchback)

Βέβαια τα πρώτα θέλω , χιλιομετρικά είναι λιγότερα απο τα δεύτερα .

2 - 3 φορές τον χρόνο θα χρειαστώ περισσότερους χώρους

Άλλες φορές έχω την ανάγκη για χαλαρή οδήγηση όπως σε ένα ταξίδι , άλλες φορές θέλω να πάρω το αμάξι και να πάω έτσι μία βόλτα να γουστάρω

μπερδεψούρα , αλλά συνεχίζω να πιστεύω ότι ένα hatchback θα μου βγάλει τα γούστα καλύτερα.

Απο την άλλο ακόμη και τα hatchback συνεχίζουν και τα μεγαλώνουν

Οπότε λές γιατί να πάρω το νέο Leon που είναι 4.4m με 380 λίτρα πορτ μπαγκαζ και να μην πάρω το Karoq με 520 και καλύτερους χώρους ?

Το πρώτο έχει το κλίμα στην οθόνη , το 2ο στα 22500 και δεν έχει καν led φώτα

To παλιό μου στα 20500 έχει τα κουμπάκια του , led φώτα , ηλιοροφή , 150 άλογα αλλά είναι μοντέλο 8 ετών

Και με όλο αυτόν τον αχταρμά έχουμε φτάσει 138 σελίδες , πουλάω το αμάξι , και ακόμη δεν ξέρω ποια απόφαση θα ήταν η καλύτερη για το νέο

Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να κοιτάξεις σε hatchback crossover όπως Ford Focus Active και Kia Xceed, και όχι σε B-SUV. 

  • Like 2
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δεν ειναι καγκουρια αυτο που ζητας, αλλα ειναι μια ανεση που ψαχνεις να βρεις σε 1000ρη κινητηρα. ειναι ουτοπικο.

οποτε το ξεχνας. δεν νομιζω οτι ειναι τοσο σημαντικο η αλλαγη ταχυτητας σε καποια σημεια του δρομου.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, tsofras είπε

22430 βλέπω για την βασική έκδοση , η επόμενη πάει στα 27.000ε που να πάω ο κακομοίρης σε audi

Και 22.000+ για 1.0 κυβικά δεν δίνω , τουλάχιστον έδωσα 19.000 αλλά πήρα 1.2 100 άλογα , μέχρι τα 20.000ε έτσι όπως είναι η αγορά άντε πες οκ

Στα 22.000 1000 φορές το Karoq 1.5 150 , έχουν και ένα βάρος τα αμάξια , έλεος με τους 1000ριδες σε αυτοκίνητα που είναι 1300κιλά +

thx man αλλά δεν τα αξίζουν τα λεφτά τους αυτά τα αυτοκίνητα για εμένα με τέτοιους κινητήρες , ας έχουν όνομα , μάρκα , ποιότητα κτλ.

Τα συγκεκριμένα δε , ούτε κινητήρα έχουν , ούτε εξοπλισμό για τα λεφτά που ζητάνε

Ναι δε ξερω ποσο παει η βενζίνη αλλα το Diesel με καλο εξοπλισμό (διζωνικο κλιμα cc κλπ) ειναι εκει που σου ειπα σε λευκο ή μαυρο χρώμα... δε θυμαμαι αν εχει carplay αλλα και να μην εχει μπαινει με περιπου 2 κατοσταρικα... (το εχουμε ξαναπει μη κοιτατε τιμοκαταλόγους ;) )

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

Ναι δε ξερω ποσο παει η βενζίνη αλλα το Diesel με καλο εξοπλισμό (διζωνικο κλιμα cc κλπ) ειναι εκει που σου ειπα σε λευκο ή μαυρο χρώμα... δε θυμαμαι αν εχει carplay αλλα και να μην εχει μπαινει με περιπου 2 κατοσταρικα... (το εχουμε ξαναπει μη κοιτατε τιμοκαταλόγους ;) )

Δεν έχω ανάγκη το πετρέλαιο , για τα χιλιόμετρα που κάνω και αυτά που έχω διαβάσει για τον τρόπο λειτουργίας του δεν είναι σοφή επιλογή και δεν θα αποσβέσω ποτέ την διαφορά απο την τιμή βενζίνης

16 λεπτά πριν, lightsout είπε

Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να κοιτάξεις σε hatchback crossover όπως Ford Focus Active και Kia Xceed, και όχι σε B-SUV. 

Και τα 2 21.000 - 22.000 με 1.0 κινητηρα

Δημοσ.

φιλε μου επειδη εχω ασχοληθει πολυ με τα αυτοκινητα ( ειχα δουλεψει ενα διαστημα σε αυτα και ειμαι λατρης της αυτοκινησης), σου λεω τα εξης..

α) honda civic-- θα απεφευγα Σαρακακη....ανταλλακτικα στο θεο !!!!   Ειχα εμπειρεια και με μηχανη Honda...Ειναι ομως καλο αυτοκινητο με αξια μεταπωλησης

β) Θα προτεινα Skoda Octavia για πολλους λογους μιας και θέλεις οικογενειακο... Προτιμησε sedan , οχι 5πορτο...αν ειναι να το κρατησεις χρονια....Το δεσιμο στο πισω μερος κανει μεγαλη δουλεια στο σασι για να μην παθαινει κοπωση μεταλλου γρηγορα απο τις λακουβες...Εκτος αν το 5πορτο ειναι πολυς καλης φιρμας.Απο εμπειρια το Golf ειναι καλο 5πορτο στον τομεα αυτο..( δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι χρησιμοποιειται απο ΕΛΑΣ και ταξιτζηδες).

γ) Το Clio ειναι το καλυτερο supermini. τελεια και παυλα....σε ολα του...Ταξιδευεις λες και εχεις μεγαλο αυτοκινητο...Πανακριβο στην εκδοση 130hp. με το αυτοματο.

δ) focus μια τιμια επιλογη..λες οτι ειναι ακριβο...

ε) Mazda  ειναι πολυ καλη εταιρια και αξιοπιστη αλλα νομιζω πως θα ειναι ακριβη αυτη την εποχη.

στ) την Opel δεν την συμπαθησα ποτε...Πολλα προβληματακια στα Corsa μετα απο 7ετια σε κινητηρες....Εξου και το γεγονος οτι η Peugeot οταν την αγορασε πριν χρονια - υπαρχει φημη  ειχε γραφτει μαλιστα στο διαδυκτιο-- οτι ηθελε να ακυρωσει το deal γιατι οταν ειδε τα σχεδια των κινητηρων εφριξαν οι ειδικοι της εταιριας...το κοστος εξελιξης ειναι τεραστιο...γι αυτο το λογω στην επομενη γενια corsa, astra κλπ , θα φορανε κινητηρες Peugeot.

 

Αμα θυμηθω κατι αλλο θα σου γραψω

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν έχω ανάγκη το πετρέλαιο , για τα χιλιόμετρα που κάνω και αυτά που έχω διαβάσει για τον τρόπο λειτουργίας του δεν είναι σοφή επιλογή και δεν θα αποσβέσω ποτέ την διαφορά απο την τιμή βενζίνης

Και τα 2 21.000 - 22.000 με 1.0 κινητηρα

Και 120-125hp!!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Darth Vaider είπε

φιλε μου επειδη εχω ασχοληθει πολυ με τα αυτοκινητα ( ειχα δουλεψει ενα διαστημα σε αυτα και ειμαι λατρης της αυτοκινησης), σου λεω τα εξης..

α) honda civic-- θα απεφευγα Σαρακακη....ανταλλακτικα στο θεο !!!!   Ειχα εμπειρεια και με μηχανη Honda...Ειναι ομως καλο αυτοκινητο με αξια μεταπωλησης

β) Θα προτεινα Skoda Octavia για πολλους λογους μιας και θέλεις οικογενειακο... Προτιμησε sedan , οχι 5πορτο...αν ειναι να το κρατησεις χρονια....Το δεσιμο στο πισω μερος κανει μεγαλη δουλεια στο σασι για να μην παθαινει κοπωση μεταλλου γρηγορα απο τις λακουβες...Εκτος αν το 5πορτο ειναι πολυς καλης φιρμας.Απο εμπειρια το Golf ειναι καλο 5πορτο στον τομεα αυτο..( δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι χρησιμοποιειται απο ΕΛΑΣ και ταξιτζηδες).

γ) Το Clio ειναι το καλυτερο supermini. τελεια και παυλα....σε ολα του...Ταξιδευεις λες και εχεις μεγαλο αυτοκινητο...Πανακριβο στην εκδοση 130hp. με το αυτοματο.

δ) focus μια τιμια επιλογη..λες οτι ειναι ακριβο...

ε) Mazda  ειναι πολυ καλη εταιρια και αξιοπιστη αλλα νομιζω πως θα ειναι ακριβη αυτη την εποχη.

στ) την Opel δεν την συμπαθησα ποτε...Πολλα προβληματακια στα Corsa μετα απο 7ετια σε κινητηρες....Εξου και το γεγονος οτι η Peugeot οταν την αγορασε πριν χρονια - υπαρχει φημη  ειχε γραφτει μαλιστα στο διαδυκτιο-- οτι ηθελε να ακυρωσει το deal γιατι οταν ειδε τα σχεδια των κινητηρων εφριξαν οι ειδικοι της εταιριας...το κοστος εξελιξης ειναι τεραστιο...γι αυτο το λογω στην επομενη γενια corsa, astra κλπ , θα φορανε κινητηρες Peugeot.

Αμα θυμηθω κατι αλλο θα σου γραψω

α) 4.5 μέτρα , δεν θέλω τόσο μεγάλο , ψάχνω για < 4.3 όσο μπορώ

β) όπως και στο α , αλλιώς το έχω κάνει test drive το octavia και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις

γ) Ιδανικό μέγεθος , κινητήρας , 390 λίτρα πορτ μπαγκαζ , χαμηλό , μου αρέσει πολύ η έκδοση RS Line. Αν δεν φοβόμουν το αυτόματο γιατί και αυτό είναι διπλού συμπλέκτη, πολύ πιθανό να έδεινα τα 21700 που έχει

δ) κινητήρα μόνο , κατα τα άλλα μου αρέσει αρκετά , νομίζω δεν έχει και ρεζέρβα που δεν πάω σε τέτοια αγορά χωρίς ρεζέρβα. Αν με καλούσαν ποτέ και για test drive θα είχα και γνώμη για το αυτοκίνητο

ε) Με δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα για το Mazda 3 και την τιμή που έχει , ούτε καν πάω να το δώ

στ) 3 Οπελ είχα προ PSA εποχής. Πολύ ευχαριστημένος και με τα 3 , εκτός απο το Astra J που ήταν κοντά 1400 κιλά και ο 1.4 140 δεν ήταν για αυτό το αυτοκίνητο. Απο ποιότητα εσωτερικού όμως , κύλισης , ηλεκτρονική ανάρτηση ήταν τούμπανο. Το τελευταίο έχει 310 λίτρα πορτ μπαγκαζ με ρεζέρβα οπότε έφυγε απο την λίστα στα γρήγορα

5 λεπτά πριν, lightsout είπε

Και 120-125hp!!

Ναι αλλά βλέπω ότι οι περισσότεροι 1.0 έχουν μικρότερη ροπή και την δίνουν πιο ψηλά

Για παράδειγμα όπως τα οδήγησα και είδα καλύτερα 1.2 100 άλογα με 20.5 κιλά ροπής στις 1750 στροφές , παρά 1.0 115 άλογα με 17.5 κιλά ροπής στις 2000+ στροφές

Δεν είναι μόνο τα άλογα , παίζει ρόλο και που τα αποδίδουν

Και αν και είμαι άσχετος , νομίζω εκεί φαίνεται η διαφορά στα κυβικά , στη ροπή και στο φάσμα που την βγάζουν

Όπως έχω γράψει στο Tcross 1.0 115 ο κινητήρας κάτω απο τις 2000 στροφές κρέμαγε

Αυτό δεν το παρατήρησα ποτέ στο 2008 , μπορεί απο την 4η να μην είχε να δώσει γρήγορα , αλλά δεν κρέμαγε όπως του tsi

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν έχω ανάγκη το πετρέλαιο , για τα χιλιόμετρα που κάνω και αυτά που έχω διαβάσει για τον τρόπο λειτουργίας του δεν είναι σοφή επιλογή και δεν θα αποσβέσω ποτέ την διαφορά απο την τιμή βενζίνης

Και τα 2 21.000 - 22.000 με 1.0 κινητηρα

ενδεικτικα στο ειπα ;) 

  • Like 1
Δημοσ.

γιατι να φοβασε διπλο συμπλεκτη? τοτε το clio ειναι μονοδρομος....δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου προβληματα με διπλου συμπλεκτη,,,Στο κατω κατω της γραφης...σε ποσοστιαια βαση ολα καπου μπορει να βγαλουν προβλημα...και συνηθως παντα στην αρχη για αυτο υπαρχει και εγγυηση...εμπειρια που ειχα με διπλου συμπλεκτη τα βρηκα καταπληκτικα...ηταν ομως ακριβα αυτοκινητα τοτε...πριν μια 7ετια...εμπειρια με Astra....δεν μου αρεσε καθολου η οδικη συμπεριφορα...καθολου....ηταν απαραδεκτο... το vectra μου αρεσε σε ενα ταξιδι που ειχα κανει....τιμιο...

να προσεξεις και τις διαστασεις στα ελαστικα....ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ.....ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΣΑΣΙ.....ΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sargus είπε

 

Ήρθε χθες οικογενειακή επίσκεψη ένας φίλος μου που πήρε μετά από την προτροπή μου το Honda civic sedan comfort MT 1.5 182 ps στα 21-21,5 χιλιάρικα. Εγώ θυμίζω έχω το hatchback sport που είναι σχετικά πλούσια έκδοση σε σχέση με το comfort του φίλου που είναι αρκετά λιτό σε οθόνες και μπλιμπλίκια (βέβαια, το δικό μου έκανε και 4-4,5 χιλιάρικα παραπάνω.

Το Σαββατο πηγα με πεθερο απο Honda γιατι το λιγουρεύεται το Civic. Το 1000αρι, comfort, manual 22.150 μου ειπαν με το κλειδι στο χερι. Εισαι σιγουρος οτι του ειπαν για τον 1.5?

Ασχετο, αλλα πραγματικα ειχα πολυ οτι ναναι αντιμετωπιση στην αντιπροσωπεια

Πρωτο και βασικοτερο, τους ζητησα TD για το 1000αρι και μου ειπαν διαθεσιμο για TD ειναι μονο το 1500αρι - πρωτη καρτα

Μετα μπαινω στο εκθεσιακό, που ειναι η ανωτερη εκδοση, και το καθισμα μετακινειται μονο ηλεκτρικα. Και φυσικα δεν ειχαν το κλειδι να βαλουν μπρος και δεν μπορουσα να φτιαξω την θεση οδηγησης οπως θελω - τζιζους, δευτερη καρτα

Το αποκορυφωμα ομως ειναι οταν με πληροφορησαν οτι η comfort στον 100αρι δεν εχει την ιδια μασκα μπροστα με τις αλλες εκδοσεις?WTF?

BTW η οθονουλα στην comfort ειναι της προηγουμενης δεκαετιας.

 

  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Το Σαββατο πηγα με πεθερο απο Honda γιατι το λιγουρεύεται το Civic. Το 1000αρι, comfort, manual 22.150 μου ειπαν με το κλειδι στο χερι. Εισαι σιγουρος οτι του ειπαν για τον 1.5?

Ασχετο, αλλα πραγματικα ειχα πολυ οτι ναναι αντιμετωπιση στην αντιπροσωπεια

Πρωτο και βασικοτερο, τους ζητησα TD για το 1000αρι και μου ειπαν διαθεσιμο για TD ειναι μονο το 1500αρι - πρωτη καρτα

Μετα μπαινω στο εκθεσιακό, που ειναι η ανωτερη εκδοση, και το καθισμα μετακινειται μονο ηλεκτρικα. Και φυσικα δεν ειχαν το κλειδι να βαλουν μπρος και δεν μπορουσα να φτιαξω την θεση οδηγησης οπως θελω - τζιζους, δευτερη καρτα

Το αποκορυφωμα ομως ειναι οταν με πληροφορησαν οτι η comfort στον 100αρι δεν εχει την ιδια μασκα μπροστα με τις αλλες εκδοσεις?WTF?

BTW η οθονουλα στην comfort ειναι της προηγουμενης δεκαετιας.

Μήπως λές το hatchback εσύ ? Γιατί το sedan είναι σε προσφορά με τον 1.5 και όχι το hatchback , και ο @sargus το sedan αναφέρει

Η οθόνη όντως χάλια , είδα στο facelift την έστρωσαν κάπως , εκτός και αν είναι σε άλλο επίπεδο εξοπλισμού

9 λεπτά πριν, Darth Vaider είπε

γιατι να φοβασε διπλο συμπλεκτη? τοτε το clio ειναι μονοδρομος....δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου προβληματα με διπλου συμπλεκτη,,,Στο κατω κατω της γραφης...σε ποσοστιαια βαση ολα καπου μπορει να βγαλουν προβλημα...και συνηθως παντα στην αρχη για αυτο υπαρχει και εγγυηση...εμπειρια που ειχα με διπλου συμπλεκτη τα βρηκα καταπληκτικα...ηταν ομως ακριβα αυτοκινητα τοτε...πριν μια 7ετια...εμπειρια με Astra....δεν μου αρεσε καθολου η οδικη συμπεριφορα...καθολου....ηταν απαραδεκτο... το vectra μου αρεσε σε ενα ταξιδι που ειχα κανει....τιμιο...

να προσεξεις και τις διαστασεις στα ελαστικα....ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ.....ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΣΑΣΙ.....ΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ...

Γιατί όλες αυτές οι 138 σελίδες υπάρχουν επειδή είχα Seat Leon FR 1.8 180 DSG (διπλού συμπλέκτη) και βαρέθηκα τους γερανούς και να το φτιάχνω

Οπότε μία φοβία την έχω

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bjj-p είπε

ποτε μα ποτε ναι κατευθειαν σε πιθανη ευκαιρια, ακυρωση, τελευταιο κομματι ,τωρα τελειωνει η προσφορα απο πωλητες. η πιεση του χρονου λειτουργει κατα. 1 φορα θα σου κατσει πραγματικα ευκαιρια, τις αλλες 9 αποδεικνυεται ανθρακας ο θησαυρος. ποσο μαλλον οταν το ποσο ειναι σεβαστο και με δανειο. δες το και με τα gadget μιας και ασχολεισαι. ποσα εχεις παρει με την προφαση της ευκαιριας και καθονται σε συρταρια ή δεν εχουν ουσια.

Πολύ σωστός!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Darth Vaider είπε

στ) την Opel δεν την συμπαθησα ποτε...Πολλα προβληματακια στα Corsa μετα απο 7ετια σε κινητηρες....Εξου και το γεγονος οτι η Peugeot οταν την αγορασε πριν χρονια - υπαρχει φημη  ειχε γραφτει μαλιστα στο διαδυκτιο-- οτι ηθελε να ακυρωσει το deal γιατι οταν ειδε τα σχεδια των κινητηρων εφριξαν οι ειδικοι της εταιριας...το κοστος εξελιξης ειναι τεραστιο...γι αυτο το λογω στην επομενη γενια corsa, astra κλπ , θα φορανε κινητηρες Peugeot.

 

Κολοκυθια τουμπανα. Η αλλιως με τη ριγανη

Η GM ειχε ενα τεραστιο αποθεμα που δεν μπορουσε να διαθεσει και σε συνδυασμο με το οτι η Peugeot ηταν ενα βημα πριν την πτωχευση,  το ντηλ παγωσε.

Μετα συνεβη αυτό

ΗΔΗ απο το 2018 (τι εννοεις ΘΑ φορανε?), τα μοντελα της Opel φορανε κινητηρες της Peugeot,  οπως και τα Citroen (ολο το PSA) οχι επειδη "εφριξαν οι ειδικοι" αλλα για λογους ομοιογενοποίησης της παραγωγης. Ο Ecoflex της Opel  στα Corsa E(σε συνεργασια με Fiat) ειναι εξαιρετικος.

Παραλληλα και η ιδια η Opel συνεχιζει να κατασκευαζει τους δικους της κινητηρες και τους διαθετει πχ στο νεο Astra

Για πολλα αλλα μπορεις να "κατηγορησεις" την Opel, ελλειψη φαντασιας, σχεδιαστικη μουντιλα αλλα σιγουρα οχι για την ποιοτητα των κινητηρων της

 

14 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μήπως λές το hatchback εσύ ? Γιατί το sedan είναι σε προσφορά με τον 1.5 και όχι το hatchback , και ο @sargus το sedan αναφέρει

Μπορει οντως,δεν το ειχα παρατηρησει, αλλα να εχουν τοσο μεγαλη διαφορα?Τι σοι τιμολογηση ειναι αυτη

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Το Σαββατο πηγα με πεθερο απο Honda γιατι το λιγουρεύεται το Civic. Το 1000αρι, comfort, manual 22.150 μου ειπαν με το κλειδι στο χερι. Εισαι σιγουρος οτι του ειπαν για τον 1.5?

Ασχετο, αλλα πραγματικα ειχα πολυ οτι ναναι αντιμετωπιση στην αντιπροσωπεια

Πρωτο και βασικοτερο, τους ζητησα TD για το 1000αρι και μου ειπαν διαθεσιμο για TD ειναι μονο το 1500αρι - πρωτη καρτα

Μετα μπαινω στο εκθεσιακό, που ειναι η ανωτερη εκδοση, και το καθισμα μετακινειται μονο ηλεκτρικα. Και φυσικα δεν ειχαν το κλειδι να βαλουν μπρος και δεν μπορουσα να φτιαξω την θεση οδηγησης οπως θελω - τζιζους, δευτερη καρτα

Το αποκορυφωμα ομως ειναι οταν με πληροφορησαν οτι η comfort στον 100αρι δεν εχει την ιδια μασκα μπροστα με τις αλλες εκδοσεις?WTF?

BTW η οθονουλα στην comfort ειναι της προηγουμενης δεκαετιας.

Μην το ψάχνεις καθόλου σου λέω:

Honda civic SEDAN 1.5 182ps έκδοση comfort στα 20.900 με κάποια δώρα. Δεν πάει με τίποτα πάνω από 21.500 με το κλειδί στο χέρι. 

Όποιος ενδιαφέρεται, το παίρνει χθες. Βασικά, είναι τόσο καλή η τιμή που θα τους άφηνα και μπουρμπουάρ!! 

Πάσχει στα μπλιμπλικια. Έχει όμως τη μαγκιά ότι είναι το 4ο πιο καλοπουλημενο αμάξι στον κόσμο οπότε υπάρχει σε αφτερμαρκετ ότι μπορείς να φανταστείς. Ψάξε YouTube να δεις τι οθόνες έχουν βγάλει με 500 ευρώ όπου απλά βγάζεις την -απαράδεκτη- που φοράει και κουμπώνεις την αφτερμαρκετ και κάνει παπάδες κ συναργαζεται κ με το αμάξι και με όλα. Αφού και εγώ κάποια στιγμή θα αλλάξω τη δική μου αφής να βάλω μια τέτοια φανταστική οθόνη.

Α, και δε συζητάμε για πρόγραμμα: εύκολα πάνω από 210-220 άλογα!

Α, επίσης το μηχανολογικό αυτό διαμάντι (ο 1.5 της Honda) είναι (ψάξε sprit monitor) ο πιο οικονομικός κινητήρας από ξέρω γω 120 άλογα και πάνω. Ενώ φυσικά σε επιδόσεις δεν τον χτυπάει τίποτα ως τα 200 άλογα!

  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, sargus είπε

Μην το ψάχνεις καθόλου σου λέω:

Honda civic SEDAN 1.5 182ps έκδοση comfort στα 20.900 με κάποια δώρα. Δεν πάει με τίποτα πάνω από 21.500 με το κλειδί στο χέρι. 

Όποιος ενδιαφέρεται, το παίρνει χθες. Βασικά, είναι τόσο καλή η τιμή που θα τους άφηνα και μπουρμπουάρ!! 

Πάσχει στα μπλιμπλικια. Έχει όμως τη μαγκιά ότι είναι το 4ο πιο καλοπουλημενο αμάξι στον κόσμο οπότε υπάρχει σε αφτερμαρκετ ότι μπορείς να φανταστείς. Ψάξε YouTube να δεις τι οθόνες έχουν βγάλει με 500 ευρώ όπου απλά βγάζεις την -απαράδεκτη- που φοράει και κουμπώνεις την αφτερμαρκετ και κάνει παπάδες κ συναργαζεται κ με το αμάξι και με όλα. Αφού και εγώ κάποια στιγμή θα αλλάξω τη δική μου αφής να βάλω μια τέτοια φανταστική οθόνη.

Α, και δε συζητάμε για πρόγραμμα: εύκολα πάνω από 210-220 άλογα!

Α, επίσης το μηχανολογικό αυτό διαμάντι (ο 1.5 της Honda) είναι (ψάξε sprit monitor) ο πιο οικονομικός κινητήρας από ξέρω γω 120 άλογα και πάνω. Ενώ φυσικά σε επιδόσεις δεν τον χτυπάει τίποτα ως τα 200 άλογα!

4.650m πολύ μεγάλο , αλλιώς συμφωνώ ότι είναι σούπερ επιλογή και σε αυτά τα λεφτά δεν παίζει τίποτα καλύτερο και ας μην είχε οθόνη καθόλου

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...