Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 minutes ago, adirty said:

Λοιπόν , μόλις παρέλαβα το όχημα από το συνεργείο και στα 3-4 χλμ που έκανα με aircondition το πρόβλημα δείχνει να λύθηκε.
Έγινε κλασσικό σέρβις σε βαλβολίνες , λάδια κινητήρα, φίλτρα βενζίνης λαδιού, μπουζί.

Αλλά αυτό που πιστεύω πως έλυσε το πρόβλημα είναι:
Α) Ζήτησα να βγει η πεταλούδα και να καθαριστεί σχολαστικά.
                                                           Ή
Β) Άλλαξα την βαλβίδα εξαερισμού καυσίμων γνωστή και ως Ν80. Κλασσικό πρόβλημα σε VAG αυτοκίνητα  
    (Παραθέτω φωτογραφία) με 35 ευρώ αγορά ανταλλακτικού.
    Η οποία ήταν υπεύθυνη για αδυναμία να πάρει μπροστά το αυτοκίνητο όταν το βαρούσε ο ήλιος με 30+ 
    βαθμούς κελσίου.

Στην συνέχεια θέλω να πάω σε αντιπροσωπεία να κάνω ένα update τον εγκέφαλο , γιατί νομίζω πως δεν έχει γίνει μετά το 2011 ποτέ.
Ελπίζω να βοήθησα.

69c248a7-a9e7-0aa8-2815-66a7cc3121bf-1000x1000.jpg

το διαβασα και εγω για τη βαλβιδα! αλλα την εβγαλα τελειως και δεν ειχε διαφορα το αμαξι καθολου... :(
το προβλημα με τις εκινησεις το καλοκαιρι το εχω και εγώ, όταν βαράει το ταμπλό ο ήλιος (imobilizer μου ειπαν). αμα βαλω ηλιοπροστασια ειναι οκ!

update για τον εγκεφαλο ειχα ρωτησει την καρεντα και ηθελαν πάλι πολλές εργατοώρες, δλδ 100αδες ευρω.

επειδη και καλα ειναι παλιο το αμαξι, και αργει το Update, και θα τους δεσμεύσει το μηχάνημα για ώρες, παρόλο που δεν θα ασχολείται κανείς...

ενημέρωσε με σε παρακαλώ που θα πας και πόσο€

σε ποιο συνεργείο πήγες για τη βαλβίδα;

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα με τον ήλιο, εάν έχεις VW group είναι κατά 99% η συγκεκριμένη βαλβίδα , πριν την αλλάξω είδα πολλά forum και video που το ανέφεραν ως συχνό φαινόμενο σε VW/SEAT/SKODA/AUDI. Μου είχε βγάλει κυριολεκτικά την παναγία διότι παρκάρω το αυτοκίνητο έξω και κάθε μεσημέρι ίδρωνα μέχρι να ξεκινήσω. Την πήρα 35 ευρώ (bosch) από site με ανταλλακτικά και την πήγα συνεργείο να την περάσει (εάν ενδιαφέρεσαι σου στέλνω DM μην κάνω και διαφήμιση) . Δεν είναι τίποτα δύσκολο πάντως, 2 βίδες πίσω από την παροχή αέρα ήταν σε εμένα.

100άδες ευρώ για ένα update εγκεφάλου;;; Κλέψιμο στα ίσια... Θα κάνω και εγώ μια ερώτηση και βλέπουμε.

Επεξ/σία από adirty
Δημοσ.
2 minutes ago, adirty said:

Το θέμα με τον ήλιο, εάν έχεις VW group είναι κατά 99% η συγκεκριμένη βαλβίδα , πριν την αλλάξω είδα πολλά forum και video που το ανέφεραν ως συχνό φαινόμενο σε VW/SEAT/SKODA/AUDI. Μου είχε βγάλει κυριολεκτικά την παναγία διότι παρκάρω το αυτοκίνητο έξω και κάθε μεσημέρι ίδρωνα μέχρι να ξεκινήσω. Την πήρα 35 ευρώ (bosch) από site με ανταλλακτικά και την πήγα συνεργείο να την περάσει (εάν ενδιαφέρεσαι σου στέλνω DM μην κάνω και διαφήμιση) . Δεν είναι τίποτα δύσκολο πάντως, 2 βίδες πίσω από την παροχή αέρα ήταν σε εμένα.

100άδες ευρώ για ένα update εγκεφάλου;;; Κλέψιμο στα ίσια... Θα κάνω και εγώ μια ερώτηση και βλέπουμε.

εμενα το προβλημα με τον ηλιο δεν εμφανίζεται αν βάλω ηλιοπροστασία. μόνο όταν είναι καυτό το ταμπλό. 

τι αμαξι έχεις; σε εμενα η βαλβίδα δνε έχει καν βίδες. το συνερεγείο σου είπε να την αλλάξεις;

το προβλημα της εκκινησης "δεν με νοιαζει" γιατι δεν εμφανίζεται με την ηλιοπροστασία.

το ac με "καίει"

Δημοσ.

Τώρα για αυτό με την ηλιοπροστασία δεν ξέρω τι να σου πω. Έχουμε ένα vw polo (2008) και ένα seat ibiza (2010). Την βαλβίδα την άλλαξα στο ibiza.

Καθάρισε για αρχή την πεταλούδα. Απλά ζήτα από τον μάστορα να γίνει πολύ καλός καθαρισμός , πες του ότι θα πάρει και 10-20 ευρώ στην ανάγκη αρκεί να γίνει πολύ καλός καθαρισμός για να αποκλείσεις ότι φταίει αυτό. Μερικοί πετάνε λίγο wd40 σκουπίζουν και σου λένε την καθάρισα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 minutes ago, adirty said:

Τώρα για αυτό με την ηλιοπροστασία δεν ξέρω τι να σου πω. Έχουμε ένα vw polo (2008) και ένα seat ibiza (2010). Την βαλβίδα την άλλαξα στο ibiza.

Καθάρισε για αρχή την πεταλούδα. Απλά ζήτα από τον μάστορα να γίνει πολύ καλός καθαρισμός , πες του ότι θα πάρει και 10-20 ευρώ στην ανάγκη αρκεί να γίνει πολύ καλός καθαρισμός για να αποκλείσεις ότι φταίει αυτό. Μερικοί πετάνε λίγο wd40 σκουπίζουν και σου λένε την καθάρισα.

η πεταλουδα εγινε σαν καινουργια. μονο στο πλυντήριο πιάτων που δε μπηκε. μπροστα ημουν. μετα έγινε ρύθμιση με απλό διαγνωστικό. καμια αλλαγή.
στη περιπτωση μου όταν αναβω ac οι στροφές δεν κουνιούνται ΚΑΝ, ΚΑΘΟΛΟΥ στο ρελαντί. αν ηταν πεταλούδα ή βαλβίδα κτλ κάτι θα κουνιόταν, ίσως είναι σένσορας κτλ.
Στην περίπτωση σου, οι στροφές αναίβεναν έστω και λίγο;

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και από μένα.

@μπαρμπαγιωργος δεν είσαι ο μόνος.

Λοιπόν έχω ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια συμπτώματα με το ίδιο σχεδόν αμάξι. VW Polo 9n BKY 1.4 75Hp.

Το αυτοκίνητο έχει και υγραέριο.

Στο υγραέριο:

Σβήνει στο φανάρι ή στο παρκαρισμά στο ρελαντί. Είναι random και δεν συμβαινει πάντα χωρίς aircondition. Με aircondition είναι λίγες οι φορές που δεν θα συμβεί. Συμβαίνει και όταν είναι κρύο και όταν είναι ζεστό. Θα κάνει μια μικρή βουτιά στις στροφές την οποία δεν θα μπορέσει να κρατήσει και πάρτο......

AC όταν ανάβω ανεπαίσθητα ανεβαίνουν οι στροφές αλλά ανεβάινουν μετά από μια γκαζιά και  κατεβαίνουν αντίστοιχα όταν κλείνω μετά πάλι από μια γκαζιά. Ιμάντα παρελκομένων και ρουλεμάν δυναμό/συμπιεστή ac και λοιπά ρουλεμάν θα τα ελέγξω όταν πάω για λάδια σε κανά 3μηνο.

Όταν είναι με βενζίνη το πρόβλημα είναι σπάνιο χωρίς aircondition. Μερικές φορές όταν έχει aircondition. Αλλά υπάρχει.

MAP, EGR, PCV βαλβίδα στον εκκεντροφόρο και PCV από ντεπόζιτο βενζίνης έχουν καθαριστεί.

Αισθητήρες θερμοκρασίας δείχνουν νορμαλ ενδείξεις από εντελώς κρύο κινητήρα έως ζεστό.

Μάτι στροφάλου και μάτι εκκεντροφόρου καινούργια.

Πεταλούδα γκαζιού (ηλεκτρική) έχει βγει και καθαριστεί. Πολλαπλή εισαγωγής και βαλβίδες έχουν καθαριστεί με ψέκασμα σπρεί από την πεταλούδα με κινητήρα στις 2000rpm.

Λάστιχα σε τάπες λαδιού σε καλή κατάσταση και δεν έχω αντιληφθεί να ρουφάει/χάνει αέρα από κάπου.

λ πριν τον καταλυτη και καταλύτης καινούργια.

 

Έχω καταλήξει ότι είτε μπορεί να είναι δοχείο αναθυμιάσεων (αν και όποια μυρωδια καυσιμού υπήρχε σταμάτησε μετά τον καθαρισμό των βαλβίδων PCV) είτε πεταλούδα γκαζιού και μάλλον ΣΩΣΤΗ ρύθμιση. Οπότε αν δεν ειμαι 1000% σίγουρος τα 200 για την VDO που φοράει δεν τα δίνω....

 

Το πρόβλημα μου έχει σχεδόν λυθεί μετά από πολλά trial and error.... αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχει εξαληθφεί.....

Και η ερωτήσεις μου είναι οι εξής για όσους γνωρίζουν και μπορούν να απαντήσουν.

Πως γίνεται σωστά η ρύθμιση του ρελαντί σε αυτόν τον κινητήρα?

'Εχω το vcds-lite οπότε reset την πεταλούδα (01-basic settings-060) την κάνω και ουσιαστηκά πειραματίζομαι με αυτό γιατί ανάλογα την διαδικασία έχω καταφέρει να ελαχιστοποιήσω το πρόβλημα.

Την πεταλούδα την κάνουμε reset με κρύο η με ζεστό κινητήρα?

Μετά το reset αφήνουμε το αμάξι στο ρελαντί με aircondition σβηστό ή ανοιχτό και για πόση ώρα?

Μετά οδηγούμε (aircondition αναμενο στο φουλ) μέσα στην πόλη? Σταθερή ταχύτητα στην εθνική για καμία 15 αριά χιλιόμετρα? Ξεκατίνιασμα στους κόφτες? 

Εφόσον το αμάξι είναι και υγραέριο την διαδικασία εκμάθησης την κάνουμε μόνο με βενζίνη? Η με το υγραέριο?

 

Μέχρι στιγμής τα καλύτερα αποτελέσματα τα έχω πάρει μετά από reset πεταλούδας σε εντελώς κρύο κινητήρα όπου μετά το άφησα στο ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί κανονικά (12 λεπτά) με aircondition και ραδιόφωνο κλειστό και μετά άναψα aircondition στο φουλ ραδιόφωνο και φώτα και το πήγα μια βόλτα αττική οδό για καμια 15αρια χιλιόμετρα. Την διαδικασία την έκανα μόνο με βενζίνη.  Μετά από αυτό έστρωσε το αμάξι άλλα όχι εντελώς εκεί που έσβηνε 5 στις 10 τώρα σβήνει 1 στις 50 θα έλεγα και παλέυει να μην σβήσει 1 στις 20.

Σίγουρα δεν μπορεί η διαδικάσια να είναι τόσο χρονοβώρα....

Εκτός αν πρέπει να γίνει και χορέυοντας κουτσό με τους λύκους κάτω από το φεγγαρόφως 29 Φεβρουαρίου........

Παρακαλώ πολύ μην ακούσω για ρύθμιση υγραερίου - έχει γίνει 3 φορές - και τα συμπτώματα τα βγάζει και στη βενζίνη αλλα σε λιγότερο βαθμό που έιναι λογικό.

 

Ευχαριστώ.

 

 

Επεξ/σία από Todoras
Δημοσ.
On 22/11/2023 at 22:56, Todoras said:

Καλησπέρα και από μένα.

@μπαρμπαγιωργος δεν είσαι ο μόνος.

Λοιπόν έχω ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια συμπτώματα με το ίδιο σχεδόν αμάξι. VW Polo 9n BKY 1.4 75Hp.

Το αυτοκίνητο έχει και υγραέριο.

