Προς το περιεχόμενο

Αγορα Νεου Skoda Kamiq 1.0 116hp Ambition - Suzuki Vitara 1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP


Noobios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 304
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, ifes είπε

Δηλαδή θεωρείς αξιόπιστη την έρευνα γερμανικού οργανισμού ?  

Όχι θα θεωρήσω αξιόπιστη την έρευνα του autotriti.🤣

Πάρε και μια μη γερμανική

https://www.autolist.com/guides/most-reliable-car-brands

Υπάρχουν χιλιάδες τεστ,πολλά είναι κατευθυνόμενα,

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, jmmys είπε

Όχι θα θεωρήσω αξιόπιστη την έρευνα του autotriti.🤣

Άστο καλύτερα φίλε, δεν κάνεις για συζήτηση. Μπορώ να αρχίσω κι εγώ τις ειρωνείες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Haldol είπε

Άλλος από 'δω. :D

Ρε 'σεις, 20 κιλά ροπή έχει ο TSI 1.0, πόση θέλετε; Τόση δεν είχαν τα 1.8άρια κάποτε!

Η πλάκα είναι ότι μοτέρ 1.0 σε πετρέλαιο (που θα το προτιμούσες κιόλας) είναι τελείως ψοφίμι. 

Δεν έγραψα σωστά αυτό που σκεφτόμουν. 

Ήθελα να πω πως μπορεί να κοιτάξει τον 1600 πετρέλαιο που βγάζει το group. Το έχω οδηγήσει σε q2 και είναι αρκετά καλός για τα δεδομένα.

Φυσικά και δεν αξίζει ο 1.0 Tdi (αν βγάζουν κιόλας) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, ifes είπε

Άστο καλύτερα φίλε, δεν κάνεις για συζήτηση. Μπορώ να αρχίσω κι εγώ τις ειρωνείες. 

Ψάξε και μη γερμανικές.Και δες που είναι η ΚΙΑ και alfa romeo που τις έχει κορυφή η autotriti,η Toyota και Μερκ που τις εχει στη μεση και που είναι η BMW και η VW που τις έχει πάτο,και μου λες για αξιόπιστο έντυπο.

Σε γενικές γραμμές η Toyota ήταν πάντα στη κορυφή βάση πολλών ερευνων.Και όπως σωστά ειπώθηκε η αξιοπιστία έχει άμεση σχέση με τη σωστή συντήρηση.Τα κολλήματα σε μάρκες και χώρες είναι απλά αστεία.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, ifes είπε

Φίλε μου οι εταιρίες αναγκάζονται να κατεβάσουν τους ρύπους και ο πιο εύκολος τρόπος που βρήκαν είναι οι τουρμπατοι 1000ριδες.  Αυτό δε σημαίνει ότι είναι ιδανικοί για τέτοιο όχημα όπως το SUV. Είμαι σίγουρος ότι αν υπήρχε επιλογή κινητήρα 1,4 ή 1,6 ή 1,0 δεν θα επέλεγες τον 1000άρι. 

Όσον αφορά την αξιοπιστία των εταιριών, σίγουρα δεν έχω ούτε εγώ την εμπειρία για να εκφέρω άποψη  αλλά νομίζω η γνώμη των κατόχων δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ereyna-Autocheck-Ta-prwta-fetina-apotelesmata_158219.asp

Φάσεις και αντιφασκεις στην ίδια πρόταση.

Ναι το κίνητρο για downsizing ήταν οι ρύποι. Αυτό ώθησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εξελίξουν τους βενζινοκινητήρες και να τους κάνουν πιο αποδοτικούς,οικονομικούς και πράσινους

Έρχεται λοιπόν η τεχνολογία, σου δίνει κινητήρες αλουμινένιους 80 κιλών, με μεγαλύτερα πιστόνια,με διπλα συστήματα ψύξης, με άμεσο ψεκασμό, ρυθμισμένους με αρκετά κιλά ροπής από χαμηλά και εσύ επικεντρωνεσαι σε ένα χαρακτηριστικό (τα κυβικά) για να τους βγάλεις αναξιοπιστους;

Ασχέτως εάν η ροπή είναι αυτή που ενδιαφέρει. Μοτέρ με 20 κιλά ροπής και ο άλλος αναρωτιέται εάν ζοριζεται.

Σαν να λέμε δλδ γιατί να πιο βαριά η Sony black Trinitron, τι να κλάσει η LG HDR 4K αφού ζυγίζει μόνο 12 κιλά

Έχω λοιπόν 3κιλυνδρο τούρμπο από τα '14 με 80.000 και μάλιστα ιταλικής προέλευσης που λειτουργεί αψογα. Στα πόσα θέτεις την αξιοπιστία;

Πώς κρίνεις το γεγονός ότι η Peugeot βάζει τον ίδιο κινητήρα σε όλα τα μοντέλα της; Τι λες δεν τον θεωρεί αξιόπιστο και μαζικής παραγωγής;

Μάλλον μαλακές είναι εκεί στην Toyota και στην BMW και εξελίσσουν τους 3κιλυνδρους μικρούς, δεν κάνουν για μεγάλα αμάξια πότε θα το καταλάβουν;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kalmik είπε

γι αυτό και το εργοστάσιο δίνει τέτοια εγγύηση άφοβα

Εντάξει, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, 5 χρόνια δεν είναι και κάτι τρελό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, ifes είπε

Αυτό δε σημαίνει ότι είναι ιδανικοί για τέτοιο όχημα όπως το SUV. Είμαι σίγουρος ότι αν υπήρχε επιλογή κινητήρα 1,4 ή 1,6 ή 1,0 δεν θα επέλεγες τον 1000άρι. 

Μη τρελαίνεστε με τη λέξη SUV. Μιλάμε για B-SUV, όχι για... νταλίκες τύπου Cayenne.

Το Kamiq ζυγίζει 1305 κιλά και έχει κινητήρα 115 PS με 200 Nm ροπή. Συγκριτικά, το τελευταίο Yaris ζυγίζει 1280 κιλά (μόλις 25 κιλά λιγότερο) και βγαίνει με μοτέρ... 67 PS και ~100 Nm.

 

4 λεπτά πριν, nikopoup είπε

Δεν έγραψα σωστά αυτό που σκεφτόμουν. 

Ήθελα να πω πως μπορεί να κοιτάξει τον 1600 πετρέλαιο που βγάζει το group. Το έχω οδηγήσει σε q2 και είναι αρκετά καλός για τα δεδομένα.

Φυσικά και δεν αξίζει ο 1.0 Tdi (αν βγάζουν κιόλας) :)

Ανάμεσά τους (1.6 TDI vs 1.0 TSI) ο βενζίνης είναι αισθητά καλύτερος. Οδήγησα και τα δύο μοτέρ στο ίδιο αυτοκίνητο πριν αγοράσω το T-ROC. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, ifes είπε

Δηλαδή θεωρείς αξιόπιστη την έρευνα γερμανικού οργανισμού ?  

Η αλήθεια είναι ότι ειδικά μια γερμανική έρευνα δύσκολα θα την θεωρούσε κάποιος αξιόπιστη.

Και βέβαια είναι λογικό καθόσον από τους βασιλιάδες της διαφθοράς (π.χ siemens), της εξαπάτησης (π.χ diesel gate) και της λαμογιάς (π.χ deutsche bank), άσχετα που μας έχουν πείσει ότι είμαστε εμείς αυτοί ώστε να μας λεηλατούν, δεν έχεις να περιμένεις αξιόπιστα αποτελέσματα, παρά μόνο "μαγειρεμένα" προς όφελός τους.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, geomos είπε

Σαν καμμενος απο service δεν μπορώ να μην διαφωνησω κάθετα με αυτά που λες. Υπαρχουν αμάξια και αμάξια ,πάρε ενα Renault (σαν εμένα) και αν δεν μάθεις όλα τα ηλεκτρονικά του με τους κωδικούς απέξω σε 3-5 χρόνια θα στο κάνω δώρο. 

Για να σε προλαβω όλα τα σερβίς στην ωρα τους και νωρίτερα μερικές φορές, ήρεμη έως "παπουδιστικη" οδήγηση και 70 με 80 χιλιάδες χιλιόμετρα. Για να μην πούμε οτι είμαι η εξαίρεση, ο κουμπάρος μου επίσης με Renault ιδιας ηλικίας και ένας κολλητός μου απο το πανεπιστήμιο επίσης με Renault πολύ μεταγενέστερο έχουν αλλάξει σχεδόν τα ίδια ηλεκτρονικά σχεδόν στα ίδια χιλιόμετρα και έχουν βγάλει τα ίδια προβλήματα. Δεν σου μιλάω μονο για ολους τους αισθητήρες που μπορείς να φανταστεις (3 και 4 φορές έκαστος) η για όλα τα ηλεκτρικά παράθυρα και στις 3περιπτωσεις αλλά για βαριές ζημιές ,δυναμό, εγκεφάλους, air-conditioning . Suzuki baleno ιδιας ηλικιας με τα δίπλα χιλιόμετρα έχει αλλάξει μονο το φωτακι της οροφής και δίσκο πλατώ (αυτό πράγματι λόγω κακής οδήγησης) .

Τα τρια αυτά αυτοκίνητα ηταν και διαφορετικών επιπέδων κόστους Clio /megane /espace.

Μου φαίνεται περίεργη η εμφάνιση τόσων συγκεκριμένων προβλημάτων καθολικά στα αυτοκίνητα της Renault χωρίς να έχει γίνει κάποια ανάκληση. Σίγουρα ανησυχητικό. Εάν επιτρέπεται, ποιας χρονολογίας είναι τα αυτοκίνητα; Πάντως στο σπίτι είχαμε δύο εταιρικά Renault (Scenic και Clio) με μοναδικό ηλεκτρολογικό πρόβλημα ένα καμένο fuse στο Scenic. Συνολικό κόστος επισκευής και ανταλλακτικού 5€. Εάν το αλλάζαμε μόνοι μας, θα έβγαινε κάπου στα 0,10€.

Μιας και πιάσαμε εμπειρίες με αυτοκίνητα, λόγω ιδιότητας ενός οικογενειακού μέλους, έχουμε περάσει από πολλά εταιρικά. Αγαπημένο (και σκύλος μαύρος) ένα Seat Cordoba εποχή 2007-2012. Το αλλάξαμε με ένα Seat Ibiza δίχως να έχουμε κάποιο πρόβλημα. Αργότερα πήραμε ένα Seat Leon το οποίο κάθε έναν με δύο μήνες μας είχε στα συνεργεία για πάσης φύσεως προβλήματα. Παρ' όλα αυτά δεν θεωρώ πως η Seat και κατ' επέκταση ο όμιλος VAG είναι "αναξιόπιστος". Τουλάχιστον δεν τους λέω έτσι γιατί πολύ απλά δεν δύναμαι να δοκιμάσω όλα τα μοντέλα τους. (Δεν κρύβω, πάντως, πως θεωρώ παγερά αδιάφορα τα αυτοκίνητά της, μέσης και μεσαίας κατηγορίας. Η οδηγική εμπειρία που προσφέρουν -κατ' εμέ- είναι τουλάχιστον μέτρια σε σχέση με αυτήν του Ford Focus που έχουμε ή των ιταλικών που έχω οδηγήσει).

Επεξ/σία από magnam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, ifes είπε

Φίλε μου οι εταιρίες αναγκάζονται να κατεβάσουν τους ρύπους και ο πιο εύκολος τρόπος που βρήκαν είναι οι τουρμπατοι 1000ριδες.  Αυτό δε σημαίνει ότι είναι ιδανικοί για τέτοιο όχημα όπως το SUV. Είμαι σίγουρος ότι αν υπήρχε επιλογή κινητήρα 1,4 ή 1,6 ή 1,0 δεν θα επέλεγες τον 1000άρι. 

Όσον αφορά την αξιοπιστία των εταιριών, σίγουρα δεν έχω ούτε εγώ την εμπειρία για να εκφέρω άποψη  αλλά νομίζω η γνώμη των κατόχων δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ereyna-Autocheck-Ta-prwta-fetina-apotelesmata_158219.asp

Βγάζει και 1,5 με 150 άλογα αλλά τα νούμερα άλογα και ροπές του χιλιαρη τα θεωρώ επαρκή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Εντάξει, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, 5 χρόνια δεν είναι και κάτι τρελό.

Είναι υπερδιπλάσια από τα 2 του ομίλου vw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Είναι υπερδιπλάσια από τα 2 του ομίλου vw

Δεν διαφωνώ. Για τον μέσο όρο μίλησα όμως, δεν αναφέρθηκα αποκλειστικά στο vw group.

Edit Μάλλον διαφωνώ @zourman1981. Άλλα λέει εδώ.

4 χρόνια. Άρα; 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Φοβερός κινητήρας ειδικά σε συνδυασμό με dsg.

Υπάρχουν δυστυχώς αναφορές για εργοστασιακό/κατασκευαστικό ελάττωμα (Kangarooing το ονοματίσαν) σε αυτό το συνδυασμό σε όλα τα αδερφάκια της vag. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...