Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους! ενδιαφέρομαι να εγκαταστήσω ένα σύστημα tpms στο αμαξι μου (hyundai i20 του 2009). Έχω βρεί διαφορες λυσεις και υλοποιησεις και θα ηθελα γνωμες αν καποιος εχει κανει κατι παρομοιο και αν εχει κανεις να προτεινει καποιο kit

Επειδη ιδανικα δεν θα ηθελα να βαλω κι αλλη οθονη μες το αμαξι (εχω ηδη εγκαταστησει μονος μου αισθητηρες παρκαρισματος και εχω ηδη μια οθονη πανω απ τον κεντρικο καθρεπτη) ψαχνω για μια λυση του στυλ πχ να μπαινει η οθονιτσα στον αναπτηρα του αυτοκινητου η ακομα καλυτερα αν υπαρχει καποια λυση να μην βαλω τιποτε και με καποιο android app να παιρνω τις ενδειξεις στο κινητο μου.

Τελος, επειδη ενδιαφερεται και ενας φιλος για το ιδιο πραγμα, υπαρχει καποιο kit που να συνδεεται απ ευθειας σε multimedia 2 din android οθονη? Το αμαξι του φιλου ειναι ενα Grand Vitara. 

Ευχαριστω εκ των προτερων. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για σένα, δες το tpms της steelmate

 

...για τον φίλο σου, πες του να δει σε Digital IQ tpms (πχ 810)

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 1
Δημοσ.

υπαρχει πλεον ασυρματη λυση και σε ανδροιντ

Η δικια μου συμβουλη ειναι να μη παρεις σενσορες που ειναι στα καπακια αλλα στο σωμα της βαλβιδας.

Ειδικα στη χωρα μας υπαρχουν κομπλεξικοι που μπορουν να σου παρουν τα καπακια (εχει γινει περυσι αυτο).

δυσκολο να μονταρεις ξεμονταρεις λαστιχο για να αλλαξεις μονος σου αρα πρεπει να πας σε επαγγελματια (λαστιχά)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστός ο vamvakoolas ....με επιφύλαξη όμως να γίνεται σωστή διαχείριση ενέργειας κ να βάλεις δοκιμασμένες κ ανθεκτικές μπαταρίες (αρα θα κοιτάξεις για κάτι καλό κ συνήθως ακριβό).

Δεν θα ήθελες να τρέχεις σε λαστιχά κάθε 6-8μηνο για μια CR2032

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, TechnoState είπε

Για σένα, δες το tpms της steelmate

...για τον φίλο σου, πες του να δει σε Digital IQ tpms (πχ 810)

αυτο ακριβως το video ειχα δει, δυστυχως δεν το βρισκω το συγκεκριμενο tpms καπου.....αλλα κατι τετοιο ψαχνω! edit: το βρηκα! απο ελλαδα ξεκιναει απ τα 110€ και φτανει στα 200, απο Κινα παει στα 50€...

Οσο για το αμαξι του φιλου, ελεγα μηπως στην ηδη υπαρχουσα android οθονη που εχει μπορει να συνδεθει ασυρματα η ενσυρματα καποιο tpms system....

 

28 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

υπαρχει πλεον ασυρματη λυση και σε ανδροιντ

Η δικια μου συμβουλη ειναι να μη παρεις σενσορες που ειναι στα καπακια αλλα στο σωμα της βαλβιδας.

Ειδικα στη χωρα μας υπαρχουν κομπλεξικοι που μπορουν να σου παρουν τα καπακια (εχει γινει περυσι αυτο).

δυσκολο να μονταρεις ξεμονταρεις λαστιχο για να αλλαξεις μονος σου αρα πρεπει να πας σε επαγγελματια (λαστιχά)

καλη φαση. Επειδη δεν ξερω πως να το ψαξω εχεις καποια προταση σε καποιο συστημα να δω? Ισως το προσπαθησω και μονος μου, πιανουν τα χερακια μου και αυτην την εποχη το ταμειον ειναι μειον. Το καλο τουλαχιστον ειναι οτι το αμαξι μπαινει σε κλειστο  parking οποτε ισως το να βαλω σενσορες στα καπακια να μην ειναι τοσο κακο :)

 

Σας ευχαριστω ολους για τις αμεσες απαντησεις!

Επεξ/σία από gazp
Δημοσ.

δε διαφωνω αλλα για μονταρεις ξεμονταρεις λαστιχο θα πρεπει να εχεις μηχανηματα

αν πας σε λαστιχά πανω απο 10-20 ευρ δε νομιζω να σου παρει

οπως αναφερθηκε πρεπει να βρεις μια λυση με ποιοτικους σενσορες και μπαταριες για να μην αλλαζεις καθε τοσο μπαταριες

Η πιο ευκολη λυση (χωρις καν να βγαλεις λαστιχα) ειναι με τους σενσορες στα καπακια αλλα παρηγγειλε ενα σπεαρ σετακι γιατι οπως ανεφερα παιζουν κομπλεξ εκει εξω

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο δικό μου έχω βάλει το kit Blaupunkt 2.14 από τον Ιούνιο του 2018.

Μέχρι τώρα:

  • Δεν έχω αλλάξει ακόμη μπαταρίες
  • Η μέτρηση είναι άψογη καθώς ανά 2-3 μήνες τσεκάρω με μέτρηση σε βενζινάδικο και η απόκλιση είναι ουσιαστικά ανεπαίσθητη
  • Δεν μου έχουν παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, δουλεύουν άψογα

Στα αρνητικά είναι ότι δεν μπορείς να μετράς την πίεση στο ελαστικό χωρίς να αφαιρέσεις τον αισθητήρα με το ειδικό εργαλειάκι που έρχεται πακέτο με το σετ και ότι καλό θα είναι (αν όχι απαραίτητο για εμένα) να κάνεις ζυγοστάθμιση με το που τους βάλεις.
Στα θετικά, γνωρίζεις άμεσα την πίεση των ελαστικών σου, έχεις ηχητικό alert για διαρροή αέρα / χαμηλή πίεση / υψηλή θερμοκρασία ελαστικών και έχει και μια USB θύρα για emergency charge καθώς το output της είναι τραγικά μικρό (1Α).

Αναλόγως μετά το κάθε αμάξι, κοιτάς τον εσωτερικό reader των αισθητήρων. Σε εμένα έχει κάτσει μια χαρά και δεν ενοχλεί καθόλου.

Επεξ/σία από icsd08063
Δημοσ.
7 ώρες πριν, icsd08063 είπε

Στο δικό μου έχω βάλει το kit Blaupunkt 2.14 από τον Ιούνιο του 2018.

Μέχρι τώρα:

  • Δεν έχω αλλάξει ακόμη μπαταρίες
  • Η μέτρηση είναι άψογη καθώς ανά 2-3 μήνες τσεκάρω με μέτρηση σε βενζινάδικο και η απόκλιση είναι ουσιαστικά ανεπαίσθητη
  • Δεν μου έχουν παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, δουλεύουν άψογα

Στα αρνητικά είναι ότι δεν μπορείς να μετράς την πίεση στο ελαστικό χωρίς να αφαιρέσεις τον αισθητήρα με το ειδικό εργαλειάκι που έρχεται πακέτο με το σετ και ότι καλό θα είναι (αν όχι απαραίτητο για εμένα) να κάνεις ζυγοστάθμιση με το που τους βάλεις.
Στα θετικά, γνωρίζεις άμεσα την πίεση των ελαστικών σου, έχεις ηχητικό alert για διαρροή αέρα / χαμηλή πίεση / υψηλή θερμοκρασία ελαστικών και έχει και μια USB θύρα για emergency charge καθώς το output της είναι τραγικά μικρό (1Α).

Αναλόγως μετά το κάθε αμάξι, κοιτάς τον εσωτερικό reader των αισθητήρων. Σε εμένα έχει κάτσει μια χαρά και δεν ενοχλεί καθόλου.

αρκετα ποιτικο συστημα και νομιζω το εχω βαλει σε οχημα γνωστου.

Το μονο αρνητικο ειναι οτι σε μερικα αυτοκινητα ο αναπτηρας ειναι σε καπως περιεργη θεση και δε μπαινει το ματζαφλαρι (θες προεκταση)

υπαρχει και η σουπερ ντουπερ εκδοχη της γκαρμιν χωρις καν να βαλεις κατι εξτρα απλως να εχεις ενα gps της

https://buy.garmin.com/en-US/US/p/131744#overview

Δημοσ.
Στις 23/4/2020 στις 1:43 ΜΜ, TechnoState είπε

Σωστός ο vamvakoolas ....με επιφύλαξη όμως να γίνεται σωστή διαχείριση ενέργειας κ να βάλεις δοκιμασμένες κ ανθεκτικές μπαταρίες (αρα θα κοιτάξεις για κάτι καλό κ συνήθως ακριβό).

Δεν θα ήθελες να τρέχεις σε λαστιχά κάθε 6-8μηνο για μια CR2032

Αναρωτιέμαι, οι ροδες γυρίζουν....δεν έχει σκεφτεί κάποιος κατασκευαστής τέτοιων συστημάτων να βάλει ένα συστηματακι στους σενσορες που να εκμεταλλεύεται αυτήν την περιστροφή και να φορτίζει την μπαταριουλα και ουσιαστικά να μην θέλει πότε αλλαγη;

Η seiko το έχει κάνει εδώ και πολλά χρόνια με το kinetic! 😄

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...