zourman1981 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) delete me !! Επεξ/σία 29 Απριλίου 2020 από zourman1981
tsofras Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Ορίστε και ένα άρθρο από autotriti για το kamiq https://autotriti.gr/data/news/preview_news/Skoda-Kamiq-Me-3-diaforetika-kaysima--5-ippodynameis_201880.asp?a=6
Haldol Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 14 ώρες πριν, NickTG είπε Βέβαια τόσο είναι αν θυμάμαι καλά το εργοστασιακό του GR και όχι του 1000 το οποίο επίσημα πρέπει ακόμα να είναι κάτω από τόνο. Ναι, έχεις δίκιο. Λάθος μου. Βέβαια και πάλι, το βάρος του Yaris (940–1,180 as per Wikipedia) στο καλύτερο σενάριο (δηλαδή τα 940 κιλά) καταλήγει σε χειρότερο λόγο ισχύος προς βάρος έναντι του Kamiq. Αν μάλιστα πιάσουμε και τη ροπή, που είναι παραπάνω από διπλή στο Kamiq, γίνεται πάρτι. Το ζήτημα εδώ (και το όλο παράλογο της υπόθεσης) είναι ότι εξετάζουν την καταλληλότητα ενός κινητήρα, όχι από το πόση ισχύ και ροπή αποδίδει, αλλά από το πόσο... μεγάλος είναι. 2
zourman1981 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Τι θεωρείς ότι είναι πιο ξεκούραστο για έναν κινητήρα 25 κιλά ροπή στα 1000 τούρμπο η 25 κιλά ροπή σε ας πούμε 1400 τούρμπο 1
tutuyo Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δεν υπάρχει η έννοια της ξεκούρασης, αυτός είναι ένας ανθρώπινος όρος που χρησιμοποιείται εσφαλμένα καθώς πολύς κόσμος νομίζει οτι για κάποιο λόγο οι μικρότερή χωρητικότητα αναγκάζει τον κινητήρα να λειτουργεί συνεχώς στα κόκκινα. Η ροπή στους τουρμπο μεγιστοποιείται λόγω του πλουσιότερου μείγματος και των δυνατότερων πιστονιών Η δύναμη κάθε πιστονιάς εξαρτάται από την ογκομετρική απόδοση του κυλίνδρου (πόσος αέρας θα μπει) και από αυτή εξαρτάται η ροπή. Επίσης, εξαρτάται και από το μήκος της μπιέλας (μοχλοβραχίονας σε σχέση με τον στροφαλοφόρο) όπου όσο μακρύτερη τόσο περισσότερη και η ροπή στρέψης. Απο εκει και περα μεγαλο ρολο παιζει και το κιβωτιο για την κλιμακωση και την αποδοση της ροπης απο χαμηλα, ενας κινητηρας δείχνει πολύ πιο ροπάτος με κιβώτιο 6 σχέσεων από ότι με 5 Ροπη = ποσο ευκολα κινω το βαρος του αυτοκινητου Ισχυς (hp)= ποσο γρηγορα το επιταχυνω
Haldol Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Εν τω μεταξύ, ένα άλλο που κανείς δε λαμβάνει υπόψη, είναι... το φορτίο. Λένε π.χ "πιεσμένο" έναν κινητήρα 1.0 και 150 PS. Τι πάει να πει αυτό; Στην ουσία, απολύτως τίποτα! Διότι οι κινητήρες τον περισσότερο καιρό τον περνάνε... κάνοντας τσιγαράκι. Συνήθως οδηγούμε χαλαρά, ή άντε μέτρια. Η πίεση είναι συνθήκη σε δεδομένη χρονική στιγμή, όχι κάποιο χαρακτηριστικό που ορισμένοι κινητήρες έχουν και άλλοι δεν έχουν. Να το πω αλλιώς: Έχεις ένα μοτέρ 2000 κυβικά, 150 PS. "Απίεστο", θα το έλεγαν κάποιοι. Και κάνεις μία κατεβασιά σε 4η, το στροφόμετρο στα κόκκινα, το πόδι στο πάτωμα και πας για προσπέραση. Ε, τότε το μοτέρ πιέζεται, διότι του ζητάς δύναμη. Ή (στον αντίποδα) έχεις ένα μοτέρ 1000 κυβικά, 115 PS. Απ' αυτά που συνήθως λένε "πιεσμένα". Και πας με 6η χαλαρά, με 110-120, χωρίς επιταχύνσεις, κλπ. Ανάθεμα κι αν βγάζει 30 άλογα εκείνη τη στιγμή! Ο κινητήας που λες "πιεσμένος", στην πραγματικότητα... την έχει αράξει! 1
zourman1981 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Εγώ πιστεύω ότι και σε λιγότερη πίεση πάλι τα περισσότερα κυβικά πάνε πιο ξεκούραστα /οικονομικά πχ για να πάνε και τα 2 μια αποσταση 100 χλμ με 120 ταχύτητα το απιεστο θα το κάνει στις 2000 πχ και το πιεσμένο στις 3000 με 6ρια σασμάν η αυτόματα και τα 2 Απλα όσο περισσότερη πίεση τόσο μεγαλύτερη διαφορά (και σε θόρυβο και σε οικονομία ) κανω λάθος ? Επεξ/σία 29 Απριλίου 2020 από zourman1981
Haldol Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, zourman1981 είπε Εγώ πιστεύω ότι και σε λιγότερη πίεση πάλι τα περισσότερα κυβικά πάνε πιο ξεκούραστα /οικονομικά πχ για να πάνε και τα 2 μια αποσταση 100 χλμ με 120 ταχύτητα το απιεστο θα το κάνει στις 2000 πχ και το πιεσμένο στις 3000 με 6ρια σασμάν η αυτόματα και τα 2 Απλα όσο περισσότερη πίεση τόσο μεγαλύτερη διαφορά (και σε θόρυβο και σε οικονομία ) κανω λάθος ? Λάθος κάνεις. Πρώτα απ' όλα, οι στροφές καθορίζονται απ' το λόγο σχέσεων και μόνο. Αν τα αυτοκίνητα πηγαίνουν με ίδια ταχύτητα, έχουν ίδιους τροχούς και ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων, οι στροφές του κινητήρα θα είναι ακριβώς οι ίδιες. Δεν έχει σημασία αν το ένα είναι 1.0 και το άλλο... 3.0 V6. Έχεις δίκιο να πιστεύεις ότι τα περισσότερα κυβικά μπορούν να πάνε πιο οικονομικά, αλλά αυτό ισχύει σε μεγάλες ταχύτητες. Έχει να κάνει με το power band του κάθε κινητήρα, δηλαδή που (σε τι στροφές και τι φορτίο) είναι πιο αποδοτικός. Εάν μιλάμε για νόμιμες ταχύτητες, ήτοι μέχρι 130 σε αυτοκινητόδρομο (που ελπίζω αυτό να συμβαίνει), τα πολλά κυβικά χάνουν. Εάν θέλεις να πας με 190, ναι, ένας 3.0 V6 ενδέχεται να είναι πιο οικονομικός από έναν 1.0 I3. Αλλά στα 110 το μόνο που "δίνει" ο μεγάλος, είναι χαμένη θερμική ενέργεια. 1
tutuyo Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Πολύ σωστά Ίσως ο ορθός όρος θα έπρεπε να είναι rightsizing, αντί για downsizing υπό την έννοια ότι πλέον προσαρμόζεις τον κινητήρα στην πλειοψηφία των οδηγών οικογενειακών αυτοκινήτων, δλδ συνήθως κίνηση εντός πόλης και ταξίδια μέχρι φυσιολογικά όρια Μπορεί, λόγω αυστηροποιησης των ορίων ρύπων και της προόδου της τεχνολογίας, αύριο να εξελιχθούν οι βενζινοκινητήρες και απλά να λειτουργούν εντελώς επικουρικά και να αναλαμβάνει κυρίως ο ηλεκτροκινητήρας Δλδ θα απορρίψεις ένα υβριδικό, που σε λίγα χρόνια θα είναι η νόρμα επειδή πχ δεν θα έχει τούρμπο;
NT1G Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 4 ώρες πριν, Haldol είπε Εν τω μεταξύ, ένα άλλο που κανείς δε λαμβάνει υπόψη, είναι... το φορτίο. Λένε π.χ "πιεσμένο" έναν κινητήρα 1.0 και 150 PS. Τι πάει να πει αυτό; Στην ουσία, απολύτως τίποτα! Διότι οι κινητήρες τον περισσότερο καιρό τον περνάνε... κάνοντας τσιγαράκι. Συνήθως οδηγούμε χαλαρά, ή άντε μέτρια. Η πίεση είναι συνθήκη σε δεδομένη χρονική στιγμή, όχι κάποιο χαρακτηριστικό που ορισμένοι κινητήρες έχουν και άλλοι δεν έχουν. Να το πω αλλιώς: Έχεις ένα μοτέρ 2000 κυβικά, 150 PS. "Απίεστο", θα το έλεγαν κάποιοι. Και κάνεις μία κατεβασιά σε 4η, το στροφόμετρο στα κόκκινα, το πόδι στο πάτωμα και πας για προσπέραση. Ε, τότε το μοτέρ πιέζεται, διότι του ζητάς δύναμη. Ή (στον αντίποδα) έχεις ένα μοτέρ 1000 κυβικά, 115 PS. Απ' αυτά που συνήθως λένε "πιεσμένα". Και πας με 6η χαλαρά, με 110-120, χωρίς επιταχύνσεις, κλπ. Ανάθεμα κι αν βγάζει 30 άλογα εκείνη τη στιγμή! Ο κινητήας που λες "πιεσμένος", στην πραγματικότητα... την έχει αράξει! Όταν στο μοτέρ 1000 κυβικά, 115 PS κάνεις κατέβασμα και πας για προσπέραση τι γίνεται;
Haldol Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, NT1G είπε Όταν στο μοτέρ 1000 κυβικά, 115 PS κάνεις κατέβασμα και πας για προσπέραση τι γίνεται; Πιέζεται, προφανώς. Αυτό θέλω να πω ρε συ. Ένα μοτέρ "πιεσμένο" είναι όταν του ζητάς να βγάλει μεγάλο μέρος της δύναμής του. Όχι επειδή έχει τη δυνατότητα να βγάλει δύναμη. Επεξ/σία 29 Απριλίου 2020 από Haldol 1
zourman1981 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Haldol είπε Λάθος κάνεις. Πρώτα απ' όλα, οι στροφές καθορίζονται απ' το λόγο σχέσεων και μόνο. Αν τα αυτοκίνητα πηγαίνουν με ίδια ταχύτητα, έχουν ίδιους τροχούς και ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων, οι στροφές του κινητήρα θα είναι ακριβώς οι ίδιες. Δεν έχει σημασία αν το ένα είναι 1.0 και το άλλο... 3.0 V6. Έχεις δίκιο να πιστεύεις ότι τα περισσότερα κυβικά μπορούν να πάνε πιο οικονομικά, αλλά αυτό ισχύει σε μεγάλες ταχύτητες. Έχει να κάνει με το power band του κάθε κινητήρα, δηλαδή που (σε τι στροφές και τι φορτίο) είναι πιο αποδοτικός. Εάν μιλάμε για νόμιμες ταχύτητες, ήτοι μέχρι 130 σε αυτοκινητόδρομο (που ελπίζω αυτό να συμβαίνει), τα πολλά κυβικά χάνουν. Εάν θέλεις να πας με 190, ναι, ένας 3.0 V6 ενδέχεται να είναι πιο οικονομικός από έναν 1.0 I3. Αλλά στα 110 το μόνο που "δίνει" ο μεγάλος, είναι χαμένη θερμική ενέργεια. Στη σύγκριση 1000 turbo με 1400turbo ? Που προτιμούν οι περισσότεροι πλεον κατασκευαστές ? Επεξ/σία 29 Απριλίου 2020 από zourman1981 Typo
NT1G Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 18 λεπτά πριν, zourman1981 είπε Στη σύγκριση 1000 turbo με 1400turbo ? Που προτιμούν οι περισσότεροι πλεον κατασκευαστές ? Υπολόγισε την ροπή ανά λίτρο. Όποιος την έχει πιο μεγάλη έχει πιο πολύ πίεση όταν λειτουργεί εκεί.
zourman1981 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Βρε ναι συμφωνώ Εγώ ρωτάω τι διαφορά έχουν όταν τους ζητάς 10 κιλά ροπή από τα 25 Τα δίνει κάποιος πιο ξεκούραστα/οικονομικά ? Η ειναι το ίδιο πράγμα ?
pp6210 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Δημοσ. 29 Απριλίου 2020 Λεω και εγω ποτε εφτασε 150 μηνυματα το thread για φθηνο πρακτικο suv στα 20-21 χιλιαρικα.... μηπως να προσπαθησουμε να μεινουμε ontopic; Για φιλο ts, εγω φιλε μου μπηκα και στα 2 συνοδηγος, οπως σου ειπαν ηδη το suzuki ειναι το σκλητροχαλο τζιπακι με φτωχοτερο εσωτερικο, το kamig ειναι πιο χαμηλο κ καλυτερα εξοπλισμενο. Στο προσωπικο μου κριτηριο εγω θα διαλεγα το kamiq ως πιο συγχρονο, αν και θα το ηθελα λιγο ψηλοτερο. Οδηγω το 1000αρι 3κυλινδρο Polo 4 χρονια τωρα, μια χαρα ειναι τα 116 αλογα του kamiq. Επισης μου αρεσει και οπτικα περισσοτερο - τελειως υποκειμενικο αυτο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα