Προς το περιεχόμενο

Assassin’s Creed Valhalla [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το παιχνίδι εμένα προσωπικά ως RPG και MMORPG fan σε κόσμους βασισμένους στη μυθολογία των Vikings και στον κόσμο του Tolkien μ' αρέσει. Τα κλασσικά ACs έτσι κι αλλιώς ποτέ δε με εντυπωσίασαν τρελά παρόλο που έχω παίξει διάφορα από το πρώτο μέχρι και το syndicate. Αν έχει και έναν αχανή χάρτη α λα witcher 3 πιστεύω θα είναι ωραίο.

  • Απαντ. 847
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

απο αχανη χαρτη αλλο τιποτα, πιο μεγάλο κ απο το Odyssey λενε πως θα ειναι. οι χαρτες τους ειναι υπεροχοι, η ουσία κ το questing ειναι που υποφέρει τα τελευταία 5 χρονια σε ολα τα ubi games. μακαρι να δουμε μια βελτιωση καποια στιγμη

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τα σπάει το Norsemen!

το βλέπω αυτές τις μέρες.. είναι τόσο χαζό που δε μπορώ να μη γελάω :P τρελή παρωδία! Και μου τα έσκασε ότι επειδή για ubisoft μιλάει, θα παραδώσει τίποτα τέτοιο και αυτή :P

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

Τι περιμένει ο κόσμος να παίξει

vlk1.jpg.2b391585a589f0952084d6f5584530c3.jpg

τί πραγματικά θα παίξει

vlk2.jpg.54d94ab69eae10dc44a2d27f7ca73797.jpg

Η κοπέλα, πάντως, θυμίζει λιγάκι τη Δάφνη την Μπόκοτα (στα νιάτα της).

Ας το έχουν αυτό υπόψη τους στην ubisoft:P..

Δημοσ.
4 ώρες πριν, DEADLAZARUS είπε

Η κοπέλα, πάντως, θυμίζει λιγάκι τη Δάφνη την Μπόκοτα (στα νιάτα της).

Ας το έχουν αυτό υπόψη τους στην ubisoft:P..

Ποιά Δάφνη Μπόκοτα ρε dead💀? Η κοπέλα είναι ίδια Άννα Βερούλη τότε που πέταγε τα ακόντια. Για κοίτα καλά... 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καιρος ηταν αντε μπραβο να μπει και στο επομενο far cry αν και δεν ξερω αν η dunia υποστηριζει DX12 να περασει και η ubisoft στο 2020.

Δημοσ.

Αν καταφέρουν ακόμη και με DX12 να τρέχει σαν σκ@τ@ εντάξει τι να πω. Το Division πάντως που έχει DX12 τρέχει νερό, δεν ξέρω αν είναι στην ίδια μηχανή όμως..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Αν καταφέρουν ακόμη και με DX12 να τρέχει σαν σκ@τ@ εντάξει τι να πω. Το Division πάντως που έχει DX12 τρέχει νερό, δεν ξέρω αν είναι στην ίδια μηχανή όμως..

Το Division 2 οπως και το 1 εχουν Snowdrop. Origins/Odyssey εχουν anvilnext 2.0 ενω το Syndicate ειχε anvilnext 1. Το περιεργο ειναι οτι τα Wildlands/Breakpoint τρεχουν και αυτα anvilnext και τρεχουν νερακι σε DX11. Προφανως το προβλημα ερχεται εξαιτιας των πολλων NPC που υπαρχουν στα AC Origins/Odyssey και βαρανε απειρα drawcalls. Τα ιδια γινοταν και στο Unity που ετρεχε με 15 fps οταν βγηκε ακομα και στα πιο δυνατα συστηματα σε μερη με πολυ κοσμο τα οποια διορθωθηκαν μετα απο πολλους μηνες. Το Syndicate ηταν αψογο ακομα και με γεματη την οθονη με κοσμο.

Εδω ολα τα παιχνιδια που φορανε την παραπανω μηχανη γραφουν και για το Valhalla.

Screenshot-1.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...