Στο υγραέριο:

Σβήνει στο φανάρι ή στο παρκαρισμά στο ρελαντί. Είναι random και δεν συμβαινει πάντα χωρίς aircondition. Με aircondition είναι λίγες οι φορές που δεν θα συμβεί. Συμβαίνει και όταν είναι κρύο και όταν είναι ζεστό. Θα κάνει μια μικρή βουτιά στις στροφές την οποία δεν θα μπορέσει να κρατήσει και πάρτο......

AC όταν ανάβω ανεπαίσθητα ανεβαίνουν οι στροφές αλλά ανεβάινουν μετά από μια γκαζιά και  κατεβαίνουν αντίστοιχα όταν κλείνω μετά πάλι από μια γκαζιά. Ιμάντα παρελκομένων και ρουλεμάν δυναμό/συμπιεστή ac και λοιπά ρουλεμάν θα τα ελέγξω όταν πάω για λάδια σε κανά 3μηνο.

Όταν είναι με βενζίνη το πρόβλημα είναι σπάνιο χωρίς aircondition. Μερικές φορές όταν έχει aircondition. Αλλά υπάρχει.

MAP, EGR, PCV βαλβίδα στον εκκεντροφόρο και PCV από ντεπόζιτο βενζίνης έχουν καθαριστεί.

Αισθητήρες θερμοκρασίας δείχνουν νορμαλ ενδείξεις από εντελώς κρύο κινητήρα έως ζεστό.

Μάτι στροφάλου και μάτι εκκεντροφόρου καινούργια.

Πεταλούδα γκαζιού (ηλεκτρική) έχει βγει και καθαριστεί. Πολλαπλή εισαγωγής και βαλβίδες έχουν καθαριστεί με ψέκασμα σπρεί από την πεταλούδα με κινητήρα στις 2000rpm.

Λάστιχα σε τάπες λαδιού σε καλή κατάσταση και δεν έχω αντιληφθεί να ρουφάει/χάνει αέρα από κάπου.

λ πριν τον καταλυτη και καταλύτης καινούργια.

 

Έχω καταλήξει ότι είτε μπορεί να είναι δοχείο αναθυμιάσεων (αν και όποια μυρωδια καυσιμού υπήρχε σταμάτησε μετά τον καθαρισμό των βαλβίδων PCV) είτε πεταλούδα γκαζιού και μάλλον ΣΩΣΤΗ ρύθμιση. Οπότε αν δεν ειμαι 1000% σίγουρος τα 200 για την VDO που φοράει δεν τα δίνω....

 

Το πρόβλημα μου έχει σχεδόν λυθεί μετά από πολλά trial and error.... αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχει εξαληθφεί.....

Και η ερωτήσεις μου είναι οι εξής για όσους γνωρίζουν και μπορούν να απαντήσουν.

Πως γίνεται σωστά η ρύθμιση του ρελαντί σε αυτόν τον κινητήρα?

'Εχω το vcds-lite οπότε reset την πεταλούδα (01-basic settings-060) την κάνω και ουσιαστηκά πειραματίζομαι με αυτό γιατί ανάλογα την διαδικασία έχω καταφέρει να ελαχιστοποιήσω το πρόβλημα.

Την πεταλούδα την κάνουμε reset με κρύο η με ζεστό κινητήρα?

Μετά το reset αφήνουμε το αμάξι στο ρελαντί με aircondition σβηστό ή ανοιχτό και για πόση ώρα?

Μετά οδηγούμε (aircondition αναμενο στο φουλ) μέσα στην πόλη? Σταθερή ταχύτητα στην εθνική για καμία 15 αριά χιλιόμετρα? Ξεκατίνιασμα στους κόφτες? 

Εφόσον το αμάξι είναι και υγραέριο την διαδικασία εκμάθησης την κάνουμε μόνο με βενζίνη? Η με το υγραέριο?

 

Μέχρι στιγμής τα καλύτερα αποτελέσματα τα έχω πάρει μετά από reset πεταλούδας σε εντελώς κρύο κινητήρα όπου μετά το άφησα στο ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί κανονικά (12 λεπτά) με aircondition και ραδιόφωνο κλειστό και μετά άναψα aircondition στο φουλ ραδιόφωνο και φώτα και το πήγα μια βόλτα αττική οδό για καμια 15αρια χιλιόμετρα. Την διαδικασία την έκανα μόνο με βενζίνη.  Μετά από αυτό έστρωσε το αμάξι άλλα όχι εντελώς εκεί που έσβηνε 5 στις 10 τώρα σβήνει 1 στις 50 θα έλεγα και παλέυει να μην σβήσει 1 στις 20.

Σίγουρα δεν μπορεί η διαδικάσια να είναι τόσο χρονοβώρα....

Εκτός αν πρέπει να γίνει και χορέυοντας κουτσό με τους λύκους κάτω από το φεγγαρόφως 29 Φεβρουαρίου........

Παρακαλώ πολύ μην ακούσω για ρύθμιση υγραερίου - έχει γίνει 3 φορές - και τα συμπτώματα τα βγάζει και στη βενζίνη αλλα σε λιγότερο βαθμό που έιναι λογικό.

 

Ευχαριστώ.

 

 

αχχχχχ
πολύς χρόνος, λεφτα κτλ για το "τιποτα" 

ενημερωσε με για επόμενα στάδια αν θες, σε παρακαλώ.

Δημοσ.
On 26/11/2023 at 11:51, μπαρμπαγιωργος said:

αχχχχχ
πολύς χρόνος, λεφτα κτλ για το "τιποτα" 

ενημερωσε με για επόμενα στάδια αν θες, σε παρακαλώ.

Τρία χρόνια την παλεύεις να κυκλοφορείς με χαλασμένο αυτοκίνητο;

Δημοσ.
12 hours ago, tzotzo said:

Τρία χρόνια την παλεύεις να κυκλοφορείς με χαλασμένο αυτοκίνητο;

ρε συ τη δουλεια μου την κανω. απλα οταν εχω ac, που δεν βαζω συχνα ετσι κι αλλιως, τις αλλαγες ταχυτητας τις κανω γρηγορα. δατς ιτ. 

δεν εχω ουτε χρονο, ουτε διαθεση να ψαξω το θεμα απο 10 μεριές οπως ο @Todoras , που ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ καλά κάνει. ΑΑΑΝ ηξερε καποιος τι ειναι οκ να το φτιαξω. αλλα πειραματικα να αλλάξουμε και αυτό και το άλλο κτλ, δε μπλέκω.

ac σκέψου βάζω όταν έχει 38-40 και στα ταξίδια. έτσι κι αλλιώς κυρίως εθνική κινούμαι οπότε δεν έχω πολλές αλλαγές ταχύτητας.

Δημοσ.

Πεταλούδα γκαζιού έχεις αλλάξει ποτέ? Για μένα το πας σε καλή αντιπροσωπεία για γενικό έλεγχο και τυχόν αναβάθμιση,  οπουδήποτε αλλού το πας θα δώσεις λεφτά τσάμπα που έχεις ηδη κάνει δηλαδή. Το λάθος πού κάνουν πολλοί είναι ότι δεν θέλουν να δώσουν λεφτά για πλήρη και σωστό έλεγχο και τρέχουν στον μπάρμπα Μήτσο να το φτιάξει και φυσικά δεν γίνεται τίποτα απλά χάνουν χρόνο και χρήμα.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/11/2023 στις 6:38 ΠΜ, Zakzam είπε

Πεταλούδα γκαζιού έχεις αλλάξει ποτέ? Για μένα το πας σε καλή αντιπροσωπεία για γενικό έλεγχο και τυχόν αναβάθμιση,  οπουδήποτε αλλού το πας θα δώσεις λεφτά τσάμπα που έχεις ηδη κάνει δηλαδή. Το λάθος πού κάνουν πολλοί είναι ότι δεν θέλουν να δώσουν λεφτά για πλήρη και σωστό έλεγχο και τρέχουν στον μπάρμπα Μήτσο να το φτιάξει και φυσικά δεν γίνεται τίποτα απλά χάνουν χρόνο και χρήμα.

Ναι μεν φίλε @Zakzam  έχεις δίκιο για καλό εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα πω εγώ και όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία.

Από την άλλη σε αυτά τα μαγαζία η αντικατάσταση ανταλλακτικού είναι πολύ συχνά και η προτιμώμενη λύση. Στο τέλος έτσι έχουν χαρούμενο πελάτη που δεν τραβιέται όλη την ώρα στο κάθε συνεργείο (και κυρίως το δικό τους). Όλοι είναι χαρούμενοι απλά η τσέπη σου λίγο πιο άδεια... άλλα αν υπολογίσεις το χρόνο που κερδίζεις τότε ναι συμφέρει.

Βέβαια αν έχεις βάλει υγραέριο είναι η εύκολη λύση να φταίει πάντα αυτό ακόμα και στις αντιπροσωπείες...... (εκτός αν η εγκατάσταση έχει γίνει εκεί.....)

 

Στις 28/11/2023 στις 9:55 ΜΜ, μπαρμπαγιωργος είπε

ρε συ τη δουλεια μου την κανω. απλα οταν εχω ac, που δεν βαζω συχνα ετσι κι αλλιως, τις αλλαγες ταχυτητας τις κανω γρηγορα. δατς ιτ. 

δεν εχω ουτε χρονο, ουτε διαθεση να ψαξω το θεμα απο 10 μεριές οπως ο @Todoras , που ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ καλά κάνει. ΑΑΑΝ ηξερε καποιος τι ειναι οκ να το φτιαξω. αλλα πειραματικα να αλλάξουμε και αυτό και το άλλο κτλ, δε μπλέκω.

ac σκέψου βάζω όταν έχει 38-40 και στα ταξίδια. έτσι κι αλλιώς κυρίως εθνική κινούμαι οπότε δεν έχω πολλές αλλαγές ταχύτητας.

Φίλε @μπαρμπαγιωργος εμένα το πρόβλημα μου έλαβε τέλος. Με πρόλαβαν τα χιλιόμετρα και πήγα για λάδια όποτε τσέκαρα και τα παρελκώμενα που ανέφερα πιο πάνω. Όλα ήταν μια χαρά. Το μόνο που χρειάστηκε να αλλάξω ήταν ένας αισθητήρας θερμοκρασίας των 15 ευρω στο μπλοκ του κινητήρα δίπλα από τον θερμοστάτη. Όταν είπα στον μάστορα ότι το αμάξι μου σβήνει στο ρελαντί τσέκαρε τις θερμοκρασίες με το πρόγραμμα που είχε στον υπολογιστή και ναι μεν δουλευε κομπλε αλλά στα κάλα καθούμενα πετούσε το πρόγραμμα ακυρες θερμοκρασίες στιγμιαία τύπου -12οC μετά 140οC κτλ. Βλάβη στο καντράν δεν έβγαζε ούτε και στην αναζήτηση σφαλμάτων στο vcds ή στο πρόγραμμα του συνεργείου. Live Data το έτρεχε ο μάστορας και κοιτούσαμε την γραφική και τα νούμερα. Και από εκεί που έπρεπε να είναι μια όμορφη γραμούλα γινόταν στιγμιαία καρδιογράφημα και πάλι γραμμή. Μετά από αυτό τέλος και το 1 στις 50 σβήσιμο.

Κατά τη γνώμη μου ΣΩΣΤΗ ρύθμιση και εκμάθηση της πεταλούδας και όχι βιαστηκά. Και μπορείς να το κάνεις μόνος σου και χωρίς διαγνωστικό. Αλλά αν το κάνεις μόνος σου κοίτα να το μελετήσεις καλά για να ξέρεις τι κάνεις και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει ότι κάνεις.

Το κρέμασμα με το a/c που το είχα και εγώ εξαφανίστηκε μετά από την σωστή ρύθμιση. Επίσης και το βύθισμα των στροφών που έγινε από απότομο πολύ πιο μαλακό. Μετά τη σωστή ρύθμιση το ανέβασμα των στροφών όταν ανάβω το a/c είναι επίσης σωστό.

 

Τέλος και από περιέργεια, οταν είσαι κάπου ήσυχα και με σβηστο το όχημα πατα τον συμπλεκτη 2-3 φορες μέχρι τέρμα και δες αν ακούγεται περίεργος θόρυβος. Μπορεί να έχει πάρει μέντα το ελατήριο στο σετ συμπλέκτη-δισκο-πλατό. Αυτό δεν δικαιολογεί βυθίσματα στροφών η να μήν ανεβαίνουν οι στροφές στο άναμα του a/c αλλά θα μπορούσε να δικαιολογήσει το γκούπ και το κρέμασμα στις αλλαγές ταχύτητας με το a/c αναμένο ή και σβηστό. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία όταν άλλαξα σετ συμπλέκτη στις 300000κμ. 

 

Επεξ/σία από Todoras
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
On 12/12/2023 at 14:36, Todoras said:

Ναι μεν φίλε @Zakzam  έχεις δίκιο για καλό εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα πω εγώ και όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία.

Από την άλλη σε αυτά τα μαγαζία η αντικατάσταση ανταλλακτικού είναι πολύ συχνά και η προτιμώμενη λύση. Στο τέλος έτσι έχουν χαρούμενο πελάτη που δεν τραβιέται όλη την ώρα στο κάθε συνεργείο (και κυρίως το δικό τους). Όλοι είναι χαρούμενοι απλά η τσέπη σου λίγο πιο άδεια... άλλα αν υπολογίσεις το χρόνο που κερδίζεις τότε ναι συμφέρει.

Βέβαια αν έχεις βάλει υγραέριο είναι η εύκολη λύση να φταίει πάντα αυτό ακόμα και στις αντιπροσωπείες...... (εκτός αν η εγκατάσταση έχει γίνει εκεί.....)

 

Φίλε @μπαρμπαγιωργος εμένα το πρόβλημα μου έλαβε τέλος. Με πρόλαβαν τα χιλιόμετρα και πήγα για λάδια όποτε τσέκαρα και τα παρελκώμενα που ανέφερα πιο πάνω. Όλα ήταν μια χαρά. Το μόνο που χρειάστηκε να αλλάξω ήταν ένας αισθητήρας θερμοκρασίας των 15 ευρω στο μπλοκ του κινητήρα δίπλα από τον θερμοστάτη. Όταν είπα στον μάστορα ότι το αμάξι μου σβήνει στο ρελαντί τσέκαρε τις θερμοκρασίες με το πρόγραμμα που είχε στον υπολογιστή και ναι μεν δουλευε κομπλε αλλά στα κάλα καθούμενα πετούσε το πρόγραμμα ακυρες θερμοκρασίες στιγμιαία τύπου -12οC μετά 140οC κτλ. Βλάβη στο καντράν δεν έβγαζε ούτε και στην αναζήτηση σφαλμάτων στο vcds ή στο πρόγραμμα του συνεργείου. Live Data το έτρεχε ο μάστορας και κοιτούσαμε την γραφική και τα νούμερα. Και από εκεί που έπρεπε να είναι μια όμορφη γραμούλα γινόταν στιγμιαία καρδιογράφημα και πάλι γραμμή. Μετά από αυτό τέλος και το 1 στις 50 σβήσιμο.

Κατά τη γνώμη μου ΣΩΣΤΗ ρύθμιση και εκμάθηση της πεταλούδας και όχι βιαστηκά. Και μπορείς να το κάνεις μόνος σου και χωρίς διαγνωστικό. Αλλά αν το κάνεις μόνος σου κοίτα να το μελετήσεις καλά για να ξέρεις τι κάνεις και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει ότι κάνεις.

Το κρέμασμα με το a/c που το είχα και εγώ εξαφανίστηκε μετά από την σωστή ρύθμιση. Επίσης και το βύθισμα των στροφών που έγινε από απότομο πολύ πιο μαλακό. Μετά τη σωστή ρύθμιση το ανέβασμα των στροφών όταν ανάβω το a/c είναι επίσης σωστό.

 

Τέλος και από περιέργεια, οταν είσαι κάπου ήσυχα και με σβηστο το όχημα πατα τον συμπλεκτη 2-3 φορες μέχρι τέρμα και δες αν ακούγεται περίεργος θόρυβος. Μπορεί να έχει πάρει μέντα το ελατήριο στο σετ συμπλέκτη-δισκο-πλατό. Αυτό δεν δικαιολογεί βυθίσματα στροφών η να μήν ανεβαίνουν οι στροφές στο άναμα του a/c αλλά θα μπορούσε να δικαιολογήσει το γκούπ και το κρέμασμα στις αλλαγές ταχύτητας με το a/c αναμένο ή και σβηστό. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία όταν άλλαξα σετ συμπλέκτη στις 300000κμ. 

 

σε ευχαριστώ για τα νεότερα

άρα αυτό που σου έλυσε το πρόβλημα είναι ο αισθ. θερμοκρασίας ή διαφόρα πράγματα; ρύθμιση πεταλ. γιατι εκανες μετα τον αισθ. θερμοκρ.  ;;

αυτο με την αυξομειωση θερμοκρασιων εσύ δεν το έβλεπες στο καντράν στη θερμοκρασία νερού;

ευχαριστώ

Δημοσ.

Η γραφική αυτή από τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού μέσου – ect Έδειχνε αυξομειώσεις προσωρινές η έδειχνε 34 μαζεμένες τιμές ξέρωγω; Πολύ ενδιαφέρον αν είχαμε το γράφημα αυτό για να αναλύσουμε τον τρόπο που λαμβάνει τιμές ο εγκέφαλος της μηχανής και το πόσο γρήγορα επικοινωνεί με τον εγκέφαλο υπεύθυνο της επικοινωνίας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/12/2023 στις 8:44 ΜΜ, μπαρμπαγιωργος είπε

σε ευχαριστώ για τα νεότερα

άρα αυτό που σου έλυσε το πρόβλημα είναι ο αισθ. θερμοκρασίας ή διαφόρα πράγματα; ρύθμιση πεταλ. γιατι εκανες μετα τον αισθ. θερμοκρ.  ;;

αυτο με την αυξομειωση θερμοκρασιων εσύ δεν το έβλεπες στο καντράν στη θερμοκρασία νερού;

ευχαριστώ

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά..!!!

Συνδυασμός πραγμάτων.

Αρχικά ήθελε σωστή ρύθμιση η πεταλούδα. Και καθαρίσματα maf, EGR, πολλαπλή εισαγωγής και γενικά ότι μπορείς να καθαρίσεις (επαφές σε φύσες αισθητήρων και εσωτερική μάκα).

Τα παραπάνω ελαχιστοποιησαν το πρόβλημα αλλά δεν το εξάλειψαν.

Όταν ο μαστορας εντόπισε τον αισθητηρα θερμοκρασιας και τον αλλάξαμε τότε το πρόβλημα λύθηκε εντελώς.

Επαναρύθμιση πεταλούδας δεν χρειάστηκε μετα την αλλαγή του αισθητήρας θερμοκρασίας. Μόνο ψυκτικά (παραφλού - και αν θες μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα υπάρχοντα).

 

Στο καντράν στη θερμοκρασία δεν το έβλεπα (η δεν έτυχε να το παρατηρησω??) Η βελόνα ανεβαινε στο 90 και έμενε σταθερή εκεί. 

Από ότι κατάλαβα ο αισθητήρας "χάζευε" στιγμιαια - όχι τόσο ώστε να ανεβαίνουν η να κατεβαίνουν θερμοκρασιες και να ανοιγοκλείνει αντίστοιχα ο θερμοστάτης (ή και να δώσει βλάβη στο καντράν αν και κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε...). Αλλά ήταν αρκετό για να δώσει λάθος πληροφορία στον εγκεφαλο (ECU) και να επηρεάζεται το μίγμα σε πλουσιο/φτωχό. 

 

18 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Η γραφική αυτή από τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού μέσου – ect Έδειχνε αυξομειώσεις προσωρινές η έδειχνε 34 μαζεμένες τιμές ξέρωγω; Πολύ ενδιαφέρον αν είχαμε το γράφημα αυτό για να αναλύσουμε τον τρόπο που λαμβάνει τιμές ο εγκέφαλος της μηχανής και το πόσο γρήγορα επικοινωνεί με τον εγκέφαλο υπεύθυνο της επικοινωνίας

Χρόνια Πολλά..!!

Προσωρινές αυξομοιώσεις 5-10 τιμές μέσο όρο με διάρκεια 3-5 δευτερολέπτων πάνω κάτω. Δεν πήρχε σταθερό μοτίβο από τη μία αυξομείωση στην επόμενη, το χρονικό διάστημα μεταξύ των αυξομειώσεων ήταν τυχαίο/διαφορετικό καθε φορά. 

Ναι θα ήταν καλή φάση να είχαμε το γράφημα αλλά δεν... (δεν φαντάζομαι ότι το κάνει και κάποιο συνεργείο να κρατάει log από κάθε σκανάρισμα έλεγχο που κάνει).

Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε σε αυτά τα 3-5 δευτερόλεπτα που οι τιμές ήταν κουκουρούκου να είχε πετάξει βλάβη στο καντράν με καποιον αντιστοιχο κωδικό Pxxxx. Αυτό είναι που μου κάνει εντύπωση. Αλλά δεν το σκαλίζω... Τώρα λειτουργεί σωστά και δεν μου σπάει τα ....νεύρα.... 

Για τον μάστορα πάντως κατάλαβα ότι ήταν κάτι γνωστό - δεν προβληματίστηκε.  

Επεξ/σία από Todoras
  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...