Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλα σε όλους.

θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάποιο κατάστημα η Σκρουτζομαγαζο για αγορά του iPhone SE 2020. Με ενδιαφερει η άξιοπιστια και κυρίως η εγγύηση των 2 ετών του κινητού, αλλά με τιμολογιο.. Οποίος μπορεί να απαντήσει θετικά η αρνητικά πχ για κάποιο κατάστημα που είχε εμπειρία με το σέρβις κυρίως, και αν χρειάστηκε να καταφύγει τρίτες λύσεις για να ισχύσει η εγγύηση των 2 ετών. ΠΡΟΣΟΧΗ επαναλαμβάνω ΜΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ!!!! Ευχαριστω εκ των προτέρων!!

  • Like 1
Δημοσ.

Είχες κάποια εμπειρία για να το προτείνεις; Χάλασε κάποιο iPhone που πήρες στον δεύτερο χρόνο εγγύησης με τιμολογιο;;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρόνια πολλά και από εμένα. 

Μόνο τα μεγάλα καταστήματα στυλ Κωτσόβολος, παμπλικ, Άι στορμ κλπ θα σου προσφέρουν την ασφάλεια της 2ετούς εγγύησης χωρίς τρεξίματα. Είναι η πιο σίγουρη λύση που έχεις.

Επεξ/σία από aris_rom
Δημοσ.

Καμια μεγαλη αλυσιδα δεν καλυπτει δευτερο χρονο εγγυησης αν κοπει τιμολογιο. Το λενε κιολας Παντου αν το δεις στο σαιτ. Το καλο βεβαια ειναι οτι αυτα τα καταστηματα κοβουν το φπα χωρις πολλα πολλα. Απτο σκρουτζ πρεπει να περασεις απο ιερα εξεταση προκειμενου να το εγκρινουν κι αυτο επειδη κανουν καρουζελ με το ΦΠΑ και δεν εχουν κερδος

Δημοσ.

2 χρόνια εγγύηση με τιμολόγιο δεν έχεις όπως λέει και ο φίλος από πάνω . 1 χρονο θα Εχεις ΠΑΝΤΟΥ εφοσον κοψεις τιμολογιο  . Απο εκει και περα σκρουτζομαγαζο με τιμολογιο ανευ φπα θα σου βγαλουν την πιστη  θα σου πουν να περιμενεις 30 μερες για την εγκριση των χαρτιων και εν τελη θα βρουν καποια δικαιολογια ωστε  να σου ακυρωσουν την παραγγελια. Ωστοσο  πας για καταστηματα οπως κωτσο media markt κλπ οπου δεν θελουν  πολλα πολλα για να σου εκδοσουν τιμολογιο ανευ φπα. 

  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Είχα αγοράσει πριν 1,5 χρόνο ένα iPhone 13, όπου έβγαλε θέμα στο touch χωρίς το κινητό να έχει χτυπηθεί ή έρθει σε επαφή με το νερό. Πρώτη μου κίνηση ήταν να καλέσω το κατάστημα μέσω Σκρουτζ από το οποίο το παρέλαβα. Ο τεχνικός τους ήταν κάθετος ότι λόγω τιμολογίου η εγγύηση καλύπτεται για 1 χρόνο και δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Ύστερα από επικοινωνία με το support του Σκρουτζ, χωρίς να τους αναφέρω ότι είχα επικοινωνία με το κατάστημα, ξεκίνησα τη διαδικασία επιστροφής. Οι ίδιοι μου βεβαίωσαν ότι το κινητό βρίσκεται εντός εγγύησης ανεξαρτήτως εάν το αγόρασα με τιμολόγιο. Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα και έπειτα θα με ενημερώσουν, τονίζοντας πάντως ότι είμαι καλυμμένος από την εγγύηση.

Γνωρίζω ήδη εγώ ότι η επικοινωνία με το κατάστημα θα τους απορρίψει το αίτημα. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι ποιος θα αναλάβει την αντικατάσταση από τη στιγμή που το κατάστημα την απέρριψε. Αν κάποιος γνωρίζει ή έχει βρεθεί σε αντίστοιχη θέση, θα βοηθούσε πολύ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...