Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, κάποια λίγα πράγματα σχετικά με την "λήψη αποφάσεων" που ίσως σε βοηθήσουν:

1. Ορίζεις σημεία ελέγχου (π.χ. επιδόσεις, ομορφιά, υλικά εσωτερικού, τεχνολογία, τιμή κτλ.).

2. Ορίζεις συντελεστές βαρύτητας για κάθε ένα από τα παραπάνω σημεία (π.χ. μπορεί να προτιμάς την ποιότητα των υλικών από τα όποια γκατζετάκια/τεχνολογίες του αυτοκινήτου).

3. Βαθμολογείς κάθε αυτοκίνητο που σκέφτεσαι (σε ό,τι κλίμακα θες, ας πούμε 10) για κάθε ένα από τα παραπάνω σημεία ελέγχου.

4. Για κάθε αυτοκίνητο βγάζεις το τελικό σκορ πολύ απλά πολλαπλασιάζοντας τον βαθμό κάθε κατηγορίας με τον συντελεστή βαρύτητάς της, και αθροίζοντάς τα.

5. Συγκρίνεις τις συνολικές βαθμολογίες όλων των αυτοκινήτων.

6. Επικοινωνείς με διάφορους αντιπροσώπους της συγκεκριμένης μάρκας και βρίσκεις την καλύτερη προσφορά.

7. Καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα!

Επίσης, κάποια πράγματα (π.χ. κάμερα) μπορείς να τα προσθέσεις αργότερα με πολύ μικρό κόστος.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 3
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

20.000 θα ήταν το ιδανικό , δεν θέλω να δώσω παραπάνω άντε 21.000 αν αξίζει και έχει χαμηλό επιτόκιο.

Να έχει τουλάχιστον 400 λίτρα Πορτ μπαγκαζ , 130 άλογα τούρμπο

Τον τύπο έλεγα στην αρχή hatchback αλλά μου αρέσει τελικά η λογική του πιο ψηλού

2 λεπτά πριν, magnam είπε

Λοιπόν, κάποια λίγα πράγματα σχετικά με την "λήψη αποφάσεων" που ίσως σε βοηθήσουν:

1. Ορίζεις σημεία ελέγχου (π.χ. επιδόσεις, ομορφιά, υλικά εσωτερικού, τεχνολογία, τιμή κτλ.).

2. Ορίζεις συντελεστές βαρύτητας για κάθε ένα από τα παραπάνω σημεία (π.χ. μπορεί να προτιμάς την ποιότητα των υλικών από τα όποια γκατζετάκια/τεχνολογίες του αυτοκινήτου).

3. Βαθμολογείς κάθε αυτοκίνητο που σκέφτεσαι (σε ό,τι κλίμακα θες, ας πούμε 10) για κάθε ένα από τα παραπάνω σημεία ελέγχου.

4. Για κάθε αυτοκίνητο βγάζεις το τελικό σκορ πολύ απλά πολλαπλασιάζοντας τον βαθμό κάθε κατηγορίας με τον συντελεστή βαρύτητάς της, και αθροίζοντάς τα.

5. Συγκρίνεις τις συνολικές βαθμολογίες όλων των αυτοκινήτων.

6. Επικοινωνείς με διάφορους αντιπροσώπους της συγκεκριμένης μάρκας και βρίσκεις την καλύτερη προσφορά.

7. Καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα!

Ευχαριστώ το κάνω ήδη , το πρόβλημα είναι ότι στα λεφτά που διαθέτω δυσκολεύομαι αρκετά να βρω μοντέλα.

Τα περισσότερα κινούνται στις 22.000 τα οποία με τους τόκους πάνε περίπου σταε 25.000 , πράγμα που δεν αξίζει για την χρήση που κάνω.

Οπότε ουσιαστικά θέλω να δώσω 22.000 με τους τόκους ,10.000 προκαταβολή και τα άλλα δόσεις

Το arona πλησίαζε σε όλα αυτά και είχε όλα όσα ήθελα , μπήκα και είδα το moose test και με έλουσε κρύος ιδρώτας

Οπότε άκυρο και αυτό

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραία τότε Astra η το Leon.η το focus.

20000 .Τελος. Τι καθεσε και άγχονεσε.Σε ένα απόγευμα έχεις πάρει τις απιφασεις σου.

Υ.γ αν και έχω πικρή εμπειρία με οπελ κορσα πολύ παλιά το άστρα είναι ποιοτικότατο. Μαλακα πλαστικά ωραίο σαλόνι 5 χρόνια εγγύηση.Το πιο όμορφο εξωτερικά.. το λεόν ωραίο σοβαρό αλλά αν κανείς επέκταση εγγύηση μια χαρά είναι.Το focus να σου πω την αλήθεια προτείνουν τα αλλά δυο.

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tsofras είπε

20.000 θα ήταν το ιδανικό , δεν θέλω να δώσω παραπάνω άντε 21.000 αν αξίζει και έχει χαμηλό επιτόκιο.

Να έχει τουλάχιστον 400 λίτρα Πορτ μπαγκαζ , 130 άλογα τούρμπο

Τον τύπο έλεγα στην αρχή hatchback αλλά μου αρέσει τελικά η λογική του πιο ψηλού

Δεν θέλω να σε μπλέξω κι άλλο, αλλά σε αυτά και ίσως πολύ καλύτερα χρήματα ίσως βρεις αυτό ακριβώς που θέλεις σε μεταχειρισμένο του 2019-2018 (με λίγα χιλιόμετρα).

 

Επίσης, στο παραπάνω υπολογιστικό μοντέλο που πρότεινα, μπορείς να φτιάξεις τους συντελεστές βαρύτητας ώστε να είναι συγκρινόμενοι μεταξύ τους (π.χ. ποιότητα υλικών έναντι επιδόσεων, και ποιότητα υλικών έναντι τεχνολογίας κ.ο.κ.). Ήταν πολύ απλοϊκό το μοντέλο που πρότεινα. Άμα θέλεις έχω κάποια τέτοια πρότυπα/φορμες που είχα φτιάξει παλαιότερα στο αντίστοιχο μάθημα στη Σχολή.

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, tsofras είπε

Ναι το πούλησα σήμερα 10.800 για την ακρίβεια

Με έναν πρόχειρο υπολογισμό

Citroen C5 aircross : Τελική τιμή με τόκους --> 25740

Ford Puma : Τελική τιμή με τόκους --> 22240 ( Διαφορά 3500ε )

Seat Arona : Τελική τιμή με τόκους --> 19840 ( Διαφορά 5900ε )

Ναι το τελευταίο δεν έχει τους χώρους του C5 αλλά έχει πολύ καλό εξοπλισμό , 1.5 150Hp (το FR ) και γλυτώνω 6.000ε

Θα κάνω νέα έρευνα σύμφωνα με την παραπάνω λογική και θα επανέλθω

Ευχαριστώ που με ανέχεστε :D

Η γυναίκα μου, με αφήνει να κάνω ότι γουστάρω το μόνο που δεν θέλει είναι η Σκόντα , θα την σεβαστώ 😅

Ο νεος κινητηρας 1.5 150 ειναι μηχανολογικο διαμαντι του vag group... ειναι η δευτερη γενια με act και πραγματικα απροβλημάτιστα  οπως ολα τα μοτερ μετα το 2012 στη νεα mqb πλατφορμα απιαστος σε καθημερινες καταναλωσεις και πολυ δυνατος 0-100  σε   8.3 για το arona... και πραγματικη μεση καταναλωση κατω απο 7 !!!!!!!  Θα το ευχαριστηθείς...και οσο για ποιοτητα εχουν ερθει πλεον τοσο κοντα τα αυτοκινητα του vag group που αληθεια σε blind test δεν θα καταλαβεις και πολλά.  Το c5 εαν μιλας για τα 130 αλογα ειναι ψοφιο και με 4 ατομα μεσα ενταξει δεν θα εδινα τοσα χρηματα και να φοβαμαι να κανω προσπεραση οπως το ιδιο συμβαινει με τα Toyota chr που ειναι ταφοι απαξ και κουβαλας ατομα και θες να προσπερασεις τη σημερον.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ωραία τότε Astra η το Leon.η το focus.

20000 .Τελος. Τι καθεσε και άγχονεσε.Σε ένα απόγευμα έχεις πάρει τις απιφασεις σου.

Υ.γ αν και έχω πικρή εμπειρία με οπελ κορσα πολύ παλιά το άστρα είναι ποιοτικότατο. Μαλακα πλαστικά ωραίο σαλόνι 5 χρόνια εγγύηση.Το πιο όμορφο εξωτερικά.. το λεόν ωραίο σοβαρό αλλά αν κανείς επέκταση εγγύηση μια χαρά είναι.Το focus να σου πω την αλήθεια προτείνουν τα αλλά δυο.

Το άστρα έχει 310 λίτρα Πορτ μπαγκαζ και είχα τα 2 προηγούμενα , το focus πάει στα 22 , το leon το είχα το καινούριο θα έρθει σε 2με 3 μήνες

  • Confused 1
Δημοσ.

Στο μαξιλάρι των 2000 τι προτείνεται? Μπήκα στο καρ και έπαθα κατάθλιψη. Είναι λίγο Τζόκερ αυτά τα εικοσαετίας με 250000πλας χιλιόμετρα. Κάνα κορσα κάνα Ίμπιζα? 

Δημοσ.

Μα έβαλα στο car μεταχειρισμένο μέχρι 20.000 , από το 2017 και μετά , από 130 άλογα και πάνω μέχρι 40.000χλμ και δεν βρήκα τίποτα που να αξίζει

Μόνο ένα focus st lineστα 17.900 μάλλον από test drive κόκκινο

Δεκτές ιδέες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Το άστρα έχει 310 λίτρα Πορτ μπαγκαζ και είχα τα 2 προηγούμενα , το focus πάει στα 22 , το leon το είχα το καινούριο θα έρθει σε 2με 3 μήνες

Έχεις πάρει τιμή ; Τα310 οκ δεν είναι πολλά ούτε λίγα. Για ένα ταξίδι τον χρόνο το θέλεις.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mp123 είπε

Έχεις πάρει τιμή ; Τα310 οκ δεν είναι πολλά ούτε λίγα. Για ένα ταξίδι τον χρόνο το θέλεις.

380 είχα στο leon και ίσα ίσα χωραγαν για αυτό είπα 400

Το νέο clio ας πούμε είναι μια χαρά με 390 λίτρα αλλά σε μηχανικό κιβώτιο έχει μόνο τον χιλιαρη με τα 100 άλογα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsofras είπε

380 είχα στο leon και ίσα ίσα χωραγαν για αυτό είπα 400

Το νέο clio ας πούμε είναι μια χαρά με 390 λίτρα αλλά σε μηχανικό κιβώτιο έχει μόνο τον χιλιαρη με τα 100 άλογα

Ποσό πάει το κλιο ;ετσι από περιέργεια 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μα έβαλα στο car μεταχειρισμένο μέχρι 20.000 , από το 2017 και μετά , από 130 άλογα και πάνω μέχρι 40.000χλμ και δεν βρήκα τίποτα που να αξίζει

Μόνο ένα focus st lineστα 17.900 μάλλον από test drive κόκκινο

Δεκτές ιδέες

Εφόσον πήγες στα SUV δες το Peugeot 2008. Μεταχειρισμένο του 2019 μπορείς να βρεις με τουλάχιστον 4-5 χιλιάδες λιγότερα από το budget σου (ανάλογα την έκδοση και τον κινητήρα) με καλό εξοπλισμό και χώρο 434 λίτρα στο πορτ μπαγκάζ. Και θεωρείται αντικειμενικά εμφανίσιμο για την κατηγορία του.

Προσωπική μου άποψη είναι πως εάν δεν σε ενοχλούν 15-20.000 χλμ, είναι κρίμα να δώσεις 5.000€ παραπάνω για να πάρεις ουσιαστικά ίδιο/αντίστοιχο αυτοκίνητο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, magnam είπε

Εφόσον πήγες στα SUV δες το Peugeot 2008. Μεταχειρισμένο του 2019 μπορείς να βρεις με τουλάχιστον 4-5 χιλιάδες λιγότερα από το budget σου (ανάλογα την έκδοση και τον κινητήρα) με καλό εξοπλισμό και χώρο 434 λίτρα στο πορτ μπαγκάζ. Και θεωρείται αντικειμενικά εμφανίσιμο για την κατηγορία του.

Προσωπική μου άποψη είναι πως εάν δεν σε ενοχλούν 15-20.000 χλμ, είναι κρίμα να δώσεις 5.000€ παραπάνω για να πάρεις ουσιαστικά ίδιο/αντίστοιχο αυτοκίνητο.

Έχω αποκλείσει την Peugeot για αυτή την βλακεία με το τιμόνι

 

8 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ποσό πάει το κλιο ;ετσι από περιέργεια 

17.000 με τα 100 άλογα

Το megane θα πάω να ξαναδώ γιατί δεν είχε ο πωλητή όταν είχα πάει πού είναι με τα 140 άλογα 20600 η βασική έκδοση

Το νέο capture στα 22.300 η μεσαία

Βασικά οι βασικές εκδόσεις έχουν συνήθως ελλείψεις

Ψάχνω τουλάχιστον αυτά που είχα στο leon

έχουν γίνει ακριβά πάντως τα αυτοκίνητα

Υ.γ. να υπενθυμίσω κοιτάω μόνο βενζίνη

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Έχω αποκλείσει την Peugeot για αυτή την βλακεία με το τιμόνι

Λάθος μου, νόμιζα πως το έχει βάλει μόνο στα νέα μοντέλα (2020).

Πάντως, δεν ξέρω αν μετράει καθόλου, αλλά προσωπικά οδηγώ αυτοκίνητο που δεν έχει καν καντράν πίσω από το τιμόνι (Lancia Ypsilon - βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό) και μπορώ να πω πως συνηθίζεις πολύ εύκολα τέτοιες αλλαγές. Μάλιστα, έχω την εντύπωση πως έτσι το βλέμμα μου διανύει μικρότερη απόσταση από τον δρόμο για να πέσει στο καντράν. Αλλά άμα το δοκίμασες και δεν σου αρέσει, πάω πάσο. Σίγουρα άμα πας σε κάποιον αντιπρόσωπο και ρωτήσεις για μεταχειρισμένο 1-2 ετών θα έχει να σου προτείνει γι' αυτό που ψάχνεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Opel crossland τι λέει?

Εντάξει έμεινε στο μυαλό μου για 5 λεπτά

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...