vamvakoolas Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 μη ξεχναμε το θεμα μιζας: αν εχεις αυτοματο απλα περιμενεις γερανο. Αν εχεις συμβατικο ψαχνεις απλως για κατηφορα ή φιλο να σπρωξει και εισαι....ετοιμος (παθων)
gia_nnis Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Στις 24/4/2020 στις 4:48 ΜΜ, Anagnwstis είπε Ένας κινητήρας όμως 1,4L με σωστή συντήρηση θα βγάλει αρκετά χιλιόμετρα ακόμα ή είναι προς το τέλος της ζωής του? Πολυ ρευστα ολα! Εχει να κανει με την χρηση που εκανε ο προηγουμενος.. Την αξιοπιστια του αυτοκινητου.. και σαφως οι δαπανες του! Αλλο να συντηρεις ενα παλιο Ιαπωνικο και αλλο κατι πιο καινουργιο! Συνηθως το τελευταιο πραγμα που θα σε προβληματισει σ ενα αυτοκινητο θα ειναι καθαρα ο κινητηρας του! Παντα θα βαζεις το χερι στην τσεπη για τα υπολοιπα..!
Anagnwstis Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, gia_nnis είπε Πολυ ρευστα ολα! Εχει να κανει με την χρηση που εκανε ο προηγουμενος.. Την αξιοπιστια του αυτοκινητου.. και σαφως οι δαπανες του! Αλλο να συντηρεις ενα παλιο Ιαπωνικο και αλλο κατι πιο καινουργιο! Συνηθως το τελευταιο πραγμα που θα σε προβληματισει σ ενα αυτοκινητο θα ειναι καθαρα ο κινητηρας του! Παντα θα βαζεις το χερι στην τσεπη για τα υπολοιπα..! Τα καίρια σημεία είναι gearbox και κινητήρας αν φας ζημιά εκεί είναι 1000+ τα υπόλοιπα ίσως λογίζονται και ως φυσιολογικη φθορά
tsofras Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Πάντως βλέπω ότι πλέον βγάζουν αρκετά αυτόματα, είναι η νέα τάση λόγω κατανάλωσης και ρύπων και μου κάνει εντύπωση ότι συνδυάζουν και κινητήρες μόνο με αυτόματο (τουλάχιστον στην ελληνική αγορά που βλέπω) π.χ. Το νέο clio , corsa , Peugeot που είναι 1000 - 1200 κυβικά στα 130 άλογα το δίνει μόνο με αυτόματος κιβώτιο. Το clio με διπλού συμπλέκτη EDC που διαβάζω και για αυτό ότι έχει τα θέματα του ( βασικά δείχνει απο ότι διαβάζω ότι του διπλού συμπλέκτη είναι χειρότερα σε σχέση με τα άλλα ) και τα clio, Peugeot με το EAT8 που είναι σχετικά καινούριο , γιαπωνέζικης εταιρίας αλλά δεν ξέρουμε τι ρόλο βαράει. Επίσης σπας το κεφάλι σου να βρείς κάτι απο πάνω 1000 - 1200 κυβικά . Ξέρω ότι είναι τούρμπο αλλά πως πάνε αυτοί οι κινητήρες σε φορτωμένα αμάξια με κλιματισμό σε ένα ταξίδι? Ακόμη και το focus το βλέπεις με τον 1000αρι 3κυλινδρο κινητήρα , και να πας στον 1500 θέλεις 3Κ +
Anagnwstis Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, tsofras είπε Πάντως βλέπω ότι πλέον βγάζουν αρκετά αυτόματα, είναι η νέα τάση λόγω κατανάλωσης και ρύπων και μου κάνει εντύπωση ότι συνδυάζουν και κινητήρες μόνο με αυτόματο (τουλάχιστον στην ελληνική αγορά που βλέπω) π.χ. Το νέο clio , corsa , Peugeot που είναι 1000 - 1200 κυβικά στα 130 άλογα το δίνει μόνο με αυτόματος κιβώτιο. Το clio με διπλού συμπλέκτη EDC που διαβάζω και για αυτό ότι έχει τα θέματα του ( βασικά δείχνει απο ότι διαβάζω ότι του διπλού συμπλέκτη είναι χειρότερα σε σχέση με τα άλλα ) και τα clio, Peugeot με το EAT8 που είναι σχετικά καινούριο , γιαπωνέζικης εταιρίας αλλά δεν ξέρουμε τι ρόλο βαράει. Επίσης σπας το κεφάλι σου να βρείς κάτι απο πάνω 1000 - 1200 κυβικά . Ξέρω ότι είναι τούρμπο αλλά πως πάνε αυτοί οι κινητήρες σε φορτωμένα αμάξια με κλιματισμό σε ένα ταξίδι? Ακόμη και το focus το βλέπεις με τον 1000αρι 3κυλινδρο κινητήρα , και να πας στον 1500 θέλεις 3Κ + Ιδανικά άλογα για εμένα είναι 14 16 τώρα δε ξέρω αν έχει διαφορά η δύναμη που βγάζει σε αυτόματο η χειροκίνητο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα