Προς το περιεχόμενο

Αγορα Νεου Skoda Kamiq 1.0 116hp Ambition - Suzuki Vitara 1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP


Noobios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η πιο απλά ελληνικά

Πλέον όλοι βγάζουν καλά αυτοκίνητα για μέχρι 5 7 χρόνια ίσως 10 σε καλές κλιματολογικές συνθήκες και πάντα σωστή συντήρηση

Και ναι πιο παλιά βγάζανε αυτοκίνητα για 20 25χρονια (και 30 μερικά) 

Απλά πλέον ο Γερμανός πχ κατασκευαστής όταν παράγει ένα αυτοκίνητο δεν έχει σαν μέτρο σύγκρισης τον Έλληνα που θέλει να αγοράσει αμάξι για 15 χρόνια 

Το έχει φιλοσοφήσει κιόλας και σου λέει ότι μετά τα 7 10 χρόνια (και 250000χλμ ) που κάνει μ.ο ο πελάτης θα βγάζει τόσο ακριβές βλάβες που δεν θα συμφέρει κιόλας να το φτιάξεις 

Και εδώ παρατηρείται και το φαινόμενο ότι όσο πιο μεγάλο brand είναι η κάθε μάρκα τόσο ακριβότερα θα στο πουλήσει 

Ρώτα για παράδειγμα τιμή μιας παγούρι παραφλου για 1.4 tsi πχ με ίδιο κωδικό ανταλλακτικου πόσο έχει στην vw κι πόσο skoda και seat (και μιλαμε για το ίδιο ανταλλακτικό )

Its marketing.... Δεν τους νοιάζει να βγάλουν αξιοπιστο αμάξι για τα δεδομένα του Έλληνα 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 304
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, magnam είπε

Πάμε άλλη μία φορά:

Η αξιοπιστία έχει να κάνει με την σωστή χρήση και συντήρηση. ΌΧΙ με τις πωλήσεις ή την μάρκα. Φέρε μου Ιαπωνικό/VAG/ό,τι θες να στο διαλύσω σε μία ώρα.

Εν έτει 2020 είναι τουλάχιστον τραγελαφικό το να αποκαλούμε κάποιες μάρκες αξιόπιστες και κάποιες άλλες όχι. Και να θέλουν να είναι αναξιόπιστες, η πρόοδος της τεχνολογίας δεν τις αφήνει.

My 2 cents.

Σαν καμμενος απο service δεν μπορώ να μην διαφωνησω κάθετα με αυτά που λες. Υπαρχουν αμάξια και αμάξια ,πάρε ενα Renault (σαν εμένα) και αν δεν μάθεις όλα τα ηλεκτρονικά του με τους κωδικούς απέξω σε 3-5 χρόνια θα στο κάνω δώρο. 

Για να σε προλαβω όλα τα σερβίς στην ωρα τους και νωρίτερα μερικές φορές, ήρεμη έως "παπουδιστικη" οδήγηση και 70 με 80 χιλιάδες χιλιόμετρα. Για να μην πούμε οτι είμαι η εξαίρεση, ο κουμπάρος μου επίσης με Renault ιδιας ηλικίας και ένας κολλητός μου απο το πανεπιστήμιο επίσης με Renault πολύ μεταγενέστερο έχουν αλλάξει σχεδόν τα ίδια ηλεκτρονικά σχεδόν στα ίδια χιλιόμετρα και έχουν βγάλει τα ίδια προβλήματα. Δεν σου μιλάω μονο για ολους τους αισθητήρες που μπορείς να φανταστεις (3 και 4 φορές έκαστος) η για όλα τα ηλεκτρικά παράθυρα και στις 3περιπτωσεις αλλά για βαριές ζημιές ,δυναμό, εγκεφάλους, air-conditioning . Suzuki baleno ιδιας ηλικιας με τα δίπλα χιλιόμετρα έχει αλλάξει μονο το φωτακι της οροφής και δίσκο πλατώ (αυτό πράγματι λόγω κακής οδήγησης) .

Τα τρια αυτά αυτοκίνητα ηταν και διαφορετικών επιπέδων κόστους Clio /megane /espace.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό που ξέρετε την αξιοπιστία όλων των εταιριών απέξω και μάλιστα ξέρετε και το σκεπτικό του κατασκευαστή με ξεπερνάει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρομαι που υπάρχουν αντιπαραθέσεις και διαφορετικές απόψεις γιατί έτσι γίνεται διάλογος και μόνο να κερδίσουμε έχουμε από αυτό. Και εγώ που άνοιξα το θέμα και όσοι συμμετέχουν. 

