lemourios92 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Έχω τα airpods περίπου 14 μήνες. Για να είμαι ειλικρινής πάντα είχαν κάποια μικροπροβλήματα με κύριο πρόβλημα ότι το μικρόφωνό τους είχε κάποιο θέμα και δεν ακουγόμουν δυνατά. Το έβλεπα και στο μακ που σου έδειχνε τη στάθμη του ήχου όταν μίλαγα από αυτά και όταν μίλαγα από το μακ και είχε μεγάλη διαφορά στη σταθμη. Από χτες το βράδυ έχει αρχίσει το δεξί να παίζει αισιθητά πιο χαμηλά. Για κάποιο λόγο σε όλα τα ακουστικά που είχα κατά καιρούς (τα ενσύρματα) το δεξί πάντα ακουγόταν πιο χαμηλά στο τέλος, Το θέμα είναι ότι παρά την μετακίνηση της ισορροπίας του ήχου είναι και η ποιότητα του ήχου κάπως περίεργη. Φαντάζομαι δεν πωλούνται ξεχωριστά δεξιά ακουστικά ούτε θα έχει νόημα η επιδιόρθωση. Οπότε μήπως να αγόραζα καινούρια; Και αν ναι, ποιο μοντέλο της apple είναι η καλύτερη ιδέα;
koukis hlias Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 αρχικα γτ δεν στελνεις μυνημα στο μαγαζι που τα πειρες μπας και κανουν κατι,αλλιως τα airpods 2019 χωρις wireless charging ειναι τα πιο (vfm) ενω απο οσο ειδα παιζουν στο best price με 100 ευρο του 16 σε προσφορα
alexakos89 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 4 ώρες πριν, lemourios92 είπε Έχω τα airpods περίπου 14 μήνες. Για να είμαι ειλικρινής πάντα είχαν κάποια μικροπροβλήματα με κύριο πρόβλημα ότι το μικρόφωνό τους είχε κάποιο θέμα και δεν ακουγόμουν δυνατά. Το έβλεπα και στο μακ που σου έδειχνε τη στάθμη του ήχου όταν μίλαγα από αυτά και όταν μίλαγα από το μακ και είχε μεγάλη διαφορά στη σταθμη. Από χτες το βράδυ έχει αρχίσει το δεξί να παίζει αισιθητά πιο χαμηλά. Για κάποιο λόγο σε όλα τα ακουστικά που είχα κατά καιρούς (τα ενσύρματα) το δεξί πάντα ακουγόταν πιο χαμηλά στο τέλος, Το θέμα είναι ότι παρά την μετακίνηση της ισορροπίας του ήχου είναι και η ποιότητα του ήχου κάπως περίεργη. Φαντάζομαι δεν πωλούνται ξεχωριστά δεξιά ακουστικά ούτε θα έχει νόημα η επιδιόρθωση. Οπότε μήπως να αγόραζα καινούρια; Και αν ναι, ποιο μοντέλο της apple είναι η καλύτερη ιδέα; Γιατί δεν τα πας στην εγγύηση ?
lemourios92 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 19 λεπτά πριν, alexakos89 είπε Γιατί δεν τα πας στην εγγύηση ? έχει περάσει η εγγύηση 12 μήνες ήταν
alexakos89 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, lemourios92 είπε έχει περάσει η εγγύηση 12 μήνες ήταν Όλα τα ευρωπαϊκά προϊόντα τεχνολογίας έχουν 2 έτη.
p8denu Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Τα ακουστικά πωλούνται ξεχωριστά αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει. οπως είπαν και τα παιδιά ψάξε μήπως γίνει κάτι με τη εγγύηση. αν αποφασίσεις να πάρεις καινούργια και έχεις συχνά τέτοια προβλήματα ίσως αξίζει να πάρεις τα AirPods Pro που είναι αδιάβροχα
haHa Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, alexakos89 είπε Όλα τα ευρωπαϊκά προϊόντα τεχνολογίας έχουν 2 έτη. Δεν ισχυει αυτο, ειναι συχνη παρανοηση. Αλλο η εγγυηση κατασκευαστη(που ειναι 1 χρονο για apple προιοντα) και αλλο τα δικαιωματα του καταναλωτη για ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση και πρεπει να σε καλυψει ο πωλητης. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2020 από haHa
alexakos89 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 4 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν ισχυει αυτο, ειναι συχνη παρανοηση. Αλλο η εγγυηση κατασκευαστη(που ειναι 1 χρονο για apple προιοντα) και αλλο τα δικαιωματα του καταναλωτη για ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση και πρεπει να σε καλυψει ο πωλητης. Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων. 1
haHa Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, alexakos89 είπε Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων. Ακριβως, αυτη ειναι η νομιμη εγγυηση(οχι η εμπορικη που ειναι του κατασκευαστη) και αφορα τα ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση και σε καλυπτει ο πωλητης. Εδω πχ για την apple: https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/ Νομοθεσία περί καταναλωτών της ΕΕ Περίοδος υποβολής αξιώσεων 2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης Απο τα μικρα γραμματα πιο κατω: "Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. " ----------------------------------------------------------- Εδω η ευρωπαικη οδηγια που συγχεεις: Ευρωπαική Οδηγια: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML Αναφορά σε κείμενο Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 3 Δικαιώματα του καταναλωτή 1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Αναφορά σε κείμενο Αναφορά σε κείμενο Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε. ------------------------------------ Ο κοσμος συγχεει την εγγυηση του κατασκευαστη(η λεγομενη "Εμπορικη Εγγυηση") με τα δικαιωματα των καταναλωτων για 2 ετη λογω ελλειψεων σε συνομολογημένες ιδιότητες κατα την παραδοση (η λεγομενη "Νομιμη Εγγυηση" που αφορα τον πωλητη, οχι τον κατασκευαστη). Αλλο λοιπον ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο "Πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων" που μετα την παροδο των 6 μηνων ΠΡΕΠΕΙ ο αγοραστης να αποδειξει οτι προυπηρχαν κατα την αγορα. Εξηγηση απο την Αγγλικη Βουλη για να μην συγχεονται αυτα τα 2: https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja Αναφορά σε κείμενο Αναφορά σε κείμενο 2 Is there an EU-wide two year consumer guarantee? Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees’, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979. Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will be for the consumer to prove. Ελληνικος νομος: https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg Αναφορά σε κείμενο Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 534. Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων: Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Άρθρο 535. Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως: ... Γενικη γραμματεια καταναλωτων: http://www.efpolis.gr/el/erothseis-apanthseis/826-faq-poliseis-service.html Αναφορά σε κείμενο Αναφορά σε κείμενο Κύριες διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση - Άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό. Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα από τη στιγμή της παράδοσής του. ------------------------------------ Εδω και η εξηγηση της HP για την διαφορα μεταξυ εμπορικης και νομιμης εγγυησης: http://support.hp.com/gr-el/document/c03805193 Αναφορά σε κείμενο Αναφορά σε κείμενο Νόμιμη εγγύηση Τι είναι; Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σαςπαρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος, ... ... Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση,... ... Ως Εμπορική εγγύηση, παραδείγματος χάρη η εγγύηση της HP, ορίζεται μια εγγύηση που παρέχεται εκουσίως από τον εγγυητή (είτε τον πωλητή είτε τον παραγωγό). Η Εμπορική εγγύησημπορεί να έχει διαφορετική διάρκεια και κάλυψη από τη Νόμιμη εγγύηση και τυπικά (όπως στην περίπτωση της εγγύησης της HP), δεν απαιτεί να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2020 από haHa
alexakos89 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, haHa είπε Ακριβως, αυτη ειναι η νομιμη εγγυηση(οχι η εμπορικη που ειναι του κατασκευαστη) και αφορα τ αελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση και σε καλυπτει ο πωλητης. Εδω πχ για την apple: https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/ Νομοθεσία περί καταναλωτών της ΕΕ Περίοδος υποβολής αξιώσεων 2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης Απο τα μικρα γραμματα πιο κατω: Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Η νόμιμη υπερισχύει της εμπορικης διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων. έως 2 χρόνια αν κριθεί ελαττωματικό. Και άσε να λέει ο καθένας ότι θέλει. Απλά μετά τον ένα χρόνο θα γίνει επιδιόρθωση αν γίνεται , η πιστωτικό , η αντικατάσταση. Δεν ισχύει αυτό που λες από όπου και να το πιάσεις. Άστο έχει αναλυθεί αρκετές φορές. η εγγύηση είναι 2 χρόνια βαση νόμου. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2020 από alexakos89
haHa Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, alexakos89 είπε Η νόμιμη υπερισχύει της εμπορικης διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων. έως 2 χρόνια αν κριθεί ελαττωματικό. Και άσε να λέει ο καθένας ότι θέλει. Απλά μετά τον ένα χρόνο θα γίνει επιδιόρθωση αν γίνεται , η πιστωτικό , η αντικατάσταση. Δεν ισχύει αυτό που λες από όπου και να το πιάσεις. Άστο έχει αναλυθεί αρκετές φορές. η εγγύηση είναι 2 χρόνια δια νόμου. Δεν ειναι τι γραφω εγω, ειναι τι γραφει ο νομος και η οδηγια. Ο νομος και η οδηγια γραφει οτι η λεγομενη νομιμη εγγυηση(που ειναι απο τον πωλητη και οχι απο τον κατασκευαστη) αφορα ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση. Ευρωπαική Οδηγια: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML Άρθρο 3 Δικαιώματα του καταναλωτή 1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε. ----------------------------------------------- Το θετικο ειναι οτι η apple συνηθως καλυπτει και τον 2ο χρονο, ασχετα αν στο site της γραφει μονο για ελαττωματα ΚΑΤΑ την παραδοση. Αυτα παντα σε περιπτωση που υπαρχει αποδειξη(δεν αρκει imei/serial number) και δεν καλυπτει περιπτωσεις με τιμολογιο. Ακριβως μαλιστα επειδη δεν υπαρχει νομος που να υποχρεωνει για 2ετη εγγυηση, η ιδια η apple γραφει στο site της επισημα 1 χρονο εγγυηση και οτι ο 2ος δεν ειναι εγγυηση, αλλα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2020 από haHa
alexakos89 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 7 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν ειναι τι γραφω εγω, ειναι τι γραφει ο νομος και η οδηγια. Ο νομος και η οδηγια γραφει οτι η λεγομενη νομιμη εγγυηση(που ειναι απο τον πωλητη και οχι απο τον κατασκευαστη) αφορα ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση. Ευρωπαική Οδηγια: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML Άρθρο 3 Δικαιώματα του καταναλωτή 1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε. ----------------------------------------------- Το θετικο ειναι οτι η apple συνηθως καλυπτει και τον 2ο χρονο, ασχετα αν στο site της γραφει μονο για ελαττωματα ΚΑΤΑ την παραδοση. Αυτα παντα σε περιπτωση που υπαρχει αποδειξη(δεν αρκει imei/serial number) και δεν καλυπτει περιπτωσεις με τιμολογιο. Ακριβως μαλιστα επειδη δεν υπαρχει νομος που να υποχρεωνει για 2ετη εγγυηση, η ιδια η apple γραφει στο site της επισημα 1 χρονο εγγυηση και οτι ο 2ος δεν ειναι εγγυηση, αλλα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση. Το πραγμα ειναι απλο. Αν κατι μεσα στα 2 χρονια σου χαλασει και δεν φταις καλυπτεσαι. Τον 1ο χρονο ο εμπορας μπορει να βαλει και εξτρα στην εμπορικη του εγγυηση. Πχ με καποιο καμενο πιξελ αντικατασταση.Μετα το περας του χρονου ειναι η νομικη. Απο εκει και περα παραθεσε οσα λινκ και βαλε οσα χρωματα θες. Εχεις μαλλον απλετο χρονο .Μπραβο σου. Δεν θα χαλασεις και αυτο το θεμα. Το παιδι τα εχει 14 μηνες , εχει εγγυηση ακομα. Αν οντως εχουν θεμα θα του τα αλλαξουν. Η ιστορια τελειωνει. Καλη συνεχεια ευχομαι.
haHa Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 3 λεπτά πριν, alexakos89 είπε Το πραγμα ειναι απλο. Αν κατι μεσα στα 2 χρονια σου χαλασει και δεν φταις καλυπτεσαι. Τον 1ο χρονο ο εμπορας μπορει να βαλει και εξτρα στην εμπορικη του εγγυηση. Πχ με καποιο καμενο πιξελ αντικατασταση.Μετα το περας του χρονου ειναι η νομικη. Απο εκει και περα παραθεσε οσα λινκ και βαλε οσα χρωματα θες. Εχεις μαλλον απλετο χρονο .Μπραβο σου. Δεν θα χαλασεις και αυτο το θεμα. Το παιδι τα εχει 14 μηνες , εχει εγγυηση ακομα. Αν οντως εχουν θεμα θα του τα αλλαξουν. Η ιστορια τελειωνει. Καλη συνεχεια ευχομαι. Συνεχιζεις και γραφεις ανακριβειες και το αστειο ειναι οτι δεν δεχεσαι την Ευρωπαικη οδηγια που εσυ ανεφερες. Δεν ειναι πρωτη φορα. Εδω ξανα η Ευρωπαικη οδηγια: Ευρωπαική Οδηγια: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 3 Δικαιώματα του καταναλωτή 1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Αναφορά σε κείμενο Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 Δημοσ. 25 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) λοιπον, μιλησα τις προαλλες με εναν γνωστο*** μου που δουλευει εδω σε ενα saturn... και τον ρωτησα για τον 1 χρονο και τα 2 χρονια... ΑΝ το αντικειμενο παρουσιασει ζημια και εισαι στον πρωτο χρονο τοτε εχεις <<παρα πολλες>> πιθανοτητες να γινει αυτο: αναφορα ζημιας-- αποστολη αντικειμενου στο σερβις--ελεχγος για το τι ειναι πιο συμφερον επισκευη ή αλλαγη (υπαρχουν περιπτωσεις που συμφερει την εταιρια να σου δωσει καινουργιο αντικειμενο -- και μετα οτι προκυψει... ΑΝ εισαι στον δευτερο χρονο , και το αντικειμενο παρουσιασει ζημια , τοτε ΠΡΕΠΕΙ εσυ σαν καταναλωτης να αποδειξεις οτι η ζημια υπηρχε ή απο την αρχή ή τουλαχιστον μεχρι την τελευταια μερα του πρωτου χρονου. ... *** δεν βαζω βεβαια και το χερι μου στην φωτια... Επεξ/σία 25 Απριλίου 2020 από Επισκέπτης
alexakos89 Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, Antilogos1975 είπε λοιπον, μιλησα τις προαλλες με εναν γνωστο*** μου που δουλευει εδω σε ενα saturn... και τον ρωτησα για τον 1 χρονο και τα 2 χρονια... ΑΝ το αντικειμενο παρουσιασει ζημια και εισαι στον πρωτο χρονο τοτε εχεις <<παρα πολλες>> πιθανοτητες να γινει αυτο: αναφορα ζημιας-- αποστολη αντικειμενου στο σερβις--ελεχγος για το τι ειναι πιο συμφερον επισκευη ή αλλαγη (υπαρχουν περιπτωσεις που συμφερει την εταιρια να σου δωσει καινουργιο αντικειμενο -- και μετα οτι προκυψει... ΑΝ εισαι στον δευτερο χρονο , και το αντικειμενο παρουσιασει ζημια , τοτε ΠΡΕΠΕΙ εσυ σαν καταναλωτης να αποδειξεις οτι η ζημια υπηρχε ή απο την αρχή ή τουλαχιστον μεχρι την τελευταια μερα του πρωτου χρονου. ... *** δεν βαζω βεβαια και το χερι μου στην φωτια... Πρέπει να αποδείξεις ότι δεν το χάλασες εσύ σε όλες τις περιπτώσεις. Και ότι το αντικείμενο έβγαλε πρόβλημα-ζημια. Και στον ένα χρόνο να είσαι ισχύει αυτό. Δεν μπορεί να ρίξεις νερό ξέρω 'γώ στα ακουστικά στους 3 μήνες και να σου πουν στα αλλάζουμε. το καταλαβαίνεις δεν είναι εφικτό. Αν το προϊόν βγάλει ζημιά στους 23 μήνες και 29 μέρες , και η ζημιά είναι πρόβλημα του προϊόντος χωρίς να έχει προκληθεί από εσένα τότε είναι υποχρεωμένοι για κάποια λύση. Επεξ/σία 26 Απριλίου 2020 από alexakos89 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα