Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς, για οικογενειακό (με καρότσια και μπαγκάζια) δεν κοιτάς B-suv, γιατί αργά ή γρήγορα θα θέλεις τους περισσότερους χώρους της επόμενης κλάσσης.

Επίτρεψε μου να διαφωνήσω σχετικά με τα 90-110 των ατμοσφαιρικών 1400 πριν 20 χρόνια... προφανώς εννοείς 60-75 ιπποδύναμη (το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν Polo 1400, 75 άλογα, του 2002), 90-110 είχαν τα 1600αρια.

Τα σημερινά turbo είναι αρκετά πιο γκαζιάρικα, πάντως.

Μετά, όποιος επιλέγει φυσικό αέριο, στοχεύει σε οικονομία καυσίμου, οπότε και το ίδιο το αυτοκίνητο δεν προδιαθέτει για γκάζια και γούστα. Κοίτα βενζίνη διαφορετικά, αν είσαι προσεκτικός με το γκάζι, βλέπεις 6-7 λτ/100 χλμ κατανάλωση καθημερινά, και όταν τρέχεις μόνο θα δεις 8-9 λιτρα κατανάλωση.

Κατά τα άλλα, θα συμφωνήσω οτι το μεγαλύτερο μειονέκτημα του φυσικού αερίου είναι η έλλειψη δικτύου.

Edit: το Kamiq στηρίζεται στη μικρή πλατφόρμα του group, απλώς "μπερδεύει" γιατί είναι όντως πιο ευρύχωρο από τα υπόλοιπα B-suv.

Επεξ/σία από sacredcrow
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, Thrylos7 είπε

Αυτη τη στιγμη με ενα Colt CZ3 1.3 του 2005 εχω μεση καταναλωση 9 και πληρωνω 130-150ε το μηνα αναλογα την τιμη της βενζινης. Ειναι ενα νουμερο που θελω να περιοριστει αισθητα, και σε B-Suv εφοσον βγαλω εκτος το πετρελαιο, μονο με Arona και τον ψοφιο 90αρη βλεπω οτι μπορει να γινει. Αλλα και 20 χιλιαρικα για 90 αλογα που δε θα μου φτανουν κιολας, δε μου παει το χερι ρε γμτ...

δεν θελω να παω σε μικρο και τοσο ψοφιο σε αλογα, αλλιως θα πηγαινα στο Ibiza απο αυτα. Δυστυχως με το να μη τους βαζει ενα πιο δυνατο TGI και να ειναι το χασμα απο 1.0 90hp σε 1.5 130hp τοσο μεγαλο ειναι ζητημα.

Σαν μεγεθος μου ταιριαζει ενα B-suv για να μη ξεπερασω και τα 4.2μ

Έχουμε απο το 2005 smart forfour 1.3, ίδιο κινητήρα έχει.

220,000Km τα 70κ με LPG.

Κατανάλωση: 27Λίτρα LPG -> 300 - 420Km ανάλογα πως οδηγάς. (6.4 - 9 L/100Km = 3.7 - 5.5 Ευρώ / 100Km)

Συνήθως βγάζει 350 - 400

Γνώμη μου αν θες να αλλάξεις κατηγορία μόνο να πας σε νέο.

Αν είναι να πάρεις πόλης πάλι ποιά η διαφορά? Η οθόνη?

Ωραίο αμάξι έχεις, δυνατό για μικρό και οικονομικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, MontzOlee είπε

Εγώ κάνω 1500 το μήνα πάνω κάτω και τους καλοκαιρινούς μηνες 2000+ έκαστο 

Συνολο πάνω από 20.000 το χρόνο ..

Ωστοσο αυτά γίνονται κάθε μέρα σε μια απόσταση 25+25χλμ που πηγαίνω δουλειά.

παίζει ρόλο η ταχύτητα που αναπτύσσεις σε όλο αυτό ; Είμαι πολύ ήρεμος στην οδήγηση , 100-120 με αυτόματο πιλότο κάνω τις διαδρομές μου ..

Σε τι όχημα ελεγες γι αυτά τα 10Κ κοστος; Σε ένα Q2 το κόστος είναι τόσο μεγάλο ;

Ναι φυσικά παίζει ρολο το πως. Αλλιώς είναι να κανείς τα 25 σε 10’ και αλλιώς σε μια ώρα. Σαφώς προτιμότερο να αναπτύσσεις μεγάλες ταχύτητες. Όπως σαφώς και σε συμφέρει εσένα οικονομικά το πετρέλαιο. 
 

πανω κάτω τα μπεκ αντλία dpf ίδιες τιμές έχουν σε όλους, οκ στα premium ένα κλικ επάνω (τα 10Κ ήταν τιμή Bmw που πλήρωσε συνάδελφος με Χ1 πετρέλαιο που κατάφερε κ το ρήμαξε ανέβα κατέβα κάθε μερα κηφισιας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sacredcrow είπε

Προφανώς, για οικογενειακό (με καρότσια και μπαγκάζια) δεν κοιτάς B-suv, γιατί αργά ή γρήγορα θα θέλεις τους περισσότερους χώρους της επόμενης κλάσσης.

Επίτρεψε μου να διαφωνήσω σχετικά με τα 90-110 των ατμοσφαιρικών 1400 πριν 20 χρόνια... προφανώς εννοείς 60-75 ιπποδύναμη (το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν Polo 1400, 75 άλογα, του 2002), 90-110 είχαν τα 1600αρια.

Τα σημερινά turbo είναι αρκετά πιο γκαζιάρικα, πάντως.

Μετά, όποιος επιλέγει φυσικό αέριο, στοχεύει σε οικονομία καυσίμου, οπότε και το ίδιο το αυτοκίνητο δεν προδιαθέτει για γκάζια και γούστα. Κοίτα βενζίνη διαφορετικά, αν είσαι προσεκτικός με το γκάζι, βλέπεις 6-7 λτ/100 χλμ κατανάλωση καθημερινά, και όταν τρέχεις μόνο θα δεις 8-9 λιτρα κατανάλωση.

Κατά τα άλλα, θα συμφωνήσω οτι το μεγαλύτερο μειονέκτημα του φυσικού αερίου είναι η έλλειψη δικτύου.

Edit: το Kamiq στηρίζεται στη μικρή πλατφόρμα του group, απλώς "μπερδεύει" γιατί είναι όντως πιο ευρύχωρο από τα υπόλοιπα B-suv.

Το Polo που λες όπως και το Focus Mk1 1.4 ή το 307 1/4 με τα 75 άλογα το 2000 τα κράζαμε γιατί ήταν ψόφια, όταν το Ibiza έδινε 100 ή η Alfa 33 του 1989 που είχα σαν πρώτο αυτοκίνητο έδινε 70 άλογα με 1200 κυβικά. Τα 1600 τότε έπαιζαν στα 105-110 και στα 120 η 147. Προφανώς το φ.α. στοχεύει πρωτίστως σε οικονομία αλλά να μπορείς να κάνεις και καμιά προσπέραση ή έστω να ανέβεις το Δερβένι έχοντας μέσα τη γυναίκα σου και τα παιδιά και καμιά βαλίτσα. Τα 90 άλογα δεν μπορούν να στο δώσουν. Για γκάζια και γούστα πας σε άλλη κατηγορία και άλλο target group. Αυτά δεν σου τα δίνουν ούτε τα 130 του άλλου κινητήρα cng του γκρουπ αλλά σου δίνουν μια αξιοπρεπή και άνετη μετακίνηση χωρίς να κατεβάζεις δευτέρα για να κάνεις προσπέραση με τη ψυχή στο στόμα. Εν κατακλείδι τα 90 άλογα είναι μια χαρά για ένα Ibiza ή Polo για να μετακινείται ένας εργένης όμορφα και οικονομικά αλλά για μεγαλύτερο αυτοκίνητο, οικογένεια, βαλίτσες, καρότσια κλπ δεν αρκούν

Επεξ/σία από Burgos
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Burgos είπε

Εν κατακλείδι τα 90 άλογα είναι μια χαρά για ένα Ibiza ή Polo για να μετακινείται ένας εργένης όμορφα και οικονομικά αλλά για μεγαλύτερο αυτοκίνητο, οικογένεια, βαλίτσες, καρότσια κλπ δεν αρκούν

Αυτό ακριβώς... όταν φορτωθεί 3-4 άτομα σε ανηφόρα με κλίμα φοβάμαι ότι θα είναι για κλάμματα 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, paylidis είπε

Αυτό ακριβώς... όταν φορτωθεί 3-4 άτομα σε ανηφόρα με κλίμα φοβάμαι ότι θα είναι για κλάμματα 

Yeah μην ξεχνάμε και το μπακαλίστικο κιλά ανά ίππο . Μην κοιτάτε μόνο τα αλογα , και εγώ είχα το Astra j 1.4 140 αλογα και ήταν πάνω από 1300 κιλά και το αμάξι σερνότανε . Το ibizaki αν και χιλιάρι με 115 αλογα έχει καλύτερη αναλογία σε κιλά ανά ίππο που είναι μόνο 1000 κιλά και αυτό φαίνεται 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sacredcrow είπε

Προφανώς, για οικογενειακό (με καρότσια και μπαγκάζια) δεν κοιτάς B-suv, γιατί αργά ή γρήγορα θα θέλεις τους περισσότερους χώρους της επόμενης κλάσσης.

Δεν είναι απαραίτητο. 

Εγώ με 2 παιδιά μια χαρά έχω βολευτεί με το 208 και χωρίς μπαγκαζιέρα. 

Απλα πρέπει να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις.

Τα παιδιά να έχουν 3 χρόνια διαφορά και πάνω, ώστε το ένα να μη χρειάζεται καρότσι.

Πολύ καλή έρευνα αγοράς ως προς τις διαστάσεις του καροτσιού.

Και τρίτο και σημαντικότερο,  η μαμά να μη κουβαλάει την Άρτα και τα Γιάννενα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης, σε γενικες γραμμες τα Bsuv τα πανε καλα στο port-bagage, καλυτερα και απο κατηγορια c συνηθως. Στους χωρους πισω επιβατων ειναι που κανουν εκπτωσεις, οπου με παιδι(α) δεν ειναι και τοσο ζητημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tsofras είπε

Yeah μην ξεχνάμε και το μπακαλίστικο κιλά ανά ίππο

Ναι, συμφωνώ σε αυτό. Ειδικά τα CNG φαίνεται ότι κουβαλάνε και καμιά 100-200 κιλά παραπάνω από τις ίδιες εκδόσεις με βενζίνες. Και φυσικά μικρότερο πορτμπαγκάζ.

 

7 ώρες πριν, Burgos είπε

90 άλογα είναι μια χαρά για ένα Ibiza ή Polo για να μετακινείται ένας εργένης όμορφα και οικονομικά αλλά για μεγαλύτερο αυτοκίνητο, οικογένεια, βαλίτσες, καρότσια κλπ δεν αρκούν

Το ίδιο λέμε.. διαφορετικό target group αν λογίζεις 4 άτομα με αποσκευές. Απλώς τα συγκεκριμένα μικρά, για να τα κρατάνε σε 90 άλογα, προφανώς προορίζονται για 2α αυτοκίνητα πόλης, μικρών αποστάσεων (λέμε τώρα) με κατεξοχήν την οικονομία καυσίμου, ως κριτήριο αγοράς (όχι απαραίτητα για εργένη μόνο).

Αυτό που λέω, γιατί μάλλον δεν είμαι ξεκάθαρος, είναι ότι κάθε προϊόν έχει και τον αγοραστή του. Επειδή δεν ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες δεν σημαίνει ότι είναι κακό προϊόν, απλώς για σένα δεν είναι κατάλληλο, οπότε και προχωράς στην επόμενη επιλογή.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή ρε παιδιά VFM οικογενειακό αμάξι για 2 παιδιά που να εχει καλο πορτπαγκαζ να τραβάει να ειναι αξιόπιστο και να καίει νορμαλ ποιο ειναι? και ας ειναι κακασχημο.... Στο kamiq 116hp ? fiat tipo? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, iNorganic είπε

Δηλαδή ρε παιδιά VFM οικογενειακό αμάξι για 2 παιδιά που να εχει καλο πορτπαγκαζ να τραβάει να ειναι αξιόπιστο και να καίει νορμαλ ποιο ειναι? και ας ειναι κακασχημο.... Στο kamiq 116hp ? fiat tipo? 

Τι ορίζεις ως χρηματικό όριο στο VfM; Άλλο τα π.χ 21χιλιάρικα άλλο τα 27 κ.ο.κ.
Το tipo είναι για οριακές καταστάσεις λόγω της πολύ κακής παθητικής ασφάλειας παιδιών. 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, iNorganic είπε

Δηλαδή ρε παιδιά VFM οικογενειακό αμάξι για 2 παιδιά που να εχει καλο πορτπαγκαζ να τραβάει να ειναι αξιόπιστο και να καίει νορμαλ ποιο ειναι? και ας ειναι κακασχημο.... Στο kamiq 116hp ? fiat tipo? 

Εγκληματικό το να βάλεις παιδια στο tipo με τη βαθμολογία που εχει στην ασφαλεια . Βασικα εγκληματικό που κυκλοφορεί το 2020 αυτοκίνητο με τέτοια βαθμολογία . Μου το έδωσαν για ενοικιαζόμενο περυσι το καλοκαιρι σε κατι διακοπές αντι για το Yaris που ειχα επιλέξει κ ουτε που το συζήτησα να βάλω τα παιδια μεσα . 

https://www.euroncap.com/en/results/fiat/tipo/25457

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, iNorganic είπε

Δηλαδή ρε παιδιά VFM οικογενειακό αμάξι για 2 παιδιά που να εχει καλο πορτπαγκαζ να τραβάει να ειναι αξιόπιστο και να καίει νορμαλ ποιο ειναι? και ας ειναι κακασχημο.... Στο kamiq 116hp ? fiat tipo? 

Dacia Logan https://www.automobiledimension.com/model/dacia/logan 

έρχεται σε μερικούς μήνες , τιμή σε Ρουμανία λίγο πιο κάτω από 9.000 ευρώ , παρόμοια στην Ελλάδα , 528 λίτρα μπαγκάζια , 90 άλογα , renault κινητήρας. Είπες κακάσχημο , δεν το θεωρώ άσχημο , ίσως το εσωτερικό είναι λίγο ετεροχρονισμένο.

Γενικά κάποιοι λένε ότι δεν τραβάνε τα τουρμπίσια 90άρια. Ε όχι , δεν είναι σαν τα αναιμικά 60-75άρια που κυκλοφορούσαν πριν αρκετά χρόνια ( κυκλοφορούν ακόμα όπως το 1.0 auto της Hyundai που θέλει 16,9 για το 0-100 ). Αρκετοί δεν τραβάμε κανένα βουνό , παρά μόνο σε ταξίδι ( και αν ) οι προσπεράσεις γίνονται με κατέβασμα της ταχύτητας και το τούρμπο γεμίζει καλύτερα την ροπή στις στροφές. Ειδικά αν ταξιδεύεις σε αυτοκινητόδρομο ή ταχείας με 2 τουλάχιστον λωρίδες , πας μέσα στο όριο και άμα χρειαστεί κάνεις και την προσπέραση. Βοηθάει σίγουρα η αναλογία βάρος ανά ίππο. Σε αστικό κύκλο , λίγο πολύ όλα τα αμάξια στο 0-100 είναι πέρα από το ικανοποιητικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LongTom είπε

Τι ορίζεις ως χρηματικό όριο στο VfM; Άλλο τα π.χ 21χιλιάρικα άλλο τα 27 κ.ο.κ.
Το tipo είναι για οριακές καταστάσεις λόγω της πολύ κακής παθητικής ασφάλειας παιδιών. 
 

Ενώ απο αξιοπίστια ειναι... :)

58 λεπτά πριν, totalius είπε

Εγκληματικό το να βάλεις παιδια στο tipo με τη βαθμολογία που εχει στην ασφαλεια . Βασικα εγκληματικό που κυκλοφορεί το 2020 αυτοκίνητο με τέτοια βαθμολογία . Μου το έδωσαν για ενοικιαζόμενο περυσι το καλοκαιρι σε κατι διακοπές αντι για το Yaris που ειχα επιλέξει κ ουτε που το συζήτησα να βάλω τα παιδια μεσα . 

https://www.euroncap.com/en/results/fiat/tipo/25457

Εγω προσωπικα ειμαι επιφυλακτικος και με την αξιοπιστια του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...