tsofras Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 17 λεπτά πριν, tutuyo είπε αυτο το εχω παρατηρησει κι εγω σε πολλα SUV που "κουπιζουν" ακομη και η μεσαια κολωνα σου κρυβει αρκετα το οπτικο πεδιο, ειδικα οταν τσεκαρεις δεξια για διερχομενο - εγω το καταλαβα στο 3008 Και στο 2008 έτσι είναι , ειδικά όταν ξάπλωσα το κάθισμα δεν βλέπω τίποτα, πρέπει να σηκωθώ για να δω 7 λεπτά πριν, Masma είπε Όποτε σιγουρος ο αγοραστής οτι θα το παρει; Καλα θελει τοσο πολυ; Σε 2 μερες δεν προλαβαίνετε ; Θέλει 2 ημέρες για την άρση της παρακράτησης οπότε άλλη μία για να κάνεις τα χαρτιά της μεταβίβασης. Το πότε θα ολοκληρωθεί δεν με απασχολεί αφού η δική μου δουλειά θα έχει τελειώσει. Απλά δεν γίνονται και τα 2 ταυτόχρονα Του είπα αν έχει κάποιον Αθήνα να έρθει να τα κάνουμε παρέα, έχει έναν κουμπάρο θα με πάρει αύριο να μου πει. Με είχε πάρει η κόρη του εχθές που σημαίνει ότι όντως ψήνεται 1
Gataros Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, seppy είπε Σε ευχαριστω. Οποτε, για να λενε τοσα reviews για την too much σφιχτη αναρτηση εχουν δικιο ε; οποτε ο συνδυασμος της απλης αναρτησης με 18ρες και οχι τις 19ρες φανταζει πιο νορμαλ για ελληνικους δρομους. Ποσο μαλλον για ενα "ψοφιο" πετρελαιο. Δυο τρεις ερωτησεις ακομα 1) drive mode select ειναι στανταρντ; 2) τα μ καθισματα/αλκανταρα κουραζουν; τα ενιωσα αρκετα σφιχτα, μη βγαινω χιλιοπιασμενος μετα απο ταξιδι.. 3) το edc ως εξτρα, εχει νοημα ειτε στην μ ειτε στην απλη αναρτηση; 1) Ναι νομίζω ότι σε όλες τις εκδόσεις υπάρχει, eco, comfort και sport. Η sport ρύθμιση πραγματικά αγριεύει το αυτοκίνητο μιας και η αλλαγή ταχυτήτων (στο αυτόματο κιβώτιο) γίνεται πιο άμεσα. 2) Στην αρχή και εγώ τα ένιωσα σφιχτά, στην πορεία όμως τα συνηθίζεις και μην σου πω ότι πλέον νιώθω την πλάτη μυ να ξεκουράζεται, οπότε λογικά δεν θα έχεις θέμα. 3) Να σου πω δεν είμαι σίγουρος για τη χρησιμότητα του, εγώ δεν το έβαλα (+250 ευρώ στο κόστος). Για Ελλάδα και εγώ θα προτιμούσα μικρότερο προφίλ ζάντας όπως είπες και απλή ανάρτηση, η m κοπανάει αρκετά.
seppy Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 7 λεπτά πριν, Gataros είπε 1) Ναι νομίζω ότι σε όλες τις εκδόσεις υπάρχει, eco, comfort και sport. Η sport ρύθμιση πραγματικά αγριεύει το αυτοκίνητο μιας και η αλλαγή ταχυτήτων (στο αυτόματο κιβώτιο) γίνεται πιο άμεσα. 2) Στην αρχή και εγώ τα ένιωσα σφιχτά, στην πορεία όμως τα συνηθίζεις και μην σου πω ότι πλέον νιώθω την πλάτη μυ να ξεκουράζεται, οπότε λογικά δεν θα έχεις θέμα. 3) Να σου πω δεν είμαι σίγουρος για τη χρησιμότητα του, εγώ δεν το έβαλα (+250 ευρώ στο κόστος). Για Ελλάδα και εγώ θα προτιμούσα μικρότερο προφίλ ζάντας όπως είπες και απλή ανάρτηση, η m κοπανάει αρκετά. Thanx. Πληρωνουν αραγε την διαφορα οταν βαζεις την "χειροτερη " αναρτηση και φτηνοτερη ζαντα; ενα ακομα ερωτημα απο τα πολλα που τους εχω. Αν ειναι δυνατον να μην εχουν τον πληρη εξοπλισμο καπου να δεις τι ακριβως διαθετουν.. Sry @tsofras, χαλαω λιγο το θρεντ 2
tsofras Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 15 λεπτά πριν, seppy είπε Thanx. Πληρωνουν αραγε την διαφορα οταν βαζεις την "χειροτερη " αναρτηση και φτηνοτερη ζαντα; ενα ακομα ερωτημα απο τα πολλα που τους εχω. Αν ειναι δυνατον να μην εχουν τον πληρη εξοπλισμο καπου να δεις τι ακριβως διαθετουν.. Sry @tsofras, χαλαω λιγο το θρεντ Κάνε δουλειά σου , έχει γίνει γενικό Μόνο απο εμένα έχουμε αλλάξει 3 μοντέλα και παίζει να πάμε σε τέταρτο
nekrik Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Στις 12/6/2020 στις 9:01 ΜΜ, lightsout είπε Μόλις γύρισα από Suzuki και Skoda. Το SX4 σκέτη απογοήτευση, πλαστικίλα, κακή συναρμογή και γεροντίλα. Αντιθέτως, εκπλαγήκαμε ευχάριστα από τα SKODA. Είδαμε Karoq και Kamiq. Καμία σχέση με τα SKODA του παρελθόντος. Πολύ ωραία αυτοκίνητα και τα δύο, το δε Kamiq πολύ ωραίο σχεδιαστικά μέσα-έξω. Το Karoq απλά τεράστιο, με πορτμπαγκάζ που μπορείς να χώσεις και την πεθερά μέσα. Το Karoq είναι αμαξάρα, αυτά τα μόνο 2 χρόνια εγγύηση να μην είχανε τα vag θα ήταν καλά . Δεν αγοράζουμε κινητά , αμάξια με 22500+ € αγοράζουμε . 3
xchristosx Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Στις 30/4/2020 στις 11:06 ΜΜ, tsofras είπε Προσοχή : Ακολουθεί μεγάλο ποστ Καλησπέρα και πάλι στην παρέα, Λοιπόν αφού πήρα απόφαση ότι θα πουλήσω το αμάξι μου (Seat leon fr '13 1.8 dsg ) ψάχνομαι για καινούριο . Είχα ανοίξει ένα ποστ για όσους συμμετείχαν για αγορά αυτόματου , μετά απο ώριμη σκέψη και επειδή δεν θέλω να έχω πάλι το άγχος να μην ξεμείνω σε κανα κατσάβραχο αποφάσισα να πάω σε μηχανικό. Οπότε έχουμε και λέμε : Κόστος : Θα προτιμούσα κάτω απο 21.000ε Κατηγορία : Τα SUV τα σιχαίνομαι αν και δεν έχω οδηγήσει ποτέ είναι η αλήθεια. Πάντα μου άρεσε η χαμηλή θέση οδήγησης και έχω έναν φόβο ότι με ψηλότερο αυτοκίνητο που να παθαίνω εγώ ή η οικογένεια ναυτία. Οπότε κοιτάω για hatchback με 5 πόρτες. Χώροι : Έχω οικογένεια με 2 παιδιά 6-8 χρονών . Τα καρότσια και τα πολλά συμπράγκαλα τα έχουμε γλυτώσει. Μέχρι πριν 2 χρόνια ήμουν με 380λίτρα πορτ μπαγκαζ και 380 λίτρα μπαγκαζιέρα . Πέρσι πήγα μόνο με το αυτοκίνητο και ήμουν μία χαρά. Οπότε θα με καλύψει οτιδήποτε απο 380λίτρα και επάνω . Σκέφτομαι και μετάβαση σε μικρότερο που να παίρνει όμως εργοστασιακά μπαγκαζίερα (να έχει ράγες δηλαδή) για να μην γίνονται σημάδια στον ουρανό (την έχω πατήσει ήδη) Ασφάλεια : 5 αστέρια δεν το συζητάμε Ανάγκες : 10 χλμ την ημέρα κάνω για τη δουλειά ( πήγαινε - έλα ) , και τα υπόλοιπα 4-5 ταξίδια τον χρόνο σε αποστάσεις όχι μεγαλύτερες απο 250χλμ . Σύμφωνα με τα παραπάνω θέλω κάτι που να παρέχει με την σειρά προτεραιότητας : 1) Ασφάλεια 2) Ποιότητα κύλισης - Άνεση για τα ταξίδια ( έχω θέμα με μέση και αυχένα οπότε με κουράζει η οδήγηση γενικά) 3) Αξιοπιστία (όσο γίνεται , πάντα με σωστή συντήρηση κτλ.) 4) Να μην είναι ψόφιο. Τώρα είμαι με 180 άλογα αλλά το αμάξι να το τρέχω μία φορά τον χρόνο αν είμαι μόνος. Ταξίδια στην εθνική με οικογένεια πάω πάντα με το όριο , οπότε απλά αν είναι φορτωμένο , με κλίμα και πάω σε καμία ανηφόρα να μην κάνω κομπολόι τον λεβιέ . Οπότε έστω 1.2Τ με 130 άλογα θα είναι εντάξει 5) Ποιότητα 6) Ομορφιά είναι υποκειμενικό το ξέρω , απλά δεν θα ήθελα μέσα να είναι σπαρτιάτικο , να γουστάρεις να το οδηγείς , στην τελική περισσότερο το βλέπεις εσωτερικά το αμάξι Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω επειδή έκανα το μάθημα μου πριν έρθω κοίταξα επειδή μου αρέσουν τα παρακάτω : Renault Clio : 390 λίτρα πορτ μπαγκαζ (τεράστιο για το μέγεθος) αλλά σε βενζίνη μηχανικό έχει μόνο με τον 1.0 100hp , ο 1.3 130hp είναι με αυτόματο ( Ναι τώρα που δεν θέλω) Opel Corsa : 315 λίτρα πορτ μπαγκάζ αν θυμάμαι , αν παίρνει μπαγκαζιέρα μου αρέσει αρκετά αλλά σε βενζίνη μηχανικό έχει μόνο με τον 1.2 100hp , ο 1.2 130hp είναι με αυτόματο ( Ναι τώρα που δεν θέλω) Ford focus : Η έκδοση ST line φτάνει τα 21.000 , μου αρέσει εξωτερικά , εσωτερικά και σε χώρους αλλά σε βενζίνη με μηχανικό 1.0 125hp , ο 1.5 ξεφεύγει πολύ σε τιμή Honda civic : Δεν μου αρέσει καθόλου πίσω είναι σαν διαστημόπλοιο και κινητήρα 1.0 120hp αλλά με μεγάλη κατανάλωση απο ότι διάβασα Toyota Corrola : Μου αρέσει αρκετά αλλά ξεφεύγει και αυτό με τον 1.8 122hp Όταν αναφέρω ότι ξεφεύγουν εννοώ σε εκδόσεις που να έχουν έναν άλφα εξοπλισμό , τις βασικές δεν τις κοιτάω καν. Τον επόμενο μήνα έρχεται και το νέο Seat Leon το οποίο μου αρέσει απο ότι είδα σε φωτό αλλά δεν ξέρω σε τι τιμές και με τι κινητήρα θα έρθει Αν και δεν έχω κάτι με τις μάρκες kia , hyundai , ξέρω ότι είναι αρκετά καλές οι τιμές , 5-7 χρόνια εγγύηση , δεν έχω κόμπλεξ με την μάρκα αλλά σε κάποια που μπήκα πριν κάτι μήνες μου φάνηκε πολύ ψεύτικο το εσωτερικό τους. Έχω δώσει αρκετά λεφτά για αυτοκίνητα στη ζωή μου, τα χιλιόμετρα που κάνω πλέον δεν δικαιολογούν το να δώσω πάλι 24.000+ για ένα αυτοκίνητο που θα κάνω το πολύ 5.000χλμ τον χρόνο. Επίσης έχουν αλλάξει και οι ανάγκες και προτιμώ να τα δίνω σε άλλες χαρές Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω έχετε να μου πείτε ιδέες - προτάσεις? Συγνώμη για το τεράστιο ποστ ήθελα να γίνω όσο πιο αναλυτικός γίνεται για να έχει ουσία η συζήτηση Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή και θα παρακαλούσα να μην πλακωθούμε για τις μάρκες και τα μοντέλα Στα τελευταια 20 ετη, εχω αλλαξει 14 αυτοκινητα, τα 12 τα ειχα αγορασει καινουρια-κουτα. Μεινε μακρυα απο Γερμανικα-Γαλλικα-Ιταλικα. Προτιμησε Κορεα-Ιαπωνια, οτι σου κανει στο ματι και στη τσεπη. Προσωπικα, αγορασα καινουριο Hyundai i30 fastback. Δες το σε βιντεο, δες το και απο κοντα, μιλα μαζι τους για εγγυησεις (ποσα ετη ποσα χιλιομετρα τι καλυπτει τι δεν καλυπτει) και ζητα το για τεστ. Οδηγησε το. Πηγαινε μετα δες οτι αλλο θελεις, ακομα και πιο ακριβα μοντελα και δες παλι τι σου δινουν και το ποσο κοστιζει. Εαν ημουν στη θεση σου, ειτε Hyundai ως πρωτη επιλογη ειτε Toyota ως δευτερη επιλογη. Επισης, απο τα χιλιομετρα που λες οτι κανεις δεν εισαι για ντιζελ οποτε αγορασε βενζινη, δεν κανει το ντιζελ για τη χρηση που κανεις. Σχετικα με το ψοφιο που ειπες, αυτο που σου προτεινα ειναι 1400 τουρμπο 140 προθυμα αλογα. Δεν βαζεις φωτια στην ασφαλτο αλλα εισαι σβελτος, παραπανω απο οσο χρειαζεσαι και νομιζεις οτι ειναι. Οδηγησε το και θα καταλαβεις. Οτι και να αγορασεις, μεικτη ασφαλεια να εχεις το κεφαλι σου ησυχο καθως και συνδυασμο απο αντικλεπτικα, οχι μονο ηλεκτρονικα αλλα και μηχανικα κλειδωματα. Με το καλο να το παρεις οτι παρεις και να το χαρεις, καλοταξιδο. 4
KoreanW Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 22 minutes ago, hountalas said: "Μεινε μακρυα απο Γερμανικα-Γαλλικα-Ιταλικα" "Προτιμησε Κορεα-Ιαπωνια, οτι σου κανει στο ματι και στη τσεπη" Γιατί να μείνει μακριά? πιθανοτατα γιατί δεν είναι «Ευρωπαίοι» οι Ιάπωνες και υπόσχονται ότι θα κάνουν χαρακίρι αν κάτι μοτέρ Toyota ξανακάψουν λάδι και κάτι CVT κιβώτια Nissan, Suzuki κλπ ξαναχαλάσουν...
St3liosGr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 @tsofras Καλημέρα σε όλους. Ήθελα να πω την γνώμη μου στον φίλο @tsofras Επειδή ήμουν σε παρόμοια κατάσταση με δάνειο αυτοκινήτου κτλ ,το οποίο πούλησα εν τέλη. Εγώ τι έκανα: Βρήκα τον αγοραστή, δώσαμε τα χέρια (έχει ένα Ρίσκο) Βρήκα τα χρήματα που έπρεπε να δώσω στην τράπεζα 7700€ ήταν στην περίπτωση μου . Ξεχρεωσα την τράπεζα και πίεσα την ίδια ημέρα για την κυριότητα η οποία ήταν στην ford . Την ίδια ημέρα είχα δώσει ραντεβού κατά τις δώδεκα στο Χαλάνδρι στις μεταβιβάσεις με τον αγοραστή που τελικά γίναμε και φίλοι. Το μεταβιβασαμε επιτόπου μόνοι μας σε 10 λεπτά. Μου κάνανε μεταφορά τα χρήματα και τέλος. 1
bjj-p Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, KoreanW είπε πιθανοτατα γιατί δεν είναι «Ευρωπαίοι» οι Ιάπωνες και υπόσχονται ότι θα κάνουν χαρακίρι αν κάτι μοτέρ Toyota ξανακάψουν λάδι και κάτι CVT κιβώτια Nissan, Suzuki κλπ ξαναχαλάσουν... Για cvt σε nissan qashqai δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα, αρκετες βλαβες.
Dinos1973 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, KoreanW είπε πιθανοτατα γιατί δεν είναι «Ευρωπαίοι» οι Ιάπωνες και υπόσχονται ότι θα κάνουν χαρακίρι αν κάτι μοτέρ Toyota ξανακάψουν λάδι και κάτι CVT κιβώτια Nissan, Suzuki κλπ ξαναχαλάσουν... Έτσι γιατί τα Ασιατικά δεν χαλάνε part 1
lightsout Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 100 και πλέον σελίδες, γίνεται μια ωραία κουβέντα. Μπορείτε να βγάλετε τα κόμπλεξ σας (ή ό,τι άλλο θέλετε) αλλού. 6 2
theoilia Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Μια ερώτηση προς τους γνωρίζοντες; Στα καινούργια βενζίνης euro 6b βάζουν φίλτρα αντίστοιχα με τα DPF των ντίζελ για να πιάνουν τους ρύπους;Αν ναι να περιμένουμε αντίστοιχα προβλήματα;
zourman1981 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Βάζουν αλλά είναι πιο φθηνή η αντικατάσταση τους
tsofras Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 13 ώρες πριν, xchristosx είπε Στα τελευταια 20 ετη, εχω αλλαξει 14 αυτοκινητα, τα 12 τα ειχα αγορασει καινουρια-κουτα. Μεινε μακρυα απο Γερμανικα-Γαλλικα-Ιταλικα. Προτιμησε Κορεα-Ιαπωνια, οτι σου κανει στο ματι και στη τσεπη. Προσωπικα, αγορασα καινουριο Hyundai i30 fastback. Δες το σε βιντεο, δες το και απο κοντα, μιλα μαζι τους για εγγυησεις (ποσα ετη ποσα χιλιομετρα τι καλυπτει τι δεν καλυπτει) και ζητα το για τεστ. Οδηγησε το. Πηγαινε μετα δες οτι αλλο θελεις, ακομα και πιο ακριβα μοντελα και δες παλι τι σου δινουν και το ποσο κοστιζει. Εαν ημουν στη θεση σου, ειτε Hyundai ως πρωτη επιλογη ειτε Toyota ως δευτερη επιλογη. Επισης, απο τα χιλιομετρα που λες οτι κανεις δεν εισαι για ντιζελ οποτε αγορασε βενζινη, δεν κανει το ντιζελ για τη χρηση που κανεις. Σχετικα με το ψοφιο που ειπες, αυτο που σου προτεινα ειναι 1400 τουρμπο 140 προθυμα αλογα. Δεν βαζεις φωτια στην ασφαλτο αλλα εισαι σβελτος, παραπανω απο οσο χρειαζεσαι και νομιζεις οτι ειναι. Οδηγησε το και θα καταλαβεις. Οτι και να αγορασεις, μεικτη ασφαλεια να εχεις το κεφαλι σου ησυχο καθως και συνδυασμο απο αντικλεπτικα, οχι μονο ηλεκτρονικα αλλα και μηχανικα κλειδωματα. Με το καλο να το παρεις οτι παρεις και να το χαρεις, καλοταξιδο. Ευχαριστώ για τις προτάσεις φίλε μου, πετρέλαιο το ξέρω ότι δεν θέλω το έχω πει από την αρχή. Καλός ο Κορεάτης, Ιάπωνας αλλά την ποιότητα στα πλαστικά και την ομορφιά δεν την βρίσκεις. Εγώ κάνω 5000χλμ τον χρόνο, και 10 χρόνια να το κρατήσω στα 50.000 χλμ πόσα προβλήματα να βγάλει αν δεν έχει κατασκευαστικό πρόβλημα? Οπότε προτιμώ κάτι που να μου αρέσει Τι θα πάρω ακόμη το σκέφτομαι 3 ώρες πριν, St3liosGr είπε @tsofras Καλημέρα σε όλους. Ήθελα να πω την γνώμη μου στον φίλο @tsofras Επειδή ήμουν σε παρόμοια κατάσταση με δάνειο αυτοκινήτου κτλ ,το οποίο πούλησα εν τέλη. Εγώ τι έκανα: Βρήκα τον αγοραστή, δώσαμε τα χέρια (έχει ένα Ρίσκο) Βρήκα τα χρήματα που έπρεπε να δώσω στην τράπεζα 7700€ ήταν στην περίπτωση μου . Ξεχρεωσα την τράπεζα και πίεσα την ίδια ημέρα για την κυριότητα η οποία ήταν στην ford . Την ίδια ημέρα είχα δώσει ραντεβού κατά τις δώδεκα στο Χαλάνδρι στις μεταβιβάσεις με τον αγοραστή που τελικά γίναμε και φίλοι. Το μεταβιβασαμε επιτόπου μόνοι μας σε 10 λεπτά. Μου κάνανε μεταφορά τα χρήματα και τέλος. Καλή φάση φίλε μου αλλά εγώ δεν θέλω να υποχρεωθω σε κανέναν να μου δανείσει 9.000€ ούτε για 3 ημέρες, και αν κάνει πίσω ο πωλητής μετά τι θα γίνει? Θα έχω το άγχος να το διώξω για να επιστρέψω τα λεφτά, χίλιες φορές να μην το πουλήσω Και συμφωνώ, το είχα πει και στην αρχή , αυτό το ποστ δεν θέλω να γίνει debate 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις