Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα μιλήσω πάλι εκτός κλίματος, αλλά το cruise control αφού μου το εξήγησε ο αντιπρόσωπος 5' , το δοκίμασα στην εθνική κ ήταν απλό. Με τη μια πάει το χέρι κ δε κάνω λάθος.δε μου φαίνεται τόσο πολύπλοκο. Πατάς κουμπί να μπει σε λειτουργία με την ταχύτητα που έχεις, κ αν θες με τα κουμπιά από πίσω ρυθμίζεις πάνω κάτω. Έχει κ μνήμες αλλά αυτό πιο δύσκολο. 

  • Like 1
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, xgol είπε

Τι ακριβώς σου αρέσει στο νεο Audi?

Εξωτερικη σχεδιαση κυριως. Εσωτερικο προτιμω της Aclass με τα ξαπλωμενα tablet λιγο περισσοτερο. 

Επεξ/σία από BufferOverflow
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, drgeri79 είπε

Θα μιλήσω πάλι εκτός κλίματος, αλλά το cruise control αφού μου το εξήγησε ο αντιπρόσωπος 5' , το δοκίμασα στην εθνική κ ήταν απλό. Με τη μια πάει το χέρι κ δε κάνω λάθος.δε μου φαίνεται τόσο πολύπλοκο. Πατάς κουμπί να μπει σε λειτουργία με την ταχύτητα που έχεις, κ αν θες με τα κουμπιά από πίσω ρυθμίζεις πάνω κάτω. Έχει κ μνήμες αλλά αυτό πιο δύσκολο. 

Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, ούτε πρόκειται.  Καθώς και την υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας.  Δεν θα μου κάνει κουμάντο το τουτού τι θα κάνω και πώς θα το κάνω. 

Το ίδιο και για αναγνώριση σημάτων και ορίου ταχύτητας. Και αισθητήρες βροχής. Γκαβός δεν είμαι.  Από την άλλη δεν  βάζουν αναδιπλούμενους καθρέπτες , αξεσουάρ που με έχει σώσει πολλές φορές. 

Άχρηστα  που ανεβάζουν ο κόστος . 

Επεξ/σία από HALF EVIL
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, BufferOverflow είπε

Εξωτερικη σχεδιαση κυριως. Εσωτερικο προτιμω της Aclass με τα ξαπλωμενα tablet λιγο περισσοτερο. 

Πολύ fake στο εξωτερικό. Και γενικά πάρα πολλά σχήματα, χωρίς αρμονία.

Υποκειμενική άποψη βέβαια.

Πόσο σου βγήκε η merc και τι έβαλες σαν εξτρα?

Επεξ/σία από xgol
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, ούτε πρόκειται.  Καθώς και την υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας.  Δεν θα μου κάνει κουμάντο το τουτού τι θα κάνω και πώς θα το κάνω. 

Το ίδιο και για αναγνώριση σημάτων και ορίου ταχύτητας. Και αισθητήρες βροχής. Γκαβός δεν είμαι.  Από την άλλη δεν  βάζουν αναδιπλούμενους καθρέπτες , αξεσουάρ που με έχει σώσει πολλές φορές. 

Άχρηστα  που ανεβάζουν ο κόστος . 

Αναδιπλούμενους καθρέπτες νομίζω έχει. Τα αλλά που αναφέρεις, εκτός από τους αισθητήρες βροχής, νομίζω θα πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά στα νέα αυτοκίνητα λόγω νομοθεσίας. 
Σε κάθε περίπτωση όλα απενεργοποιούνται ..

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, The_Dunedain είπε

Αναδιπλούμενους καθρέπτες νομίζω έχει. Τα αλλά που αναφέρεις, εκτός από τους αισθητήρες βροχής, νομίζω θα πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά στα νέα αυτοκίνητα λόγω νομοθεσίας. 
Σε κάθε περίπτωση όλα απενεργοποιούνται ..

Οκ, μιλούσα γενικότερα. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Πώς είναι κορυφαίο τη στιγμή που οι μισοί δεν μπορούν να το οδηγήσουν εξ αιτίας του τιμονιού και του ταμπλό. 

Να μου πεις για το Πούμα να το δεχτώ.

Οι Γάλλοι (κι οι 3) σου δίνουν την εντύπωση οτι κάνουν αλλαγές μόνο για να διαφοροποιηθούν απο τους υπόλοιπους ακόμα και αν είναι σε λάθος κατεύθυνση ή πειράζουν πράγματα που δεν πρέπει να πειραχτούν. Όπως κάποτε έβαζαν τα όργανα στη μέση του ταμπλό, τώρα κάνουν αυτή την "πρωτοπορία" και χαντακώνουν την υπόλοιπη, πολύ καλή, προσπάθεια που έχει γίνει στα αυτοκίνητα τους.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάστιγα τα SUV πάντως, κατά μέσο όρο κάθε μάρκα έχει ένα μικρό , ένα hatchback και 2 ή 3 SUV

Πολύ λιγότερες επιλογές

Εγώ αν εξαιρέσω το Astra λόγω χώρων γιατί θέλω να έχει ρεζέρβα

Μένει kia Ceed, Ford focus, Seat Leon και η πρώτη έκδοση του VW golf < 4.5 μέτρα για να μην πείτε Honda Civic σε κατηγορία μέχρι 22.000€

Επεξ/σία από tsofras
Δημοσ.
1 ώρα πριν, HALF EVIL είπε

Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, ούτε πρόκειται.  Καθώς και την υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας.  Δεν θα μου κάνει κουμάντο το τουτού τι θα κάνω και πώς θα το κάνω. 

Το ίδιο και για αναγνώριση σημάτων και ορίου ταχύτητας. Και αισθητήρες βροχής. Γκαβός δεν είμαι.  Από την άλλη δεν  βάζουν αναδιπλούμενους καθρέπτες , αξεσουάρ που με έχει σώσει πολλές φορές. 

Άχρηστα  που ανεβάζουν ο κόστος . 

Το cruise control δεν το λες και άχρηστο όταν είσαι στην εθνική.. Σιγκισοάρα (Ρουμανία)-Αθήνα μονοκοπανιά, Αλεξανδρούπολη-Αθήνα=Κυψέλη-Παγκράτι.. Άμα δεν έχει cruise control ούτε που το κοιτάω το αυτοκίνητο.. 😄

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Οι Γάλλοι (κι οι 3) σου δίνουν την εντύπωση οτι κάνουν αλλαγές μόνο για να διαφοροποιηθούν απο τους υπόλοιπους ακόμα και αν είναι σε λάθος κατεύθυνση ή πειράζουν πράγματα που δεν πρέπει να πειραχτούν. Όπως κάποτε έβαζαν τα όργανα στη μέση του ταμπλό, τώρα κάνουν αυτή την "πρωτοπορία" και χαντακώνουν την υπόλοιπη, πολύ καλή, προσπάθεια που έχει γίνει στα αυτοκίνητα τους.

To χουνε χασει.Το να μην μπορεις να δεις το ταμπλο με το τιμονι σε βολικη θεση δεν πρεπει να χει ξαναγινει στην ιστορια.Απορω πως περασε την γραμμη παραγωγης.Και μιλαμε για μια σειρα αμαξιων απ την Peugeot που πρεπει να ειναι απ τις πιο ομορφες που εχουνε βγει τα τελευταια χρονια.

Επεξ/σία από alimentas
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Adrian είπε

Το cruise control δεν το λες και άχρηστο όταν είσαι στην εθνική.. Σιγκισοάρα (Ρουμανία)-Αθήνα μονοκοπανιά, Αλεξανδρούπολη-Αθήνα=Κυψέλη-Παγκράτι.. Άμα δεν έχει cruise control ούτε που το κοιτάω το αυτοκίνητο.. 😄

Οκ για τόσο μεγάλα ταξίδια ίσως.

Από την άλλη αν δεν έχω εγώ τον έλεγχο του αυτοκινήτου κάθε δευτερόλεπτο νιώθω ανασφάλεια. Στο φινάλε κάνω και μια στάση. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, BufferOverflow είπε

Καλησπερα στην παρεα.

Πιστευω εκανα ενα τρομερο λαθος. Εχω παραγγειλει A180d Progressive Line αλλα βλεποντας το καινουργιο Audi A3 κατι με τρωει μεσα μου.. 

Θεωρώ πως η Α είναι πολύ καλύτερη επιλογή. Αν επιτρέπεται πως σου βγήκε???

 

@tsofras μόλις μπήκα για καμιά ώρα διαδρομή στο αμάξι σου. 😛 Το πήρε ένας φίλος σε πετρέλαιο. Ταξίδεψα πίσω και  έχω να πώ ότι είμαι 1.85 και ήμουν πολύ άνετα. Ο φίλος είναι 1.93 και το τιμόνι του κόβει ελάχιστο ταμπλό. Δεν το είχε παρατηρήσει μέχρι να του το πω πάντως. Ωραίο αμάξι!

Επίσης έκανα test drive το honda civic. Δεν υπάρχει το αμάξι , οδήγησα την έκδοση 1.500 cc βενζίνη  με 182bhp που βγαίνει σατ 23.000.

Έχοντας αρκετή εμπειρία από ένα RΧ8 θα σου πω ότι δεν υπάρχει αμάξι σαν το civic οδηγικά κατω απο 30.000 ευρό. Είναι για εσένα

Επεξ/σία από Masma
  • Like 4
Δημοσ.
4 ώρες πριν, BufferOverflow είπε

Καλησπερα στην παρεα.

Πιστευω εκανα ενα τρομερο λαθος. Εχω παραγγειλει A180d Progressive Line αλλα βλεποντας το καινουργιο Audi A3 κατι με τρωει μεσα μου.. 

