mimits Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Δεν ξέρω για τα φανάρια,αλλα στα STOP με τόσα δέντρα απεριποίητα κοντά σε πινακίδες,με τα κλαδιά να κρύβουν όλη την πινακίδα σε πολλές περιπτώσεις,είναι πρόβλημα. Σίγουρα θα απενεργοποιείται. Μόνο καμιά γκομενίτσα αν το χρησιμοποιήσει στην Ελλάδα,κι αυτή θα ακούει ουκ ολίγα στις διασταυρώσεις.
malm32 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Την προταιρειότητα απο δεξια την καταλαβαινει?
Dinos1973 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Διαβάζοντας τα σχολια, καταλαβαίνει κάποιος γιατί αυτή η χωρα θα είναι σε αυτά τα χάλια για τα επόμενα 100 χρονια!!!!!!
logistoulis Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 ποιος αγοράζει αυτές τις σαβούρες ήθελα να ξερα.. 1
pcos Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 και καπως ετσι θα πεσουν οι πωλησεις της εταιριας στη νοτια ευρωπη 😛
DaemonLord92 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 15 ώρες πριν, DanielRGr είπε Το deep learning δεν μαθαινει μονο το σχημα/χρωμα/γραμματα, αλλα μαθαινει και τις θεσεις που υπαρχει συνηθως, το υψος που θα τις βρει συνηθως και σε τι στεκεται η πινακιδα, αν υπαρχουν φαναρια και διασταυρωσεις. Ενα νευρωνικο δικτυο και ειδικα της Tesla, μπορει να μαθει εκατομμυρια πραγματα ενω η γνωση περνα μεσα απο καθε layer. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα tesla αποκλείεται να έχουν απλά έναν multiclass classifier π.χ ενα Le-Net (που και αυτό να είχαν δε μαθαίνουν το ύψος). Κατά πάσα πιθανότητα κάνουν semantic segmentation (βλέπε SegNet) για να μπορεί να καταλαβαίνει το όχημα τι βρίσκεται γύρω του. Δύσκολα θα ξεγελαστεί αυτό.
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Εξαιρετικά ώριμα και ουσιώδη σχόλια ως επί το πλείστον (not)! Στην Ευρώπη δεν επιτρέπεται η χρήση του αυτόματου πιλότου για την ώρα. Υπάρχει, είναι ενεργός , αλλά είναι πολύ περιορισμένες οι δυνατότητες του. Και θα μείνει έτσι εως ότου πάρει έγκριση η Tesla (αν πάρει, όταν πάρει). Ο αυτόματος πιλότος όμως είναι μόνο ένα κομμάτι του αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι απίθανα στην οδήγηση. Στην Ελλάδα πάντως θα ήταν όντως επικίνδυνα λόγω της απερισκεψίας και της ανώριμης οδήγησης πολλών. Η επιτάγχυνσή τους και μόνο θα τα καθιστούσε επικίνδυνα για τέτοιους οδηγούς.
billxl Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Χρήσιμα συστήματα, αρκεί να λειτουργούν τέλεια. Πριν μερικά χρόνια είχα ένα Golf VII με σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (προστασία πεζών κλπ). 2 φορές κοκκάλωσε τα φρένα χωρίς λόγο, χωρίς κανένα εμπόδιο μπροστά. Ευτυχώς βρισκόμουν σε μικρό αστικό δρόμο. Τρέμω στην ιδέα αυτό να συνέβαινε σε κεντρικό δρόμο με κίνηση. Δεν μου εγγυάται κανείς ότι το ίδιο δεν θα συμβεί και με αυτό το σύστημα που είναι και πιο πολύπλοκο. 17 ώρες πριν, judgevag είπε Tιμη tesla: 30000$ Τιμη iphone 11pro: 1000$ Τζιρος iphone>>>>> Tζιρος Tesla Τεχνολογία tesla>>>Τεχνολογια iphone Average Insomniac: MpR0 EiNAi MeCa KAi Ta R&D coSTs mHn kRazEIs AppLE Οπου apple βαλε καθε εταιρεία-κολοσσο. Ισως οχι τοσο σχετικο με το αρθρο απλα μια υπενηθυμιση/κρητικη για αυτα που βλεπουμε καθε μερα εδω μεσα απο πρεζοκινητακιδες και δε θα ασχολιομουν αν δεν ειχει αντικτυπο και σε μενα. Ό,τι να 'ναι! Την κακία σου να πεις!
Dinos1973 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, billxl είπε Χρήσιμα συστήματα, αρκεί να λειτουργούν τέλεια. Πριν μερικά χρόνια είχα ένα Golf VII με σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (προστασία πεζών κλπ). 2 φορές κοκκάλωσε τα φρένα χωρίς λόγο, χωρίς κανένα εμπόδιο μπροστά. Ευτυχώς βρισκόμουν σε μικρό αστικό δρόμο. Τρέμω στην ιδέα αυτό να συνέβαινε σε κεντρικό δρόμο με κίνηση. Δεν μου εγγυάται κανείς ότι το ίδιο δεν θα συμβεί και με αυτό το σύστημα που είναι και πιο πολύπλοκο. Ό,τι να 'ναι! Την κακία σου να πεις! Τίποτα απολυτος....εφόσον τηρούνται οι αποσπάσεις όπως προβλέπει ο ΚΟΚ, αλλιώς σου πληρώνει την ζημιά ο πισω!
DanielRGr Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 4 ώρες πριν, DaemonLord92 είπε Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα tesla αποκλείεται να έχουν απλά έναν multiclass classifier π.χ ενα Le-Net (που και αυτό να είχαν δε μαθαίνουν το ύψος). Κατά πάσα πιθανότητα κάνουν semantic segmentation (βλέπε SegNet) για να μπορεί να καταλαβαίνει το όχημα τι βρίσκεται γύρω του. Δύσκολα θα ξεγελαστεί αυτό. Θυμαμαι σε καποιο αρθρο που διαβασα πριν κανα 2-3 χρονακια οτι δουλευουν επανω σε multiclass classifier, για αυτο το εγραψα. Φυσικα και δεν ειναι μοναδικη τεχνικη-τεχνολογια αυτο. Παντα ηλπιζα οτι θα βρισκαμε updated source code οταν τους πιεζανε να το ανεβασουν λογω χρησης open source
DaemonLord92 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, DanielRGr είπε Θυμαμαι σε καποιο αρθρο που διαβασα πριν κανα 2-3 χρονακια οτι δουλευουν επανω σε multiclass classifier, για αυτο το εγραψα. Φυσικα και δεν ειναι μοναδικη τεχνικη-τεχνολογια αυτο. Παντα ηλπιζα οτι θα βρισκαμε updated source code οταν τους πιεζανε να το ανεβασουν λογω χρησης open source Σίγουρα θα έχουν κάποιον multiclass classifier (λογικά κάποια παραλλαγή του YOLO) αλλά επειδή βασικό μέλημα σου όταν βγάζεις ένα τέτοιο μηχάνημα στους δρόμους είναι η περιβαλλοντική αντίληψη θα πρέπει το αμάξι σε πρώτη φάση να είναι σε θέση να κάνει pixel-wise classification. Τώρα όσον αφορά τον source code και να τον είχαμε θα μας ήταν άχρηστος γιατί αυτοί παίζουν με σοβαρό sensor fusion, PID control και νευρωνικά που για να τα εκπαιδεύσεις θες κάμποσα ΤΒ δεδομένα. Υπάρχουν άπειρες υλοποιήσεις των πιο διαδεδομένων αρχιτεκτονικων (Le-Net, SegNet, VggNet, DeconvNet κ.ο.κ.) στο github για όποιον θέλει να παιξει λιγο
lion2486 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 3 hours ago, Paladin-}LoA{- said: Εξαιρετικά ώριμα και ουσιώδη σχόλια ως επί το πλείστον (not)! Στην Ευρώπη δεν επιτρέπεται η χρήση του αυτόματου πιλότου για την ώρα. Υπάρχει, είναι ενεργός , αλλά είναι πολύ περιορισμένες οι δυνατότητες του. Και θα μείνει έτσι εως ότου πάρει έγκριση η Tesla (αν πάρει, όταν πάρει). Ο αυτόματος πιλότος όμως είναι μόνο ένα κομμάτι του αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι απίθανα στην οδήγηση. Στην Ελλάδα πάντως θα ήταν όντως επικίνδυνα λόγω της απερισκεψίας και της ανώριμης οδήγησης πολλών. Η επιτάγχυνσή τους και μόνο θα τα καθιστούσε επικίνδυνα για τέτοιους οδηγούς. Συμφωνό, αλλά εγώ είχα πάθει ΣΟΚ και δεν πίστευα στα μάτια μου όταν είχα δει το STOP στο τέλος Αυτοκινητόδρομου (προς Καλαμάτα αν θυμάμαι καλά), και με μεγάλη επιφύλαξη έκοψα ταχύτητα.
Paladin-}LoA{- Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 2 λεπτά πριν, lion2486 είπε Συμφωνό, αλλά εγώ είχα πάθει ΣΟΚ και δεν πίστευα στα μάτια μου όταν είχα δει το STOP στο τέλος Αυτοκινητόδρομου (προς Καλαμάτα αν θυμάμαι καλά), και με μεγάλη επιφύλαξη έκοψα ταχύτητα. Σίγουρα το οδικό δίκτυο της Ελλάδας θα ήταν ένας επιπρόσθετος λόγος που θα καθιστούσε εξαιρετικά δύσκολη (αν όχι απίθανη) την έγκριση του αυτόματου πιλότου της Tesla στη χώρα μας.
dkstopo Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 Δημοσ. 28 Απριλίου 2020 21 ώρες πριν, johncorfas είπε Στην Ελλάδα δεν έχει ΚΑΜΙΑ ελπίδα να πουλήσει. Εδώ με πορτοκαλί περνάνε στο "τσακ" 3 αυτοκίνητα, 5 μηχανάκια, 3 τριαξονικά, 4 εξωλέμβιοι, 2 τροχόσπιτα και 3 ερπιστριοφόρα του στρατού... μάλλον τα παραλές λίγο αλλά δεν πειράζει, πάντως το πορτοκαλί είναι χρόνος κίνησης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα