μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 47 λεπτά πριν, aGka8l είπε φιλε μην παρεξηγήσεις αλλα δεν ξερεις τα βασικά , απο την στιγμη που δεν εχεις γνωσεις και δεν ψαχνεις λυσεις για να το λύσεις μονος ,πηγαινε βρες ένα μάστορα να σε φτιάξει .το να ψαχνεις στο φορουμ για κατι που μπορει να προέρχεται απο 1000-2 πραγματα και μετα να πηγαίνεις να λες στον μαστορα κανε αυτο κανε εκεινο διαβασα ειναι αυτο δεν θα σε βοηθήσει. βρες καποιον ,καντου ξηγα δεν πληρώνω ανταλλακτικά ασκοπα αν δεν φτιαχτει το προβλημα και τελος . για αυτο επιλεγουμε να χουμε ενα συνεργειο και τελος , δεν κοιταμε μονο να γλυτώσουμε ενα 10ρικο στο σερβις κ λεμε α ειναι φτηνος αλλα στα δυσκολα δεν ειναι καλος Δεν παρεξηγώ. Έχω συνεργείο "δικό μου" αυτό που λες δεν πληρω αν δεν λυθεί το πρόβλημα... Δεν παίζει Ο άλλος που θα αφοσιωσει 2,3,4,5 κοκ ωρες πρέπει να της πληρωθεί. Λογικό είναι. Απλά δεν θέλω ο άλλος να πειραματιστεί στη δική μου τσέπη. Όποιος ξέρει ποιο είναι το προβλημα σε το φτιάξει, να μην ψάχνει. 44 λεπτά πριν, tigergreg είπε Ακριβως το ιδιο προβλημα σε FIAT PANDA 1250 60HP 2010 αντιμετωπισα κι εγω πριν 1-2 χρονια. Το κλειδι του προβληματος ηταν αναβαθμιση λογισμικου που γινετε μονο στα εξουσιοδοτημενα ΔΩΡΕΑΝ. Φυσικα κανενας σκιτζης μαστορας δεν το γνωριζε αυτο και ρωτηθηκε επισημα η φιατ αγγλιας απο τον φιλο ιδιοκτητη που μενει εκει. Κατοπιν λοιπον με συνεννοηση με τον τεχνικο διευθυντη της φιατ ελλας πηγα σε εξουσιοδοτημενο στο ελληνικο και το παρελαβα σε μιση ωρα. ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΛΕΜΕ.... Δεν το περιμενε ουτε ο μαστορας γιατι πρωτη φορα εκανε κατι τετοιο σε παντα! 1.Το ρελαντι στανταρ με ολες τις εξωτερικες θερμοκρασιες οταν βαζεις ακ ο δεικτης ουτε τσικ. 2.Πολυ πιο στρωτο δουλεμα ειδικα μεσα στην πολη. 3.Στα κρυα κραταει το ρελαντι 1200 στροφες για 1-2 λεπτα στην αρχη πραγμα που δεν το εκανε! 4.Παιρνει μπροστα με μισο γυρισμα της μιζας και οχι 2-3 στροφες οπως πριν! 5.Οταν δουλευει ρελαντι ειδικα σε κλειστο χωρο ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΕΙ! Μονο οταν ειναι κρυο για 1-2 λεπτα! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΝΕΚΡΑ ΟΤΑΝ ΚΥΛΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ! Υπ οψιν οτι το λογισμικο του ειχε βελτιωθει 5-6 φορες απο την εταιρεια και ειναι υποχρεωμενοι να το κανουν στα σερβις ΔΩΡΕΑΝ! Σαν το ΒΙΟS δηλαδη.... ΥΓ. Στο πρωτο σερβις φιατ στον σταυρο που ρωτησα με ενημερωσε τηλεφωνικα ο μαλακιδης οτι.... ΕΓΩ ΦΙΛΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΕΛΩ 200 ΕΥΡΩ! Επισης απο φιλο που αγορασε το 2007 GOLF TSI 1,4 140HP AUTO στο πρωτο σερβις του εκαναν αναβαθμιση 150ΗΡ λογω συστασης του κατασκευαστη. Στα δε 1,4 GT 170HP αναβαθμιση σε 180 ΗΡ! δεν καταλαβα το 1. για το 3 εμενα το κανει ηδη αυτο. 4 επισης το κανει 5 επισης. ο μαλακιδης σε ενημερωσε οτι θελει 200€ για αναβαθμιση λογισμικου; επισης δεν καταλαβα τι διαδικασια ακολουθησες. με ποιον επικοινωνησες αρχικα, στην συνεχεια κτλ εγω με ποιον να μιλησω; ΕΤΕΑ, καρεντα κτλ; Ειναι καχυποπτο βεβαια αυτο. Αν υπαρχει δυσλειτουργια δεν θα εμφανιζοταν σε πολλα μοντελα;
tigergreg Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 7 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε Δεν παρεξηγώ. Έχω συνεργείο "δικό μου" αυτό που λες δεν πληρω αν δεν λυθεί το πρόβλημα... Δεν παίζει Ο άλλος που θα αφοσιωσει 2,3,4,5 κοκ ωρες πρέπει να της πληρωθεί. Λογικό είναι. Απλά δεν θέλω ο άλλος να πειραματιστεί στη δική μου τσέπη. Όποιος ξέρει ποιο είναι το προβλημα σε το φτιάξει, να μην ψάχνει. δεν καταλαβα το 1. για το 3 εμενα το κανει ηδη αυτο. 4 επισης το κανει 5 επισης. ο μαλακιδης σε ενημερωσε οτι θελει 200€ για αναβαθμιση λογισμικου; επισης δεν καταλαβα τι διαδικασια ακολουθησες. με ποιον επικοινωνησες αρχικα, στην συνεχεια κτλ εγω με ποιον να μιλησω; ΕΤΕΑ, καρεντα κτλ; Ειναι καχυποπτο βεβαια αυτο. Αν υπαρχει δυσλειτουργια δεν θα εμφανιζοταν σε πολλα μοντελα; Εμφανιζεται σε αρκετα μοντελα αρκετων εταιρειων. Το φιατ ειναι φιλου απο αγγλια ο οποιος πηρε οδηγιες απο κει για το προβλημα. Εγω με την σειραμου ρωτησα τον τεχνικο διευθυντη της φιατελλας και με εστειλε σε εξουσιοδοτημενο. Πρεπει να απευθυνθεις στην επισημη αντιπροσωπεια για αναβαθμιση λογισμικου. Ναι ο κοπανος ηθελε 200 για δουλεια που το επισημο εργοστασιο δινει ρητες εντολες για δωρεαν. Φυσικα στο εξουσιοδοτημενο το γνωριζαν αυτο.
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, tigergreg είπε Εμφανιζεται σε αρκετα μοντελα αρκετων εταιρειων. Το φιατ ειναι φιλου απο αγγλια ο οποιος πηρε οδηγιες απο κει για το προβλημα. Εγω με την σειραμου ρωτησα τον τεχνικο διευθυντη της φιατελλας και με εστειλε σε εξουσιοδοτημενο. Πρεπει να απευθυνθεις στην επισημη αντιπροσωπεια για αναβαθμιση λογισμικου. Ναι ο κοπανος ηθελε 200 για δουλεια που το επισημο εργοστασιο δινει ρητες εντολες για δωρεαν. Φυσικα στο εξουσιοδοτημενο το γνωριζαν αυτο. χρησιμη η πληροφορια που δινεις. ειχα παει βεβαια σε ενα εξουσιοδοτημενο πριν λιγο καιρο για εναν τεχνικο ελεγχο. δεν θα μου ελεγαν για τυχων αναβαθμιση; και παλι μου φαινεται περιεργο να διορθωθει. θα ρωτησω ωστοσο. παρομοιο προβλημα δεν εχω ακουσει ποτε ξανα... εδω οι συνεργιατζιδες δεν εχουν ακουσει... Επεξ/σία 28 Απριλίου 2020 από μπαρμπαγιωργος
tigergreg Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 8 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε χρησιμη η πληροφορια που δινεις. ειχα παει βεβαια σε ενα εξουσιοδοτημενο πριν λιγο καιρο για εναν τεχνικο ελεγχο. δεν θα μου ελεγαν για τυχων αναβαθμιση; και παλι μου φαινεται περιεργο να διορθωθει. θα ρωτησω ωστοσο. παρομοιο προβλημα δεν εχω ακουσει ποτε ξανα... εδω οι συνεργιατζιδες δεν εχουν ακουσει... Κι εγω ετσι δυσπιστα το αντιμετωπισα στην αρχη αλλα μετα επεσα απ τα συννεφα. Πιθανοτατα να μην εχουν ολοι τον απαραιτητο εξοπλισμο για κατι τετοιο. Ισως να μην τους ενδιαφερει κιολας καθοτι ειναι δωρεαν. 1
paylidis Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Δες σωληνάκια υποπίεσης. Υπάρχει περίπτωση να έχει μια απειροελάχιστη τρύπα και να σβήνει για αυτό. Μου έχει τύχει. Εάν έχει από κάπου διαρροή το αλλάζεις κ ξανάπρογραμματίζεις Πεταλούδα Επεξ/σία 29 Απριλίου 2020 από paylidis
agap Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 ειχα πριν χρονια παρομοιο θεμα σε ford...αλλα λυθηκε αμεσως στην αντιπροσωπεια με καθαρισμα του airflow ετσι το λενε εκει...ενας αισθητηρας που ρυθμιζει τον αερα εισαγωγης...5 λεπτα δουλεια κανανε και μαλιστα δωρεαν τα παιδια...μαλλον το air mass που προαναφερατε σε vw...με το που εφυγα απο το συνεργειο ολα ok !! Σωστη διαγνωση και καθαρισμα με spray wurth απο οτι ειδα!! 1
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 4 λεπτά πριν, paylidis είπε Δες σωληνάκια υποπίεσης. Υπάρχει περίπτωση να έχει μια απειροελάχιστη τρύπα και να σβήνει για αυτό. Μου έχει τύχει. Εάν έχει από κάπου διαρροή το αλλάζεις κ ξανάπρογραμματίζεις Πεταλούδα τι μου λες τωρα εσυ... πρεπει να παω σε συνεργειο να τα δει αυτα. δεν ξερω τι ειναι το σωληνακι υποπιεσης.. μου ειπαν και αλλοι νωριτερα να κανω air leak test. εψαξα online αλλα μονο για turbo Κινητηρες βρηκα
paylidis Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε τι μου λες τωρα εσυ... πρεπει να παω σε συνεργειο να τα δει αυτα. δεν ξερω τι ειναι το σωληνακι υποπιεσης.. μου ειπαν και αλλοι νωριτερα να κανω air leak test. εψαξα online αλλα μονο για turbo Κινητηρες βρηκα Δεν είναι και τόσο δύσκολο αν κατέχεις λίγο από μηχανολογικά. Προσωπικα το κατάλαβα από τον ήχο καθως είχε σκιστεί 1.5 εκατοστό και ήταν έντονος. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα χωρίς καν ac (έσβηνε το Αμαξι με νεκρά πχ στο φανάρι). Στο διαγνωστικό δεν φαινόταν τίποτα. Η αντιπροσωπεία ήθελε να αλλάξει maf και διαφορά αλλά χωρίς να ξέρει σίγουρη λύση (ή ήξερε κ ήθελε να δαγκώσει απλά). Παρεπιπτόντως maf έχουν όλα τα αμαξια από τις αρχές του 90 κ μετά όχι μόνο τα πετρελαίου Επεξ/σία 29 Απριλίου 2020 από paylidis
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, paylidis είπε Δεν είναι και τόσο δύσκολο αν κατέχεις λίγο από μηχανολογικά. Προσωπικα το κατάλαβα από τον ήχο καθως είχε σκιστεί 1.5 εκατοστό και ήταν έντονος. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα χωρίς καν ac (έσβηνε το Αμαξι με νεκρά πχ στο φανάρι). Στο διαγνωστικό δεν φαινόταν τίποτα. Η αντιπροσωπεία ήθελε να αλλάξει maf και διαφορά αλλά χωρίς να ξέρει σίγουρη λύση (ή ήξερε κ ήθελε να δαγκώσει απλά). Παρεπιπτόντως maf έχουν όλα τα αμαξια από τις αρχές του 90 κ μετά όχι μόνο τα πετρελαίου Εμένα δεν ακούγεται κάτι σαν να ρουφάει ή να φυσάει αέρα. Μηχανολογικά... στη θεωρία κάποια λίγα. Το σωληνάκι αυτό που λες δεν έχω ιδέα πως μοιάζει, που μπορεί να είναι κτλ. Επίσης εμένα το κάνει με ac. Το προβλημα δημιουργείται όταν ανοιγω ac. Οπότε κάπως συνδέεται εκεί... Το μόνο που συμβαίνει στο ρελαντί είναι ότι δεν ανεβάζει στροφές όταν ανοίγω ac. Κατά τα άλλα δεν έχει πρόβλημα. Με τα ρεύματα δεν μπορεί να είναι κάτι; Επεξ/σία 29 Απριλίου 2020 από μπαρμπαγιωργος
1ceman Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Καλησπέρα και από μένα -αν και αποφεύγω να γράφω σε τέτοια θέματα- είναι η δουλειά μου τα τελευταία 15 χρόνια . Το σκισμένο σωληνακι- τρύπα είναι μηδενική περίπτωση καθώς όταν τραβάει αέρα στο ρελαντί ο κινητήρας το καύσιμο γίνεται πιο φτωχό οπότε τείνει να ανεβάζει στροφές και όχι το αντίθετο. Όταν δηλαδή το αμάξι θα δούλευε ρελαντί θα το άκουγες να μαρσαρει,κάτι που θα είχαν βρει εύκολα στο συνεργείο. Αρχικά κοίτα την τάση του δυναμου,λες ότι ίσως θέλει καρβουνακια οπότε όταν ανεβαίνουν οι καταναλώσεις (a/c) η μεταβάλλεται απότομα η τάση να μην του φτάνει το ρεύμα (πρέπει να βγάζει πάνω από 13.2 volt και να έχει αυξητική τάση ανάλογη των στροφών). Αν δεν δεις διαφορά τσεκαρε αν η βαλβίδα EGR κάνει χαρακτηριστικό θόρυβο κάθε φορά που ανοογεις- κλείνεις διακόπτη (ένα τσικ-τσικ). Είναι βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και αν δεν ανοίγει η δεν κλείνει σωστά μπορεί να παρουσιάσει τα συμπτώματα που λες,ακόμη και να μην παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο. Έπειτα θα σου πρότεινα να κοιτάξεις το αισθητήρα απόλυτης πίεσης (ΜAP) και όχι μαφ που γράφουν-ισως τον μπερδεύουν- βρίσκεται πίσω δεξιά πιάνει με μια βίδα torx t25 και αν ο αριθμός κινητήρα σου - βάση των στοιχείων που έχεις δώσει- είναι BUD ο κωδικός ανταλλακτικού είναι 03c906051 με κόστος περίπου 25€ και μπορείς να το αλλάξεις και μόνος σου. Ελπίζω να βοήθησα. 3
firtis Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 15 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε Εμένα δεν ακούγεται κάτι σαν να ρουφάει ή να φυσάει αέρα. Μηχανολογικά... στη θεωρία κάποια λίγα. Το σωληνάκι αυτό που λες δεν έχω ιδέα πως μοιάζει, που μπορεί να είναι κτλ. Επίσης εμένα το κάνει με ac. Το προβλημα δημιουργείται όταν ανοιγω ac. Οπότε κάπως συνδέεται εκεί... Το μόνο που συμβαίνει στο ρελαντί είναι ότι δεν ανεβάζει στροφές όταν ανοίγω ac. Κατά τα άλλα δεν έχει πρόβλημα. Με τα ρεύματα δεν μπορεί να είναι κάτι; Το Ac δουλεύει κανονικά όταν το ανοίγεις? Όταν το ανοίγεις ακούς τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει όταν κομπλαρει ο κομπρεσορας? Και τελευταία ερώτηση, όταν δεν έχεις Ac δεν σου κάνει τίποτα? Στο ρελαντί η στην επιτάχυνση? Σου έχει ανάψει κάποια ένδειξη στο καντράν?
primeragt Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Γενικά ότι έχει αναφερθεί μέχρι τώρα θα μπορούσε να ήταν το πρόβλημα αν αυτό δεν περιοριζόταν στη χρήση aircondition. Από τη στιγμή που αυτό παρουσιάζετε μόνο κατά τη φάση εμπλοκής του a/c το πρόβλημα εντοπίζετε κάπου εκεί. Εγώ θα κοίταζα το μοτεράκι του ρελαντί αν δέχετε το σήμα για την αύξηση ή ακόμα και αν το μεταφερει στο tps στη πεταλούδα αν δεν έχει bybass συστημα. 1
firtis Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 4 λεπτά πριν, 1ceman είπε Καλησπέρα και από μένα -αν και αποφεύγω να γράφω σε τέτοια θέματα- είναι η δουλειά μου τα τελευταία 15 χρόνια . Το σκισμένο σωληνακι- τρύπα είναι μηδενική περίπτωση καθώς όταν τραβάει αέρα στο ρελαντί ο κινητήρας το καύσιμο γίνεται πιο φτωχό οπότε τείνει να ανεβάζει στροφές και όχι το αντίθετο. Όταν δηλαδή το αμάξι θα δούλευε ρελαντί θα το άκουγες να μαρσαρει,κάτι που θα είχαν βρει εύκολα στο συνεργείο. Αρχικά κοίτα την τάση του δυναμου,λες ότι ίσως θέλει καρβουνακια οπότε όταν ανεβαίνουν οι καταναλώσεις (a/c) η μεταβάλλεται απότομα η τάση να μην του φτάνει το ρεύμα (πρέπει να βγάζει πάνω από 13.2 volt και να έχει αυξητική τάση ανάλογη των στροφών). Αν δεν δεις διαφορά τσεκαρε αν η βαλβίδα EGR κάνει χαρακτηριστικό θόρυβο κάθε φορά που ανοογεις- κλείνεις διακόπτη (ένα τσικ-τσικ). Είναι βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και αν δεν ανοίγει η δεν κλείνει σωστά μπορεί να παρουσιάσει τα συμπτώματα που λες,ακόμη και να μην παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο. Έπειτα θα σου πρότεινα να κοιτάξεις το αισθητήρα απόλυτης πίεσης (ΜAP) και όχι μαφ που γράφουν-ισως τον μπερδεύουν- βρίσκεται πίσω δεξιά πιάνει με μια βίδα torx t25 και αν ο αριθμός κινητήρα σου - βάση των στοιχείων που έχεις δώσει- είναι BUD ο κωδικός ανταλλακτικού είναι 03c906051 με κόστος περίπου 25€ και μπορείς να το αλλάξεις και μόνος σου. Ελπίζω να βοήθησα. Εάν ήταν η Egr μόλις θα έβαζε μπρος θα άναβε το check engine, όσο για MAP θα μπορούσε άλλα δεν θα του έκανε νούμερα συνέχεια?
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 3 λεπτά πριν, firtis είπε Το Ac δουλεύει κανονικά όταν το ανοίγεις? Όταν το ανοίγεις ακούς τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει όταν κομπλαρει ο κομπρεσορας? Και τελευταία ερώτηση, όταν δεν έχεις Ac δεν σου κάνει τίποτα? Στο ρελαντί η στην επιτάχυνση? Σου έχει ανάψει κάποια ένδειξη στο καντράν? Βγάζει κρύο, ναι. Χωρίς ac πολυ σπάνια όταν θα βάζω νεκρά για σταμάτημα θα σβήσει. ΠΟΛΥ σπάνια. Στο καντράν τίποτα.
1ceman Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Όχι δεν θα άναβε check απαραίτητα ,οι τιμές που παίρνει ο Μάπ είναι μεταβλητές οπότε μπορεί να το κάνει υπό συνθήκες και όχι πάντα. Καλό βράδυ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα