paylidis Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, xgol είπε Πολυ καλη επιλογη! Και νομιζω τιμιο σε τιμη, συγκριτικά με τα αλλα suv! Kαλοριζικο, να το χαρείτε! Απο όλα όσα είδα ήταν κατα τη γνώμη μου το πιο vfm. Τα κατα 5-6 χιλιαρικα ακριβότερα Χ1 και GLA δεν αξιζαν για κανένα λόγο. Απο εκει και περα αν ήθελα να κάνω απλα τη δουλεια μου αξιοπρεπώς επαιρνα το αδερφακι tiguan αλλα αλλαζει μοντελο αρχές του '21 (f/l ειπαν για την ακριβεια) και θα ξενερωνα καθως θα ήθελα να κρα΄τησω ότι παρω μια δεκαετία και να "στέκει". Επισης και τα 2 που ανεφερα είναι υποδεέστερα απο πλευράς κινητήρα (το μεν Χ1 με τρικύλινδρο το δε GLA 1300 κυβικά της renault) αλλα και εξοπλισμού (αυτό που πήρα εχει virtual cockpit 12.3" & infotainment 8.8" με smartphone integration pack, ενώ τα αλλα ειχαν 7αρες οθονιτσες και το carplay extra.....) 1
chriskourou Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 18 λεπτά πριν, paylidis είπε Απο όλα όσα είδα ήταν κατα τη γνώμη μου το πιο vfm. Τα κατα 5-6 χιλιαρικα ακριβότερα Χ1 και GLA δεν αξιζαν για κανένα λόγο. Απο εκει και περα αν ήθελα να κάνω απλα τη δουλεια μου αξιοπρεπώς επαιρνα το αδερφακι tiguan αλλα αλλαζει μοντελο αρχές του '21 (f/l ειπαν για την ακριβεια) και θα ξενερωνα καθως θα ήθελα να κρα΄τησω ότι παρω μια δεκαετία και να "στέκει". Επισης και τα 2 που ανεφερα είναι υποδεέστερα απο πλευράς κινητήρα (το μεν Χ1 με τρικύλινδρο το δε GLA 1300 κυβικά της renault) αλλα και εξοπλισμού (αυτό που πήρα εχει virtual cockpit 12.3" & infotainment 8.8" με smartphone integration pack, ενώ τα αλλα ειχαν 7αρες οθονιτσες και το carplay extra.....) Εξαιρετική επιλογή το Q3, καλοτάξιδο! 1
terry308 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, paylidis είπε Απο όλα όσα είδα ήταν κατα τη γνώμη μου το πιο vfm. Τα κατα 5-6 χιλιαρικα ακριβότερα Χ1 και GLA δεν αξιζαν για κανένα λόγο. Απο εκει και περα αν ήθελα να κάνω απλα τη δουλεια μου αξιοπρεπώς επαιρνα το αδερφακι tiguan αλλα αλλαζει μοντελο αρχές του '21 (f/l ειπαν για την ακριβεια) και θα ξενερωνα καθως θα ήθελα να κρα΄τησω ότι παρω μια δεκαετία και να "στέκει". Επισης και τα 2 που ανεφερα είναι υποδεέστερα απο πλευράς κινητήρα (το μεν Χ1 με τρικύλινδρο το δε GLA 1300 κυβικά της renault) αλλα και εξοπλισμού (αυτό που πήρα εχει virtual cockpit 12.3" & infotainment 8.8" με smartphone integration pack, ενώ τα αλλα ειχαν 7αρες οθονιτσες και το carplay extra.....) Τέλεια επιλογή... το γράφω σεμνά 🤣 Δεν ξέρω εάν κοίταξες & το DS7 CROSSBACK, ή ξέφευγε €€ Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2020 από terry308 1
paylidis Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 5 λεπτά πριν, terry308 είπε Τέλεια επιλογή... το γράφω σεμνά 🤣 Δεν ξέρω εάν κοίταξες & το DS7 CROSSBACK, ή ξέφευγε €€ Thank you. Οχι μονο γερμανικα κοιτουσα. 1
