Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@tsofras πως μπορεί να γίνει αυτό με το δάνειο; Με κάποιο συμφωνητικό, δικηγόρο κτλ; Ή απλά πρέπει να σε εμπιστευτεί κάποιος;

Από τη seat δε σου είπαν αν γίνεται κάτι;

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zio10 είπε

@tsofras πως μπορεί να γίνει αυτό με το δάνειο; Με κάποιο συμφωνητικό, δικηγόρο κτλ; Ή απλά πρέπει να σε εμπιστευτεί κάποιος;

Από τη seat δε σου είπαν αν γίνεται κάτι;

Η πάμε παρέα με κάποιον και κάνουμε όλη την διαδικασία ( πάμε και πληρώνει τα 8700 eurobank , πάμε Peugeot παίρνουμε χαρτί για την άρση , πάμε υπουργείο και κάνουμε πρώτα τα χαρτιά για την άρση της παρακράτησης και μετά απο 2 ημέρες περίπου ξαναπάμε για την μεταβίβαση και μου δίνει τα υπόλοιπα)

Μπορεί να γίνει και ιδιωτικό συμφωνητικό με δικηγόρο για να είναι καλυμμένος ο αγοραστής

Εγώ γράφω στην αγγελία με την εξόφληση σας δίνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου και αν θέλετε το παίρνετε κιόλας αλλά δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί ουσιαστικά

Η seat που πήγα δεν έκανε κάτι , αλλά τον είδα εκεί αυτός ήθελε να μου πουλήσει μόνο το καινούριο , όταν του ξαναείπα για το παλιό μου λέει ξέχασε το δεν υπάρχει κανένα , και έχω βρεί 5-6 στο car.gr

Θα τηλεφωνήσω σε λίγο σε έναν που έχει 2 που με ενδιαφέρουν να δώ τι γίνεται

Με πήρε και άλλη μία απο Θεσσαλονίκη και μου λέει να κατέβω σε μία ημέρα να πάρω το αμάξι και να φύγω και της λέω θέλει 3-4 ημέρες η διαδικασία γιατί είναι 2 οι μεταβιβάσεις

Δημοσ.

Πιστεύω ότι θα βρεθεί άνθρωπος σε λίγες μέρες. Ευτυχώς είναι και μοντέλο που έχει ζήτηση και έχει και καλό κέρδος όποιος το πάρει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, ούτε πρόκειται.  Καθώς και την υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας.  Δεν θα μου κάνει κουμάντο το τουτού τι θα κάνω και πώς θα το κάνω. 

Το ίδιο και για αναγνώριση σημάτων και ορίου ταχύτητας. Και αισθητήρες βροχής. Γκαβός δεν είμαι.  Από την άλλη δεν  βάζουν αναδιπλούμενους καθρέπτες , αξεσουάρ που με έχει σώσει πολλές φορές. 

Άχρηστα  που ανεβάζουν ο κόστος . 

Γι αυτήν τπν πανευρωπαϊκή ηλιθιότητα με τα άχρηστα συστήματα ασφαλείας, το αυτόματο φρενάρισμα, την (υποχρεωτική) διατήρηση λωρίδας και όχι απλά ένδειξη, το adaptive cruise control (που πολλές φορές έχουν αποδειχθεί επικίνδυνα ειδικά σε μη ιδανικές οδηγικές συνθήκες-βλέπε Ελλάδα), για να μην αναφερθώ για την παρακολούθηση μέσω μαύρων κουτιών από το 2022, πότε θα αντιδράσουμε μαζικά οι ευρωπαίοι; Κανείς δε  μας ρώτησε, ούτε καν οι κυβερνήσεις το αποφάσισαν και έρχεται ως φυτευτή ντιρεκτίβα από το ιερατείο των δοτών κέντρων στις Βρυξέλλες. Το κόστος των αυτοκινήτων αυξάνεται πολύ χωρίς να χρειάζεται, το ίδιο και η πολυπλοκότητα με ότι αυτό σημαίνει για τη μακρόχρονη αξιοπιστία, και εμείς το δεχόμαστε αβασάνιστα; Αναρωτιέμαι πολύ συχνά αν μοιάζουμε με το κοπάδι που σαλαγίζουν στο μαντρί...

 

ΥΓ Δεν σκέφθηκε κανένας εγκέφαλος στην ΕΕ να ρίξουν αυτά τα χρήματα στην εκπαίδευση των οδηγών, την οδική ασφάλεια, την επιμόρφωση, τους καλύτερους και πιο ασφαλείς δρόμους;

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Masma είπε

Καλα το Aegean Blue ειναι υπεροχο και το λεω εγω που μπλε αμαξι δεν θα επαιρνα ποτε.

23.300 έβγαινε η έκδοση.

στο μεταξυ εδω πολυ φθινα δεν το δινει ;

https://www.car.gr/23324194-honda-civic-comfort-1-5-vtec-turbo

Μάλλον επειδή είναι το sedan, το hatchback είναι πιο ακριβό απ' ότι φαίνεται.

 

Εγώ πάντως το αυτόματο φρενάρισμα θα το ήθελα, τα υπόλοιπα και να μην υπήρχαν δεν θα με χάλαγαν. Ούτε ηλεκτρικό χειρόφρενο θέλω, δεν γουστάρω να βασίζομαι σε κάτι ηλεκτρονικό για το συγκεκριμένο σύστημα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Speculoos είπε

To δεξιά είναι, δεν έχω τα chromium καρφάκια αν και του δίνει τελείως άλλη εμφάνιση. Είναι μάλιστα και σε αυτό το χρώμα (denimblauw λέγεται εδώ).

Ομορφη λεπτομερεια τα chromium καρφακια. Οπως και ο προφυλακτηραςτης ΑΜG Line. Αν υπαρχει κατι σε Aftermarket θα το κοιταξω για αργοτερα. Μαλλον θα στειλω και τα υπολοιπα χρηματα σημερα, ωστε να κλειδωσω στην επιλογη της Α. 

Αυτο ειναι το κακο με την Mercedes παντως. Τα εξτρα ειναι πιο ακριβα απο το ιδιο το αυτοκινητο. Αν την επαιρνα οπως την ηθελα θα εβγαινε πανω απο 37κ. 

 

37 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Εγώ προσωπικά είμαι τις άποψης πάντα μεταχειρισμένο ατρακαριστο (μαξ τριετίας, ενδεχομενος και απλά χρόνου) για μέγιστo value.  

Παρεπιπτόντως, a class εχει τοσο ομορφοτερο εσωτερικο σε σχεση με τα υπολοιπα, που ειναι no brainer...

Συμφωνω για το εσωτερικο. Ειδα και BMW σειρα 1, αλλα η A ηταν τουλαχιστον μια 5ετια μπροστα οσο αφορα το εσωτερικο (τελειως υποκειμενικο βεβαια). 

Επεξ/σία από BufferOverflow
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρίς αναδιπλούμενους καθρέπτες θα το ρημάξω από τη πρώτη  στραβή μέρα και μετά να χ@σω τα υπόλοιπα :D

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Δε μου φανηκε πολυ ανετο αλλα αυτο ειναι σχετικό. Ναι εχω προσφορά, πιθανως να πεφτει και λιγο πιο κατω δεν ασχοληθηκα γιατι δε μου αρεσε...

Α3 καινουργια δεν υπάρχουν στην αγορά, ότι υπηρχε εφυγε, μονο κανα 2 sedan στα 21-22

Η σειρα 1 ξεφευγει και ειναι μαλακια αμαξι, καλυτερα δωσε 7-8000 λιγότερα και παρε φοκους 

A class επισης δεν υπαρχει ετοιμοπαραδοτη απο όσο ξερω (αν και βλέπω παιζουν διαφημισεις για τη βασικη εκδοση του hatchback στα 22125)

απο το στομα μου το πηρες 😄

Ωραια είναι η 1 ρε συ, ειδικα το καινουριο μοντελο βγαίνει σε παρα πολλα τεστ καλυτερο απο την νεα Α και το προηγουμενο audi.

Ο γνωστος σου δε παιζει να ειναι ο Μοζας?!

  • Like 2
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, kalmik είπε

Γι αυτήν τπν πανευρωπαϊκή ηλιθιότητα με τα άχρηστα συστήματα ασφαλείας, το αυτόματο φρενάρισμα, την (υποχρεωτική) διατήρηση λωρίδας και όχι απλά ένδειξη, το adaptive cruise control (που πολλές φορές έχουν αποδειχθεί επικίνδυνα ειδικά σε μη ιδανικές οδηγικές συνθήκες-βλέπε Ελλάδα), για να μην αναφερθώ για την παρακολούθηση μέσω μαύρων κουτιών από το 2022, πότε θα αντιδράσουμε μαζικά οι ευρωπαίοι; Κανείς δε  μας ρώτησε, ούτε καν οι κυβερνήσεις το αποφάσισαν και έρχεται ως φυτευτή ντιρεκτίβα από το ιερατείο των δοτών κέντρων στις Βρυξέλλες. Το κόστος των αυτοκινήτων αυξάνεται πολύ χωρίς να χρειάζεται, το ίδιο και η πολυπλοκότητα με ότι αυτό σημαίνει για τη μακρόχρονη αξιοπιστία, και εμείς το δεχόμαστε αβασάνιστα; Αναρωτιέμαι πολύ συχνά αν μοιάζουμε με το κοπάδι που σαλαγίζουν στο μαντρί...

ΥΓ Δεν σκέφθηκε κανένας εγκέφαλος στην ΕΕ να ρίξουν αυτά τα χρήματα στην εκπαίδευση των οδηγών, την οδική ασφάλεια, την επιμόρφωση, τους καλύτερους και πιο ασφαλείς δρόμους;

Δεν μπορείς να αντιδράσεις αν όλα τα αυτοκίνητα έρχονται έτσι, δεν έχεις επιλογή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, xgol είπε

Ωραια είναι η 1 ρε συ, ειδικα το καινουριο μοντελο βγαίνει σε παρα πολλα τεστ καλυτερο απο την νεα Α και το προηγουμενο audi.

Ο γνωστος σου δε παιζει να ειναι ο Μοζας?!

Ναι πολυ ωραιο, με δωρο μπροστα γριλια-ψησταρία 12 ατομων. Η BMW βαζει τη σχαρα εσυ απλα βαζεις τα καρβουνα και οι φιλοι τα κοψιδια...

Επειδη είχα άλλες 2 bmw (μια ιδια κατηγορία E87LCI και μια Ε60) στο παρελθόν θα σου πω ότι η νεα bmw ειναι ΝΤΡΟΠΗ για το Brand, όπως δυστυχως και πολλα ακόμα μοντέλα της πλεον...

Κατα τα άλλα θεωρω την Α πολυ ανώτερη απο το νέο ασσο...

 

οχι δεν ειναι αυτός..

Επεξ/σία από paylidis
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τι ακριβώς σας χαλάει στην 118i ,πέρα από την εμφάνιση που είναι εντελώς υποκειμενικο; (Εμενα μου αρεσει περισσοτερο απο Α), Επειδή έβαλε εμπρός κινηση;  Η Α class το ίδιο δεν εχει; 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

από πωλήσεις πάντως πανευρωπαϊκά

μόνο A class υπάρχει στο premium κομμάτι και με διαφορά τεράστια 

το Α3 έχει πέσει πολύ τα τελευταία χρόνια και με το νέο Α3 η Audi δείχνει ότι δεν έχει καταλάβει τίποτε οπότε μάλλον θα συνεχίσει τον κατήφορο

ενώ η BMW 1 απλά δεν παίζει σε πωλήσεις 

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.

Η Audi κανιβαλίζει μόνη της τις πωλήσεις της. Στη Γερμανία το νέο Α3 με τον 1.5 στα 150 αλογα, βασική έκδοση, μηχανικό κιβώτιο, με 17άρες ζάντες αλουμινίου έχει τιμή καταλόγου €30,300. Το Q2 με ακριβώς την ίδια μηχανή και το ίδιο κιβώτιο και τις ίδιες ζάντες έχει €28,300. Κι ο πιο hard-core αντι-SUVάκιας να είσαι (όπως εγώ), δεν βρίσκεις λόγο να πας στο Α3

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, KoreanW είπε

από πωλήσεις πάντως πανευρωπαϊκά

μόνο A class υπάρχει στο premium κομμάτι και με διαφορά τεράστια 

Mου έκανε μεγάλη εντύπωση κάτι αντίστοιχο που διάβαζα χτες, ότι στην αγγλική αγορά περσι η Α ήταν το τέταρτο πιο δημοφιλές μοντέλο σε πωλήσεις ενώ φέτος είναι ακόμα ψηλά στην 6η θέση και αναμένεται να ανέβει μέχρι το τέλος της χρονιάς καθώς οι πωλήσεις εταιρικών ουσιαστικά ανοίγουν από Απρίλη και μετά για φορολογικούς λόγους.

Βέβαια αυτό σημαίνει ότι έχει βρωμίσει ο τόπος από Α.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...