Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 hours ago, alexakos89 said:

Πρέπει να αποδείξεις ότι δεν το χάλασες εσύ σε όλες τις περιπτώσεις.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.

Για τους μήνες 7-12 πρέπει ο αγοραστής να το αποδείξει στον έμπορο. Ο έμπορος δέχεται πολύ ευκολότερα την απαίτηση του πελάτη, αφού αυτός είναι ο κυρίως υπεύθυνος για την ποιότητα του προϊόντος. Για τους μήνες 13-24, πρέπει ο αγοραστής να το αποδείξει στον πωλητή. Εκεί έχεις λιγότερες πιθανότητες να δεχτεί την απαίτησή σου, εκτός αν τον καλύπτει σιωπηλά ο έμπορος, όπως συμβαίνει και με την Apple, όπως αναφέρει και ο ha-Ha.

Το "2 χρόνια εγγύηση" σκέτο, που λες, δεν ισχύει εκτός αν η γνώμη σου είναι υπεράνω του νόμου, που όπως ίσως διάβασες, διαχωρίζει την εμπορική απ' την νομική (και όχι νόμιμη, λέω εγώ, εκτός αν υπάρχει και παράνομη 😁) εγγύηση.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...