Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, theoilia είπε

Λόγω κυβικών ή κάτι άλλο;

1600 16 κιλά ροπής αν θυμάμαι καλά , οπότε μυρίζει ατμόσφαιρα

Ε δεν πάω σε ατμοσφαιρικό κινητήρα το 2020

  • Like 1
Δημοσ.

Από θέμα εμπιστοσύνης καλά έκανες και έστειλες και το linkdin. Πέρα από την πλάκα ακόμα και το θέμα εδώ θα βοηθούσε να καταλάβει κάποιος ότι είναι έτσι όπως τα λες τα πράγματα :)

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειναι φυσιολογική η κατασταση που βιωνεις παντως. Προσπαθησε να τη διαχειριστεις, γιατί βρες ωρες νομιζω πραγματικα πως το αγχος σε κατακλύζει χωρις κανενα λογο.

Δηλαδη δε φορτωσες καιμουριο αμαξι και προτιμησες να πας με το c3?

Υλικό αγαθό ειναι, ξεπερνα τη φαση και κρατησε το. Βγαλε την αγγελια, δες τι ομορφο αμαξι πηρες  και ξεκινα να το χαιρεσαι. Θα σε βοηθησει ψυχολογικά γενικοτερα αυτη η σταση.

Sorry για το offtopic

Επεξ/σία από xgol
  • Like 2
  • Thanks 4
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, xgol είπε

Δεν ειναι φυσιολογική η κατασταση που βιωνεις παντως. Προσπαθησε να τη διαχειριστεις, γιατί βρες ωρες νομιζω πραγματικα πως το αγχος σε κατακλύζει χωρις κανενα λογο.

Δηλαδη δε φορτωσες καιμουριο αμαξι και προτιμησες να πας με το c3?

Υλικό αγαθό ειναι, ξεπερνα τη φαση και κρατησε το. Βγαλε την αγγελια, δες τι ομορφο αμαξι πηρες  και ξεκινα να το χαιρεσαι. Θα σε βοηθησει ψυχολογικά γενικοτερα αυτη η σταση.

Sorry για το offtopic

Δεν το φόρτωσα γιατί το έχω αγγελία και είναι πλυμένο κλειδωμένο στην πυλωτή.

Ειλικρινά , αν δεν είχα τόσο θέμα με το τιμόνι και την θέση γενικά , θα το έβγαζα απο αγγελία και θα το κράταγα , γιατί σε όλα τα άλλα ( άντε πές και το κιβώτιο το συνηθίζεις ) είναι κομπλέ

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Δεν το φόρτωσα γιατί το έχω αγγελία και είναι πλυμένο κλειδωμένο στην πυλωτή.

Ειλικρινά , αν δεν είχα τόσο θέμα με το τιμόνι και την θέση γενικά , θα το έβγαζα απο αγγελία και θα το κράταγα , γιατί σε όλα τα άλλα ( άντε πές και το κιβώτιο το συνηθίζεις ) είναι κομπλέ

Δεκτο, απλά το θεμα ειναι πως και στο νεο αμαξι μπορει να σε χαλα αντιστοιχα κατι εξισου σημαντικο.

Σκεψου δηλαδη αν εσυ μεγαλοποιεις το θεμα ή αν οντως η ενοχληση που προκαλει αντικειμενικα αυτο το αμαξι ειναι τοσο μεγάλη. 

Και δε το λεω με καμια διαθεση κριτικής,  το λεω με το σκεπτικο πως αν κατι δεν ειναι 100% οπως το φανταζομαστε, μεγαλοποιουμε μικρες λεπτομερειες και τελικα δε μπορουμε να χαρουμε ουτε τα θετικα του!

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, xgol είπε

Δεκτο, απλά το θεμα ειναι πως και στο νεο αμαξι μπορει να σε χαλα αντιστοιχα κατι εξισου σημαντικο.

Σκεψου δηλαδη αν εσυ μεγαλοποιεις το θεμα ή αν οντως η ενοχληση που προκαλει αντικειμενικα αυτο το αμαξι ειναι τοσο μεγάλη. 

Και δε το λεω με καμια διαθεση κριτικής,  το λεω με το σκεπτικο πως αν κατι δεν ειναι 100% οπως το φανταζομαστε, μεγαλοποιουμε μικρες λεπτομερειες και τελικα δε μπορουμε να χαρουμε ουτε τα θετικα του!

Κοίτα να δείς , σίγουρα το τέλειο δεν μπορώ να το έχω στα λεφτά που ψάχνω.

Αλλά την απόφαση να το πουλήσω δεν την πήρα επειδή δεν στρίβει το αμάξι .οπως θα έπρεπε ή επειδή είναι 100 άλογα και φαίνεται ότι σε κάποια φάση δεν φτάνουν.

Η αγγελία μπήκε μετά το ταξίδι που με κούρασε πολύ η θέση , για αυτό αν και στις αρχές έλεγα γρήγορο hatchback για γκάζι και στροφές , έστω και απο τα λίγα χιλιόμετρα , έχει άλλες χάρες το SUV έστω και σε αυτά τα άλογα.

Οπότε με 20-30 άλογα παραπάνω και απλά θέση οδήγησης που δεν θα με κουράζει , θα ξαναπήγαινα σε SUV

Σίγουρα με φυσιολογικό τιμόνι και με περισσότερο ξαπλωτή θέση οδήγησης για να μην είμαι λες και κάθομαι σε καρέκλα

 

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, tsofras είπε

με περισσότερο ξαπλωτή θέση οδήγησης για να μην είμαι λες και κάθομαι σε καρέκλα

Τα περισσότερα SUV όμως έτσι είναι. Σα να κάθεσαι σε καρέκλα. Για αυτό και έχουν περισσότερους χώρους από τα αντίστοιχου μήκους hatchback. Γιατί είναι πιο ψηλά ο ουρανός σε σχέση με το πάτωμα και άρα μπορούν και έχουν φέρει όλα τα καθίσματα σε πιο όρθια θέση με συνέπεια να εξοικονομείται χώρος κατά μήκος του αυτοκινήτου (χώρος για τα πόδια και για το πορτμπαγκαζ). 

Οπότε αν δε σου αρέσει αυτή η θέση οδήγησης (εμένα προσωπικά δε μου αρέσει-άλλοι τη λατρεύουν) θα πρέπει να βρεις ένα από εκείναι τα SUV που είναι πιο πολύ σα hatchback μέσα. Προφανώς με το αντίστοιχο κόστος στους χώρους.

Ήρθε χθες οικογενειακή επίσκεψη ένας φίλος μου που πήρε μετά από την προτροπή μου το Honda civic sedan comfort MT 1.5 182 ps στα 21-21,5 χιλιάρικα. Εγώ θυμίζω έχω το hatchback sport που είναι σχετικά πλούσια έκδοση σε σχέση με το comfort του φίλου που είναι αρκετά λιτό σε οθόνες και μπλιμπλίκια (βέβαια, το δικό μου έκανε και 4-4,5 χιλιάρικα παραπάνω.

Έχω να πω ότι το ζήλεψα πολύ το αμάξι του. Είναι αμαξάρα, κούρσα παλιάς κοπής με 4,67 (αν θυμάμαι καλά) μέτρα, σε μαύρο λιμουζινέ χρώμα. Καθόμουν και το χάζευα ενώ έχω παρόμοιο και πιο πλούσιο αμάξι. Εμένα το sport είναι πιο "σκληρό" και κρατάει καλύτερα στις στροφές, εκείνου είναι πιο μαλακά ρυθμισμένο και βασικά είναι από τα πιο άνετα αμάξια που έχω οδηγήσει. Με απίστευτο φυσικά κινητήρα και κιβώτιο. Προσεγγίζουν το τέλειο!

Έχω να πω ότι το συγκεκριμένο αμάξι στα 20.900 που το έχουν τώρα προσφορά (με δώρο τέλη και κάτι άλλο) είναι κλεψιά!  Δε μπορώ να φανταστώ καλύτερο value for money! Όποιος θέλει ας πάει να το κάνει μια βόλτα. Μετά τα αντίστοιχης τιμής αυτοκίνητα, θα του φαίνονται σαν πλαστικά παιχνίδια. Ο πεθερός μου πήρε πρόσφατα το T-roc στα 22,5 (πιο ακριβά δηλ. από το civic) και ενώ είναι μια χαρά αμάξι, εντούτοις φαίνεται σα ψεύτικο παιχνιδάκι αν το οδηγήσεις back to back με το civic.

Εννοείται ότι αν υπάρχει ακόμη σε 2-3 χρόνια που θα αλλάξουμε το αμάξι της γυναίκας θα πάρουμε αυτό και ας έχουμε δύο civic στο ίδιο σπίτι! 😀

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

τελικα το c3 aircross γιατι το ακυρωσες και δεν το κοιτας αφου καλυπτει τις αναγκες σου; ειναι λιγο πιο δυνατο και μπορεις να πας και σε αυτοματο που δεν θα σε προβληματισει με ζημιες. το βλεπω ως την πιο  τιμια επιλογη.οχι οτι πιο ομορφο, αλλα οχι και εκτρωμα. κατα τα αλλα vfm.

 

αν ειχες νοικιασει για ενα σ/κ το 2008 θα ειχες αποφυγει την ταλαιπωρια και την χασουρα. μπορεις ομως να νοικιασεις αυτα που σκεφτεσαι και να αποκλειεις καποια. μην τα βλεπεις χαμενα λεφτα αυτα για την δικη σου περιπτωση που δεν συβιβαζεσαι. εγω μαλλον θα συμβιβαζομουν με την λαθος επιλογη μου.

ποτε μα ποτε ναι κατευθειαν σε πιθανη ευκαιρια, ακυρωση, τελευταιο κομματι ,τωρα τελειωνει η προσφορα απο πωλητες. η πιεση του χρονου λειτουργει κατα. 1 φορα θα σου κατσει πραγματικα ευκαιρια, τις αλλες 9 αποδεικνυεται ανθρακας ο θησαυρος. ποσο μαλλον οταν το ποσο ειναι σεβαστο και με δανειο. δες το και με τα gadget μιας και ασχολεισαι. ποσα εχεις παρει με την προφαση της ευκαιριας και καθονται σε συρταρια ή δεν εχουν ουσια.

 

  • Like 3
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, bjj-p είπε

τελικα το c3 aircross γιατι το ακυρωσες και δεν το κοιτας αφου καλυπτει τις αναγκες σου; ειναι λιγο πιο δυνατο και μπορεις να πας και σε αυτοματο που δεν θα σε προβληματισει με ζημιες. το βλεπω ως την πιο  τιμια επιλογη.οχι οτι πιο ομορφο, αλλα οχι και εκτρωμα. κατα τα αλλα vfm.

αν ειχες νοικιασει για ενα σ/κ το 2008 θα ειχες αποφυγει την ταλαιπωρια και την χασουρα. μπορεις ομως να νοικιασεις αυτα που σκεφτεσαι και να αποκλειεις καποια. μην τα βλεπεις χαμενα λεφτα αυτα για την δικη σου περιπτωση που δεν συβιβαζεσαι. εγω μαλλον θα συμβιβαζομουν με την λαθος επιλογη μου.

ποτε μα ποτε ναι κατευθειαν σε πιθανη ευκαιρια, ακυρωση, τελευταιο κομματι ,τωρα τελειωνει η προσφορα απο πωλητες. η πιεση του χρονου λειτουργει κατα. 1 φορα θα σου κατσει πραγματικα ευκαιρια, τις αλλες 9 αποδεικνυεται ανθρακας ο θησαυρος. ποσο μαλλον οταν το ποσο ειναι σεβαστο και με δανειο. δες το και με τα gadget μιας και ασχολεισαι. ποσα εχεις παρει με την προφαση της ευκαιριας και καθονται σε συρταρια ή δεν εχουν ουσια.

To C3 aircross είναι αρκετά τίμια επιλογή , αλλά είναι πολύ αδιάφορο οδηγικά .

Τίποτα απλά έπεσα στην λούμπα με τα SUV και τα έχω κάνει σαλάτα γιατί θέλω τα θετικά και των 2 , αλλά κανένα αρνητικό και απο τα 2 !!!

Θέλω να έχω παραπάνω απόσταση απο το έδαφος για να μην έχω το άγχος μην βρώ κάτω (SUV)

Θέλω να έχω περισσότερους χώρους σε πορτ μπαγκαζ (SUV)

Θέλω να μπαινω - βγαίνω εύκολα που έχω και την μέση μου και να μην σκύβω (SUV)

Θέλω αυτή την εκδρομική διάθεση που σου βγάζει ένα SUV

Αλλά

Θέλω να μην είναι όρθια η θέση οδήγησης γιατί με κουράζει (Hatchback) αλλά δεν με χάλασε η ψηλή θέση οδήγησης απο άποψη ορατότητας (SUV)

Θέλω να μπαίνει στις στροφές με κάποια ασφάλεια και να νιώθεις ότι το αμάξι είναι βιδωμένο κάτω (Hatchback)

Θέλω οδηγική απόλαυση (Hatchback)

Βέβαια τα πρώτα θέλω , χιλιομετρικά είναι λιγότερα απο τα δεύτερα .

2 - 3 φορές τον χρόνο θα χρειαστώ περισσότερους χώρους

Άλλες φορές έχω την ανάγκη για χαλαρή οδήγηση όπως σε ένα ταξίδι , άλλες φορές θέλω να πάρω το αμάξι και να πάω έτσι μία βόλτα να γουστάρω

μπερδεψούρα , αλλά συνεχίζω να πιστεύω ότι ένα hatchback θα μου βγάλει τα γούστα καλύτερα.

Απο την άλλο ακόμη και τα hatchback συνεχίζουν και τα μεγαλώνουν

Οπότε λές γιατί να πάρω το νέο Leon που είναι 4.4m με 380 λίτρα πορτ μπαγκαζ και να μην πάρω το Karoq με 520 και καλύτερους χώρους ?

Το πρώτο έχει το κλίμα στην οθόνη , το 2ο στα 22500 και δεν έχει καν led φώτα

To παλιό μου στα 20500 έχει τα κουμπάκια του , led φώτα , ηλιοροφή , 150 άλογα αλλά είναι μοντέλο 8 ετών

Και με όλο αυτόν τον αχταρμά έχουμε φτάσει 138 σελίδες , πουλάω το αμάξι , και ακόμη δεν ξέρω ποια απόφαση θα ήταν η καλύτερη για το νέο

 

 

 

Δημοσ.

στο αμαξι βαζεις οικογενεια μεσα. ασε τα γουστα και τα στροφιλικια, . αυτα τα εκανες, περασαν ,ειναι αλλης ηλικιας.

σπορτ bucket καθισμα και ανεση δεν πανε μαζι. σκληρη αναρτηση για στροφιλικια και ανεση σαν χαλι δεν πανε μαζι.

προβληματα υγειας και ευχαριστηση της καθημερινοτητας νομιζω μπαινουν σε πρωτη προτεραιοτητα απο τα παιχνιδια στην ασφαλτο.

αφου το θελεις για οικογενειακο αμαξι αναδιαταξε τις προτεραιοτητες και τι εχει ουσια.

τα γουστα βγαλτα σε κανενα μικρο αμαξακι. δεν χρειαζεται σε αυτο που θα βαζεις ολη τη φαμιλια. και ας ειναι μια φορα το μηνα.

χωρις παρεξηγηση,  με καλη προθεση τα λεω.

  • Like 4
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bjj-p είπε

στο αμαξι βαζεις οικογενεια μεσα. ασε τα γουστα και τα στροφιλικια, . αυτα τα εκανες, περασαν ,ειναι αλλης ηλικιας.

σπορτ bucket καθισμα και ανεση δεν πανε μαζι. σκληρη αναρτηση για στροφιλικια και ανεση σαν χαλι δεν πανε μαζι.

προβληματα υγειας και ευχαριστηση της καθημερινοτητας νομιζω μπαινουν σε πρωτη προτεραιοτητα απο τα παιχνιδια στην ασφαλτο.

αφου το θελεις για οικογενειακο αμαξι αναδιαταξε τις προτεραιοτητες και τι εχει ουσια.

τα γουστα βγαλτα σε κανενα μικρο αμαξακι. δεν χρειαζεται σε αυτο που θα βαζεις ολη τη φαμιλια. και ας ειναι μια φορα το μηνα.

χωρις παρεξηγηση,  με καλη προθεση τα λεω.

+1 Εγω μετα το scirocco το εχω παρει αποφαση οτι θα παρω ενα αυτοκινητο που δεν θα ειναι για μενα αλλα για να μεταφερει την φαμιλια Α-Β ξεκουραστα και ανετα και θα παρω καποια στιγμη ενα αμαξακι για γουστα

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bjj-p είπε

στο αμαξι βαζεις οικογενεια μεσα. ασε τα γουστα και τα στροφιλικια, . αυτα τα εκανες, περασαν ,ειναι αλλης ηλικιας.

σπορτ bucket καθισμα και ανεση δεν πανε μαζι. σκληρη αναρτηση για στροφιλικια και ανεση σαν χαλι δεν πανε μαζι.

προβληματα υγειας και ευχαριστηση της καθημερινοτητας νομιζω μπαινουν σε πρωτη προτεραιοτητα απο τα παιχνιδια στην ασφαλτο.

αφου το θελεις για οικογενειακο αμαξι αναδιαταξε τις προτεραιοτητες και τι εχει ουσια.

τα γουστα βγαλτα σε κανενα μικρο αμαξακι. δεν χρειαζεται σε αυτο που θα βαζεις ολη τη φαμιλια. και ας ειναι μια φορα το μηνα.

χωρις παρεξηγηση,  με καλη προθεση τα λεω.

Καμία παρεξήγηση, επειδή το έχω ξανα αναλύσει , για αυτό δεν το έγραψα πάλι.

Όταν εννοώ στροφιλίκια και δύναμη κινητήρα , ακριβώς επειδή βάζω και οικογένεια μέσα δεν εννοώ απαραίτητα καγκουριές .

Στα ταξίδια πάω με cruise control στα 120 . Με το FR πήγαινα με 7η και έβγαζα ολες τις στροφές με αυτά τα 120 σε συγκεκριμένη διαδρομή

Με το 2008 έβαλα 4η σε συγκεκριμένη ανηφόρα γιατί δεν τράβαγε και μου το εμφάνισε και ο υπολογιστής , και σε αρκετές στροφές έπεσα στα 80 για να πάρω την στροφή γιατί δεν μου έδεινε την ίδια αίσθηση ασφάλειας ότι θα την πάρω ( μιλάω για αίσθηση όχι οτι δεν μπορούσε το αμάξι)

Οπότε δεν είναι θέμα να πάω με 160 με την οικογένεια ή να κάνω κόντρες στα φανάρια , αυτά τα έχω ξεπεράσει εδώ και μία 10ετία

Δύναμη να νιώθεις ότι δεν κρεμάει το αμάξι και αίσθηση ότι μπορεί να στρίψει όταν χρειάζεται χωρίς να πέφτεις σε ταχύτητες

Κατα τα άλλα συμφωνώ με αυτά που λές για αυτό έχω μπλεχτεί

Έχω πέσει σε μεταβατική περίοδο που έχω συνήθειες που δεν ξέρω αν θέλω να τις αποβάλω ή αν είναι απλά συνήθειες και δεν χρειάζομαι αυτά που ζητάω πλέον

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλω να είναι ξεκούραστο και όχι τεράστιο

 

4 λεπτά πριν, imr είπε

+1 Εγω μετα το scirocco το εχω παρει αποφαση οτι θα παρω ενα αυτοκινητο που δεν θα ειναι για μενα αλλα για να μεταφερει την φαμιλια Α-Β ξεκουραστα και ανετα και θα παρω καποια στιγμη ενα αμαξακι για γουστα

Ε οκ αυτό είναι το ιδανικό , μακάρι να μπορούσα και εγώ τα συντηρώ στην οικογένεια  3 αυτοκίνητα με ασφάλειες , τέλη και service.

Θα αγόρασα ένα SUV και θα έπαιρνα και κάτι για πάρτη μου, χρόνια το σκέφτομαι αυτό το σενάριο , αλλά οικονομικά ούτε παίζει ούτε αξίζει αν δεν είσαι πάρα πολύ άνετος.

Που αν είναι πολύ άνετος βρίσκεις όλα τα παραπάνω σε κάποια premium μάρκα φαντάζομαι

Δημοσ.

@tsofras επειδη σε καταλαβαινω, και με δεδομένο ότι ειχες συνηθισει σε καποια "στανταρ" του Group, και με δεδομένο ότι το SUV σου ψιλοάρεσε καταβάθος δε κοιτάς και το Q2? εχει καποια κομματια σε πολυ καλες τιμές (ενδεικτικα παιζει το πετρέλαιο 1,6 χειροκίνητο στα 21500)... και χώρους εχεις και "ανεσεις" του γκρουπ θα έχεις και ακομα και στο χιλιάρι να καταληξεις θα εχεις τουλάχιστον 116 άλογα...

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, paylidis είπε

@tsofras επειδη σε καταλαβαινω, και με δεδομένο ότι ειχες συνηθισει σε καποια "στανταρ" του Group, και με δεδομένο ότι το SUV σου ψιλοάρεσε καταβάθος δε κοιτάς και το Q2? εχει καποια κομματια σε πολυ καλες τιμές (ενδεικτικα παιζει το πετρέλαιο 1,6 χειροκίνητο στα 21500)... και χώρους εχεις και "ανεσεις" του γκρουπ θα έχεις και ακομα και στο χιλιάρι να καταληξεις θα εχεις τουλάχιστον 116 άλογα...

22430 βλέπω για την βασική έκδοση , η επόμενη πάει στα 27.000ε που να πάω ο κακομοίρης σε audi

Και 22.000+ για 1.0 κυβικά δεν δίνω , τουλάχιστον έδωσα 19.000 αλλά πήρα 1.2 100 άλογα , μέχρι τα 20.000ε έτσι όπως είναι η αγορά άντε πες οκ

Στα 22.000 1000 φορές το Karoq 1.5 150 , έχουν και ένα βάρος τα αμάξια , έλεος με τους 1000ριδες σε αυτοκίνητα που είναι 1300κιλά +

thx man αλλά δεν τα αξίζουν τα λεφτά τους αυτά τα αυτοκίνητα για εμένα με τέτοιους κινητήρες , ας έχουν όνομα , μάρκα , ποιότητα κτλ.

Τα συγκεκριμένα δε , ούτε κινητήρα έχουν , ούτε εξοπλισμό για τα λεφτά που ζητάνε

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...