Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, zio10 είπε

Ανάθεμα και αν κάποιος έχει ξεκινήσει με ένα budget και πήρε τελικά φτηνότερο αμάξι! :D

Πήγαινα για Q3 με 28.000 αλλά προέκυψε ο ιός και πήρα 2008 1.2 με 22.000 :) 😢 

  • Like 2
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έλα να γινόμαστε πολλοί

Βέβαια αυτό που είπε ο @zio10 όντως ισχύει , έτυχε ο ιός και τα summer sales της Peugeot που χάλασαν την μαγιά :D

Δημοσ.

Μπράβο σας ρε παιδιά! Εγώ έχω μείνει σε λίγο παλιότερη εποχή μάλλον που δεν ήξερα κανέναν που να μη πήγε τελικά πιο ψηλά!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Από τόσο χαμηλά ξεκινάει το q3?

Ναι, Η τελειως βασική έκδοση εκεί είναι με την έκπτωση... τελειως βασική όμως σημαίνει αρκουδίσιο κλπ φθήνιες 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

Πηγαινα για Kamiq η Vitara με 19Κ και τελικα πηρα Karoq με 23Κ. Δεν το μετανιωσα αλλα ηταν εκτος μπατζετ σιγουρα.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, paylidis είπε

Απο όλα όσα είδα ήταν κατα τη γνώμη μου το πιο vfm. Τα κατα 5-6 χιλιαρικα ακριβότερα Χ1 και GLA δεν αξιζαν για κανένα λόγο. Απο εκει και περα αν ήθελα να κάνω απλα τη δουλεια μου αξιοπρεπώς επαιρνα το αδερφακι tiguan αλλα αλλαζει μοντελο αρχές του '21 (f/l ειπαν για την ακριβεια) και θα ξενερωνα καθως θα ήθελα να κρα΄τησω ότι παρω μια δεκαετία και να "στέκει". Επισης και τα 2 που ανεφερα είναι υποδεέστερα απο πλευράς κινητήρα (το μεν Χ1 με τρικύλινδρο το δε GLA 1300 κυβικά της renault) αλλα και εξοπλισμού (αυτό που πήρα εχει virtual cockpit 12.3" & infotainment 8.8" με smartphone integration pack, ενώ τα αλλα ειχαν 7αρες οθονιτσες και το carplay extra.....)

Ξερω η audi εχει τιμολογησει πολυ τιμια το q3. Ολα αυτα πηγαν 33-34.000?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, xgol είπε

Ξερω η audi εχει τιμολογησει πολυ τιμια το q3. Ολα αυτα πηγαν 33-34.000?

34.5-36000...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, hountalas είπε

Ρε παιδιά ρε παιδιά, καταρχάς είναι πολύ ωραίο που κρατάμε το νήμα ανοιχτό με συνεχή σχόλια. Είναι βολικό για κάποιον που ψάχνει αυτοκίνητο να μπει να δει ότι έχει ειπωθεί΄και πιστεύω θα βοηθηθεί.

Τώρα όσον αφορά το μπάτζετ, τα έξτρα, τις τιμές, τους κινητήρες. Σωστά είναι δύσκολο να βρεις αμάξι με άλογα και με κυβικά καθότι στην πλειονότητα τα περισσότερα είναι 1.0, 1.2, 1.5 κυβικά λόγω downsizing. Γιατί όμως γίνεται το downsizing? Για τους ρύπους. Τι περιμένατε δηλαδή, παλαιότερα αγόραζες αυτοκίνητο μέσης κλάσης με γκάζι στον μέσο όρο στα 15-16κ στα 1.6 κυβικά με 110-120 άλογα και 18 κιλά ροπή. Πλέον αγοράζεις 3κύλινδρα 1.0, 1.2 με 100-155 άλογα με 17 μέχρι και 22-23 κιλά ροπή. Εγώ αφού έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα 3κύλινδρα της αγοράς είδα ότι είναι μια χαρά για μέση χρήση και ταξίδια. Επίσης το NEDC αλλάζει σε WLTP που σημαίνει ότι μας "ζητάνε" ακόμα λιγότερους ρύπους. ΥΓ θα αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας όταν γίνει αυτό.

Επίσης ο απαραίτητος εξοπλισμός που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο σήμερα διαφέρει πάρα πολύ από τον εξοπλισμό παλαιοτέρων ετών. Γιαυτό και η όποια αύξηση της τιμής.

Στόχος γενικά είναι τα επόμενα χρόνια (και προς τα εκεί οδεύουμε) να καταργηθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα αντικατασταθούν με τα ηλεκτρικά. Όπως και τώρα δίνεται η επιδότηση για αγορά σκούπας εεεε ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Απλά στην Ελλάδα είμαστε λίγο πίσω ακόμα για ηλεκτρικά.

Κλείνοντας είναι ωραία η έρευνα αγοράς αυτοκινήτου αφού σκέφτομαι άμα παραγγείλω το 2008 τώρα, τι θα κάνω μετά?

Μην κοιτάς τόσο παλιά που ήταν οι περισσότεροι ατμοσφαιρικοί κινητήρες

Πριν 5 χρόνια που έκανα την αλλαγή εγώ είχες

1.0 115

1.4 120

1.4 140

1.5 130

1.5 150

1.6 180

1.8 180

Και όλοι οι παραπάνω απο 22.000 και κάτω (και δεν θυμάμαι άλογα για 1.2 / 1.3 αλλά υπήρχαν σίγουρα)

Τώρα είναι

1.0 115 / 125/ 155

1.2 100 / 110 / 130 / 145

1.4 140 -> 2 μοντέλα κάτω απο 22.000

1.5 130/150 --> 2 μοντέλα κάτω απο 22.000

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην παρέα. Θέλω να ρωτήσω κα΄τι αυτούς που έχουν γυρίσει αντιπροσωπίες...

Εγω σκέφτομαι αγορά καινουργιου αυγουστο-Σεπτεβρη και το αμάξι μου τώρα είναι  από ένα  Mitsubishi Colt CZT  150HP του 2008. Αποφάσησα πως ήρθε η ώρα να το αλλάξω σε κάτι μεγαλύτερο σε  χώρους.

Σκέφτομαι κατηγορία hatchback η μικρό SUV.  Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το 2008 σε σχέση με το T-CROSS σε χώρους είναι παρόμοια???

Γενικά σε τιμές γύρω στα 18.000 βλέπω λίγες επιλογές. 

Επεξ/σία από Masma
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Masma είπε

Καλησπέρα στην παρέα. Θέλω να ρωτήσω κα΄τι αυτούς που έχουν γυρίσει αντιπροσωπίες...

Εγω σκέφτομαι αγορά καινουργιου αυγουστο-Σεπτεβρη και το αμάξι μου τώρα είναι  από ένα  Mitsubishi Colt CZT  150HP του 2008. Αποφάσησα πως ήρθε η ώρα να το αλλάξω σε κάτι μεγαλύτερο σε  χώρους.

Σκέφτομαι κατηγορία hatchback η μικρό SUV.  Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το 2008 σε σχέση με το T-CROSS σε χώρους είναι παρόμοια???

Γενικά σε τιμές γύρω στα 18.000 βλέπω λίγες επιλογές. 

To 2008 είμαι μεγαλύτερο στα πάντα

 

Screenshot from 2020-06-05 16-23-25.png

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

To 2008 είμαι μεγαλύτερο στα πάντα

Screenshot from 2020-06-05 16-23-25.png

Ναι για τις διαστάσεις το είχα δει και εγώ αλλά για χώρο πχ για τα πίσω καθίσματα  κλπ ενοούσα 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Masma είπε

Ναι για τις διαστάσεις το είχα δει και εγώ αλλά για χώρο πχ για τα πίσω καθίσματα  κλπ ενοούσα 

Όπως το βλέπεις απέξω είναι και απο μέσα :D μεγαλύτερο δλδ το 2008

Το TCross πάει 19500 με έκπτωση που τρέχει , οπότε είσαι εκτός budget και ούτε cruise control δεν έχει η πρώτη έκδοση

  • Sad 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Speculoos είπε

Πολύ χαμηλό δεν είναι για SUV το 2008;

To Site αναφέρει 16 , αλλού το έχουν μετρήσει 17

Τα περισσότερα απο ότι είδα όταν τα έψαχνα είναι στο 18

Τώρα αν είναι λίγο ή πολύ θα σε γελάσω δεν ξέρω πάντως όντως είναι το κατώτατο οι 16 πόντοι με το ψηλότερο νομίζω το 23 που είναι το C5 aircross

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...