Παντως 15 χρόνια δεν τα θεωρώ υπερβολικό χρονικό διάστημα για να έχεις ένα αυτοκίνητο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται αν το πήρες καινούριο, πόσο του γούστου σου το έκανες, πόσο το χρησιμοποιείς, αν αλλάζουν οι ανάγκες σου και φυσικά πως βλέπεις οτι θα πάνε τα οικονομικά σου. Προσωπικά διαφωνώ με το κόνσεπτ να κρατάς το αυτοκίνητο 15 χρόνια εκτός αν είναι για πολύ συγκεκριμένη χρήση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποια εναλλακτική προτείνεις δηλαδή εκτός του leasing που αν δεν είσαι επαγγελματίας να επωφεληθεις από ΦΠΑ και να το περνάς στα έξοδα ούτε αυτό έχει νόημα;
 

Να δίνεις 20Κ κάθε δέκα χρόνια για να αποφύγεις καμία μεγάλη ζημιά των 1000€ ξερωγω; Δεν βρίσκω νόημα σε αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στην παρέα. Βρίσκομαι κι εγώ  στην αναζήτηση νέου οχήματος Β SUV και επικρατέστερη επιλογή είναι το Suzuki Vitara 1.4  140ps.  Η διαφορά στον εξοπλισμό σε αυτά τα χρήματα είναι πολλή μεγάλη. Επίσης έχει καλύτερο κινητήρα. Αν δε σε ενδιαφέρει η ποιότητα του εσωτερικού, που είναι αλήθεια ότι δεν είναι ότι καλύτερο, τότε θεωρώ ότι είναι η καλύτερη επιλογή. Μπορείς να ενημερωθείς καλύτερα για τα οχήματα από τους κατόχους του σε γνωστό φόρουμ αυτοκινήτων και από το φόρουμ του Vitara. 

Προσωπικά δε θα επέλεγα το hybrid Vitara αλλά το απλό για τους εξής λόγους:

  1. Είναι οικονομικότερο.
  2. Έχει καλύτερες επιδόσεις λόγω 140 ίππων.
  3. Η διαφορά στην κατανάλωση είναι πολλή μικρή.
  4. Μπορεί να είναι χαζός λόγος αλλά με αγχώνει που βρίσκεται η μπαταρία κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και κατά πόσο επιβλαβές μπορεί να είναι για την υγεία λόγω ακτινοβολίας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά.

Χίλια κυβικά βενζίνη, εγώ δεν θα αγόραζα ποτέ. Όσο και αν είμαι κατά του πετρελαίου σε αυτά τα κυβικά θα κοιτούσα κάτι σε πετρέλαιο. Να έχει λίγο ροπή γιατί με τρία άτομα μέσα δεν θα τραβάει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, nikopoup είπε

Καλησπέρα παιδιά.

Χίλια κυβικά βενζίνη, εγώ δεν θα αγόραζα ποτέ. Όσο και αν είμαι κατά του πετρελαίου σε αυτά τα κυβικά θα κοιτούσα κάτι σε πετρέλαιο. Να έχει λίγο ροπή γιατί με τρία άτομα μέσα δεν θα τραβάει. 

Άλλος από 'δω. :D

Ρε 'σεις, 20 κιλά ροπή έχει ο TSI 1.0, πόση θέλετε; Τόση δεν είχαν τα 1.8άρια κάποτε!

Η πλάκα είναι ότι μοτέρ 1.0 σε πετρέλαιο (που θα το προτιμούσες κιόλας) είναι τελείως ψοφίμι. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πάντως αυτό που ξέρετε την αξιοπιστία όλων των εταιριών απέξω και μάλιστα ξέρετε και το σκεπτικό του κατασκευαστή με ξεπερνάει...

Στο insomnia είσαι,οι περισσότεροι εδώ έχουν οδηγήσει τα τελευταία 25 χρόνια δεκάδες διαφορετικά αυτοκίνητα πολλών εταιρειών και γνωρίζουν πολύ καλά ποιες χώρες παράγουν αξιόπιστα οχήματα.Επισης είναι σε καθημερινή επαφή λόγω της δουλειάς τους με δεκάδες συνεργεία και οδικές βοήθειες σε όλη την Ευρώπη  και γνωρίζουν ποια αμάξια είναι προβληματικά.

Και φυσικά διαβάζουν σχεδόν όλα τα αντικειμενικα περιοδικά αυτοκινητων,όχι μόνο ελληνικά,για να γεμίσουν οποία κενά έχουν.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Noobios είπε

Και ποια εναλλακτική προτείνεις δηλαδή εκτός του leasing που αν δεν είσαι επαγγελματίας να επωφεληθεις από ΦΠΑ και να το περνάς στα έξοδα ούτε αυτό έχει νόημα;
 

Να δίνεις 20Κ κάθε δέκα χρόνια για να αποφύγεις καμία μεγάλη ζημιά των 1000€ ξερωγω; Δεν βρίσκω νόημα σε αυτό. 

Προσωπικά πήρα μεταχειρισμένο. Και θα συνεχίσω σε αυτή την κατεύθυνση. Θεωρώ λάθος να παντρεύεσαι ένα αυτοκίνητο, με τα καλά και τα κακά του για τόσα χρόνια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Haldol είπε

Άλλος από 'δω. :D

Ρε 'σεις, 20 κιλά ροπή έχει ο TSI 1.0, πόση θέλετε; Τόση δεν είχαν τα 1.8άρια κάποτε!

Η πλάκα είναι ότι μοτέρ 1.0 σε πετρέλαιο (που θα το προτιμούσες κιόλας) είναι τελείως ψοφίμι. 

Φίλε μου οι εταιρίες αναγκάζονται να κατεβάσουν τους ρύπους και ο πιο εύκολος τρόπος που βρήκαν είναι οι τουρμπατοι 1000ριδες.  Αυτό δε σημαίνει ότι είναι ιδανικοί για τέτοιο όχημα όπως το SUV. Είμαι σίγουρος ότι αν υπήρχε επιλογή κινητήρα 1,4 ή 1,6 ή 1,0 δεν θα επέλεγες τον 1000άρι. 

Όσον αφορά την αξιοπιστία των εταιριών, σίγουρα δεν έχω ούτε εγώ την εμπειρία για να εκφέρω άποψη  αλλά νομίζω η γνώμη των κατόχων δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ereyna-Autocheck-Ta-prwta-fetina-apotelesmata_158219.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, ifes είπε

Όσον αφορά την αξιοπιστία των εταιριών, σίγουρα δεν έχω ούτε εγώ την εμπειρία για να εκφέρω άποψη  αλλά νομίζω η γνώμη των κατόχων δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ereyna-Autocheck-Ta-prwta-fetina-apotelesmata_158219.asp

Αν θέλεις αντικειμενικές μελέτες ψάξε σοβαρές έρευνες,όχι τη φυλλάδα autotriti, που τσουβαλιαζει όλα τα μοντέλα μιας εταιρείας σε ένα.Ποιο μοντέλο Kia βγάζει λίγες βλάβες και ποιο BMW πολλές;;;

https://traction.gr/erevna-ta-perissotero-ke-ta-ligotero-axiopista-montela-se-vathos-10etias/

https://www.the-man.gr/pio-axiopista-anaxiopista-aytokinita-2019-2020/

Γενικά υπάρχουν εκατοντάδες έρευνες,οι αξιόπιστες είναι αυτές που εξετάζουν αμάξια ανά κατηγορία και μοντέλα,οι πιο αναξιόπιστες αυτές που εξετάζουν όλα τα μοντέλα μιας εταιρείας σαν ένα,όπως το autotriti.Και μην κοιτάς μόνο σε ελληνικές έρευνες.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, jmmys είπε

Στο insomnia είσαι,οι περισσότεροι εδώ έχουν οδηγήσει τα τελευταία 25 χρόνια δεκάδες διαφορετικά αυτοκίνητα πολλών εταιρειών και γνωρίζουν πολύ καλά ποιες χώρες παράγουν αξιόπιστα οχήματα.Επισης είναι σε καθημερινή επαφή λόγω της δουλειάς τους με δεκάδες συνεργεία και οδικές βοήθειες σε όλη την Ευρώπη  και γνωρίζουν ποια αμάξια είναι προβληματικά.

Και φυσικά διαβάζουν σχεδόν όλα τα αντικειμενικα περιοδικά αυτοκινητων,όχι μόνο ελληνικά,για να γεμίσουν οποία κενά έχουν.

Είσαι σίγουρος ότι δεν κυκλοφορούν και τέτοιοι στο ινσομνια ?

Πάντως εγώ είμαι σίγουρος ότι δεν τους απαγορεύεται η πρόσβαση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αν θέλεις αντικειμενικές μελέτες ψάξε σοβαρές έρευνες,όχι τη φυλλάδα autotriti, που τσουβαλιαζει όλα τα μοντέλα μιας εταιρείας σε ένα.Ποιο μοντέλο Kia βγάζει λίγες βλάβες και ποιο BMW πολλές;;;

https://traction.gr/erevna-ta-perissotero-ke-ta-ligotero-axiopista-montela-se-vathos-10etias/

Δηλαδή θεωρείς αξιόπιστη την έρευνα γερμανικού οργανισμού ?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...