Προς το περιεχόμενο

προβλημα με βυθισμα στροφών με AC σε POLO


μπαρμπαγιωργος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Θέλει ψάξιμο το αμάξι, θα σου πω τι θα έκανα αν έρχουσουν σαν πελάτης τι θα έκανα, θα επερνα μετρήσεις από τον MAP για να δω ότι δουλεύει σωστά όπως και από αρκετές άλλες μεταβλητές , θα έψαχνα για σφάλματα στην μνήμη. Εάν οτιδήποτε μου έμοιαζε περίεργο θα έβαζα δικά ανταλλακτικά που έχω για δοκιμές και θα έβλεπα εάν έστρωνε και σιγά σιγά θα έβρισκα την βλάβη, αποκλείοντας μια μια όλες τις περιπτώσεις. Δυστυχώς τέτοιου τύπου βλάβες δεν μπορείς να τις λύσεις σε forum πρέπει να πας σε έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι και να το αφήσεις εκεί για να το δουλέψει, τα vw είναι γαμημενα δεν φαντάζεσαι τι έχω ζήσει με vw και πόσες ώρες έφαγα από την ζωή για να βρω βλάβες. Υπομονή φίλε μου και ελπίζω να βρεις την άκρη και να ησυχάσεις. Καλό βράδυ και από μένα 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο δικό μου φίατ με ηλεκτρονικό γκάζι όταν αρχίζει τα βυθίσματα καθαρίζω την πεταλούδα με σπραίη.Ψεκάζω στην εισαγωγή με ανοιχτή πεταλούδα .Οταν την έβγαλα μια φορά και την καθάρισα πιο καλά  έπρεπε να κάνω αρχικοποίηση ωστε να δουλευει σωστά.

Επίσης θα κοίταζα και τα ρευματα-γειώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Στο δικό μου φίατ με ηλεκτρονικό γκάζι όταν αρχίζει τα βυθίσματα καθαρίζω την πεταλούδα με σπραίη.Ψεκάζω στην εισαγωγή με ανοιχτή πεταλούδα .Οταν την έβγαλα μια φορά και την καθάρισα πιο καλά  έπρεπε να κάνω αρχικοποίηση ωστε να δουλευει σωστά.

Επίσης θα κοίταζα και τα ρευματα-γειώσεις.

Η πεταλούδα έχει καθαριστεί και με σπρέι και έχει βγει κι όλας.

Η αρχικοποίηση δεν ξέρω τι είναι. Βασική ρύθμιση έκανα από ένα διαγνωστικό (όχι vcds)

Ρεύματα και γειώσεις, πάλι σε συνεργείο πρέπει να πάω. Το έχω ξανά ακούσει αυτό πάντως. Κάποιος κάτι μου είχε πει.

Το αυτοκίνητο είναι από Ιταλία. Δεν έχει σκουριά αλλά βλεπω οξείδωση σε κάποια σημεία μέσα στη μηχανή ( δυναμό, σε ενα σιδερένιο "καπάκι"/"προστατευτικό" της μηχανής μπροστά) 

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Polo 9n3 1.4 80hp 2008

Οταν βαζω AC:

στο ρελαντι, δεν ανεβαζει στροφες (ουτε καν κουνιεται ο δεικτης). σταθερα ~750

οταν αλλαζω ταχυτητα 1->2->3->4->5 και το αντιστροφο ή νεκρα για φαναρι, οι στροφες (για το λιγο διαστημα που εχω πατημενο το συμπλεκτη ) πεφτουν κατακορυφα. τυχαινει και να σβησει. αν δεν σβησει οι στροφες θα πεσουν μεχρι ~550 και μετα θα κανει επαναφορα στις 750 (για οταν βαζω νεκρα λεω) 

(επειδη πεφτουν οι στροφες αποτομα, οταν αλλαζω ταχυτητα, κλωτσαει κι ολας (γκουκ).)

στην εθνικη οδο, κανενα προβλημα!

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω σε Giulietta diesel 2016. Με την διαφορά ότι εμένα δεν μου σβήνει ποτέ, έχει όμως την σπαστική συμπεριφορά που περιγράφεις παραπάνω με αποτέλεσμα πολλές φορές μέσα στην πόλη να κλείνω το AC για να μην τρελαθούν τα νεύρα μου.

Συντήρηση πολύ σχολαστική, το κάνει από day 1.

Ξέρω ότι δεν λύνει το πρόβλημά σου το post μου, απλά το αναφέρω για να ξέρεις ότι δεν είσαι ο μόνος.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς το αμάξι πρέπει να το δει κάποιος μηχανικός της εμπιστοσύνης σου και να το ψάξει αποκλείοντας μια μια τις περιπτώσεις. Όπως σωστά; λένε και οι φίλοι παραπάνω μπορεί να οφείλεται σε πολλά διαφορετικά πράγματα (sensors, καλωδίωση, air leak, eco, τάση, κάυσιμο κτλ). Επίσης πολλές φορές ίδια συμπτωματολογία σε ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές αιτίες.

Το θέμα ECU software είναι μια πιθανότητα όπως αναφέρει ο φίλος παραπάνω. Μη ξεχνάμε και το emissions fix update που "κατέστρεψε" πολλά vag diesel και το οποίο έπρεπε να κάνεις downgrade το software της ECU για να το διορθώσεις.

Αυτό που πρέπει να προσέξεις πριν πειραχτεί η ECU είναι να έχεις αποκλείσει όσο το δυνατόν καλύτερα κάποια μηχανική βλάβη. Γιατί αν υπάρχει μηχανική βλάβη και πειραχτεί η ECU μπορεί και να δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο θέμα.

Έχεις δοκιμάσει αν εκτός από το AC στο κάνει και όταν ανάβεις την αντίσταση του πίσω τζαμιού?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

χαχα δηλαδη; τι θα μπορουσε να ειναι; γιατι να τα παιξει λογω υγραεριου;

Έχω το opel vectra του 2005 με υγραέριο από το 2013.Το ίδιο πρόβλημα μου είχε παρουσιάσει και μένα πριν 3-4 χρόνια.Σπάνια αλλά στο ρελαντί έφτανε στο σημείο να σβήνει ακόμη και εν κινήσει.

Το είχα ψάξει στο συνεργείο αλλά δεν βρήκαν κάτι.Όπως εμφανίστηκε μόνο του έτσι εξαφανίστηκε μέσα 2-3 μήνες και έκτοτε δεν μου έχει ξαναπαρουσιαστεί.Ήταν το ένα ή το άλλο καύσιμο ήταν κάτι άλλο,ποτέ δεν έμαθα.Κάνε αυτό που είπε φίλος.Βγάλε πόλους  σβήστο και άστο για 10-20 λεπτά ξαναβάλτους και περίμενε 1-2 μέρες να κάνει ο εγκέφαλος επανεκίνηση όλων των λειτουργιών.Το έχω κάνει αρκετές φορές δεν παθαίνει τίποτε το αυτοκίνητο ούτε θέλει μετά επαναρύθμιση υγραερίου.Οι εγκέφαλοι ρυθμίζουν μόνοι τους και επανέρχονται στην προτέρα λειτουργία.

Αν συνέχιζε εγώ θα έβγαζα τελείως από τον πόλο το υγραέριο και θα το δούλευα λίγες μέρες μόνο με βενζίνη να δω αν θα συνέχιζε ή αν θα εξαφανιζόταν το πρόβλημα για να ξέρω μετά τι να ψάξω και από που να ξεκινήσω.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, zaccki είπε

Δυστυχώς το αμάξι πρέπει να το δει κάποιος μηχανικός της εμπιστοσύνης σου και να το ψάξει αποκλείοντας μια μια τις περιπτώσεις. Όπως σωστά; λένε και οι φίλοι παραπάνω μπορεί να οφείλεται σε πολλά διαφορετικά πράγματα (sensors, καλωδίωση, air leak, eco, τάση, κάυσιμο κτλ). Επίσης πολλές φορές ίδια συμπτωματολογία σε ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές αιτίες.

