Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Στο Honda ναι , 3 φορές είχε αλλαχτεί ~120.000χιλιόμετρα  η αλλαγή .και τελευατια που ανοιξα για επισκευή

Στο Mazda 6 άλλαξα γιατι φαινόταν το αμάξι λίγο ταλαιπωρημένο. Το πήρα ~230.000. 

Άλλωστε εμπορίου έβαλα με κόστος 50€ . To Mazda έχει καδένα ,

στο honda φαντασου αντι για 3 τρομπες, θα ειχες πληρωσει 1 τρομπα και 20-30-40 το πολυ, για εργασια.

οσο για το mazda, φανταζομαι λογω καδενας ειναι πιο ευκολο, δεν θα την αλλαζα καν μεχρι να μεινει.

 

τεσπα για ολο λογο φτιαχθηκε το θεμα απο καποιον και αλλου πηγε... οπως γινεται πολυ συχνα, δυστηχως.

 ασ το αφησουμε να βρει αυτος που εκανε το θεμα την ακρη του.

καλη συνεχεια απο εμενα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

20€ εργασια

~30€ τρομπα (καινουργια ιμιτασιον) 

την τρομπα την αγορασα εγω και την πηγα στο μαστορα. 

η αντιλα δεν ξερω αν ειναι εξωτερικη, αλλα δεν νομιζω (renault megane 2005 1.6)

cherokee ηταν το αλλο αυτοκινητο. αυτο επειδη ειναι παλια δεν θυμαμαι κοστη κτλ

Τοτε γιατι το αναφερεις??? Εχεις να προτεινεις μηχανικο σε vag που να παιρνει εργασια 20ε για αλλαγη ιμαντα εκκεντρ./αντλιας!!!????

Επεξ/σία από gia_nnis
Δημοσ.
Στις 26/4/2020 στις 8:18 ΜΜ, Joshua21 είπε

Το πρόγραμμα συντήρησης σίγουρα υπάρχει και στο user manual, αλλά και στο βιβλίο συντήρησης.

Στο Fiat punto που είχα πράγματι ήταν έτσι. Και ήταν και πολύ αναλυτικό (ανά 10κ χλμ έλεγε ακριβώς τι ελέγχεις και τι αλλάζεις).

Στο Opel crossland x που έχω τώρα δεν λέει τίποτα. Η Opel Hellas μου είπε ότι πρέπει να απευθυνθώ σε συνεργείο του δικτύου, και το συνεργείο του δικτύου μου είπε απλά να το πάω και ξέρουν αυτοι. Σε επίμονες ερωτήσεις μου μόνο μου είπαν προφορικά κάποιες πολύ γενικές γραμμές (πχ σε όλα τα σέρβις λάδια, ανά δεύτερο σερβισ αλλάζεις και φίλτρα κλπ) που δεν με εκαναν και πολύ σοφότερο...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtzgr είπε

Στο Fiat punto που είχα πράγματι ήταν έτσι. Και ήταν και πολύ αναλυτικό (ανά 10κ χλμ έλεγε ακριβώς τι ελέγχεις και τι αλλάζεις).

Στο Opel crossland x που έχω τώρα δεν λέει τίποτα. Η Opel Hellas μου είπε ότι πρέπει να απευθυνθώ σε συνεργείο του δικτύου, και το συνεργείο του δικτύου μου είπε απλά να το πάω και ξέρουν αυτοι. Σε επίμονες ερωτήσεις μου μόνο μου είπαν προφορικά κάποιες πολύ γενικές γραμμές (πχ σε όλα τα σέρβις λάδια, ανά δεύτερο σερβισ αλλάζεις και φίλτρα κλπ) που δεν με εκαναν και πολύ σοφότερο...

πες στους μ@λ@κ0π!τ0υρ€$ οτι αμα κοψει ιμαντα επειδη δεν ηξερα ποτε να τον αλλαξω, φανταζομαι, ειναι μεσα στην εγγυηση.

γραψε ενα mail καπου κανοντας παραπονα οτι δεν ξερεις ποτε θελει αλλαγη τι και οτι δεν μπορεις να παιρνεις τηλεφωνο καθε 1000 χλμ για να τους ρωτας.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως αν εννοείς το renault megane το 2 που εχω εγώ,η τρόμπα νερου αλλάζεται σε κάθε αλλαγή  ιμμαντων προληπτικά..90000 χιλιόμετρα η 5 χρόνια, οποίο έρθει πρωτο...Τώρα για το πόλο ρώτα τον μηχανικο σου...Κάπου εκεί θα παίζει πάνω κατω

Επεξ/σία από stefan123
Δημοσ.
1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

πες στους μ@λ@κ0π!τ0υρ€$ οτι αμα κοψει ιμαντα επειδη δεν ηξερα ποτε να τον αλλαξω, φανταζομαι, ειναι μεσα στην εγγυηση.

γραψε ενα mail καπου κανοντας παραπονα οτι δεν ξερεις ποτε θελει αλλαγη τι και οτι δεν μπορεις να παιρνεις τηλεφωνο καθε 1000 χλμ για να τους ρωτας.

Αφού το πας για σερβις όποτε πρέπει θα αλλαχτεί ο ιμάντας στα χλμ του.Εκτός αν δεν σου λένε ούτε κάθε πότε να το πας.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Πάντως αν εννοείς το renault megane το 2 που εχω εγώ,η τρόμπα νερου αλλάζεται σε κάθε αλλαγή  ιμμαντων προληπτικά..90000 χιλιόμετρα η 5 χρόνια, οποίο έρθει πρωτο...Τώρα για το πόλο ρώτα τον μηχανικο σου...Κάπου εκεί θα παίζει πάνω κατω

για να ειμαι ειλικρινης δεν ξερω τι λεει το βιβλιο σε σχεση με την τρομπα.
Το αμαξι το πηρα με 18.000χλμ. Πρωτη φορα την αλλαξα στις ~330.000χλμ
δεν νομιζω να ξαναχρειαστει, τα εχει φαει τα ψωμια του το αυτοκινητο πλεον με 360.000 με υγραεριο απο τις 90.000

Δημοσ.
3 ώρες πριν, dtzgr είπε

Στο Fiat punto που είχα πράγματι ήταν έτσι. Και ήταν και πολύ αναλυτικό (ανά 10κ χλμ έλεγε ακριβώς τι ελέγχεις και τι αλλάζεις).

Στο Opel crossland x που έχω τώρα δεν λέει τίποτα. Η Opel Hellas μου είπε ότι πρέπει να απευθυνθώ σε συνεργείο του δικτύου, και το συνεργείο του δικτύου μου είπε απλά να το πάω και ξέρουν αυτοι. Σε επίμονες ερωτήσεις μου μόνο μου είπαν προφορικά κάποιες πολύ γενικές γραμμές (πχ σε όλα τα σέρβις λάδια, ανά δεύτερο σερβισ αλλάζεις και φίλτρα κλπ) που δεν με εκαναν και πολύ σοφότερο...

Δεν το ήξερα αυτό, όσα βιβλία έχω δει μέχρι τώρα έγραφαν αναλυτικά όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνονται σε κάθε προγραμματισμένη συντήρηση.

Αλήθεια οι επίμονες ερωτήσεις σου ήταν γενικές, δλδ ζητούσες αόριστα να μάθεις τα πάντα, ή ρωτούσες κάτι συγκεκριμένο? Πιστεύω πως αν ρωτήσεις συγκεκριμένα κάθε πόσα έτη ή χλμ αλλάζεται ο ιμάντας εκκεντροφόρου θα σου απαντήσουν.

Εναλλακτικά μπορείς να βρεις το service manual του αυτοκινήτου σου από το internet, σε αυτό σίγουρα 100% θα βρεις τα πάντα.

Δημοσ.

Ζητούσα το πλήρες πρόγραμμα συντήρησης ώστε να ξέρω κάθε φορά τι ενέργειες πρέπει να γίνονται κατά τη συντήρηση.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Ζητούσα το πλήρες πρόγραμμα συντήρησης ώστε να ξέρω κάθε φορά τι ενέργειες πρέπει να γίνονται κατά τη συντήρηση.

Ε αυτό που ζητούσες να μάθεις ήταν αδύνατον να στο πουν προφορικά, μια πιο συγκεκριμένη ερώτηση όπως αυτή του ts σίγουρα θα στην απαντούσαν.

Δημοσ.

Δεν είναι δύσκολο, αλλά φαντάζομαι πως δεν δίνουν εκτύπωση του προγράμματος για τον ίδιο λόγο που δεν το έχουν συμπεριλάβει στο user manual.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...