Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Noobios είπε

Οτι απορια εχετε παιδια επειδη εχω ακριβως αυτη την εκδοση αγορα τελη Μαιου σε μαυρο μεταλλικο μπορειτε να με ρωτησετε εννοειται.

Α μια χαρά. Αν και κλείνω προς t-roc θέλω να σε ρωτήσω πως είναι οδηγικά. Ποιότητα κύλισης , ηχομόνοση , αισθηση τιμονιού? 

Γενικά θες να μας πεις λίγο την εμπηρία σου? Ο 1.5 με τα  150ps θεωρώ είναι πολύ καλός κινητήρας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Στο 3008/Grandland ισχύει

Παίζει σίγουρα να είναι θέμα συναγερμού και κατά πόσο αυτός εκμεταλλεύεται την συγκεκριμένη 'αναμονη' από τον κατασκευαστή. Φανταζομαι η κάθε αντιπροσωπεία βάζει ένα συναγερμό σε όλα τα μοντέλα αλλά μπορεί να διαφέρεις από άλλης αντιπροσωπεία

Τα 21800 για Καροκ που λέει ο φίλος επάνω, με αυτά τα εξτρα είναι σούπερ τιμή, μου την είχαν δώσει και εμένα τον Γενάρη,αλλά με περιόριζε μόνο σε άσπρο ή αυτό το γκρί το μη μεταλλικό. Το είχα ζητήσει σε αυτό το βαθύ κυπαρισσι αλλά φευ.

Μάλιστα προσπαθούσα να τους πιέσω, 'αμα μου το δώσετε έτσι σε αυτό το χρώμα ακόμη και στα 22κ το έκλεισα τώρα, αλλιώς θα πάω στην Peugeot, αλλά δεν έπιασε η μπλόφα

τους έβαλες μεγάλο δίλημμα με 200€ παραπάνω απ τη τιμή που σου έκαναν προσφορά  χχαχαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το νεο yaris cross τι γνωμη έχετε?

 

Πριν λιγες μερες κυκλοφόρησαν τα πρωτα test drive Ιαπωνία.

Με τον hybrid κινητήρα του νέου yaris ή τον 1.5 τρικυλινδρο 121 άλογα θα μπορέσει να ανταγωνιστεί kamiq ή T Cross? Επίσης άγνωστη η τιμή του για Ευρώπη, μάλλον μεταξυ yaris και chr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, iNorganic είπε

Για το νεο yaris cross τι γνωμη έχετε?

Πριν λιγες μερες κυκλοφόρησαν τα πρωτα test drive Ιαπωνία.

Με τον hybrid κινητήρα του νέου yaris ή τον 1.5 τρικυλινδρο 121 άλογα θα μπορέσει να ανταγωνιστεί kamiq ή T Cross? Επίσης άγνωστη η τιμή του για Ευρώπη, μάλλον μεταξυ yaris και chr

μην πλανάστε απ τους χώρους, ο κινέζος σίγουρα δεν θαναι πάνω απο 1.70. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Masma είπε

Α μια χαρά. Αν και κλείνω προς t-roc θέλω να σε ρωτήσω πως είναι οδηγικά. Ποιότητα κύλισης , ηχομόνοση , αισθηση τιμονιού? 

Γενικά θες να μας πεις λίγο την εμπηρία σου? Ο 1.5 με τα  150ps θεωρώ είναι πολύ καλός κινητήρας 

Τα ειχα γραψει και οταν το πρωτοπηρα αλλα τωρα δεν βρισκω ποστ. Η σουμα η δικη μου για το αμαξι ειναι οτι με καλυπτει πληρως σε ολα κινητηρα, χωρο, εξοπλισμο, λουκς. Μελανο σημειο στον εξοπλισμο τα φωτα αλογονου τα οποια δεν αλλαζουν και σε λεντ γιατι εχουν κατι μαλακισμενα κλιπακια και θελει πατεντες και τρυπηματα. Μια λυση που κανουν αλλοι και μαλλον και εγω για εκει παω ειναι αλογονου λευκες. Εννοειται φωτα ημερας εχει λεντ.

Εσωτερικο ευρυχωρο, παραδοσιακο μην περιμενεις χρωματιστα πλαστικακια κτλ, ποιοτικο πολυ με μαλακα πλαστικα και το νιωθεις συμπαγη. Καθισματα πολυ ανετα και ευρυχωρα αλλα χωρις πολυ πλευρικη στηριξη θα ελεγα. Ντουλαπακια, παραντουλαπακια, αποθηκευτικοι χωροι φουλ και παντου.

Απο κινητηρα ειμαι πολυ ικανοποιημενος. Τωρα το ΣΚ ειχαμε παει εξοχικο Ευβοια .Με 6η χαιδευεις γκαζι και πας απο 130 180 χωρις να καταλαβεις τι εγινε. Στις χαμηλες στροφες ειναι μεχρι να τουρμπισει εκει 1500 και ανω και εφυγε αερας. Ηχομονωση παρα πολυ καλη. Αφου πηγαινα με 190 σε μια ευθεια επιτηδες και η κοπελα μου επαιζε με το κινητο και της λεω εχει καταλαβει ποσο παμε. Και οταν της ειπα επαθε σοκ. Καταναλωση μεχρι στιγμης απο τοτε που το πηρα ειμαστε στα 7. Πρωι που κατεβαινω δουλεια νωρις απο κηφισο που παω χαλαρα γραφει γυρω στο 5. Εχω γραψει και κατω απο 5 μια φορα. Γυρισμο απο δουλεια 4-5 με νευρα και κινηση και κλιμα δεν εχω γραψει κατω απο 8 χαχα

Γενικα για τα λεφτα του το αμαξι ειναι τρομερο vfm. Απο εκει και περα ειναι το θεμα του τι γουσταρει ο αλλος αισθητικα. Πχ σε ασπρο το θεωρω πανασχημο. Σε μαυρο μεταλλικο που το εχω εγω το βλεπω και γουσταρω. Οποτε καταληγουμε στο τι γουσταρει ο καθενας. Απο χρωματα δεν νομιζω οτι θα βρεις αυτη την στιγμη στην προσφορα κατι αλλο εκτος απο ασπρο και μαυρο. Οταν το πηρα εγω Μαιο ειχε και καποια γκρι κτλ. Θα το ηθελα εναλλακτικα σε σκουρο γκρι ανθρακι αλλα δεν επαιζε ουτε τοτε ετοιμοπαραδοτο.

ΥΓ. Στα αρνητικα επισης το παρακατω θεμα. Στο πορτ μπαγκαζ εχει καποια λεβιεδακια που τα τραβας και ριχνουν τα πισω καθισματα. Το δεξι λεβιεδακι εχει θεμα. ΕΙναι σαν λυμενο και δεν κατεβαινει το καθισμα. Φυσικα εχει και μπροστα αλλα λεβιεδακια για να πεφτουν αλλα οτι και να ειναι το αναφερω. Εχω στειλει να περασω καποια στιγμη απο το σερβις να το δουν εντος εγγυησης εννοειται.

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Noobios είπε

 

Απο κινητηρα ειμαι πολυ ικανοποιημενος. Τωρα το ΣΚ ειχαμε παει εξοχικο Ευβοια .Με 6η χαιδευεις γκαζι και πας απο 130 180 χωρις να καταλαβεις τι εγινε. Στις χαμηλες στροφες ειναι μεχρι να τουρμπισει εκει 1500 και ανω και εφυγε αερας

Επειδη το εχω διαβασει αρκετες φορες μην πατατε με κατω απο 2κ στροφες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, imr είπε

Επειδη το εχω διαβασει αρκετες φορες μην πατατε με κατω απο 2κ στροφες

γιατι;

εννοεις με 1800 στροφες πχ κ 6η να μη το παταμε για να ανεβασει ;

η να μη το πηγαινουμε γενικα σε πορεις κατω απο 2000; 

προσωπικα σε ότι turbo αμαξια ειχα αφενος εκανα ζεσταμα και αφετέρου τα τελευταια 3 λεπτα κρυωμα με χαλαρη οδηγηση κατω απο το οριο στροφών που μπαινει το turbo... με αυτες τις ευλαβικες διαδικασίες ποτε δεν ειχα προβλημα με καψιμο λαδιών/ραγισματα σε τουρμπινες κλπ (ακομα και σε αμαξια κατα τα αλλα ιδιαίτερα ευπαθη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως σε καινουργιο 118i, ειτε χαλαρα ειτε γρηγορη οδηγηση δεν το εχω δει κατω απο 10 lt.. Δεν μπορω να καταλαβω πως πρεπει να οδηγει ο αλλος για να βγαλει τα νουμερα των εταιρειων. Δηλαδη εαν χρειαστει να πατησει λιγο γκαζι για μια προσπαραση να μην το κανει ?

Επεξ/σία από Shyn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Shyn είπε

Παντως σε καινουργιο 118i, ειτε χαλαρα ειτε γρηγορη οδηγηση δεν το εχω δει κατω απο 10 lt.. Δεν μπορω να καταλαβω πως πρεπει να οδηγει ο αλλος για να βγαλει τα νουμερα των εταιρειων. Δηλαδη εαν χρειαστει να πατησει λιγο γκαζι για μια προσπαραση να μην το κανει ?

Τα νουμερα της BMW ανεκαθεν ήταν οτι να ναι... και εγω το προηγούμενο 116 δε το ειδα ποτε κατω απο 10 παρόλο που εγραφαν πολυ πιο κατω... ακομα και εκτος πόλης για να επιτυχεις την τιμη που ελεγαν θα επρεπε να πηγαινεις με 110 6η cruise control σε απολυτη ευθεία με ανεμο 0m/s.... Ε τοτε ναι επεφτε στα 4λ/100

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tsofras είπε

Μπα δεν ισχύει σε όλα , στα vag μπορεί , σε αλλά ανάλογα τον συναγερμό μπορεί να το κάνει , στο 2008 και στο c3 μούφες 

Τέλος πάντων σε αρκετά, στο δικό μου fiat του 08 το κάνει, σε καινούργιο ford φίλου και νομίζω και παλιότερη bmw. Στο δικό μου δεν ανοιγοκλείνει η ηλιοροφή όμως με αυτό τον τρόπο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τα νουμερα της BMW ανεκαθεν ήταν οτι να ναι... και εγω το προηγούμενο 116 δε το ειδα ποτε κατω απο 10 παρόλο που εγραφαν πολυ πιο κατω... ακομα και εκτος πόλης για να επιτυχεις την τιμη που ελεγαν θα επρεπε να πηγαινεις με 110 6η cruise control σε απολυτη ευθεία με ανεμο 0m/s.... Ε τοτε ναι επεφτε στα 4λ/100

Μου εκανε εντυπωση παντως η καταναλωση του. Μηπως οι τρικυλινδροι τουρμπο-κινητηρες εχουν περισσοτερη καταναλωση επισης ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Shyn είπε

Μου εκανε εντυπωση παντως η καταναλωση του. Μηπως οι τρικυλινδροι τουρμπο-κινητηρες εχουν περισσοτερη καταναλωση επισης ?

Δε το γνωρίζω... Αυτο που σου ειπα ειναι απο οικογενειακή αρχικα και προσωπική επειτα εμπειρία με Ε36, Ε46, Ε60 και το Ε87...

παντοτε εκαιγαν πολυ παραπάνω απο όσο ελεγαν στα χαρτιά, ειτε σε εμενα ειτε στους δικους μου (οκ εγω εχω βαρυ πόδι αλλα ο πατέρας μου δεν το πάει βήμα...)...

 

Επιτέλους πηγα σε αμαξι που ειναι πολυ κοντα στις κααναλωσεις που γραφει στα χαρτια... τόσο κοντα που αδυνατώ να το πιστεψω και στα γεμισματα καθομαι και κανω πραξεις χλμ/λιτρα για επιβεβαιωση του trip computer...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

γιατι;

εννοεις με 1800 στροφες πχ κ 6η να μη το παταμε για να ανεβασει ;

η να μη το πηγαινουμε γενικα σε πορεις κατω απο 2000; 

προσωπικα σε ότι turbo αμαξια ειχα αφενος εκανα ζεσταμα και αφετέρου τα τελευταια 3 λεπτα κρυωμα με χαλαρη οδηγηση κατω απο το οριο στροφών που μπαινει το turbo... με αυτες τις ευλαβικες διαδικασίες ποτε δεν ειχα προβλημα με καψιμο λαδιών/ραγισματα σε τουρμπινες κλπ (ακομα και σε αμαξια κατα τα αλλα ιδιαίτερα ευπαθη)

Πολύ σωστά. Προσωπικά ασχέτως τούρμπο η ατμόσφαιρα, βάζω μπροστά και περιμένω μερικά δευτερόλεπτα ώστε να πέσουν οι στροφές κάτω από 1000 και ύστερα ξεκινώ

Μια καλή πρακτική είναι σε πορεία ταξιδιού να βγάζουμε το start/stop ώστε να μην κόβεις τον κινητήρα μαχαίρι από τις 2-3 Χιλ στροφές, σε διόδια πχ η στάση σε πάρκινγκ

Έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι δεν μένουμε επάνω στην εθνική οπότε μεσολαβεί ένα διάστημα με χαμηλότερες στροφές μέχρι να φτάσουμε σπίτι μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, poihths είπε

μην πλανάστε απ τους χώρους, ο κινέζος σίγουρα δεν θαναι πάνω απο 1.70. 

Εγω πολύ το ζαχαρώνω πάντως! Να δούμε τιμή βεβαια εδω Ελλάδα!  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

Πολύ σωστά. Προσωπικά ασχέτως τούρμπο η ατμόσφαιρα, βάζω μπροστά και περιμένω μερικά δευτερόλεπτα ώστε να πέσουν οι στροφές κάτω από 1000 και ύστερα ξεκινώ

Μια καλή πρακτική είναι σε πορεία ταξιδιού να βγάζουμε το start/stop ώστε να μην κόβεις τον κινητήρα μαχαίρι από τις 2-3 Χιλ στροφές, σε διόδια πχ η στάση σε πάρκινγκ

Έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι δεν μένουμε επάνω στην εθνική οπότε μεσολαβεί ένα διάστημα με χαμηλότερες στροφές μέχρι να φτάσουμε σπίτι μας

E ναι καλο ειναι γενικα να γινεται ζεσταμα, απλα οκ στο ατμοσφαιρικο περιμενα απλα να πεσει το ρελαντι ενω στο τουρμπο το αφηνω λιγο να ανεβει η θερμοκρασία λαδιού (στα VAG μαλιστα υπαρχει η δυνατοτητα να εμφανισεις στην οθονη και θερμοκρασία λαδιου και πιεσεις κλπ με καταλληλο προγραμματισμο, όταν ληξει η εγγυηση θα το κανω).

Οσον αφορά το S/S με το που μπω στο αμαξι, βαζω ζώνη κ το κλεινω. Ηθελα να μου το απενεργοποιησουν στην αντιπροσωπεία αλλα ο ηλεκτρολογος ήταν βαρυς (είναι πολυ δουλεια κλπ). Όταν λήξει η εγγυηση θα το περιποιηθω και αυτό...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...