Πάντως μία η άλλη έρχονται τα τρία premium αυτοκίνητα σύμφωνα με το whatcar https://www.whatcar.com/audi/a3/hatchback/review/n77

Σε άλλα σημεία υπερτερεί η Α, σε άλλα το Α3 αλλά οι διαφορές δεν είναι τεράστιες. Στην τελική επιλογή σε αυτή την κατηγορία μεγάλο ρόλο παίζει και το πώς τραβάει τον καθένα η εικόνα της μάρκας. Στο νέο A3 πάντως το εξωτερικό είναι αρκετά πιο σπορ της Α αν και εμένα μου θυμίζει κάτι μεταξύ χαμηλωμένου Q3 και Leon (που με τη σειρά του μοιάζει να είναι αντιγραφή του focus).

Για την Α έχω ξαναγράψει, όσο όμορφη, φινετσάτη και αεροδυναμική είναι μπροστά τόσο πιο αδιάφορη είναι πίσω λες και οι σχεδιαστές πήραν shutterstock image ενός generic κορεάτικου αυτοκινήτου. Έχω την 180d οπότε ρώτα με ό,τι θες.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Masma είπε

Επίσης έκανα test drive το honda civic. Δεν υπάρχει το αμάξι , οδήγησα την έκδοση 1.500 cc βενζίνη  με 182bhp που βγαίνει σατ 23.000.

Έχοντας αρκετή εμπειρία από ένα RΧ8 θα σου πω ότι δεν υπάρχει αμάξι σαν το civic οδηγικά κατω απο 30.000 ευρό. Είναι για εσένα

https://www.autogreeknews.gr/dokimes/dokimes-autokinitwn-ana-marka/honda-dokimes/dokimi-honda-civic-1-5-lt-vtec-turbo-182-ps-cvt?fbclid=IwAR1C0Rr4NFTGj14I__-Q3M_vPwzG26YhNRVCE68QHm9RhMWyHT6oocmhflg

Σε κόκκινο ή γκρι 👍

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Masma είπε

Θεωρώ πως η Α είναι πολύ καλύτερη επιλογή. Αν επιτρέπεται πως σου βγήκε???

@tsofras μόλις μπήκα για καμιά ώρα διαδρομή στο αμάξι σου. 😛 Το πήρε ένας φίλος σε πετρέλαιο. Ταξίδεψα πίσω και  έχω να πώ ότι είμαι 1.85 και ήμουν πολύ άνετα. Ο φίλος είναι 1.93 και το τιμόνι του κόβει ελάχιστο ταμπλό. Δεν το είχε παρατηρήσει μέχρι να του το πω πάντως. Ωραίο αμάξι!

Επίσης έκανα test drive το honda civic. Δεν υπάρχει το αμάξι , οδήγησα την έκδοση 1.500 cc βενζίνη  με 182bhp που βγαίνει σατ 23.000.

Έχοντας αρκετή εμπειρία από ένα RΧ8 θα σου πω ότι δεν υπάρχει αμάξι σαν το civic οδηγικά κατω απο 30.000 ευρό. Είναι για εσένα

Τα θεωρω ισαξια. Το καθενα με τα θετικα και τα αρνητικα του. Με καμποσα εξτρα γυρω στα 30κ. 

 

15 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Πάντως μία η άλλη έρχονται τα τρία premium αυτοκίνητα σύμφωνα με το whatcar https://www.whatcar.com/audi/a3/hatchback/review/n77

Σε άλλα σημεία υπερτερεί η Α, σε άλλα το Α3 αλλά οι διαφορές δεν είναι τεράστιες. Στην τελική επιλογή σε αυτή την κατηγορία μεγάλο ρόλο παίζει και το πώς τραβάει τον καθένα η εικόνα της μάρκας. Στο νέο A3 πάντως το εξωτερικό είναι αρκετά πιο σπορ της Α αν και εμένα μου θυμίζει κάτι μεταξύ χαμηλωμένου Q3 και Leon (που με τη σειρά του μοιάζει να είναι αντιγραφή του focus).

Για την Α έχω ξαναγράψει, όσο όμορφη, φινετσάτη και αεροδυναμική είναι μπροστά τόσο πιο αδιάφορη είναι πίσω λες και οι σχεδιαστές πήραν shutterstock image ενός generic κορεάτικου αυτοκινήτου. Έχω την 180d οπότε ρώτα με ό,τι θες.

Συμφωνω οτι το πισω μερος ειναι αρκετα φτωχο. BMW σειρα 1 που ειδα υπερτερουσε στο πισω μερος ενω η Α στο εμπρος για τα δικα μου γουστα. Μαλλον θα επρεπει να περιμενω και να παω σε AMG Line, αλλα θα ξεφευγα απο το budget που ειχα υπολογισει. 

Χρειαζομαι την d λογω χιλιομετρων γιαυτο και δεν επελεξα βενζινη αλλα θα ηθελα καποια στιγμη να την κανω λιγο πιο "αποτομη" με ECU Remap ή εξωτερικο εγκεφαλο. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...