Το θέμα ECU software είναι μια πιθανότητα όπως αναφέρει ο φίλος παραπάνω. Μη ξεχνάμε και το emissions fix update που "κατέστρεψε" πολλά vag diesel και το οποίο έπρεπε να κάνεις downgrade το software της ECU για να το διορθώσεις.

Αυτό που πρέπει να προσέξεις πριν πειραχτεί η ECU είναι να έχεις αποκλείσει όσο το δυνατόν καλύτερα κάποια μηχανική βλάβη. Γιατί αν υπάρχει μηχανική βλάβη και πειραχτεί η ECU μπορεί και να δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο θέμα.

Έχεις δοκιμάσει αν εκτός από το AC στο κάνει και όταν ανάβεις την αντίσταση του πίσω τζαμιού?

Για την αντίσταση το έχω δοκιμάσει.

Δεν το κάνει τουλάχιστον σε βαθμό που να το καταλαβαίνω.

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Έχω το opel vectra του 2005 με υγραέριο από το 2013.Το ίδιο πρόβλημα μου είχε παρουσιάσει και μένα πριν 3-4 χρόνια.Σπάνια αλλά στο ρελαντί έφτανε στο σημείο να σβήνει ακόμη και εν κινήσει.

Το είχα ψάξει στο συνεργείο αλλά δεν βρήκαν κάτι.Όπως εμφανίστηκε μόνο του έτσι εξαφανίστηκε μέσα 2-3 μήνες και έκτοτε δεν μου έχει ξαναπαρουσιαστεί.Ήταν το ένα ή το άλλο καύσιμο ήταν κάτι άλλο,ποτέ δεν έμαθα.Κάνε αυτό που είπε φίλος.Βγάλε πόλους  σβήστο και άστο για 10-20 λεπτά ξαναβάλτους και περίμενε 1-2 μέρες να κάνει ο εγκέφαλος επανεκίνηση όλων των λειτουργιών.Το έχω κάνει αρκετές φορές δεν παθαίνει τίποτε το αυτοκίνητο ούτε θέλει μετά επαναρύθμιση υγραερίου.Οι εγκέφαλοι ρυθμίζουν μόνοι τους και επανέρχονται στην προτέρα λειτουργία.

Αν συνέχιζε εγώ θα έβγαζα τελείως από τον πόλο το υγραέριο και θα το δούλευα λίγες μέρες μόνο με βενζίνη να δω αν θα συνέχιζε ή αν θα εξαφανιζόταν το πρόβλημα για να ξέρω μετά τι να ψάξω και από που να ξεκινήσω.

Καλημέρα.

Από εμπειρία άμα βγάλω μπαταρία χάνεται η ρύθμιση του αεριου. Μπορεί να μη συμβαίνει σε όλα. Εμένα επειδή είναι και εργοστασιακή η εγκατάσταση δεν βρίσκω εύκολα συνεργείο που να μπορεί να συνδεθεί στον εγκέφαλο του αερίου.

Όσο για το πρόβλημα που περιγράφεις που είχες στο ρελαντί θα έλεγα ότι το αέριο είχε κακη ρύθμιση. Εμένα δουλεύουν όλα καλά και με αέριο και με βενζίνη μέχρι τη στιγμή που θα ανάψω ac

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, msalap είπε

Σε passat που εκανε ενα αποτομο βυθισμα σε  στροφες μονο ο Ρωρρης μπορεσε να το βρει......δεν ξερω αν πηγες σε αυτο το συνεργειο..

Ποια ήταν η λύση τελικά εσένα; 

Πότε το παρουσίασε το πρόβλημα; Και πόσο πλήρωσες;

Ο ρωρρησ είναι εξουσιοδοτημένος οπότε δεν έχω πάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ’ αρχήν, ένας σωστός επαγγελματίας μηχανικός δεν θα ζητήσει αμοιβή για εργατοώρες που ξόδεψε στο να διαπιστώσει ένα πρόβλημα αλλά για αυτές που θα χρειαστεί να το διορθώσει. Έχω πάει το δικό μου για έλεγχο συγκεκριμμένων συμπτωμάτων, το κράτησε μια μέρα και το έψαχνε, δεν βρήκε κάτι και επί λέξει μου είπε, γιατί να πάρω χρήματα αφού δεν έφτιαξα κάτι. Θεωρώ πως ο χρόνος που θα χρειαστεί, είναι στην ουσία παρακαταθήκη γνώσης για τον ίδιο. 
Όποτε βρεθεί η λύση, ενημέρωσε αν θες εδώ, να μαθαίνουμε κι εμείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, moican είπε

Κατ’ αρχήν, ένας σωστός επαγγελματίας μηχανικός δεν θα ζητήσει αμοιβή για εργατοώρες που ξόδεψε στο να διαπιστώσει ένα πρόβλημα αλλά για αυτές που θα χρειαστεί να το διορθώσει. Έχω πάει το δικό μου για έλεγχο συγκεκριμμένων συμπτωμάτων, το κράτησε μια μέρα και το έψαχνε, δεν βρήκε κάτι και επί λέξει μου είπε, γιατί να πάρω χρήματα αφού δεν έφτιαξα κάτι. Θεωρώ πως ο χρόνος που θα χρειαστεί, είναι στην ουσία παρακαταθήκη γνώσης για τον ίδιο. 
Όποτε βρεθεί η λύση, ενημέρωσε αν θες εδώ, να μαθαίνουμε κι εμείς.

εχω καταληξει πως πρεπει να παει σε εξουσιοδοτημενο για ελεγχο 40€+φπα μονο για τον ελεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

εχω καταληξει πως πρεπει να παει σε εξουσιοδοτημενο για ελεγχο 40€+φπα μονο για τον ελεγχο.

Καλησπέρα. Δεν πιστεύω ότι αυτός ο έλεγχος θα σου δώσει κάτι παραπάνω από το scan που έκανες με το vcds.

Δυστυχώς οι περισσότερες αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα δουλεύουν με τη λογική "ότι δείξει το διαγνωστικό". Αν μπορείς να εξασφαλίσεις ότι θα σου κάνουν πλήρη έλεγχο (και όχι απλό σκανάρισμα με διαγνωστικό), αν κ δεν το νομίζω σε αυτή την τιμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zaccki είπε

Καλησπέρα. Δεν πιστεύω ότι αυτός ο έλεγχος θα σου δώσει κάτι παραπάνω από το scan που έκανες με το vcds.

Δυστυχώς οι περισσότερες αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα δουλεύουν με τη λογική "ότι δείξει το διαγνωστικό". Αν μπορείς να εξασφαλίσεις ότι θα σου κάνουν πλήρη έλεγχο (και όχι απλό σκανάρισμα με διαγνωστικό), αν κ δεν το νομίζω σε αυτή την τιμή.

μου ειπαν οτι θα το αφησω ολη μερα. οποτε φανταζομαι θα εξετασουν πολλα πιθανα δεδομενα που θα δειξει το διαγνωστικο.

τους λεω αν δεν βρεθει το προβλημα υπαρχει χρεωση; λεει αν μεινει και 2η μερα δεν χρεωνουμε αλλα 40€. θα σας καλεσουμε κτλ οταν βρεθει το προβλημα.

με αφησε να καταλαβω οτι θα το βρει το προβλημα.

 

για αναβαθμιση / ενημερωση εγκεφαλου τι κανω; τι ζηταω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...