Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Polo 9n3 1.4 80hp 2008

Οταν βαζω AC:

στο ρελαντι, δεν ανεβαζει στροφες (ουτε καν κουνιεται ο δεικτης). σταθερα ~750

οταν αλλαζω ταχυτητα 1->2->3->4->5 και το αντιστροφο ή νεκρα για φαναρι, οι στροφες (για το λιγο διαστημα που εχω πατημενο το συμπλεκτη ) πεφτουν κατακορυφα. τυχαινει και να σβησει. αν δεν σβησει οι στροφες θα πεσουν μεχρι ~550 και μετα θα κανει επαναφορα στις 750 (για οταν βαζω νεκρα λεω) 

(επειδη πεφτουν οι στροφες αποτομα, οταν αλλαζω ταχυτητα, κλωτσαει κι ολας (γκουκ).)

στην εθνικη οδο, κανενα προβλημα!

εχω κανει καθαρισμο πεταλουδας μετα απο προτροπη πολλων συνεργειων. καμια βελτιωση !

 

σε ενα καλο συνεργειο που ξερει απο VW ειπε οτι ειχε παρομοιο προβλημα και ηταν εγκεφαλος. ωστοσο αυτο ειναι το τελευται που θα ψαξει. θα ξεκιναγε να δοκιμαζει διαφορα ηλεκτρολογικα μεχρι να βρει το προβλημα (30€ εργατοωρα). ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΩ να δωσω 150€ για να βρει το προβλημα.

 

Ελπιζω να εξηγησα καλα το προβλημα που εχω

ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ή παρομοιο προβλημα;

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

σε ενα καλο συνεργειο που ξερει απο VW ειπε οτι ειχε παρομοιο προβλημα και ηταν εγκεφαλος. ωστοσο αυτο ειναι το τελευται που θα ψαξει. θα ξεκιναγε να δοκιμαζει διαφορα ηλεκτρολογικα μεχρι να βρει το προβλημα (30€ εργατοωρα). ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΩ να δωσω 150€ για να βρει το προβλημα.

Χαχαχα τρομερός! 

Δεν ξέρω να κάνω σωστή διάγνωση και γι' αυτό θα αρχίσω να σκαλίζω και... βλέπουμε!

(Στου κασίδη το κεφάλι όλοι κάνουν τον κουρέα!)

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, turbat0s είπε

Χαχαχα τρομερός! 

Δεν ξέρω να κάνω σωστή διάγνωση και γι' αυτό θα αρχίσω να σκαλίζω και... βλέπουμε!

(Στου κασίδη το κεφάλι όλοι κάνουν τον κουρέα!)

εχω παει για αυτο το θεμα τουλαχιστον σε 15 συνεργεια. αυτος ειναι ο μονος ο οποιος περα απο την πεταλουδα, ειχε και αλλες ιδεες για το τι προκαλει το προβλημα. μου ειπε 2-3-4-5 πραγματα. οι αλλοι δεν ηξεραν. τον ξερω πολλα χρονια. ειναι καλος αλλα ακριβος. 

για συντηριση δεν παω σε αυτον. για προβλημα ομως.. ναι.

 

να συμπληρωσω οτι δεν βγαζει βλαβη ο εγκεφαλος. επισης αυτος προσπαθησε να τροποποιησει καποιες εντολες του εγκεφαλου μηπως και φτιαξει τουλαχιστον το ρελαντι, χωρις επιτυχια.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

εχω παει για αυτο το θεμα τουλαχιστον σε 15 συνεργεια

Ε τότε πάσο.

Δηλαδή οι προηγούμενοι 14 είπαν "δεν ξέρω να το φτιάξω"?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Ε τότε πάσο.

Δηλαδή οι προηγούμενοι 14 είπαν "δεν ξέρω να το φτιάξω"?

ολοι ελεγαν να μου καθαρισουν την πεταλουδα. πηρα τιμες και πηγα σε εναν ο οποιος εκανε και εξαιρετικη δουλεια.

οταν τους ρωταγα αν δεν ειναι η πεταλουδα, λεγανε εεεε δε ξερω φερτο, αστο και θα δουμε ελεγαν καποιοι, αλλοι ελεγαν δεν ξερω. κτλ

σε καποιους πηγα αφου καθαρισα τη πεταλουδα (αλλα δεν τους το ελεγα). και λενε, πεταλουδα. και τους λεω την καθαρισα.  ΕΚΠΛΗΚΤΟΙ μετα "και δεν εφτιαξε". οχι... τους λεω.

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Δημοσ.

μετά απο καθάρισμα θέλει και βασική ρύθμιση απο διαγνωστικό. Δυστηχώς αυτο είναι ενα πρόβλημα απο την γενιά  golf 1 εως και το 5 σίγουρα ... δεν ειναι κατι στάνταρ ομως, η λέξη ψάξιμο ειναι σωστή γιατι μπορεί να το προκαλούν πολλά πράγματα οποτε θα πρέπει να ελεγχθούν 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, aGka8l είπε

μετά απο καθάρισμα θέλει και βασική ρύθμιση απο διαγνωστικό. Δυστηχώς αυτο είναι ενα πρόβλημα απο την γενιά  golf 1 εως και το 5 σίγουρα ... δεν ειναι κατι στάνταρ ομως, η λέξη ψάξιμο ειναι σωστή γιατι μπορεί να το προκαλούν πολλά πράγματα οποτε θα πρέπει να ελεγχθούν 

Εννοείται έκανα και ρύθμιση. Πολλές φορές. Δεν άλλαξαν καθόλου οι μοίρες. 

Ποιο είναι γνωστό προβλήμα;

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Δημοσ.

Το υπόλοιπο αμάξι είναι σε εντάξει κατάσταση; Service πρόσφατο; 

Μία εποχή μου έκανε κι εμένα κάτι παρόμοιο --όχι το ίδιο όμως-- το Polo, είχα το ίδιο με 'σένα. Κι έφτιαξε μόνο του μετά από service. Η πλάκα είναι ότι τα service τα 'κανα όλα ευλαβικά, στην ώρα τους και με τα καλύτερα υλικά, αλλά ποτέ δε ξέρεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις ελέγξει τον/τους αισθητήρες λάμδα? Αν όχι και μπορείς να προμηθευτείς ενα obd2 scanner, να κανεις μια καταγραφή το πως λειτουργούν οι o2 sensors όταν σου παρουσιάζει αυτό το θέμα με τις στροφές.

Υποθέτω πως μπαταρία και δυναμό έχουν ελεγχθει.

Επεξ/σία από zaccki
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Haldol είπε

Το υπόλοιπο αμάξι είναι σε εντάξει κατάσταση; Service πρόσφατο; 

Μία εποχή μου έκανε κι εμένα κάτι παρόμοιο --όχι το ίδιο όμως-- το Polo, είχα το ίδιο με 'σένα. Κι έφτιαξε μόνο του μετά από service. Η πλάκα είναι ότι τα service τα 'κανα όλα ευλαβικά, στην ώρα τους και με τα καλύτερα υλικά, αλλά ποτέ δε ξέρεις.

ειναι πολυ καλα ολο το αμαξι, ισως σε λιγο καιρο να θελει καρβουνακια δυναμο.

τι εκανε εσενα; μετα απο τι σερβις εφτιαξε μονο του;

2 ώρες πριν, zaccki είπε

Έχεις ελέγξει τον/τους αισθητήρες λάμδα? Αν όχι και μπορείς να προμηθευτείς ενα obd2 scanner, να κανεις μια καταγραφή το πως λειτουργούν οι o2 sensors όταν σου παρουσιάζει αυτό το θέμα με τις στροφές.

Υποθέτω πως μπαταρία και δυναμό έχουν ελεγχθει.

αισθητηρα λ δεν εχω ελεγξει; γιατι το λες ομως; θελω να πω ο λ (καυσαερια, μειγμα κτλ) τι σχεση εχει με τισ στροφες; στο ρελαντι, δεν κανει καν προσπαθεια να παει τις στροφες πιο πανω (λογω χρησης ac)

 

μπαταρια δεν νομιζω οτι σχετιζεται, ωστοσο εχουν ελεγχτει και τα δυο. ικανοποιητικα V

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

ειναι πολυ καλα ολο το αμαξι, ισως σε λιγο καιρο να θελει καρβουνακια δυναμο.

τι εκανε εσενα; μετα απο τι σερβις εφτιαξε μονο του;

Εμένα ορισμένες φορές (3-4 συνολικά, μη φανταστείς) έσβηνε όταν έβαζα νεκρά στο φανάρι. Έφτανα δηλαδή σε κόκκινο, έβγαζα ταχύτητα, άφηνα το συμπλέκτη και έσβηνε χωρίς λόγο, σα να κοβόταν το ρεύμα απλά. Δε με ενόχλησε αρκετά για να πάω στο συνεργείο μόνο γι' αυτό.

Έφτιαξε με "γενικό" service απ' ότι θυμάμαι - λάδια, φίλτρα, μπουζί, τακάκια. Δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο δηλαδή.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Haldol είπε

Εμένα ορισμένες φορές (3-4 συνολικά, μη φανταστείς) έσβηνε όταν έβαζα νεκρά στο φανάρι. Έφτανα δηλαδή σε κόκκινο, έβγαζα ταχύτητα, άφηνα το συμπλέκτη και έσβηνε χωρίς λόγο, σα να κοβόταν το ρεύμα απλά. Δε με ενόχλησε αρκετά για να πάω στο συνεργείο μόνο γι' αυτό.

Έφτιαξε με "γενικό" service απ' ότι θυμάμαι - λάδια, φίλτρα, μπουζί, τακάκια. Δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο δηλαδή.

και εμενα το κανει αυτο πολυ σπανια. χωρις χρηση ac αναφερομαι.

απο οσα λες για το σερβις το μονο που συνδεεται ειναι τα μπουζι. ολα τα αλλα, καθολου.

εγω μπουζι εχω αλλαξει. ισως εχει θεμα ομως με καλωδια, ρευματα κτλ;

Δημοσ.

μου το έκανε και έμενα ενα leon που είχα ταλαιπωριομουν αρκετά χρονιά με αυτό το θέμα

τι καθαρισμούς πεταλούδες τι καθάρισμα μπεκ  τι αντλίες βενζίνης...

τελικά είχα καταλήξει ότι ήταν τα πρώτα σημάδια οτι τα φτύνει η πεταλούδα 

και θέλει άλλαγμα (ουτος η αλλος εχουν οριο ζωης 100 150 χιλ χλμ) 

κουμπάρος με vw bora με ίδιο πρόβλημα  του ειχε  βρει μια μπακαλίστικη (ανέξοδη) λύση ο μάστορας που πήγαινε

του είχαν ξεκουμπώσει κάποιον αισθητήρα (νομιζω maf) (είναι κοντά στην πεταλούδα αυτός ο αισθητηρας)και για κάποιο λόγο κράταγε ρελαντί και δεν εσβηνε...

εγώ πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα να αλλάξεις πεταλούδα, άπλα αν θες την άποψη μου μη βάλεις μτχ και καλά επισκευασμενη, προτίμησε γνήσια και καινούρια

οκ ειναι κάπως ακριβή αλλά κάπως πρέπει να ζήσουν και οι εταιρίες ανταλλακτικων

 

 

Δημοσ.

Αν καταλαβα καλα ,συμβαινει οταν αφησεις το γκαζι το προβλημα.Υπαρχει ενας αισθητηρας στον συμπλεκτη οπου ελεγχει ο εγκεφαλος αν ειναι πατημενος ο συμπλεκτης και αφημενο το γκαζι ,να κανει διορθωσει μονος του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

μου το έκανε και έμενα ενα leon που είχα ταλαιπωριομουν αρκετά χρονιά με αυτό το θέμα

τι καθαρισμούς πεταλούδες τι καθάρισμα μπεκ  τι αντλίες βενζίνης...

τελικά είχα καταλήξει ότι ήταν τα πρώτα σημάδια οτι τα φτύνει η πεταλούδα 

και θέλει άλλαγμα (ουτος η αλλος εχουν οριο ζωης 100 150 χιλ χλμ) 

κουμπάρος με vw bora με ίδιο πρόβλημα  του ειχε  βρει μια μπακαλίστικη (ανέξοδη) λύση ο μάστορας που πήγαινε

του είχαν ξεκουμπώσει κάποιον αισθητήρα (νομιζω maf) (είναι κοντά στην πεταλούδα αυτός ο αισθητηρας)και για κάποιο λόγο κράταγε ρελαντί και δεν εσβηνε...

εγώ πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα να αλλάξεις πεταλούδα, άπλα αν θες την άποψη μου μη βάλεις μτχ και καλά επισκευασμενη, προτίμησε γνήσια και καινούρια

οκ ειναι κάπως ακριβή αλλά κάπως πρέπει να ζήσουν και οι εταιρίες ανταλλακτικων

αισθητηρα maf νομιζω εχουν μονο diesel

150.000 χλμ ζωη η πεταλουδα;

οταν την καθαρισα δεν βελτιωθηκε καθολου. αν ειχε βελτιωση θα την αλλαζα.

γνησια δεν υπαρχει περιπτωση (ΕΤΕΑ, καρεντα κτλ )

καλη μαρκα ιμιτασιον ναι.

ωστοσο δεν την αλλαζω γιατι οπως ειπα δεν ειχε βελτιωση. 

2 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Αν καταλαβα καλα ,συμβαινει οταν αφησεις το γκαζι το προβλημα.Υπαρχει ενας αισθητηρας στον συμπλεκτη οπου ελεγχει ο εγκεφαλος αν ειναι πατημενος ο συμπλεκτης και αφημενο το γκαζι ,να κανει διορθωσει μονος του.

οχι. αν τσουλαει το αυτοκινητο με ταχυτητα, μεσα στο σασμαν, δεν εχει θεμα. 

αμα εχω νεκρα και τσουλαει ή την ωρα που αλλαζω ταχυτητα, τοτε εχει θεμα

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...