Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, tsipakis είπε

ετσι χαλανε οι φιλίες 

ενα χρεπι με τοσα πολλα χμ ολο βλαβες θα βγαζει 

εγω λεω κρατα τα λεφτα σου  

Οκ δεκτό. Προσωπικά δεν το θεωρώ χρέπι, ούτε τα χιλιόμετρα απαγορευτικά.

  • Like 1
  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsipakis είπε

και ειναι λογικη να παρεις ενα χρεπι και να τρεχεις καθε μηνα συνεργεια ;

Δεν πάει έτσι ακριβώς. Όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο μπορεί σήμερα να είναι τέλειο και ένα μήνα μετά να βαρέσει μπιέλα. Εδώ έχουμε ένα Αμαξι 11 χρόνων (ούτε πολλά ούτε λίγα θα έλεγα) με γνωστό ιστορικό ότι καίει Λαδια σε μια πολύ χαμηλή τιμή. Εάν κατά τα αλλά είναι καλό και σκοπεύει να το κάνει μια γενική επισκευή ίσως να είναι καλή αγορά. Εάν σκοπεύει να το αφήσει ως έχει και να είναι με το μπετονι και κάθε μήνα στο συνεργείο είναι χαζή αγορά. 

γενικα τα Ford είναι πολύ αξιόπιστα αυτοκίνητα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Για να φτάσει να καίει αυτό το Αμαξι Λαδια σημαίνει ότι το έχουν κακομεταχειριστεί αρκετά. Εγώ ξαναλέω δε θα το έπαιρνα γιατί είναι δεδομένο ότι στα τόσα χλμ πέρα από επισκευή κινητήρα σίγουρα θα θέλει κι αλλά όπως ήδη είπα με το αποτέλεσμα να είναι εν τελεί μίνιμουμ στα 2-3 χιλιάρικα. 

1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Εάν ήταν εισαγωγής από Γερμανια, δεν ήταν σίγουρα 150,000 αλλα πολλά παραπάνω! 

Οσο ποιο φθηνά το αγοράσεις, τόσο ποιο ακριβά θα το πληρώσεις (σε συνεργεία).

Σαφέστατα. Από την άλλη εγώ πουλάω το προσεγμένο αυτοκινητο μου σε λογική (μέση) τιμή βάση της αγοράς και των χαρακτηριστικών και δε φεύγει εδώ και κάποιους μήνες γιατί όλοι θέλουν φθηνο και καλό. Όσοι ήρθαν ξετρελάθηκαν αλλά είτε δεν είχαν τα λεφτά (και προφανως δε κάνω γραμμάτια κλπ, ας παν να δανειστούν από τράπεζα αν τους δώσουν) είτε θέλανε να κόψουν από την τιμή σε σημείο που θα με πιάσουν κορόιδο*.

Ε και φθηνο και καλό δε γίνεται......

* ένας που είχε έρθει και το ήθελε για τη γυναίκα του μου επαναλάμβανε έχω βρει το ίδιο 1000€ κάτω κλπ κλπ κλπ, εγώ στο car / xe/ autotriti δεν έβρισκα το ίδιο αλλα πολύ πιο απλη έκδοση. Ήρθε το είδε 3 φορες. Δε το πήρε. Τον πέτυχα το Γενάρη στην αντιπροσωπεία της περιοχής μου που πήγα για να δοκιμάσω ένα νέο μοντέλο και πέρασα για μια καλημερα από το συνεργείο. Ήταν εκεί με αυτό που πήρε με ζημιά 1400€ που εγώ την είχα ήδη διορθώσει και του το είχα πει (και άπαξ κ διορθωθεί δε θα τη ξαναβγάλει καθως άλλαξε το ανταλλακτικό), το Αμαξι είχε τα μισά έξτρα και του βγήκε εν τελεί και 400€ ακριβότερο από το δικό μου......... Άντε γεια... ότι δίνεις παίρνεις, ΝΟΜΟΣ 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μια συμβουλη: ρε φιλαρακο παρε κανενα μικρουλι οχημα δεκαπενταετιας με μισα χλμ και σε αυτα τα χρηματα (κανενα πουντο, ατος, ματιζ κτλ) και ασε τα φορντ.

Η πλεοψηφια σου γραφει να μη το κανεις γιατι θα τρεχεις στα συνεργεια.

Ο φιλος σου μετα απο περιπου 70.000 το πουλαει (ισως και λιγοτερα χλμ) για να το ξεφορτωθει και σου λεει να κουβαλας λαδι και ολα οκ (μαλλον βλεπει ελληνικες ταινιες που με το λουκουμι διορθωνει το ψυγειο νερου)

με τοσα χλμ θα βγαλει και αλλες ζημιες πχ λαστιχα/καταλυτης αναρτησεις και ο καταλογος δε θα τελειωσει

αν εχεις χρονο και χρημα και σου αρεσει να ασχολησai με μηχανικα τοτε...go for it!

 

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.

Βαλε στην τιμη ποσα θες για να το κανεις καινουργιο (ρεκτιφιε μοτερ/αμορτισερ κτλ) εαν σου βγαινει μια νορμαλ τιμη αυτη να θεωρησεις για τιμη αγορας

Για αυτο και η διαφορα με τα υπολοιπα της αγορας. Πχ αν θελει 2 χιλ για επισκευες βγαινει μια τιμη 3000. Εαν ειχε 3000 και ηταν κομπλε το επαιρνες?

Δημοσ.

Εδώ να αναφέρω ότι είμαι ήδη κάτοχος ενός mercendes c180 1996 με 214.000 χλμ το οποίο το έχω στην κατοχή μου 7 χρόνια χωρίς προβλήματα (τυχερος ημουν δεν λεω) το οποίο το άλλαζα μόνο τα τυπικά. Οπότε οτι φθορές λόγω παλαιότητας θα πρέπει να κανω στο ford (εάν το παρω) λογικά κάποια στιγμή θα έρθουν και στο mercendes (πέρα από το κόψιμο των λαδιων). Είναι και αυτο μια σκέψη που κάνω.

Για να μην σχολιάσω την σκουριά από κάτω όσον αφορά το mercendes. Σεβαστά όλα αυτά που λέτε.

Δημοσ.

Αρχικα η τιμή του. Και μετά έρχονται όλα τα άλλα (μεγαλύτεροι χώροι, πιο οικογενειακό, υπήρχαν σκέψεις για να πάρω άλλο αμάξι γιατί κάποια στιγμή θα έβγαζε προβλήματα και αυτό που έχω, πιο καινούργιο μοντέλο, κτλ)

  • Thanks 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, chris166 είπε

Αρχικα η τιμή του. Και μετά έρχονται όλα τα άλλα (μεγαλύτεροι χώροι, πιο οικογενειακό, υπήρχαν σκέψεις για να πάρω άλλο αμάξι γιατί κάποια στιγμή θα έβγαζε προβλήματα και αυτό που έχω, πιο καινούργιο μοντέλο, κτλ)

Εχεις δικο σου συνεργείο; εάν όχι, σκέψου το σαν επένδυση!

Δημοσ.

Μην το πάρεις σε καμοια περίπτωση.

Αυτός θέλει να ξεφορτωθεί την σαβουρα του αλλά εσύ θα τρέχεις.500 ml/1000 είναι παρα πολλά οπωτε πιθανόν θέλει ρεκτιφιε,τσιμουχακια βαλβίδων,φλάντζα κτλ να τα υπολογίζεις μπρος από 1500 ευρώ.

Δύσκολοι καιροί για ήρωες.

Δημοσ.

το αμαξι για να καιει τοσο λαδι εχει κανει πολλα χλμ >300000 οποτε θα θελει σιγουρα γενικη επισκευη μηχανης κοινως <ρεκτιφιε>για να διορθωθει.Αν λοιπον το παρεις υπολογισε και αυτο το κοστος.Η αλλη λυση ειναι να βρεις με κανα 500αρικο μεταχειρισμενη ιδιων κυβικων μηχανη σε εμπιστο συνεργειο να στην φορεσουνε..να πας υπουργειο να βγαλεις καινουρια αδεια κυκλοφοριας με την νεα μηχανη....και αν ολα αυτα γινουν σωστα υπολογιζε ισως και καινουριο καταλυτη ισως και αμορτισερ με τα προηγουμενα πολλα χλμ..ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΑ ΟΛΑ ....κανε και ενα καλο σερβις στην καινουρια και δες αν τελικως  σε συμφερει απο πλευρας οικονομικων και χρονου για ολα αυτα ...

Δημοσ.

Έχω το προηγούμενο μοντέλο mondeo του 2006, το είχα αγοράσει καινούριο σε πολύ καλή τιμή γιατί άλλαζαν τα μοντέλα.

Έχω 250.000 χλμ και δεν καίει σχεδόν καθόλου λάδι και έως τώρα ευτυχώς ελάχιστα προβλήματα. Κάθε χρόνο βέβαια κανονικά τα service.

Για να καίει τόσο πολύ λάδι κάτι προφανώς και δεν πάει καλά, δεν δικαιολογούνται τα χιλιόμετρα που έχει με το λάδι που καίει. Δεν είναι μικρομεσαίο μοντέλο να πεις ΟΚ μπορεί. Εκτός και εάν τα χιλιόμετρα είναι 450.000 και η συντήρηση που γινόταν ήταν ελλιπής. 

Εγώ θα σου πρότυνα να πάτε σε ένα συνεργείο ford δικό σου μαζί και να σας πει τι θα κοστίσει γιατί η ζημιά μπορεί να είναι μικρή 1.500€ έως και μεγάλη 4.000€. 

Δημοσ.

Ρε φίλε με 1000 ευρώ δεν παίρνεις ούτε παπί.

Εγώ θα το έπαιρνα με την προϋπόθεση να ρίξω άλλο 1.000-2.000

Και κινητήρα να αλλάξεις με ένα 1000 είσαι έτοιμος.

Αν για αμάξι του 2009 χαλάσεις συνολικά 3000 για όλα τα μαζεματα είναι χάρισμα.

Άποψη μου βέβαια.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Είναι αναλόγως τι θές. Εκτός σπο μοτέρ που θα χρειστεί επισκευή και τα αναλώσιμα του ( αμορτισερ- φρένα) , το κυριότερο το σασί ειναι καθαρό είχε φάει κανένα τρακάρισμα ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...