Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Την περασμένη Τετάρτη, αργά το βράδυ μου ζήτησε ο υπολογιστής επανεκκίνηση ύστερα από αναβάθμιση των Windows. Μετά την επανεκκίνηση τον ξεσυνδεω από την πρίζα, προκειμένου να τον κλείσω και εκεί είναι που ξεκινάει το πρόβλημα που με απασχολεί εδώ και έξι μέρες και συνεχίζουμε. Με το που το βγάζω λοιπον το λάπτοπ κλείνει και βλέπω ότι η μπαταρία απλά αρνείται να δουλέψει. Κολλημένη στο 89%, ούτε πάνω, ούτε κάτω. Σαν να μην υπάρχει. Το λάπτοπ δουλεύει μόνο με τον φορτιστή.

Έχω προσπαθήσει ότι λύση, μπορεί κανείς να φανταστεί. Από το πάτημα του κουμπιού εκκίνησης για 30 δευτερα, μέχρι και downgrade του BIOS. Το γεγονός ότι έτυχε μετά την αναβάθμιση πιστεύω είναι σύμπτωση. Παρόλα αυτά έβγαλα την αναβάθμιση, χωρίς αποτέλεσμα. Για να μην πολυλογω το λάπτοπ είναι ακόμα στην εγγύηση (το έχω μόλις 6 μήνες), όμως το κατάστημα που το αγόρασα μου λέει ότι θα χρειαστούν 5-15 εργάσιμες συν οποιες καθυστερήσεις λόγω του ιού. Καταλήγουμε λοιπόν να μου ζητάνε το λάπτοπ για κάνα μήνα, την στιγμή που το χρειάζομαι απεγνωσμένα λόγω online μαθημάτων. Ούτε μετά μπορώ να το στείλω καθώς με το πέρας του εξαμήνου μπαρκαρω. Είμαι δύσκολος πελάτης, αλλά προφανώς δεν έδωσα 1000 ευρώ για να τρέχω πίσω το λάπτοπ 6 μήνες μετά. Ψάχνω να αγοράσω ξεχωριστή μπαταρία, αλλά η μόνη επιλογή μου είναι η cpi. Αν και του πήρα τηλέφωνο και έστειλα email όπως με προέτρεψαν με την μπαταρία και το S/Ν προς έκπληξη μου διάβασα εδώ στο φόρουμ, ότι θα μου ζητήσουν να τους το στείλω για να την αλλάξουν;!

Το πρόβλημα, ίσως και να είναι προβλημα του firmware, αφού όπως ενημερώθηκα και από την ίδια την Lenovo αλλά και από φόρουμ, πολλοί υπολογιστές (όχι του ίδιου μοντέλου) το έχουν πάθει. Δυστυχώς η λενοβο σε ανακοίνωση της από τον Σεπτέμβριο (!) έχει πει πως δεν θα υπάρχει λύσει στο πρόβλημα και οι πελάτες θα πρέπει να αλλάξουν μπαταρία. Παρακαμπτω το γεγονός, ότι κάτι τέτοιο πέρασε το τμήμα αξιολόγησης μιας εταιρείας δισεκατομμυρίων, όπως και ότι από τον Σεπτέμβριο δεν έχει βρεθεί λύση αλλά το πρόβλημα ακόμα κυκλοφορεί. Ρωτώ όμως. Ακόμα και να αλλάξω μπαταρία, αυτό το προβλημα δεν θα μου "σκοτώσει" και την καινούρια; Τι μπορώ να κάνω για να μην γίνονται αναβαθμίσεις από την Lenovo. Μήπως κάτι με το Vantage;

Μεγάλο ποστ με πολλά παρακλάδια, αλλά ελπίζω να ήμουν κατανοητός. Κάθε πρόταση, άποψη ή συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...