Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 ώρες πριν, sotiriadisc είπε

ποια η αποψη σας για το seat arona ? το ειχα παρει το καλοκαιρι διακοπες στο εξωτερικο που ειχα παει 2 μερες, την εκδοση με 115 αλογα , δερματινα μεσα , camera και μου αρεσε παρα πολυ. Το εχει οδηγησει κανεις αλλος ? στα λεφτα που εχει το arova τι αλλες επιλογες υπαρχουν ? το αμαξι που εχω τωρα ειναι c-max και ενα δευτερο ειναι ενα polo (του 2007 και τα δυο).

απο τις πιο ανετες καμπινες που εχω μπει ποτε. στο πορτ μπαγκαζ τα χαλαει αλλα σε γενικες γραμμες δεν ειναι κακο απο θεμα ομορφιας νταξ δεν ειναι CHR τωρα σε θεμα αξιοπιστιας....

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην παρέα! 
Η αναζήτησή αγοράς του κατάλληλου B-SUV  ξεκίνησε! 
Πιο πάνω έγραψα ότι το πρώτο που είδα ήταν το Volkswagen T-CROSS το οποίο στην πρώτη έκδοση που είναι και στο Budget μου είχε αρκετές ελλείψεις! Οι πιο βασικές cruise control και κλιματισμό ( είχε air condition για το θεό!).

Πάμε λοιπόν στα μοντέλα που είδα σήμερα.

Ξεκίνησα από το Hyundai Kona αμάξι που δεν τον είχα στα υπόψιν αλλά πήγα να το δω.

Hyundai Kona: έκδοση PREMIUM(https://configurator.hyundai.gr/configurator/kona-by-hyundai/kona-petrol/kona-premium-1-0t-120hp/) 1000 κυβικά 120 αλόγα ονομάζεται  που είναι η μεσαία. Τελική τιμή 17.700.

Αρκετά πλήρες η έκδοση τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Δείτε την έκδοση στο Site. 
Πιο μικρό σε χώρους από τα υπόλοιπα που είδα και μέτριο με ποιότητα στο εσωτερικό όχι όμως άσχημο. 

Nissan Juke έκδοση ACENTA (https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehicles/2019-juke.html) (η δεύτερη έκδοση που βγάζει) 1000 κυβικά 117 αλόγα. Τελική τιμή 19000

Κάλος εξοπλισμός με θερμαινόμενα μπροστά καθίσματα led φωτά μπρος πίσω, ζάντες 17, οθόνη 8, μαύρη οροφή(μέσα εννοώ), cruise control, κλίμα, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες, αυτόματο φρενάρισμα για πεζούς και IX σε χαμηλές ταχύτητες κάτω από 40χλμ. Γενικά δείτε στο Site acenta έκδοση που είναι ότι έχει η πρώτη με κάποια εξτρά.

Skoda Kamiq.  Έκδοση AMBITION (https://cc.skoda-auto.com/grc/el-GR/summary-scenic?activePage=summary&color=K1K1&configurationId=C6SEM563&extraEquipments=GYO1YO1&id=GRC%3Bskoda%3B2020%3BNW43M4%3B1%3B%3Bmda20200527091517%3Bel-GR%3B%3B64000%3B64000&interior=BH&modifiedPages=&snapshotVersion=1e836611-0b0b-4e72-adca-481971013e9d&trimline=NW3|Ambition6400064000&visitedPages=trimlines|colors) 1000 κινητήρας με 115 αλόγα. 
τελική τιμή 182.200.

Η πιο γεμάτη έκδοση από όλες! Πάρα πολύ κάλος εξοπλισμός. Βασικά τα πάντα έχει και η διάφορες με την ακριβή είναι ελάχιστες.

Επίσης να πω ότι μαζί με το t-cross καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό από τα αλλά 2. Πολύ ωραία καθίσματα (μου έκαναν εντύπωση).

Σιγουρά από τα 4 που έχω δει το πιο άνετο σε χώρους επιβατών και πορτ μπαγκαζ.

Ανακεφαλαίωση. Στο Kamiq και το T-Cross και το Kona μίλησα για ετοιμοπαράδοτα..

Το Juke υπάρχει μόνο με παραγγελία 3-4 μήνες.

Υ.Γ.  Οι τιμές που γραφώ είναι με Το κλειδί στο χέρι.

Νικητής μέχρι τώρα scoda Kamiq.

θα πάω να δω δευτερά το Peugeot 2008.

Ελπίζω να βοήθησα και άλλους που ψάχνουν στην κατηγορία B-SUV.

Επεξ/σία από Masma
  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Masma είπε

Καλησπέρα στην παρέα! 
Η αναζήτησή αγοράς του κατάλληλου B-SUV  ξεκίνησε! 
Πιο πάνω έγραψα ότι το πρώτο που είδα ήταν το Volkswagen T-CROSS το οποίο στην πρώτη έκδοση που είναι και στο Budget μου είχε αρκετές ελλείψεις! Οι πιο βασικές cruise control και κλιματισμό ( είχε air condition για το θεό!).

Πάμε λοιπόν στα μοντέλα που είδα σήμερα.

Ξεκίνησα από το Hyundai Kona αμάξι που δεν τον είχα στα υπόψιν αλλά πήγα να το δω.

Hyundai Kona: έκδοση PREMIUM(https://configurator.hyundai.gr/configurator/kona-by-hyundai/kona-petrol/kona-premium-1-0t-120hp/) 1000 κυβικά 120 αλόγα ονομάζεται  που είναι η μεσαία. Τελική τιμή 17.700.

Αρκετά πλήρες η έκδοση τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Δείτε την έκδοση στο Site. 
Πιο μικρό σε χώρους από τα υπόλοιπα που είδα και μέτριο με ποιότητα στο εσωτερικό όχι όμως άσχημο. 

Nissan Juke έκδοση ACENTA (https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehicles/2019-juke.html) (η δεύτερη έκδοση που βγάζει) 1000 κυβικά 117 αλόγα. Τελική τιμή 19000

Κάλος εξοπλισμός με θερμαινόμενα μπροστά καθίσματα led φωτά μπρος πίσω, ζάντες 17, οθόνη 8, μαύρη οροφή(μέσα εννοώ), cruise control, κλίμα, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες, αυτόματο φρενάρισμα για πεζούς και IX σε χαμηλές ταχύτητες κάτω από 40χλμ. Γενικά δείτε στο Site acenta έκδοση που είναι ότι έχει η πρώτη με κάποια εξτρά.

Skoda Kamiq.  Έκδοση AMBITION (https://cc.skoda-auto.com/grc/el-GR/summary-scenic?activePage=summary&color=K1K1&configurationId=C6SEM563&extraEquipments=GYO1YO1&id=GRC%3Bskoda%3B2020%3BNW43M4%3B1%3B%3Bmda20200527091517%3Bel-GR%3B%3B64000%3B64000&interior=BH&modifiedPages=&snapshotVersion=1e836611-0b0b-4e72-adca-481971013e9d&trimline=NW3|Ambition6400064000&visitedPages=trimlines|colors) 1000 κινητήρας με 115 αλόγα. 
τελική τιμή 182.200.

Η πιο γεμάτη έκδοση από όλες! Πάρα πολύ κάλος εξοπλισμός. Βασικά τα πάντα έχει και η διάφορες με την ακριβή είναι ελάχιστες.

Επίσης να πω ότι μαζί με το t-cross καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό από τα αλλά 2. Πολύ ωραία καθίσματα (μου έκανα εντύπωση).

Σιγουρά από τα 4 που έχω δει το πιο άνετο σε χώρους επιβατών και πορτ μπαγκαζ.

Ανακεφαλαίωση. Στο Kamiq και το T-Cross και το Kona μίλησα για ετοιμοπαράδοτα..

Το Juke υπάρχει μόνο με παραγγελία 3-4 μήνες.

Υ.Γ.  Οι τιμές που γραφώ είναι με Το κλειδί στο χέρι.

Νικητής μέχρι τώρα scoda Kamiq.

θα πάω να δω δευτερά το Peugeot 2008.

Ελπίζω να βοήθησα και άλλους που ψάχνουν στην κατηγορία B-SUV.

Το Κονα το έχει ο αδερφός της γυναίκας μου , μαζί με το Juke έχουν τους ποιο αδύναμους κινητήρες , αν δεν σε απασχολεί είναι τίμια επιλογή σε αυτά τα λεφτά

Suzuki Vitara είδες ? Στα 19.000 και αυτό , πιο σπαρτιάτικο σχεδιαστικά , αλλά με 130 άλογα mild hybrid

Εμένα μου άρεσε αρκετά και το Ford Ecosport , απλά επειδή έχει την ρόδα πίσω και δεν ανοίγει προς τα επάνω το πορτ μπαγκαζ το άφησα , γιατί αν έχεις παρκάρει δεν θα μπορείς να το ανοίξεις. Αλλά περισσότερο SUV απο το νέο Puma , μέσα αν εξαιρέσεις τον πίνακα οργάνων του Puma που είναι ψηφιακός , είναι σχεδόν ίδια ( βασικά όλα τα ford είναι σχεδόν ίδια μέσα )

Επειδή έχω πάθει ψύχωση βλέπετε και εσείς την διαφορά στην θέση οδήγησης ? (Tcross VS 2008 ) Φωτογραφίες έγιναν screenshot απο το trcoff.gr

 

2008Position.png

TcrossPosition.png

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nissan Juke το πουλάνε με θερμαινομενα καθίσματα αλλά πάνε και βάζουν ταμπούρα πίσω...οκ

Επεξ/σία από theoilia
  • Like 7
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, theoilia είπε

Nissan Juke το πουλάνε με θερμενομενα καθίσματα αλλά πάνε και βάζουν ταμπούρα πίσω...οκ

Capture το ίδιο και στις ακριβές εκδόσεις από ότι μου είχε πει ο πωλητής , δλδ θα δώσεις 24000€+ και θα έχεις ταμπούρο, όπως και στην πρώτη έκδοση του puma

Ταμπούρα είχα μόνο στο Suzuki maruti του 89 μοντέλο νομίζω

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Το Κονα το έχει ο αδερφός της γυναίκας μου , μαζί με το Juke έχουν τους ποιο αδύναμους κινητήρες , αν δεν σε απασχολεί είναι τίμια επιλογή σε αυτά τα λεφτά

Suzuki Vitara είδες ? Στα 19.000 και αυτό , πιο σπαρτιάτικο σχεδιαστικά , αλλά με 130 άλογα mild hybrid

Εμένα μου άρεσε αρκετά και το Ford Ecosport , απλά επειδή έχει την ρόδα πίσω και δεν ανοίγει προς τα επάνω το πορτ μπαγκαζ το άφησα , γιατί αν έχεις παρκάρει δεν θα μπορείς να το ανοίξεις. Αλλά περισσότερο SUV απο το νέο Puma , μέσα αν εξαιρέσεις τον πίνακα οργάνων του Puma που είναι ψηφιακός , είναι σχεδόν ίδια ( βασικά όλα τα ford είναι σχεδόν ίδια μέσα )

Επειδή έχω πάθει ψύχωση βλέπετε και εσείς την διαφορά στην θέση οδήγησης ? (Tcross VS 2008 ) Φωτογραφίες έγιναν screenshot απο το trcoff.gr

2008Position.png

TcrossPosition.png

Το Vitara, ξεκινά από 19 αλλά αξίζει τουλάχιστον η μεσαία GL+ από 19,700 στην οποία είναι 600€ μεταλλικό χρώμα + συν τα έξοδα πάει 20600 με επιτόκιο 8,9% για μικρότερο αυτοκίνητο, 5ετιας.

απο τις φωτογραφίες εγώ βλέπω ότι μεγαλύτερη γωνία κάνουν τα χέρια από τον κορμό στο τιμόνι στο Τ-Cross οπότε πιο άβολο για ώμους. 

Δημοσ.

Στις φωτο φαινεται ξεκαθαρα η παπαρια των σχεδιαστων του 2008.

Κοιτα το ανω μερος του τιμονιου. Στο 2008 φτανει στο υψους του "μηλου του Αδαμ" του τυπου, οποτε για να δεις το καντραν πρεπει να τεντωσεις το λαιμο σου

Στο T-Cross εχει φυσιολογικο υψος, στην μυτη του τυπου οποτε ανετα βλεπεις μεσα απο το τινονι

  • Like 3
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Στις φωτο φαινεται ξεκαθαρα η παπαρια των σχεδιαστων του 2008.

Κοιτα το ανω μερος του τιμονιου. Στο 2008 φτανει στο υψους του "μηλου του Αδαμ" του τυπου, οποτε για να δεις το καντραν πρεπει να τεντωσεις το λαιμο σου

Στο T-Cross εχει φυσιολογικο υψος, στην μυτη του τυπου οποτε ανετα βλεπεις μεσα απο το τινονι

Εγώ παρατηρώ και αυτό που είχα πει, δείχνει ότι είναι σφιγμένοι οι ώμοι του, μπορεί να είναι και ιδέα μου

  • Like 2
Δημοσ.

Αποψη για χ2 στις προσφορες που τρεχουν; 116d auto m pack στα 37κ, με εξτρα εκπτωση που δινουν μαλλον πεφτει και αλλο.

Επισης πως ειναι στην συντηρηση; ανταλακτικα, σερβις, ασφαλεια. Παλευεται η κατασταση για 4μελη με 2 μισθα η θα μου πιουν το αιμα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, seppy είπε

Αποψη για χ2 στις προσφορες που τρεχουν; 116d auto m pack στα 37κ, με εξτρα εκπτωση που δινουν μαλλον πεφτει και αλλο.

Επισης πως ειναι στην συντηρηση; ανταλακτικα, σερβις, ασφαλεια. Παλευεται η κατασταση για 4μελη με 2 μισθα η θα μου πιουν το αιμα;

Έχοντας το Χ2 σε 2.0 , m βενζίνη, θα σου έλεγα πως σαν αυτοκίνητο έχει πολλά θετικά και ορισμένα αρνητικά.

Το business navigation είναι μεγάλη ευκολία, ξεχνάς google maps για το 90% των περιπτώσεων. Πολύ ωραίο εσωτερικό (έχω το alcantara), με πολύ καλής ποιότητας πλαστικών. Μόνο στις πόρτες το κομμάτι πλαστικού κάτω από το παράθυρο είναι λίγο σκληρό. Άνεση στην οδήγηση, όμως το 225 λάστιχο σε συνδυασμό με την m ανάρτηση κάνουν το αυτοκίνητο να διαβάζει αρκετά το δρόμο, στην αρχή ίσως σε κουράσει (αυξημένος θόρυβος στη κύλιση), θα σε συμβούλευα να επιλέξεις την κανονική, μαλακότερη ανάρτηση και όχι την m.

Κατανάλωση στο 2.0, 9.4lt/100km.

Σέρβις λίγο τσιμπημένα στο Βέλγιο που είμαι, παίζει ρόλο η εργατο-ώρα.

Αρνητικά: Οι πίσω κολώνες προσφέρουν μειωμένη πλευρική ορατότητα, θα σου έλεγα ότι δεν μπορείς πάντα να υπολογίζεις μόνο στους καθρέπτες σου.

O χώρος για τους πίσω δεν είναι και ο καλύετρος δυνατός, ειδικά για αυτόν που κάθεται πίσω από τον οδηγό. Με παιδικό κάθισμα τα πράγματα πιέζονται ακόμα περισσότερο. Πορτπαγκάζ ικανοποιητικό.

Επεξ/σία από Gataros
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σε ευχαριστω. Οποτε, για να λενε τοσα reviews για την too much σφιχτη αναρτηση εχουν δικιο ε; οποτε ο συνδυασμος της απλης αναρτησης με 18ρες και οχι τις 19ρες φανταζει πιο νορμαλ για ελληνικους δρομους. Ποσο μαλλον για ενα "ψοφιο" πετρελαιο.

Δυο τρεις ερωτησεις ακομα

1) drive mode select ειναι στανταρντ;

2) τα μ καθισματα/αλκανταρα κουραζουν; τα ενιωσα αρκετα σφιχτα, μη βγαινω χιλιοπιασμενος μετα απο ταξιδι..

3) το edc ως εξτρα, εχει νοημα ειτε στην μ ειτε στην απλη αναρτηση;

Δημοσ.

Μόλις είχα ένα ενδιαφέρον τηλεφώνημα , να ανέβω Θεσσαλονίκη, να με φιλοξενήσουν 3-4 ημέρες μέχρι να ολοκληρωθεί όλη η διαδικασία εκεί και να γυρίσω πίσω 🤔

Εκεί που λες ότι τα έχεις ακούσει όλα....

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Gataros είπε

 

Αρνητικά: Οι πίσω κολώνες προσφέρουν μειωμένη πλευρική ορατότητα, θα σου έλεγα ότι δεν μπορείς πάντα να υπολογίζεις μόνο στους καθρέπτες σου.

 

αυτο το εχω παρατηρησει κι εγω σε πολλα SUV που "κουπιζουν"

ακομη και η μεσαια κολωνα σου κρυβει αρκετα το οπτικο πεδιο, ειδικα οταν τσεκαρεις δεξια για διερχομενο - εγω το καταλαβα στο 3008

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μόλις είχα ένα ενδιαφέρον τηλεφώνημα , να ανέβω Θεσσαλονίκη, να με φιλοξενήσουν 3-4 ημέρες μέχρι να ολοκληρωθεί όλη η διαδικασία εκεί και να γυρίσω πίσω 🤔

Εκεί που λες ότι τα έχεις ακούσει όλα....

Όποτε σιγουρος ο αγοραστής οτι θα το παρει; Καλα θελει τοσο πολυ; Σε 2 μερες δεν προλαβαίνετε ;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...