Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είχα γράψει και σε άλλο ποστ αντιμετώπισα ένα προβλημα με το λάπτοπ μου. Όπως και να έχει αναγκάστηκα να το στείλω στον έμπορο (2 χρόνια εγγύηση), αφού ο κατασκευαστής (Lenovo) δεν μου καλύπτει την εγγύηση. Ύστερα από προσωπική έρευνα προκειμένου να φέρω μπαταρία με δικά μου έξοδα για να αποφύγω τον χρόνο επισκευής, μέσω επικοινωνίας με τα κεντρικά της Lenovo τα οποία αναλαμβάνουν τις επισκευές, έμαθα ότι η μπαταρία που θέλω δεν υπάρχει ούτε στην Ελλάδα, ούτε στον προμηθευτή του εξωτερικού (φαντάζομαι είναι στην Ευρώπη), αλλά ύστερα από επικοινωνία μου με διάφορα σάιτ (κινέζικα στην πλειοψηφία) οι παραγγελίες έχουν παγώσει λόγω του ιού.

Αν κάποιος γνωρίζει το νομικό πλαίσιο (ή και όχι), μπορεί να μου πει αν καλυπτομαι κάπως ως καταναλωτής σχετικά με τον μέγιστο χρόνο επισκευής; Πότε δηλαδή μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση ή πλήρη αποζημίωση; Είναι εφικτό αυτό;

ΥΓ: Ο έμπορος δεν έχει ξεκινήσει ακόμη τις εργασίες αν και τους έχω ενημερωσει για τα παραπάνω και για το γεγονός ότι το λάπτοπ (αξίας 1000€) το χρειάζομαι. Υποβάλλω αυτήν την ερώτηση με σκοπό να είμαι ένα βήμα μπροστά στο τι μπορώ να ζητήσω και τι δικαιούμαι.

Επεξ/σία από CptGiorgis
Δημοσ.

Δεν μας λες και πολλά πράγματα.. Αν το πρόβλημα είναι στη μπαταρία, η μπαταρίες στα λαπτοπ συνήθως έχουν 1 χρόνο εγγύηση.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Δεν μας λες και πολλά πράγματα.. Αν το πρόβλημα είναι στη μπαταρία, η μπαταρίες στα λαπτοπ συνήθως έχουν 1 χρόνο εγγύηση.

Ο έμπορος παρέχει εγγύηση 2 χρόνια, και το λάπτοπ είναι 6 μηνών.

Δημοσ.

Διάβασε λίγο καλύτερα τους όρους εγγύησης. Μπαταρία και φορτιστής συνήθως έχουν 6 μήνες με ένα χρόνο εγγύηση.

  • Like 2
Δημοσ.

Είναι 100% βέβαιο πως με καλύπτει η εγγύηση από τον έμπορο αφού πριν το στείλω τους είχα εξηγήσει αναλυτικά το πρόβλημα.

Η λενοβο δεν καλύπτει την εγγύηση καθώς το λάπτοπ είναι αμερικανικών προδιαγραφών και έτσι ο έμπορος αναλαμβάνει την επισκευή.

Δημοσ.

Ωραία και το πρόβλημα που είναι;

 

Το λαπτοπ είναι 6 μηνών και έχεις 2 χρόνια εγγύηση το πας εκει που το αγόρασες και περιμένεις να πάρεις άλλο.

 

ή μήπως  δεν μπορείς να αποδείξεις το πρόβλημα πχ "η μπαταρία δεν κρατάει όσο λέει στα specs του laptop" ενώ παράλληλα μπορεί να κρατάει κάμποση ώρα απλά όχι όσο θα έπρεπε ή θα ήθελες και εξ αυτού ο έμπορος δεν σου αλλάζει το laptop ή την μπαταρία; 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Ωραία και το πρόβλημα που είναι;

Το λαπτοπ είναι 6 μηνών και έχεις 2 χρόνια εγγύηση το πας εκει που το αγόρασες και περιμένεις να πάρεις άλλο.

ή μήπως  δεν μπορείς να αποδείξεις το πρόβλημα πχ "η μπαταρία δεν κρατάει όσο λέει στα specs του laptop" ενώ παράλληλα μπορεί να κρατάει κάμποση ώρα απλά όχι όσο θα έπρεπε ή θα ήθελες και εξ αυτού ο έμπορος δεν σου αλλάζει το laptop ή την μπαταρία; 

Η μπαταρία σταμάτησε να δουλεύει στα ξαφνικά ενώ μέχρι τότε δούλευε άριστα. Άρα το έχω πάει για επισκευή περιμένοντας αντικατάσταση μπαταρίας. Ταυτόχρονα όμως ισχύουν όσα ανέφερα παραπάνω στο αρχικό ποστ και άρα η επισκευή μπορεί να κρατήσει 3,4,5 ή και παραπάνω εβδομάδες. Μετα από πόσο χρόνο μπορώ να ζητήσω να γίνει αντικατάσταση, από το να περιμένω πότε και αν θα έρθει ανταλλακτικό;

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, CptGiorgis είπε

Η μπαταρία σταμάτησε να δουλεύει στα ξαφνικά ενώ μέχρι τότε δούλευε άριστα. Άρα το έχω πάει για επισκευή περιμένοντας αντικατάσταση μπαταρίας. Ταυτόχρονα όμως ισχύουν όσα ανέφερα παραπάνω στο αρχικό ποστ και άρα η επισκευή μπορεί να κρατήσει 3,4,5 ή και παραπάνω εβδομάδες. Μετα από πόσο χρόνο μπορώ να ζητήσω να γίνει αντικατάσταση, από το να περιμένω πότε και αν θα έρθει ανταλλακτικό;

Α τώρα κατάλαβα νόμιζα υπήρχε πρόβλημα με το να τιμήσουν την εγγύηση που έδιναν. 

 

Δεν μπορείς να κάνεις πολλά βασικά τίποτα γιατί και ανταλλακτικό να βρείς εσύ και να το αγοράσεις απο τρίτο δεν θα σου πληρώσουν τα χρήματα που έδωσες γιατί τους βγαίνει φθηνότερα να το πάρουν εσωτερικά και επίσης δεν υπάρχει μάλλον και τρόπος όσο αφορά τα logistics τους για να περάσουν κάτι τέτοιο, βέβαια μπορείς να τους ρωτήσεις.

 

Αυτό που ισχύει είναι 15-30 μέρες  μέγιστο χρόνος για επισκευή (έχει να κάνει με την κατηγορία και βαριέμαι να ψάξω τώρα ακριβώς ενδεικτικά http://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/06/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ_1520-27.6.19.pdf αλλά στο site της lenovo αναφέρει 30 μέρες https://www.lenovo.com/gr/el/services-warranty/ το σίγουρο είναι ότι υπάρχει μέγιστο όριο)  μετά πο τις 15-30 μέρες μπορείς να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω ή νέο laptop ή κάποιο άλλο laptop για να κάνεις την δουλειά σου μέχρι να τελειώσει η επισκευή αλλιώς μπορείς να τους καταγγείλεις . 

 

 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Αυτό που ισχύει είναι 15-30 μέρες  μέγιστο χρόνος για επισκευή (έχει να κάνει με την κατηγορία 

Αν και βρήκα ότι πρέπει, αν η επισκευή ξεπερνά το 15ημερο, να μου δώσουν προσωρινά συσκευή, δεν βρήκα πουθενά για εξολοκλήρου αντικατάσταση μετά από Χ μέρες. Μόνο αν υπάρχει "ενόχληση" στον καταναλωτή και περί "ευλόγου" χρονικού διαστήματος. Όσο αναλυτικά και αν φαίνονται.

Προς έκπληξη μου βέβαια διάβασα ότι τα έξοδα αποστολής τα επιφορτίζεται ο έμπορος κάτι που σε καμία περίπτωση δεν έγινε με εμένα αφού μου ξεκαθάρισαν από την αρχή ότι τα έξοδα θα είναι δικά μου. Τέτοιες μικρές λεπτομέρειες είναι που με ανησυχούν και φοβάμαι πως και το λάπτοπ θα πάρω πίσω σε κάνα μήνα, και κανενός τα δόντια δεν θα τριξουν...

Δημοσ.

Ολική αντικατάσταση για πρόβλημα στη μπαταρία? Δεν νομίζω πως γίνονται αυτά. Κανενα μαγαζί δεν κάνει αντικατάσταση προϊόντος από τη στιγμή που πρόβλημα έχει μόνο ένα αναλώσιμο.

Σαν να ζητάς ολικη αντικατάσταση αυτοκινήτου επειδή χάλασε η μπαταρία.

Δημοσ.

Το να το λειτουργείς κάποιο διάστημα χωρίς μπαταρία βολεύει ή χρειάζεσαι φορητότητα;

Έλεγα μήπως μπορούσες να το πάρεις πίσω και να το στείλεις ξανά όταν βρεθεί μπαταρία.

Δημοσ.

Είναι η αμήχανη στιγμή που διαπιστώνεις ότι το να αγοράζεις προϊόντα που δεν καλύπτονται από τις Ευρωπαϊκές Επίσημες Αντιπροσωπίες και να περιμένεις επισκευή από ένα απλό κατάστημα είναι το μεγαλύτερο λάθος…

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, zx1234r είπε

Ολική αντικατάσταση για πρόβλημα στη μπαταρία? Δεν νομίζω πως γίνονται αυτά. Κανενα μαγαζί δεν κάνει αντικατάσταση προϊόντος από τη στιγμή που πρόβλημα έχει μόνο ένα αναλώσιμο.

Σαν να ζητάς ολικη αντικατάσταση αυτοκινήτου επειδή χάλασε η μπαταρία.

Όταν ξοδεύεις 1000€ για ΛΆΠΤΟΠ επειδή το θέλεις για την φορητότητα, η αναλογία θα ήταν σαν να αγοράζεις αυτοκίνητο με ελατωματικα λάστιχα. Επιπλέον ζητάω αντικατάσταση αν και μόνο αν η μπαταρία κάνει πάνω από μήνα να έρθει, που στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα θα το έχω χρειαστεί το λάπτοπ λόγω εργασιών και μαθημάτων (όπως και τώρα) και θα είναι θέμα ημερών να μπαρκαρω.

 

3 ώρες πριν, zio10 είπε

Το να το λειτουργείς κάποιο διάστημα χωρίς μπαταρία βολεύει ή χρειάζεσαι φορητότητα;

Έλεγα μήπως μπορούσες να το πάρεις πίσω και να το στείλεις ξανά όταν βρεθεί μπαταρία.

Το έχω σκεφτεί να τους το προτείνω και είναι πράγματι καλή ιδέα. Θα περιμένω να μου πουν λεπτομέρειες βέβαια για τον χρόνο επισκευής, αν και αμφιβάλλω αν θα το δεχτούν.

 

1 ώρα πριν, bromiaris είπε

Είναι η αμήχανη στιγμή που διαπιστώνεις ότι το να αγοράζεις προϊόντα που δεν καλύπτονται από τις Ευρωπαϊκές Επίσημες Αντιπροσωπίες και να περιμένεις επισκευή από ένα απλό κατάστημα είναι το μεγαλύτερο λάθος…

Μεγάλη αλήθεια αυτό. Αν και δεν μου αρέσει να δικαιολογουμαι, το ότι δεν είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών το έμαθα όταν το παρέλαβα, αφού η πρίζα ήταν αμερικανική και η συσκευή συνοδευόταν από ανταπτορα για ευρωπαϊκές πρίζες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...