Προς το περιεχόμενο

προβλημα με βυθισμα στροφών με AC σε POLO


μπαρμπαγιωργος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, kostasbm είπε

κάποιος αισθητήρας τα έχει παίξει λόγω του υγραεριου και σου κάνει αυτά τα σχεδια

χαχα δηλαδη; τι θα μπορουσε να ειναι; γιατι να τα παιξει λογω υγραεριου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτοσ ειναι ο μαφ μετραει πιεση- υποπιεση κινητηρα για να καταλαβει φορτιο και κανονιζει αναλογια αερα βενζινας και γενικα κανονιζει ολη την λειτουργεία του κινητηρα χαμηλα ψηλα.

Το αλλο ειναι μηπως απο καπου τραβει αερα και δεν μπορει να ρυθμισεις σωστα στροφες εφοσον τσεκ δεν αναβει.

Απλα σου λεω καποια πραγματα να ψαχτείς πριν καταληξεις στην αλλαγη πεταλουδας.

Αν οχι εσυ καποιοσ που ξερει.

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SPYRER_007 είπε

Αυτοσ ειναι ο μαφ κανονιζει αναλογια αερα βενζινας και γενικα κανονιζει ολη την λειτουργεία του κινητηρα χαμηλα ψηλα.

Το αλλο ειναι μηπως απο καπου τραβει αερα και δεν μπορει να ρυθμισεις σωστα στροφες εφοσον τσεκ δεν αναβει.

Απλα σου λεω καποια πραγματα να ψαχτείς πριν καταληξεις στην αλλαγη πεταλουδας.

Αν οχι εσυ καποιοσ που ξερει.

για τον maf θα googlαρω που ειναι να τον δω. οσο για το αν χανει... μπορει να χανει απο 100 σημεια... παντως πχ στο ρελαντι δεν προσπαθει να ρυθμισει τις στροφες πιο ψηλα λογω ac. η εντολη στον εγκεφαλο (να ανεβασει στροφες) παει/εκτελειται/καταγραφεται (δεν ξερω πως να το πω) παντως (μεσω διαγνωστικου το ειδα αυτο vcds)

πεταλουδα δεν αλλαζω. αμα εβλεπα βελτιωση μετα τον καθαρισμο θα αλλαζα. αμα βρεθει μηχανικος να μου πει, να βαλουμε μια αλλη πανω να δοκιμαδουμε κτλ κτλ οκ.

να δωσω λεφτα χωρις να ξερω για το αποτελεσμα, οχι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δες αυτο για τον αερα και τα σωληνακι ,ο μαφ ειναι στην εισαγωγη πανω.Η πεταλουδα δεν ανεβαζει στροφες καταλάβαινει φορτιο και διορθώνει τις στροφες εκει που ηταν πριν στο ρελαντι.Εκτός αν σταματημένο στο ρελαντι σβηνει τηνωρα που πατας το ac.Κοιτας ολα αυτα πριν βάλεις καποιο ανταλακτικο για να εισαι σιγουρος

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που ανέφερα για o2 sensor είναι ότι ένας χαλασμέμος sensor επηρεάζει την αναλογία αέρα-καυσίμου και εκτός των άλλων επηρεάζει σημαντικά και το ρελαντί. Χωρίς απαραιτήτα να έχεις check engine light. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία και μόνο, δεν είμαι μηχανικός, μια γνώμη παραπάνω μπας και βοηθηθείς. Αν εχεις vcds δοκιμασε να κανεις μια καταγραφή.

Από εκεί και πέρα ναι και το καύσιμο παίζει ρόλο.

Γενικό Air leak test έχεις κανει?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Δες αυτο για τον αερα και τα σωληνακι ,ο μαφ ειναι στην εισαγωγη πανω.Η πεταλουδα δεν ανεβαζει στροφες καταλάβαινει φορτιο και διορθώνει τις στροφες εκει που ηταν πριν στο ρελαντι.Εκτός αν σταματημένο στο ρελαντι σβηνει.Κοιτας ολα αυτα πριν για να μην την αλλαξεις τσαμπα.

πρεπει να βγει για να καθαριστει ο μαφ; 

σε ποιο σωληνακι, αυτο που κυκλωσα σε ποιο πανω φωτο; αν ναι, το συγκεκριμενο (που δεν καταλαβαινω καν γιατι υπαρχει) ειναι οκ. φανταζομαι υπαρχουν και αλλα.

σταματημενο ρελαντι δεν σβηνει.

δεν καταλαβα αυτο που λες για την πεταλουδα. λαθος συνταξη προτασης;

1 λεπτό πριν, zaccki είπε

Αυτό που ανέφερα για o2 sensor είναι ότι ένας χαλασμέμος sensor επηρεάζει την αναλογία αέρα-καυσίμου και εκτός των άλλων επηρεάζει σημαντικά και το ρελαντί. Χωρίς απαραιτήτα να έχεις check engine light. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία και μόνο, δεν είμαι μηχανικός, μια γνώμη παραπάνω μπας και βοηθηθείς. Αν εχεις vcds δοκιμασε να κανεις μια καταγραφή.

Από εκεί και πέρα ναι και το καύσιμο παίζει ρόλο.

Γενικό Air leak test έχεις κανει?

στον μαφ αναφαιρεσαι και εσυ;

γενικο air leak test οχι. 

καυσιμο παιζει ρολο, αλλα δεν βαζω συχνα σε ιδιο πρατηριο οποτε... δεν ειναι αυτο.

 

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε μονο ενα καλο οπτικο τεστ μπορείς να κανεις εσυ .Και αυτο παίζεται.Ολη αυτη η κουβεντα για ενα τεχνικο ειναι ενα τεταρτο δουλεια .Και το υγραεριο εχει ενα σωρο υποπιεσεις απο μονο του.  Ο μαφ εινα με μια η δυο βιδες τορξ .Πρεπει να βγει ο παπας για τα σωληνάκια και τον μαφ

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι στο maf, το οποίο σωστά αναφέρουν παραπάνώ ότι πρέπει να ελεγχθεί και αυτό και από όσο γνωρίζω έχει το αμάξι σου maf (air mass sensor αλλιως). Εγώ μιλάω για τους αισθητήρες λάμδα. Έχεις τρέξει κάποιο auto scan στο vcds να δεις τι σου βγάζει?

Αλλά εφόσον έχει υγραέριο το αμάξι ίσως παίζει και εκεί κάτι.

Επεξ/σία από zaccki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Φιλε μονο ενα καλο οπτικο τεστ μπορείς να κανεις εσυ .Και αυτο παίζεται.Ολη αυτη η κουβεντα για ενα τεχνικο ειναι ενα τεταρτο δουλεια .Και το υγραεριο εχει ενα σωρο υποπιεσεις απο μονο του.  Ο μαφ εινα με μια η δυο βιδες τορξ

το θεμα ειναι οτι δεν ξερω τι να ελεγξω. επισης γιατι το λες εσυ αυτο με τια διαροες;

Μόλις τώρα, zaccki είπε

Όχι στο maf, το οποίο σωστά αναφέρουν παραπάνώ ότι πρέπει να ελεγχθεί και αυτό και από όσο γνωρίζω έχει το αμάξι maf (air mass sensor αλλιως). Εγώ μιλάω για τους αισθητήρες λάμδα. Έχεις τρέξει κάποιο auto scan στο vcds να δεις τι σου βγάζει?

οχι δεν νομιζω οτι εχει γινει σκαν.

γενικο σκαν για σφαλματα ναι, αλλα δεν εβγαλε.

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αμα τραβαει αερα απο καπου εξωτερικα δεν μπορει να ρυθμισει σωστα στροφες. Ειναι καλο τσεκ ειναι ανεξοδο και αποκλείει πολλα πραγματα πριν αρχισεις να πληρώνεις ανταλακτικα.Τσεκαρε στο διαγνωστικο οτι οι λαμδα αλλαζουν μιλιβολτ και δεν ειναι κολημενοι αν και στα γκολφ το πεταει αμεσως

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μπορείς να δοκιμάσεις μόνος σου είναι ενα reset στην ECU (βγάλε την μπαταρία για καμιά ώρα).

Από εκεί και πέρα ενα γενικό air leak test μπορεί να βοηθήσει όπως λεει και ο φίλος Σπύρος παραπανω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Αμα τραβαει αερα απο καπου εξωτερικα δεν μπορει να ρυθμισει σωστα στροφες. Ειναι καλο τσεκ ειναι ανεξοδο και αποκλείει πολλα πραγματα πριν αρχισεις να πληρώνεις ανταλακτικα.Τσεκαρε στο διαγνωστικο οτι οι λαμδα αλλαζουν μιλιβολτ και δεν ειναι κολημενοι αν και στα γκολφ το πεταει αμεσως

googlara για maf στον κινητρα μου. δεν βρηκα κανα βιντεακι κτλ

θα γκουγκαλρω για το τεστ που λες.

δεν εχω διαγνωστικο εγω. σε συνεργειο ολα αυτα που περιγραφω. 

12 λεπτά πριν, zaccki είπε

Αυτό που μπορείς να δοκιμάσεις μόνος σου είναι ενα reset στην ECU (βγάλε την μπαταρία για καμιά ώρα).

Από εκεί και πέρα ενα γενικό air leak test μπορεί να βοηθήσει όπως λεει και ο φίλος Σπύρος παραπανω. 

αυτο δεν θα το κανω γιατι θα κανει την ρυθμιση το υγραεριο και μετα θελει κανα 50αρικο για να συνδεσει τον υπολογιστη και να πεταξει ενα αρχειο μεσα στον εγκεφαλο...

θα ψαξω για το air leak test

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μην παρεξηγήσεις αλλα δεν ξερεις τα βασικά , απο την στιγμη που δεν εχεις γνωσεις και δεν ψαχνεις λυσεις για να το λύσεις μονος ,πηγαινε βρες ένα μάστορα να σε φτιάξει .το να ψαχνεις στο φορουμ για κατι που μπορει να προέρχεται απο 1000-2 πραγματα και μετα να πηγαίνεις να λες στον μαστορα κανε αυτο κανε εκεινο διαβασα ειναι αυτο δεν θα σε βοηθήσει. βρες καποιον ,καντου ξηγα δεν πληρώνω ανταλλακτικά ασκοπα αν δεν φτιαχτει το προβλημα και τελος . για αυτο επιλεγουμε να χουμε ενα συνεργειο και τελος , δεν κοιταμε μονο να γλυτώσουμε ενα 10ρικο στο σερβις κ λεμε α ειναι φτηνος αλλα στα δυσκολα δεν ειναι καλος 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως   το  ιδιο   προβλημα   σε   FIAT  PANDA  1250  60HP   2010   αντιμετωπισα   κι  εγω   πριν   1-2  χρονια.

Το   κλειδι   του  προβληματος   ηταν   αναβαθμιση   λογισμικου   που   γινετε   μονο   στα   εξουσιοδοτημενα   ΔΩΡΕΑΝ.

Φυσικα   κανενας   σκιτζης   μαστορας   δεν  το   γνωριζε   αυτο   και   ρωτηθηκε   επισημα   η   φιατ   αγγλιας   απο   τον

φιλο   ιδιοκτητη   που  μενει   εκει.

Κατοπιν   λοιπον  με   συνεννοηση   με  τον  τεχνικο   διευθυντη   της   φιατ  ελλας   πηγα   σε   εξουσιοδοτημενο   στο  ελληνικο

και  το   παρελαβα   σε   μιση   ωρα. ΑΛΛΟ   ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ   ΛΕΜΕ....

Δεν  το    περιμενε   ουτε  ο  μαστορας   γιατι   πρωτη   φορα   εκανε   κατι  τετοιο  σε   παντα!

1.Το   ρελαντι   στανταρ   με   ολες   τις   εξωτερικες   θερμοκρασιες  οταν   βαζεις   ακ   ο  δεικτης   ουτε   τσικ.

2.Πολυ   πιο   στρωτο   δουλεμα   ειδικα   μεσα   στην  πολη.

3.Στα   κρυα   κραταει   το  ρελαντι   1200   στροφες   για   1-2   λεπτα  στην  αρχη   πραγμα  που  δεν  το   εκανε!

4.Παιρνει   μπροστα   με   μισο  γυρισμα   της   μιζας  και  οχι   2-3  στροφες   οπως   πριν!

5.Οταν   δουλευει   ρελαντι   ειδικα   σε   κλειστο   χωρο   ΔΕΝ   ΜΥΡΙΖΕΙ! Μονο   οταν  ειναι   κρυο   για   1-2  λεπτα!

ΚΑΙ  ΦΥΣΙΚΑ   ΔΕΝ  ΣΒΗΝΕΙ   ΒΑΖΟΝΤΑΣ   ΝΕΚΡΑ   ΟΤΑΝ  ΚΥΛΑΣ   ΓΙΑ   ΝΑ   ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!

Υπ   οψιν   οτι   το  λογισμικο   του   ειχε   βελτιωθει   5-6   φορες   απο  την  εταιρεια   και   ειναι   υποχρεωμενοι

να   το   κανουν   στα   σερβις   ΔΩΡΕΑΝ!

Σαν   το   ΒΙΟS   δηλαδη....

 

ΥΓ.  Στο  πρωτο   σερβις   φιατ   στον   σταυρο   που  ρωτησα   με   ενημερωσε   τηλεφωνικα   ο  μαλακιδης   οτι....

ΕΓΩ  ΦΙΛΑΡΑ   ΓΙΑ  ΝΑ   ΚΑΝΩ   ΑΥΤΗΝ  ΤΗΝ   ΔΟΥΛΕΙΑ   ΘΕΛΩ   200  ΕΥΡΩ!

Επισης   απο   φιλο   που   αγορασε   το   2007    GOLF  TSI   1,4   140HP   AUTO   στο   πρωτο   σερβις   του   εκαναν   αναβαθμιση  150ΗΡ  

λογω   συστασης   του  κατασκευαστη.   Στα   δε   1,4   GT   170HP   αναβαθμιση   σε   180  ΗΡ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...