Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα στους φίλους των αυτοκινήτων.

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την μπαταρία ενός ford fiesta μοντέλο 2010.

Επειδή λόγω καραντίνας η μπαταρία έπεσε εντελώς, μπορώ να παραγγείλω μία από αυτές τις συσκευές που βλέπω στο skroutz που λένε ότι φορτίζουν την μπαταρία από την υποδοχή του αναπτήρα της καμπίνας ή είναι μούφα αυτό τελικά;

Ευχαριστώ πολύ!

Δημοσ.

Πολύ αμφιβαλω ότι θα κάνει δουλειά σε τόσο πεσμενη μπαταρία.Ι

Θα συνιστούσα να την βγάλεις και να την πας σε ένα ηλεκτρολογείο να στη φορτισουν. Λογικά δε θα σε χρεώσουν καν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχουν καποιες προυποθεσεις για να "φορτισει" απο τον αναπτηρα. Πρωτα απο ολα πρεπει ο αναπτηρας του αυτοκινητου να λειτουργει ακομα και χωρις το κλειδι επανω. Τα περισσοτερα αν οχι ολα τα αυτοκινητα πλεων λειτουργουν τον αναπτηρα μολις γυρισεις το κλειδι στο "ACC" ή "Αccessories" ή πιο απλα στο 1ο κλικ του κλειδιου.. σε καποια π.χ. το δικο μου θελει στο 2ο που αναβουν και τα λαμπακια. Σε οποια απο τις 2 περιπτωσεις υπαρχουν καταναλωσεις που φορτιση και καταναλωση δεν ειναι και το ιδανικοτερο ωστε να παρει τα πανω της η μπαταρια. Αντε και πες οτι τελικα ο αναπτηρας σου λειτουργει οπως ειπαμε, δεν θεωρω και πολυ ενταξει τα καλωδια του αναπτηρα για τα Ampere φορτισης της μπαταριας μιας και περνανε απο ενα σωρο πλεξουδες στο ενδιαμεσο και οντας μικρα σε διατομη (2.5τ.χ. max) μπορει να ζεσταθουν κατα τη φορτιση και να προκαλεσουν μεχρι και πυρκαγια. Σιγα τα ampere που θα δινουν αυτοι οι φορτιστες ωστε να γινει αυτο αλλα και παλι δεν θα το ρισκαρα... Παλαιοτερα σε αμαξι που ο αναπτηρας ηταν "always on" και εμενε καιρο ακινητο ειχα βαλει ενα τετοιο μπιχλιμπιδι με ηλιακο πανελακι. Εκανε τη δουλεια του να "συντηρει" τη μπαταρια μια χαρα.. σιγουρα οχι να τη φορτίσει.. 

Ενα κανονικο φορτιστη χρειαζεσαι λοιπον και μιας και προσφατα εχει συζητηθει το θεμα ριξε μια ματια εδω: 

 

Επεξ/σία από nick#18
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, skiabox είπε

Τελικά βλέπω ότι μια καινούρια έχει 50 ευρώ.

https://www.autodoc.gr/cartechnic/13644592

Πιστεύετε ότι κάνει για το μοντέλο του ford fiesta που έχω;

Και καινουργια να βαλεις αν παλι μεινει το αυτοκινητο σε ακινησια τα ιδια θα παθει.. εκτος αν την εχεις χρονια και ειναι ωρα για αλλαγη που και παλι θα πρεπει να τη συντηρεις καπως.. σιγουρα ομως σε σχεση με μια παλια μπορει να κρατησει περισσοτερο σε ακινησια με την προηποθεση οτι οταν τη βαλεις θα δουλεψει το αμαξι να φορτισει στο 100% της.

Βγαλε μια φωτο την μπαταρια σου, πρεπει να εχει μια ετικετα επανω της που να λεει τα χαρακτηριστικα της. Με μια γρηγορη αναζητηση σε ενα οδηγο ευρεσης μπαταριων της varta βρηκα πως μπορεις να βαλεις με διαστασεις 175x207x175mm οπως αυτη που εχεις βαλει στο λινκ αλλα ας ειμαστε σιγουροι.
Αν οι διαστασεις ειναι σωστες μπορεις να πας και σε 54-55Ah ωστε να ειναι και πιο δυνατη. Επισης θα προτεινα κατι πιο επωνυμο απο αυτη του λινκ, δεν εχουν μεγαλη διαφορα. Εγω δουλευω πολυ τις Hankook και TAB (οχι δεν ειμαι μπαταριάς, στη δουλεια μου ομως χρησιμοποιουμε πολλες)  οπου και θα προτεινα μιας και με κακη χρηση (φτανουν πολλες φορες να πεφτουν κατω απο 11 Volt) κρατανε 4 χρονια ανετα.. φανταζομαι ακομα περισσοτερο με καλη χρηση! Αλλοι λενε για Bosch ή Varta, εγω προσωπικα δεν εχω μεινει ευχαριστημενος, πολυ καλα λογια εχω ακουσει και για τις Banner.

  H επιλογη δικη σου. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nick#18 είπε

Και καινουργια να βαλεις αν παλι μεινει το αυτοκινητο σε ακινησια τα ιδια θα παθει.. εκτος αν την εχεις χρονια και ειναι ωρα για αλλαγη που και παλι θα πρεπει να τη συντηρεις καπως.. σιγουρα ομως σε σχεση με μια παλια μπορει να κρατησει περισσοτερο σε ακινησια με την προηποθεση οτι οταν τη βαλεις θα δουλεψει το αμαξι να φορτισει στο 100% της.

Βγαλε μια φωτο την μπαταρια σου, πρεπει να εχει μια ετικετα επανω της που να λεει τα χαρακτηριστικα της. Με μια γρηγορη αναζητηση σε ενα οδηγο ευρεσης μπαταριων της varta βρηκα πως μπορεις να βαλεις με διαστασεις 175x207x175mm οπως αυτη που εχεις βαλει στο λινκ αλλα ας ειμαστε σιγουροι.
Αν οι διαστασεις ειναι σωστες μπορεις να πας και σε 54-55Ah ωστε να ειναι και πιο δυνατη. Επισης θα προτεινα κατι πιο επωνυμο απο αυτη του λινκ, δεν εχουν μεγαλη διαφορα. Εγω δουλευω πολυ τις Hankook και TAB (οχι δεν ειμαι μπαταριάς, στη δουλεια μου ομως χρησιμοποιουμε πολλες)  οπου και θα προτεινα μιας και με κακη χρηση (φτανουν πολλες φορες να πεφτουν κατω απο 11 Volt) κρατανε 4 χρονια ανετα.. φανταζομαι ακομα περισσοτερο με καλη χρηση! Αλλοι λενε για Bosch ή Varta, εγω προσωπικα δεν εχω μεινει ευχαριστημενος, πολυ καλα λογια εχω ακουσει και για τις Banner.

  H επιλογη δικη σου. 

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Αλλά μου κάνει εντύπωση που συζητάμε ακόμα για το αν χωράει μια μπαταρία σε ένα αυτοκίνητο που έχει πουλήσει σαν τρελό.

Επειδή είναι μανίκι το άνοιγμα του καπώ ενός ford fiesta ακόμα και από άτομο που δουλεύει σε συνεργείο ford, θα ήθελα απλά να το μάθω από τα specs του πιο δημοφιλούς αυτοκινήτου στον πλανήτη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, skiabox είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Αλλά μου κάνει εντύπωση που συζητάμε ακόμα για το αν χωράει μια μπαταρία σε ένα αυτοκίνητο που έχει πουλήσει σαν τρελό.

Επειδή είναι μανίκι το άνοιγμα του καπώ ενός ford fiesta ακόμα και από άτομο που δουλεύει σε συνεργείο ford, θα ήθελα απλά να το μάθω από τα specs του πιο δημοφιλούς αυτοκινήτου στον πλανήτη.

Ειναι ψιλοστανταρ οι διαστασεις τους και αν πας σε μαγαζι με μπαταριες πολυ πιθανο να ξερει και απ'εξω ποια θελεις αλλα υπαρχει και η περιπτωση του λαθους. 55Ah π.χ. μπορεις να βρεις σε 2 διαστασεις σιγουρα αν οχι παραπανω.. Μπορει να γραφει και στο εγχειριδιο χρησης του αυτοκινητου. Επισης πολυ πιθανο αλλη μπαταρια να εχει με τον κινητηρα 1.0, αλλη με τον 1.2 και αλλη με τον 1.4 κλπ... Το καπο τι δυσκολο εχει? Ειναι απο αυτα που εβγαζε η ford που ανοιγουν με το κλειδι? 

Επεξ/σία από nick#18
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

....για το θέμα του φορτιστή, οπως σου είπε κ ο συμφορουμιτης, το συζητάμε αρκετά εδώ κ 2-3 μέρες δίπλα.

Η μαμά της fomoco/ford motorcraft είναι αρκετά καλή αλλά λίγο τσιμπημενη στην τιμή.

Έχω δοκιμάσει αρκετές ...εως αρκετα ακριβές (μέχρι bosch silver σειρά - S5 61A!)... όλες ίδιες είναι βασικά (στην χρήση που εγώ κάνω)

Σαφώς, βάλε κάτι λιγάκι πιο ισχυρό απο την μαμά...ναι θα αντέξει ελάχιστα παραπάνω αφού δεν θα ζοριζει αρκετά την μπαταρία, όταν το αυτοκίνητο θα ζητάει αρκετα αμπέρ εκκίνησης.

Το καπό κ η πρόσβαση είναι πανευκολη. Την άλλαζα συχνά πυκνά (σε ίδιο αυτοκίνητο) διότι λόγο χρήσης μηχανών, είχα πρόβλημα (μέχρι που άρχισα να χρησιμοποιώ φορτιστές).

Στο σχετικό φόρουμ (clubford) πολλές ψήφους εμπιστοσύνης παίρνει κ η banner power bull(όπως αναφέρθηκε παραπάνω), ίσως η επόμενη μου, αν φτάσω κάποια στιγμή εκεί. 

Επεξ/σία από TechnoState
Δημοσ.
7 ώρες πριν, nick#18 είπε

Ειναι ψιλοστανταρ οι διαστασεις τους και αν πας σε μαγαζι με μπαταριες πολυ πιθανο να ξερει και απ'εξω ποια θελεις αλλα υπαρχει και η περιπτωση του λαθους. 55Ah π.χ. μπορεις να βρεις σε 2 διαστασεις σιγουρα αν οχι παραπανω.. Μπορει να γραφει και στο εγχειριδιο χρησης του αυτοκινητου. Επισης πολυ πιθανο αλλη μπαταρια να εχει με τον κινητηρα 1.0, αλλη με τον 1.2 και αλλη με τον 1.4 κλπ... Το καπο τι δυσκολο εχει? Ειναι απο αυτα που εβγαζε η ford που ανοιγουν με το κλειδι? 

Είμαι στα 1.2 μοντέλο 2010 με πορτ μπαγκαζ που δεν είναι ξεχωριστό από την καμπίνα.Το πιο κλασικό μοντέλο όλων δηλαδή. Βοηθήστε λίγο παιδιά με τα specs  και τις διαστάσεις για να μην παραγγείλω λάθος! Το καπω μπροστά δεν μπορουσε να το ανοίξει ούτε ένα παλικάρι στο συνεργείο της   Ford για αυτό το φοβάμαι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βάλε στα ψαχτηρια μοντέλο κ έκδοση κ θα σου βγάλει όλες τις συμβατές. 

Αλλιώς, πάρε την μπαταρία αγκαλιά κ πήγαινε σε ένα κατάστημα κ ζήτα καινούργια (έτσι ανακυκλώνεις κ την παλιά)

Αλλιώς, βάλε μέτρο κ μέτρα τις διαστάσεις της μαμά....στα specs, on line συνήθως αναφέρουν τις διαστάσεις.

Το καπό, στο κέντρο, κάτω απο το σημείο που κλειδώνει, έχει μια ασφάλεια- εξογκώμα το οποίο τραβάς ελαφρά προς τα δεξιά. Κράτα το τραβηγμένο κ ταυτόχρονα σήκωσε το καπό (έχει ελατήριο με επαναφορά κ δεν θα μείνει στην θέση αν το αφήσεις.

 

Για να σου κάνει πιο εύκολη την ζωή ο κατασκευαστής, έχει βάψει την άκρη του με έντονο κίτρινο χρώμα, γονατίζοντας λιγάκι κ κοιτώντας μέσα στην χαραμαδα (μεταξύ μετώπης μάσκας κ καπό το διακρίνεις πανευκολα).

Edit: η παρακάτω εικόνα ισχύει για τα mk6 μέχρι σήμερα (2008- ) ... συνεπώς κ το δικό σου (εικάζω fiesta van)

IMG_20200423_123910.jpg

Επεξ/σία από TechnoState

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...