HALF EVIL Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Το 2010 που πηρα το Ibiza 1,2 TSI special edition ,105 hp ,ειχε δερμάτινο τιμονι και λεβιέ, φιμέ τζαμια, αναδιπλουμενους και θερμαινομενους καθρεπτες , bluetooth, USB, 17ρες ζάντες αλουμινίου, αναδιπλουμενα πίσω καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, όλα στάνταρ στα 13.700 Βλέπω τώρα ότι στα 18.000 _ 19.000 στα αμαξακια με 100 ίππους θεωρείται πολυτέλεια οι αισθητήρες και τα φιμέ τζάμια, οι αναδιπλουμενοι καθρέπτες, που για μένα είναι βασικότατο αξεσουάρ. Ξεφτίλα. Στον διαμορφωτή που έκανα μερικές δοκιμές οπως θα τα ηθελα, το πουμα φτάνει 28.000, η 118i στα 34.000 και η Α180 στα 35.000 . Και μιλάμε για 130/150 ίππους το πολύ. 6
tsofras Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 3 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε Το 2010 που πηρα το Ibiza 1,2 TSI special edition ,105 hp ,ειχε δερμάτινο τιμονι και λεβιέ, φιμέ τζαμια, αναδιπλουμενους και θερμαινομενους καθρεπτες , bluetooth, USB, 17ρες ζάντες αλουμινίου, αναδιπλουμενα πίσω καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, όλα στάνταρ στα 13.700 Βλέπω τώρα ότι στα 18.000 _ 19.000 στα αμαξακια με 100 ίππους θεωρείται πολυτέλεια οι αισθητήρες και τα φιμέ τζάμια, οι αναδιπλουμενοι καθρέπτες, που για μένα είναι βασικότατο αξεσουάρ. Ξεφτίλα. Στον διαμορφωτή που έκανα μερικές δοκιμές οπως θα τα ηθελα, το πουμα φτάνει 28.000, η 118i στα 34.000 και η Α180 στα 35.000 . Και μιλάμε για 130/150 ίππους το πολύ. Εμ αυτό λέω και εγώ εδώ και 100 σελίδες , για αυτό ζορίστηκα τόσο πολύ να βρώ κάτι στα 20.000ε και ειδικά απο πλευράς κινητήρα Το ότι έδωσα 18500 για 100 άλογα δεν με κάνει να νιώθω και πολύ καλά 2
paylidis Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε Το 2010 που πηρα το Ibiza 1,2 TSI special edition ,105 hp ,ειχε δερμάτινο τιμονι και λεβιέ, φιμέ τζαμια, αναδιπλουμενους και θερμαινομενους καθρεπτες , bluetooth, USB, 17ρες ζάντες αλουμινίου, αναδιπλουμενα πίσω καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, όλα στάνταρ στα 13.700 Βλέπω τώρα ότι στα 18.000 _ 19.000 στα αμαξακια με 100 ίππους θεωρείται πολυτέλεια οι αισθητήρες και τα φιμέ τζάμια, οι αναδιπλουμενοι καθρέπτες, που για μένα είναι βασικότατο αξεσουάρ. Ξεφτίλα. Στον διαμορφωτή που έκανα μερικές δοκιμές οπως θα τα ηθελα, το πουμα φτάνει 28.000, η 118i στα 34.000 και η Α180 στα 35.000 . Και μιλάμε για 130/150 ίππους το πολύ. ακριβως οπως τα λες αγαπητε... το 80% των μοντελων ειναι ετσι... φθηνα στην αρχή για να τσιμπησεις, που στην πραγματικότητα είναι γυμνα σε σημειο αηδίας και για να φτάσεις σε αποδεκτό εξοπλισμό ανεβαινουν κανενα δεκαχίλιαρο... όσο για τα άλογα το ελαχιστο αποδεκτο για εμενα σε καποιον που βαζει μεσα τη φαμιλια του και παει ταξιδι (>100 χλμ) ειναι τα 125-130 αλογα... Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2020 από paylidis 3
HALF EVIL Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Με 22.000 για τα δεδομένα της Ελλάδας σήμερα, θα έπρεπε να παίρνεις Bugatti που λέει ο λόγος.
tsofras Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε Με 22.000 για τα δεδομένα της Ελλάδας σήμερα, θα έπρεπε να παίρνεις Bugatti που λέει ο λόγος. Πριν κάποια χρόνια , αν έπιανες μία κατηγορία είχες σκαλοπάτια ανάλογα με την τιμή Τώρα αν πούμε π.χ. για SUV , hatchback Με διαφορά 1000ε Βρίσκεις Hyundai , Kia, Renault, Citroen, Peugeot , Opel , Ford , Suzuki, Honda , Mitsubishi , Skoda και δεν ξέρω τι άλλο ξεχνάω Βασικά αν εξαιρέσουμε το Fiat Tipo και το Seat Leon που είναι ποιο φθηνά απλά δεν υπάρχει κάτι άλλο σε αυτές τις κατηγορίες κάτω απο 20.000ε Δεν υπάρχουν σκαλοπάτια πλέον στις μάρκες , ούτε στους κινητήρες , μόνο σε εξοπλισμό με την μεγαλύτερη γκάμα να βρίσκεται σε 1.0 / 1.2 κυβικά 100 - 130 άλογα Μπορεί αν είναι και το αποτέλεσμα απο τις ενώσεις που έχουν κάνει οι εταιρείες Μοιράζονται πλατφόρμες , κιβώτια , κινητήρες και αλλάζει το σχήμα και η μάρκα Ακόμα και ποιοτικά είναι όλες σχεδόν το ίδιο αν εξαιρέσεις την Hyundai Πριν μία 5ετία θυμάμαι στα 21.000 έβρισκες μεσαία έκδοση golf , audi a3 αλλά ήταν με τα 100 άλογα και δεν πήγαινες καν να τα δείς Τώρα δίνουμε +1000ε για χαμηλότερης κατηγορίας μάρκα Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2020 από tsofras 1
tutuyo Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 15 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε Το 2010 που πηρα το Ibiza 1,2 TSI special edition ,105 hp ,ειχε δερμάτινο τιμονι και λεβιέ, φιμέ τζαμια, αναδιπλουμενους και θερμαινομενους καθρεπτες , bluetooth, USB, 17ρες ζάντες αλουμινίου, αναδιπλουμενα πίσω καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, όλα στάνταρ στα 13.700 Βλέπω τώρα ότι στα 18.000 _ 19.000 στα αμαξακια με 100 ίππους θεωρείται πολυτέλεια οι αισθητήρες και τα φιμέ τζάμια, οι αναδιπλουμενοι καθρέπτες, που για μένα είναι βασικότατο αξεσουάρ. Ξεφτίλα. Στον διαμορφωτή που έκανα μερικές δοκιμές οπως θα τα ηθελα, το πουμα φτάνει 28.000, η 118i στα 34.000 και η Α180 στα 35.000 . Και μιλάμε για 130/150 ίππους το πολύ. Ποιο 2010. Σου εχω και νεωτερο παραδειγμα που ειναι πιο ...μηλα με μηλα Corsa E του 2015 vs Corsa F του 2020, ιδιος εξοπλισμος,ιδιος κινητηρας (90 vs 100), 12.500 με 14.500 πως δικαιολογουνται τα εξτρα 2κ? 1
tsofras Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 2 λεπτά πριν, tutuyo είπε Ποιο 2010. Σου εχω και νεωτερο παραδειγμα που ειναι πιο ...μηλα με μηλα Corsa E του 2015 vs Corsa F του 2020, ιδιος εξοπλισμος,ιδιος κινητηρας (90 vs 100), 12.500 με 14.500 πως δικαιολογουνται τα εξτρα 2κ? Υποθέτω τα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας και ο τούρμπο κινητήρας 1
filarhos Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Άλλη πλατφόρμα. Το Ε είναι ίδιο με το punto (2005-2017) και το D (2005-201*). 1
zio10 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, Noobios είπε Εγω που ημουν μαλλον ο πιο ικανοποιημενος με την αγορα μου (karoq 1,5tsi) δεν εχω regrets εκτος απο καποιες μικρες σκεψεις οταν πετυχαινω 3008 στον δρομο. Λεω ωραιο ειναι μηπως βιαστηκα; Αλλα θυμαμαι εκεινη την τεραστια κονσολα αναμεσα απο τις δυο μπροστινες θεσεις που ηταν λες και εχω αγκαλια ενα τεραστιο τουνελ πλαστικου που λεω μια χαρα ειμαι εδω στην απλα μου. Σημειωτεον οτι καποια φαση τελη του προηγουμενου μηνα ειχαν βγει κατι ετοιμοπαραδοτα 3008 business εκδοση που προοριζονταν για leasing και τα σκοτωνανε 22,5Κ με το κλειδι στο χερι. Οταν ειχα παει εγω να δω το 2008 μου ειχαν προτεινει για ενα τεμαχιο ταξινομημενο με 0χλμ 23.800€ αλλα ηταν ασπρο και μισω τα ασπρα αμαξια γιαυτο και δεν ασχοληθηκα καθολου με το 3008. Παντως ειναι το μονο αλλο αμαξι της κατηγοριας το οποιο μου αρεσε και ηταν σχετικα κοντα στο μπατζετ μου. Μπατζετ τωρα που ξεκινησε απο 18-19 και εφτασε 23 τελικα αλλα ενιγουει. Ανάθεμα και αν κάποιος έχει ξεκινήσει με ένα budget και πήρε τελικά φτηνότερο αμάξι! 2
tsofras Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 1 λεπτό πριν, zio10 είπε Ανάθεμα και αν κάποιος έχει ξεκινήσει με ένα budget και πήρε τελικά φτηνότερο αμάξι! Εγώ Τα βλέπουμε βέβαια τα αποτελέσματα τώρα .... 3
drgeri79 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 1 λεπτό πριν, zio10 είπε Ανάθεμα και αν κάποιος έχει ξεκινήσει με ένα budget και πήρε τελικά φτηνότερο αμάξι! Πηγαινα για Vitara με budget εως 20K k τελικα πηρα το 2008 με 18,5k 😁 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις