Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, DownUNDERground είπε

Γιατί ένας που κάθε φορά έχει να ανέβει στον 4ο έχει εκ των πραγμάτων μεγαλύτερη χρήση και φθορά στο σύστημα από έναν που θα ανέβει στον πρώτο.

Φαντάσου 2 ίδια διαμερίσματα ένα στον 1ο και ένα στον 4ο. Αυτός στον 4ο πληρώνει παραπάνω ασανσέρ. Λογικό θα μου πεις, έλα όμως που αυτός φεύγει το πρωί και γυρνάει το βράδυ ενώ αυτός στον πρώτο είναι ένα ιατρείο που δέχεται 50-100 άτομα κάθε μέρα. Τελικά είναι δίκαιο; 

  • Like 1
  • Απαντ. 126
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε

Τελικά είναι δίκαιο; 

Κατά τη γνώμη σου μάλλον όχι. Το θέμα είναι αν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο και βέβαια, τι ορίζει αυτό. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Sad 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Κατά τη γνώμη σου μάλλον όχι. Το θέμα είναι αν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο και βέβαια, τι ορίζει αυτό. 

Αυτό λέω δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο. Χαρακτηριστικό είναι ότι στο καταστατικο που γράφει ο κατασκευαστής ορίζει ότι δεν έχει συμμετοχή στις δαπάνες μέχρι να πουληθουν τα διαμερίσματα. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mihanikos1 είπε

Αυτό λέω δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο. Χαρακτηριστικό είναι ότι στο καταστατικο που γράφει ο κατασκευαστής ορίζει ότι δεν έχει συμμετοχή στις δαπάνες μέχρι να πουληθουν τα διαμερίσματα. 

Συνάδελφε (εφόσον είσαι και εσύ μηχανικός, απόφοιτος πολυτεχνείου) διάβασε αν θες, τη νομοθεσία στην οποία παραπέμπω και τους υπόλοιπους συμμετέχοντες. Σαφώς και υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο. 

  • Sad 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε

Φαντάσου 2 ίδια διαμερίσματα ένα στον 1ο και ένα στον 4ο. Αυτός στον 4ο πληρώνει παραπάνω ασανσέρ. Λογικό θα μου πεις, έλα όμως που αυτός φεύγει το πρωί και γυρνάει το βράδυ ενώ αυτός στον πρώτο είναι ένα ιατρείο που δέχεται 50-100 άτομα κάθε μέρα. Τελικά είναι δίκαιο;

Δεν εξέφρασα την άποψή μου με αυτό που έγραψα νωρίτερα. Αλλά ναι είναι δίκαιο αν θες τη γνώμη μου, γιατί προφανώς τα καταστατικά δε γίνονται για να είναι προσαρμοσμένα στην εκάστοτε χρήση του εκάστοτε ιδιοκτήτη. Κοιτάνε να πιάσουν την πλειοψηφία των περιπτώσεων. Τα διαμερίσματα μπορεί να αλλάζουν χρήση με την πάροδο των ετών λοιπόν, αλλά ο τέταρτος όροφος θα κάνει πάντα μεγαλύτερη διαδρομή από τον πρώτο.

Δεν είναι το απολύτως δικαιότερο σύστημα για όλα τα διαμερίσματα της χώρας, αλλά είναι το δικαιότερο για τις περισσότερες περιπτώσεις.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Δεν εξέφρασα την άποψή μου με αυτό που έγραψα νωρίτερα. Αλλά ναι είναι δίκαιο αν θες τη γνώμη μου, γιατί προφανώς τα καταστατικά δε γίνονται για να είναι προσαρμοσμένα στην εκάστοτε χρήση του εκάστοτε ιδιοκτήτη. Κοιτάνε να πιάσουν την πλειοψηφία των περιπτώσεων. Τα διαμερίσματα μπορεί να αλλάζουν χρήση με την πάροδο των ετών λοιπόν, αλλά ο τέταρτος όροφος θα κάνει πάντα μεγαλύτερη διαδρομή από τον πρώτο.

Δεν είναι το απολύτως δικαιότερο σύστημα για όλα τα διαμερίσματα της χώρας, αλλά είναι το δικαιότερο για τις περισσότερες περιπτώσεις.

Ναι απλά το καταστατικό είναι μοναδικό για το κάθε ακίνητο οπότε μπορεί να προβλέψει κάποιες ιδιαίτεροτητες. Προσωπική μου άποψη είναι ότι απλά ακολουθούν μια πεπατημένη γιατί κανένας από αυτούς που το συντάσσει δεν θα κάνει χρήση του και δεν τους ενδιαφέρουν κάποιες ιδιαίτεροτητες η κάποιες αδικίες. Γι αυτό και σε κάποιες πολύκατοικίες υπάρχουν τσακωμοι. 

 

20 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Συνάδελφε (εφόσον είσαι και εσύ μηχανικός, απόφοιτος πολυτεχνείου) διάβασε αν θες, τη νομοθεσία στην οποία παραπέμπω και τους υπόλοιπους συμμετέχοντες. Σαφώς και υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο. 

Τον διάβασα τον νόμο, δεν τον λες και σαφή. Αν δεν υπάρχει καταστατικό οι δαπάνες πάνε βάση αξίας της περιουσίας. Ποιας αξίας; αντικειμενικης; εμπορικής; και ποιος θα κάτσει να ψάξει. Συνήθως σε παλιές πολύκατοικίες τα πράγματα έχουν πάρει μια σειρά και απλά αν πάει κάποιος καινούργιος και αρχίσει να ρωτάει σκαλίζει τότε χαλάει και αρχίζουν οι τσακωμοι. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε

Ναι απλά το καταστατικό είναι μοναδικό για το κάθε ακίνητο οπότε μπορεί να προβλέψει κάποιες ιδιαίτεροτητες. Προσωπική μου άποψη είναι ότι απλά ακολουθούν μια πεπατημένη γιατί κανένας από αυτούς που το συντάσσει δεν θα κάνει χρήση του και δεν τους ενδιαφέρουν κάποιες ιδιαίτεροτητες η κάποιες αδικίες. Γι αυτό και σε κάποιες πολύκατοικίες υπάρχουν τσακωμοι.

Συμφωνούμε. Απλά θα έπρεπε για μένα αυτά να έχουν προβλεφθεί κεντροποιημένα. Από το κράτος δηλαδή. Και να προβλέπουν σενάρια για τις περισσότερες περιπτώσεις. Και όχι ο κάθε εργολάβος να συντάσσει το καταστατικό του.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε

Τον διάβασα τον νόμο, δεν τον λες και σαφή. Αν δεν υπάρχει καταστατικό οι δαπάνες πάνε βάση αξίας της περιουσίας. Ποιας αξίας; αντικειμενικης; εμπορικής; και ποιος θα κάτσει να ψάξει. Συνήθως σε παλιές πολύκατοικίες τα πράγματα έχουν πάρει μια σειρά και απλά αν πάει κάποιος καινούργιος και αρχίσει να ρωτάει σκαλίζει τότε χαλάει και αρχίζουν οι τσακωμοι. 

Για αυτό υπάρχουν και οι συμβολαιογράφοι. Γιατί δεν συμβουλεύεσαι κάποιον, εφόσον δημιουργούνται ασάφειες κατά τη γνώμη σου και απορίες επί της νομοθεσίας; 

  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mihanikos1 είπε

Φαντάσου 2 ίδια διαμερίσματα ένα στον 1ο και ένα στον 4ο. Αυτός στον 4ο πληρώνει παραπάνω ασανσέρ. Λογικό θα μου πεις, έλα όμως που αυτός φεύγει το πρωί και γυρνάει το βράδυ ενώ αυτός στον πρώτο είναι ένα ιατρείο που δέχεται 50-100 άτομα κάθε μέρα. Τελικά είναι δίκαιο; 

100% δίκαιο σύστημα στη κατανομή δαπανών ανελκυστήρα δεν μπορεί να υπάρξει, εκτός και αν μπει κάποιο σύστημα που σε κάθε χρήση θα αναγνωρίζει ποιος/ποιοι μπαίνουν μέσα, σε ποιο ακριβώς όροφο και διαμέρισμα πάει ο καθένας, το βάρος του καθενός και δξ τι άλλο, μόνο που κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο.

Για αυτό λοιπόν και στα καταστατικά αλλά και στη νομοθεσία υπάρχει πρόβλεψη κάθε όροφος να έχει διαφορετικό συντελεστή.

Δημοσ.

Ο ανελκυστήρας φθείρεται περισσότερο με τις εκκινήσεις και το σταμάτημα του κινητήρα και όχι τόσο με τον χρόνο και τον όροφο, κανονικά η χρέωση με βάση τον όροφο έπρεπε να αφορούσε μόνο την κοινόχρηστη κατανάλωση του ρεύματος του ανελκυστήρα και όχι τις υπόλοιπες φθορές. 

  • Sad 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Ο ανελκυστήρας φθείρεται περισσότερο με τις εκκινήσεις και το σταμάτημα του κινητήρα και όχι τόσο με τον χρόνο και τον όροφο, κανονικά η χρέωση με βάση τον όροφο έπρεπε να αφορούσε μόνο την κοινόχρηστη κατανάλωση του ρεύματος του ανελκυστήρα και όχι τις υπόλοιπες φθορές.

Κι αυτό μέσα είναι. Καλύπτεται από τη λογική ψηλότερος όροφος > μεγαλύτερο μερίδιο.

  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Κι αυτό μέσα είναι. Καλύπτεται από τη λογική ψηλότερος όροφος > μεγαλύτερο μερίδιο.

Που κάλυπτουν εν τέλει και τα χιλιοστά.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, mihanikos1 είπε

Φαντάσου 2 ίδια διαμερίσματα ένα στον 1ο και ένα στον 4ο. Αυτός στον 4ο πληρώνει παραπάνω ασανσέρ. Λογικό θα μου πεις, έλα όμως που αυτός φεύγει το πρωί και γυρνάει το βράδυ ενώ αυτός στον πρώτο είναι ένα ιατρείο που δέχεται 50-100 άτομα κάθε μέρα. Τελικά είναι δίκαιο; 

Ναι είναι δίκαιο. Όπως δίκαιο ήταν που πλήρωνα 7 χρόνια για ασανσέρ, κοινόχρηστα και κάθε είδους έξοδα σε διαμέρισμα που δεν έμενα, και που λόγω παλαιότητας και φθορών δεν ήθελα/μπορούσα να ανακαινίσω για να νοικιάσω. Ας έμενα. Ή ας ανακαίνιζα για να το είχα νοικιάσει. 

Ρε παιδιά ώρες ώρες διαβάζω κάτι τέτοια εδώ πέρα και ξενερώνω.. ποιό θυροτηλέφωνο, θα κάτσετε τώρα να μαλώσετε και για αυτό? Πόσα πια λεφτά κάνει που σας χαλάει τόσο που ψάχνετε αν ο 7ος πρέπει να πληρώσει περισσότερα, αλλά τί να πει και ο τρίτος που είναι ιατρείο, και τελικά με τον μακαρίτη το γέρο του δευτέρου που πέθανε πριν 3 χρόνια και δεν έχει βρεθεί ένας να διεκδικήσει την περιουσία του τί γίνεται.. Ξεκολλάτε... Τσακώνεστε για χαζομάρες πραγματικά... γι'αυτό είναι ΑΘΛΙΕΣ όλες οι πολυκατοικίες.. βάφτηκαν μία φορά το 1987 που χτίστηκαν και μετά έχουν κάτι τυπάκια σαν αυτά που εμφανίζονται εδώ που αν τους πεις να πληρώσουν για να βάψουν την πολυκατοικία για να μην είναι σαν το εκρού του νεκρού, σου λέει θα πληρώσει ο πρώτος ή ο έβδομος παραπάνω... Σίχαμα πραγματικά.

Επεξ/σία από polaki
  • Like 8
  • Thanks 2
Δημοσ.

Το ιδιο ποσο ανα διαμερισμα δεν ειναι ουτε ανελκυστηρας για να φθαρει ουε φως που θα καψει πιο πολυ ωρα για τον ταδε οροφο.Το αν ειναι μεγαλο η μικρο το διαμερισμα δεν εχει να λεει καθως αμα παει ετσι η γκαρσονιερα ξερω γ με το φοιτητη μπορει να πανε και 100 ατομα τη μερα μπορει και ενας το ιδιο μπορει και για ενα πιο μεγαλο διαμερισμα στον τελευταιο οροφο. Ποσο εξαλου να κοστιζει ενα κουδουνι που απλα αλλαξε μονο ο πινακας

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...