zourman1981 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 4 λεπτά πριν, KoreanW είπε ε'ιχα το Leon 1ης γενιάς έβγαλε βλάβη ένα έξοδο της τάξης των 50 ευρώ αναπολώντας τον ανταγωνισμό (το στρογγυλοφάναρο Corolla της εποχής) ευχαριστώ το Θεό που είχα διαλέξει το Leon και ευχαρίστως ξαναπήγαινα στο groip (που ξαναπήγα δλδ…) Δεν σου έκαψε λάδι ? Κάνα πολλαπλασιαστή ? Κάνα παράθυρο καμία κλειδάρια έστω ? ποσό καιρό το κράτησες ?
tsofras Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, chriskourou είπε Αυτό συμβαίνει γιατί έχει αλλάξει η διαδικασία με την οποία φτάνουμε στην κατανάλωση. Τα πράγματα είναι σαφώς πιο σύνθετα, μιας και κάνοντας το θέμα "δημόσιο" παίρνεις πάρα πολλές γνώμες οι οποίες ναι μεν είναι αυθεντικές, αλλά σε γεμίζουν και αμφιβολίες. Οδηγούμαστε σε πολλά "what if" σενάρια και ουσιαστικά ποτέ δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος. Το άλλο θέμα που ίσως υπάρχει (μπορεί να το παθαίνω μόνο εγώ), είναι ότι ψυχαγωγούμαι έντονα με τη διαδικασία της αναζήτησης σε βαθμό που η ίδια η αγορά ναι μεν αποτελεί το peak της διαδικασίας, αλλά δε με χαροποιεί στο βαθμό που θα έπρεπε. Αυτό που λένε "σημασία έχει το ταξίδι"; Κάτι τέτοιο. Επειδή κι εγώ έχω θέματα με τη μέση και επειδή με το ίδιο αυτοκίνητο σε άλλα ταξίδια με πιάνει και σε άλλα όχι, δες μήπως δεν ήταν ΤΟΣΟ άβολο το κάθισμα, αλλά επηρεάστηκες και από άλλους παράγοντες. Το τιμόνι μου είναι χειρότερο γιατί έχω μεγάλο πρόβλημα στον αυχένα και με πιάνει ίλιγγος. Στο ταξιδι με έπιασε την πρώτη ώρα, αν με βάλεις να κρατήσω τα χεριαυ κρεμασμένα και να πιέζω τους ώμους νιώθω αυτο το πράγμα Σκέφτομαι ότι αν είχα πάρει άλλο SUV όπως Vitara , c3 aircross που έχουν φυσιολογικό τιμόνι ότι θα ήμουν κομπλέ και με τον καιρό θα συνήθιζα και την φάση SUV 10 λεπτά πριν, zourman1981 είπε Δεν σου έκαψε λάδι ? Κάνα πολλαπλασιαστή ? Κάνα παράθυρο καμία κλειδάρια έστω ? ποσό καιρό το κράτησες ? Οκ μαν συμφωνώ αν την πάτησες λογικό είναι , εγώ δεν έκανα χλμε αλλά στα 7 χρόνια και 58000χλμ εκτός από το dsg έβγαλε μόνο αντλία νερού ( είχε θέμα σε όλες τις εκδόσεις αυτό απλά στο fr κόστιζε 650€) Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2020 από tsofras
chriskourou Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 1 λεπτό πριν, tsofras είπε Το τιμόνι μου είναι χειρότερο γιατί έχω μεγάλο πρόβλημα στον αυχένα και με πιάνει ίλιγγος. Στο ταξιδι με έπιασε την πρώτη ώρα, αν με βάλεις να κρατήσω τα χεριαυ κρεμασμένα και να πιέζω τους ώμους νιώθω αυτο το πράγμα Κατάλαβα. Πάντως εγώ όταν έκανα τεστ ντράιβ, έβαλα το κάθισμα ψηλά και όχι χαμηλά. Είμαστε ακριβώς το ίδιο ύψος
KoreanW Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Just now, zourman1981 said: Δεν σου έκαψε λάδι ? Κάνα πολλαπλασιαστή ? Κάνα παράθυρο καμία κλειδάρια έστω ? ποσό καιρό το κράτησες ? δε μου έκαψε λάδι ΟΧΙ δε μου έκαψε πολλαπλασιαστή ΟΧΙ κλειδαριά πρόβλημα ΟΧΙ γρύλο παραθύρου 1 βλάβη - το έξοδο των 50 ευρώ που λέω παραπάνω και για να το γενικεύσω να σε καλύψω, καμία άλλη βλάβη το αμάξι αν εννοείς ότι πέρασε λίγο και πέρασε λίγα από τα χέρια μου ΟΧΙ έχει μείνει στην οικογένεια και κλείνει 20 χρόνια φέτος ! ικανό διάστημα τα 20 χρόνια για 1 βλάβη και δεδομένη κακομεταχείριση όπως έγραψα σε άλλο θέμα, η έννοια της αξιοπιστίας και της εγγύησης είναι κι αυτή κάτι που το αγοράζεις ενσωματωμένο στην τιμή αγοράς όταν στο όνομά της ο άλλος φουσκώνει την τιμή και σου πουλάει ένα λιτό και ακριβό αμάξι και είναι λίγο ρίσκο να ποντάρεις στο μέλλον αξιοπιστία εξοφλώντας την άμεσα μου θυμίζει την κουβέντα που έκανα στην προσφορά του σταθερού και μου λέει η άλλη ότι η εταιρεία συνηθίζει στις μελλοντικές ανανεώσεις να κάνει εκπτώσεις για να καταλήξω, πήρα Leon είχα ποιότητα ανέσεις και αξιοπιστία σε σχέση με τον "ευυπόληπτο" ανταγωνισμό οπότε ευχαρίστως τόσα και περισσότερα θα ξαναέδινα Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2020 από KoreanW 1
tsofras Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 19 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε Giulietta ! Και βάλε retrofit οθόνες και μπλιμπλικια όσα θες... εχει δύναμη, χαρακτήρα, ομορφιά, άλογα, διαστάσεις, στήσιμο, αξιοπιστία. δεν έχει ηλεκτρονικά, cockpit κτλ. και δεν θα δώσεις και μια περιουσία (θα πάρεις και ρέστα από το 2008). Sorry ρε μανε ίδιο μοντέλο με όταν βγήκε ούτε που θυμάμαι πλέον πόσα χρόνια, το κοιτάγα πριν το Λεόν πρίν το Astra κοντά 9 χρόνια νομίζω. Φαίνονται τα χρόνια του και έξω και μέσα 2 λεπτά πριν, chriskourou είπε Κατάλαβα. Πάντως εγώ όταν έκανα τεστ ντράιβ, έβαλα το κάθισμα ψηλά και όχι χαμηλά. Είμαστε ακριβώς το ίδιο ύψος Και δεν βρήκαν τα πόδια σου? Με ψηλά εμένα βρίσκουν , τι να πω θα δοκιμάσω και άλλες θέσεις
Christos Vvs Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, paylidis είπε Καταρχήν εάν θέλεις άμεσα Αμαξι το πιθανότερο είναι να μη βρεις απολύτως τίποτα (ή για την ακρίβεια να βρεις κανένα αυτόματο πετρέλαιο Α200 φουλ έξτρα στα 40000). Εγω κοιτούσα για το sedan 180, εσυ υποθέτω ψάχνεις για hatch? Το πλάνο είναι να κάνω αγορά μέχρι το τέλους του χρόνου, οπότε γνκ όχι δεν το βιάζομαι... Ναι για hatchback σκεφτόμουν... Αν θυμάμαι καλά φίλε μου εσύ το Q3 έκλεισες? Και αν ναι, ο κύριος λόγος ήταν η αναμονή σε σχέση με την A?
burbutsalos Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, tsofras είπε Το τιμόνι μου είναι χειρότερο γιατί έχω μεγάλο πρόβλημα στον αυχένα και με πιάνει ίλιγγος. Στο ταξιδι με έπιασε την πρώτη ώρα, αν με βάλεις να κρατήσω τα χεριαυ κρεμασμένα και να πιέζω τους ώμους νιώθω αυτο το πράγμα Σκέφτομαι ότι αν είχα πάρει άλλο SUV όπως Vitara , c3 aircross που έχουν φυσιολογικό τιμόνι ότι θα ήμουν κομπλέ και με τον καιρό θα συνήθιζα και την φάση SUV Οκ μαν συμφωνώ αν την πάτησες λογικό είναι , εγώ δεν έκανα χλμε αλλά στα 7 χρόνια και 58000χλμ εκτός από το dsg έβγαλε μόνο αντλία νερού ( είχε θέμα σε όλες τις εκδόσεις αυτό απλά στο fr κόστιζε 650€) <<Οκ μαν συμφωνώ αν την πάτησες λογικό είναι , εγώ δεν έκανα χλμε αλλά στα 7 χρόνια και 58000χλμ εκτός από το dsg έβγαλε μόνο αντλία νερού ( είχε θέμα σε όλες τις εκδόσεις αυτό απλά στο fr κόστιζε 650€)>> Μα εδω ειναι η τεράστια διαφόρα φίλε μου . Στο Hyundai αυτο το <<μονο>> που λες σου έβγαλε στα 7 χρόνια θα έκανε το αμάξι αυτό για τα στανταρ του ..απλά προβληματικό.. Οτιδήποτε εκτός απο το τακτικό σερβις σε τετοιες αλλα και πολυ πιο βαριές χρήσεις είναι για αυτά τα αμάξια απλά μη αποδεκτό. Ολα έιναι θεμα γουστου.σιγουρα..Προσωπικά λίγο παραπάνω πλαστιικό με αντίδωρο πρακτικα 0 απρόοπτες επισκέψεις στο συνεργείο (απο γρυλο πολλ/στη η ότι άλλο μπορεί να σκάσει) είναι κατι που το προτιμό any given time.
c-max Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 7 ώρες πριν, tsofras είπε Δεν ξέρω ρε παιδιά , κοιτάω και αγγελίες εδώ και ένα μήνα από όταν άνοιξα το ποστ, δεν μπορώ να εκφράσω αυτό που νιώθω , σαν μια απάθεια , μήπως βαρέθηκα γενικά με τα αμάξια και μου έχουν μείνει ιδέες και εμμονές ? Τιποτα δεν νιώθω πλέον ότι θα με καλύψει. Ειλικρινά αν δεν με κούραζε τόσο η θέση οδήγησης θα το κράταγα . Μεχρι και σε σκέψεις να αλλάξω κάθισμα και τιμόνι μπήκα.... Ζηταω ένα ξεκούραστο για τα δικά μου προβλήματα αμάξι , με ότι εξοπλισμό είχα στο 7 ετών Leon το λιγότερο 130 αλογα ( και ηλιοροφή ) Ποσο δύσκολο είναι δλδ Αντιο ζωή Οσο παρακολουθω το ποστ δεν ζηταγες μονο τα παραπανω. Με μονο αυτα τα κριτηρια θα ευρισκες. Εγω αντιθετος με εσενα εψαχνα σε suv στα 20000 με καλο εξοπλισμο. Δυστυχως σε αυτα τα χρηματα επεφτα κατηγορια B και παρολα αυτα με τους τοκους ξεφευγανε χρηματικα. Οποτε σκεφτηκα τι θελω και τι βρισκω στα 20000 κατι -αποσταση εδαφος-εξοπλισμο χωρους μεσα-καλο κινητηρα- ησυχο και ανετο αυτοκινητο. Κανοντας μια μικρη παραχωρηση στον κινητηρα παραγγηλα το ford focus active αφου μου αρεσε πολυ εμφανησιακα (εχοντας και την δυνατοτητα αυξησης στα 140 αλογα) αλλιως ακομα θα ετρωγα τα σωθικα μου. Οποτε βουρ σε οποιο σου αρεσει-βολευει και κανε μια εστω παραχωρηση σε κατι. 2
paylidis Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 8 ώρες πριν, Christos Vvs είπε Το πλάνο είναι να κάνω αγορά μέχρι το τέλους του χρόνου, οπότε γνκ όχι δεν το βιάζομαι... Ναι για hatchback σκεφτόμουν... Αν θυμάμαι καλά φίλε μου εσύ το Q3 έκλεισες? Και αν ναι, ο κύριος λόγος ήταν η αναμονή σε σχέση με την A? Ναι... 3 λόγοι: α) αναμονή (το Q θα το εχω εως 23-25 του μήνα) β) το Α για να το κανεις αξιοπρεπές και να μην ειναι με τις 7αρες οθόνες θα βγει παραπανω απο το Q το οποιο ειναι μεν αλλη κατηγορία αλλα ειναι και πολυ ανωτερο οχημα στο σύνολο του... γ) τα 2 χρόνια εγγυηση που δινει η ΜΒ και θελει αλλα 950€ για να γινουν 4 (που φυσικά ανεβάζει ακομα περισσότερο την τιμή) 1
tutuyo Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Πάντως, οφείλω να ομολογήσω ότι στην πλειοψηφία τους τα νέα μοντέλα SUV προσφέρουν από καλές έως πολύ καλές θέσεις οδήγησης. Φυσικά είναι ταγμένες προς την άνεση Το 2008 είναι η εξαίρεση στον κανόνα ως προς αυτό. Προσωπικά βρήκα τις θέσεις των Opel τις καλύτερες αλλά και των Skoda, έχουν αίσθηση πολυθρόνας Βέβαια οι πιο οδηγική θέση που έκατσα ήταν στα μπακετ του νέου Άστρα, σου μεταφέρει μια φοβερή αίσθηση ενσωμάτωσης στο αμάξωμα. Σαν χειρότερη θέση (μετά το 2008) βάζω την νέα Corolla 1
tsofras Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 14 λεπτά πριν, tutuyo είπε Πάντως, οφείλω να ομολογήσω ότι στην πλειοψηφία τους τα νέα μοντέλα SUV προσφέρουν από καλές έως πολύ καλές θέσεις οδήγησης. Φυσικά είναι ταγμένες προς την άνεση Το 2008 είναι η εξαίρεση στον κανόνα ως προς αυτό. Προσωπικά βρήκα τις θέσεις των Opel τις καλύτερες αλλά και των Skoda, έχουν αίσθηση πολυθρόνας Βέβαια οι πιο οδηγική θέση που έκατσα ήταν στα μπακετ του νέου Άστρα, σου μεταφέρει μια φοβερή αίσθηση ενσωμάτωσης στο αμάξωμα. Σαν χειρότερη θέση (μετά το 2008) βάζω την νέα Corolla Αν το Astra είχε μεγαλύτερο Πορτ μπαγκαζ , παίζει να το είχα αγοράσει γιατί έβγαινε και αυτό 18500 και καλύτερο σαν σύνολο κινητήρα- εξοπλισμό 28 λεπτά πριν, tutuyo είπε Πάντως, οφείλω να ομολογήσω ότι στην πλειοψηφία τους τα νέα μοντέλα SUV προσφέρουν από καλές έως πολύ καλές θέσεις οδήγησης. Φυσικά είναι ταγμένες προς την άνεση Το 2008 είναι η εξαίρεση στον κανόνα ως προς αυτό. Προσωπικά βρήκα τις θέσεις των Opel τις καλύτερες αλλά και των Skoda, έχουν αίσθηση πολυθρόνας Βέβαια οι πιο οδηγική θέση που έκατσα ήταν στα μπακετ του νέου Άστρα, σου μεταφέρει μια φοβερή αίσθηση ενσωμάτωσης στο αμάξωμα. Σαν χειρότερη θέση (μετά το 2008) βάζω την νέα Corolla Για το Grandland X και στ Karoq θα συμφωνήσω , στο Crossland όμως έβρισκαν τα πόδια μου στο τιμόνι 1
Masma Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tsofras είπε Αν το Astra είχε μεγαλύτερο Πορτ μπαγκαζ , παίζει να το είχα αγοράσει γιατί έβγαινε και αυτό 18500 και καλύτερο σαν σύνολο κινητήρα- εξοπλισμό Για το Grandland X και στ Karoq θα συμφωνήσω , στο Crossland όμως έβρισκαν τα πόδια μου στο τιμόνι Καλά είναι τόσο μεγάλη η διαφορά σε astra με leon στο πορτ μπαγκαζ???? 370 το άστρα και 380 το leon βλέπω στα χαρτιά. Σήμερα πήγα είδα το T-CROSS και το POLO. Καταρχας να αναφέρω πως ως γνωστών η Volkswagen δίνει 2 χρόνια εγγύηση(τραγικό) αλλά ανάλογα το μοντέλο πληρωνεις ένα ποσό και παίρνεις για άλλα 2 χρόνια.(και αυτό τραγικό αλλά τέπσα) Το ποσό για τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι 319 ευρώ, οποτε προφανώς τα δίνεις. Ναπω ότι είδα το polo στην έκδοση High-line. Πολύ ωραία και πλήρης έκδοση. Βασικά είναι η full extra απλά όχι η R-line(μικρές διαφορές έχουν). Δεν περίμενα να είναι τοσο'ανετο για μικρο-μεσαίο αυτοκίνητο. Άντετο τα ξίδι για 4 αντρες σε νορμαλ υψος(1.85 είμαι). Πολύ όμορφο και ποιοτικό το εσωτερικό και με μαλακά πλαστικά. Μιλάμε το 1000 κινητήρα με 115ps, γενικά μία καλή επιλογή για τα γούστα μου. Η τιμή με κλειδί χέρι στα 16.500 Πάμε τώρα στο T-CROOS. Ευχάριστη εκπληξη οι χώροι του και γενικά το εσωτερικό. Αυτό το είδα και στις 2 εκδόσεις που βγάζει στην LIFE και στην STYLE. H διαφορά στην τιμή τους περίπου 3.000. Και εδώ για τον ίδιο κινητήρα. Οι διαφορές μεταξύ ρων εκδόσεων είναι οι εξής: Air Care Climatronic (Αυτόματος κλιματισμός, με ξεχωριστή ρύθμιση οδηγού - συνοδηγού). Η LIFE έχει air condition Εμπρός φωτιστικά σώματα με προβολείς LED, δυναμική ρύθμιση δέσμης προβολέων Adaptive Cruise Control & Speed Limiter (Ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα, με λειτουργία "follow-to-stop" με DSG) Φιμε κρύσταλα πίσω. Οι ράγες οροφής αντί για τις κλασικές είναι nickel. Ζάντα αντί για 16 έχει 17αρα. Καθίσματα bucket. Οι τιμές που μου έδωσε για την LIFE είναι 17400 και για την STYLE 20600. Σήμερα πάω να δω 2008 και αν προλάβω skoda για το Kamiq. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2020 από Masma 4
tsofras Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 24 λεπτά πριν, Masma είπε Καλά είναι τόσο μεγάλη η διαφορά σε astra με leon στο πορτ μπαγκαζ???? 370 το άστρα και 380 το leon βλέπω στα χαρτιά. Καταρχάς να πω ότι είδα το polo στην έκδοση High-line. Πολύ ωραία και πλήρης έκδοση. Βασικά είναι η full extra απλά όχι η R-line(μικρές διαφορές έχουν). Δεν περίμενα να είναι τοσο'ανετο για μικρο-μεσαίο αυτοκίνητο. Άντετο τα ξίδι για 4 αντρες σε νορμαλ υψος(1.85 είμαι). Πολύ όμορφο και ποιοτικό το εσωτερικό και με μαλακά πλαστικά. Μιλάμε το 1000 κινητήρα με 115ps, γενικά μία καλή επιλογή για τα γούστα μου. Η τιμή με κλειδί χέρι στα 16.500 370 το άστρα χωρίς ρεζέρβα , 310 είναι με ρεζέρβα οπότε αντίο ζωή. Αμάξι με κιτ επισκευής δεν παίρνω , να είμαι σε κανα κατσάβραχο και να μην έχω να αλλάξω Full extra αποκλείεται να είναι , και αν βλέπεις αυτόν τον όρο (εδώ το γράφουν για το δικό μου στο car.gr) να ξέρεις ότι δεν ισχύει. Full extra σημαίνει ότι έχει όλα τα extra του καταλόγου που μπορούν να μπούν για το μοντέλο. Το ότι δεν του λείπει κάτι απο αυτά που θεωρεί ο κόσμος βασικά πλέον είναι άλλο καπέλο
Masma Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 17 λεπτά πριν, tsofras είπε 370 το άστρα χωρίς ρεζέρβα , 310 είναι με ρεζέρβα οπότε αντίο ζωή. Αμάξι με κιτ επισκευής δεν παίρνω , να είμαι σε κανα κατσάβραχο και να μην έχω να αλλάξω Full extra αποκλείεται να είναι , και αν βλέπεις αυτόν τον όρο (εδώ το γράφουν για το δικό μου στο car.gr) να ξέρεις ότι δεν ισχύει. Full extra σημαίνει ότι έχει όλα τα extra του καταλόγου που μπορούν να μπούν για το μοντέλο. Το ότι δεν του λείπει κάτι απο αυτά που θεωρεί ο κόσμος βασικά πλέον είναι άλλο καπέλο Nαι οκ όχι full extra αλλα εχέι τα πάντα η high-line έκδοση που είναι η ακριβή.
tutuyo Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 52 λεπτά πριν, Masma είπε Οι διαφορές μεταξύ ρων εκδόσεων είναι οι εξής: Air Care Climatronic (Αυτόματος κλιματισμός, με ξεχωριστή ρύθμιση οδηγού - συνοδηγού). Η LIFE έχει air condition Εμπρός φωτιστικά σώματα με προβολείς LED, δυναμική ρύθμιση δέσμης προβολέων Adaptive Cruise Control & Speed Limiter (Ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα, με λειτουργία "follow-to-stop" με DSG) Φιμε κρύσταλα πίσω. Οι ράγες οροφής αντί για τις κλασικές είναι nickel. Ζάντα αντί για 16 έχει 17αρα. Καθίσματα bucket. Οι τιμές που μου έδωσε για την LIFE είναι 17400 και για την STYLE 20600. Σήμερα πάω να δω 2008 και αν προλάβω skoda για το Kamiq. νομιζω πολλα λεφτα τα 20,5κ για ενα ψηλωμενο Polo που εχουμε φτασει, 17,5κ και δεν βαζουν ενα κλιμα! 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις