Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Παρατήρησα ότι κάποια προϊόντα δεν συμμετέχουν στο καλάθι του skroutz ενώ πριν περίπου 1 μήνα τα αγόρασα μέσω αυτού (και βέβαια με δωρεάν μεταφορικά μέσω του plus). Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος αυτό; 

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες μια γρήγορη ερώτηση (δεν βρήκα που αλλού να την ανεβάσω). Στις 12/9 έκανα επιστροφή ενός Χ προιόντος στον κούριερ της skroutz (ζητώντας τα λεφτά μου πίσω).

Από τότε έχουν περάσει 8 εργάσιμες χωρίς να χω κάποιο email / νέο από αυτούς. Είναι λογικό το διάστημα αυτό? Έχει κανείς πάθει κάτι ανάλογο να με ενημερώσει?

Επεξ/σία από Haris1977
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Haris1977 είπε

Παίδες μια γρήγορη ερώτηση (δεν βρήκα που αλλού να την ανεβάσω). Στις 12/9 έκανα επιστροφή ενός Χ προιόντος στον κούριερ της skroutz (ζητώντας τα λεφτά μου πίσω).

Από τότε έχουν περάσει 8 εργάσιμες χωρίς να χω κάποιο email / νέο από αυτούς. Είναι λογικό το διάστημα αυτό? Έχει κανείς πάθει κάτι ανάλογο να με ενημερώσει?

Ναι λογικο ειναι το διαστημα ...Μπορεις να επικοινωνησεις και με skroutz 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ναι λογικο ειναι το διαστημα ...Μπορεις να επικοινωνησεις και με skroutz 

Έχω ήδη επικοινωνήσει αλλά δεν μου χουν απαντήσει.

Σε τι διάστημα δλδ να περιμένω να χω νέα τους? (Το μηχάνημα έχει πάει για διαδικασία τεχνικού ελέγχου απ ότι έχω καταλάβει..)

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Haris1977 είπε

Έχω ήδη επικοινωνήσει αλλά δεν μου χουν απαντήσει.

Σε τι διάστημα δλδ να περιμένω να χω νέα τους? (Το μηχάνημα έχει πάει για διαδικασία τεχνικού ελέγχου απ ότι έχω καταλάβει..)

Οταν απαντησουν απο το καταστημα θα σε ενημερωσει το skroutz .Δυστυχως απο οτι ξερω δεν εχει συγκεκριμενο χρονικο διαστημα για να απαντησει το καταστημα .Σε επιστροφη μου το καλοκαιρι εκανα 45 μερες .Παλαιοτερα ομως καπου στις 10 μερες.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Οταν απαντησουν απο το καταστημα θα σε ενημερωσει το skroutz .Δυστυχως απο οτι ξερω δεν εχει συγκεκριμενο χρονικο διαστημα για να απαντησει το καταστημα .Σε επιστροφη μου το καλοκαιρι εκανα 45 μερες .Παλαιοτερα ομως καπου στις 10 μερες.

Ευχαριστώ ;)

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haris1977 είπε

Έχω ήδη επικοινωνήσει αλλά δεν μου χουν απαντήσει.

Σε τι διάστημα δλδ να περιμένω να χω νέα τους? (Το μηχάνημα έχει πάει για διαδικασία τεχνικού ελέγχου απ ότι έχω καταλάβει..)

Αυτό που είχε συμβεί και με δική μου επιστροφή, είναι ότι το κατάστημα απάντησε στο σκρουτζ για την επιστροφή χρημάτων αλλά το σκρουτζ δεν είχε λάβει την απάντηση του καταστήματος, οπότε είχε κολλήσει η διαδικασία. Έπρεπε να πάρω εγώ τηλέφωνο το κατάστημα για να μου επιβεβαιώσουν την επιστροφή χρημάτων και ότι είχαν ενημερώσει το σκρουτζ, μετά έστειλα email στο σκρουτζ για να μιλήσει με το κατάστημα γιατί είχαν ξεκινήσει την επιστροφή χρημάτων αλλά το σκρουτζ δεν την είχε λάβει, και έτσι μέσα σε 1 εργάσιμη μέρα είχε ολοκληρωθεί το αίτημα επιστροφής. Να σημειώσω ότι το ζήτημα είχε παγώσει για 7 εργάσιμες μέρες.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Αυτό που είχε συμβεί και με δική μου επιστροφή, είναι ότι το κατάστημα απάντησε στο σκρουτζ για την επιστροφή χρημάτων αλλά το σκρουτζ δεν είχε λάβει την απάντηση του καταστήματος, οπότε είχε κολλήσει η διαδικασία. Έπρεπε να πάρω εγώ τηλέφωνο το κατάστημα για να μου επιβεβαιώσουν την επιστροφή χρημάτων και ότι είχαν ενημερώσει το σκρουτζ, μετά έστειλα email στο σκρουτζ για να μιλήσει με το κατάστημα γιατί είχαν ξεκινήσει την επιστροφή χρημάτων αλλά το σκρουτζ δεν την είχε λάβει, και έτσι μέσα σε 1 εργάσιμη μέρα είχε ολοκληρωθεί το αίτημα επιστροφής. Να σημειώσω ότι το ζήτημα είχε παγώσει για 7 εργάσιμες μέρες.

Σ ευχαριστώ. Υπάρχει περίπτωση να μην σου δώσει τα λεφτά πίσω το σκρούτζ; Πχ στο πόρισμα να βγει ότι το μηχάνημα που εστειλες δεν έχει κάτι και να μην δέχονται να σου δώσουν πίσω τα χρήματά σου ακόμα και αν εσύ δεν θες αντικατάσταση;

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Haris1977 είπε

Σ ευχαριστώ. Υπάρχει περίπτωση να μην σου δώσει τα λεφτά πίσω το σκρούτζ; Πχ στο πόρισμα να βγει ότι το μηχάνημα που εστειλες δεν έχει κάτι και να μην δέχονται να σου δώσουν πίσω τα χρήματά σου ακόμα και αν εσύ δεν θες αντικατάσταση;

Ναι μου ετυχε σε εμνα με εκκινητη μπαταριας που το καταστημα μετα απο 45 μερες απαντησε οτι δεν εχει βλαβη.Ενδιαμεσα ειχα αγορασει αλλο εκκινητη και το skroutz μου επεστερψε τα χρηματα κατ εξιαρεση οπως μου ειπε .

  • Like 2
  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

καλησπέρα και απο εμένα. παρέλαβα πριν 9 μέρες κρανος και μπουφάν αξιας 732€ από καλάθι skroutz. επέλεξα αλλαγη στο μέγεθος και στα δύο προιόντα καθότι ηταν μεγάλα. Από τότε επικοινωνώ κάθε μερα με την εξυπηρέτηση και για να δω πότε θα γίνει η νέα παραγγελία για τα νεα μεγέθη. τα προϊόντα εννοείται εχουν φτάσει στα καταστήματα και το skroutz δεν εχει στείλει ακόμα τα νέα προϊόντα. υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα μου; 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, nickholden είπε

καλησπέρα και απο εμένα. παρέλαβα πριν 9 μέρες κρανος και μπουφάν αξιας 732€ από καλάθι skroutz. επέλεξα αλλαγη στο μέγεθος και στα δύο προιόντα καθότι ηταν μεγάλα. Από τότε επικοινωνώ κάθε μερα με την εξυπηρέτηση και για να δω πότε θα γίνει η νέα παραγγελία για τα νεα μεγέθη. τα προϊόντα εννοείται εχουν φτάσει στα καταστήματα και το skroutz δεν εχει στείλει ακόμα τα νέα προϊόντα. υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα μου; 

Αν στους ορους της επιστροφης υπηρχε αυτος που λες δεν υπαρχει λογος φοβου.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, nickholden είπε

και πως θα ολοκληρωθεί η επιστροφή απο τη στιγμή που δεν κάνουν νεα παραγγελία;

Ξανστειλε μηνυμα μεσα απο το αιτημα γαι επιστροφη σε skroutz .Οσες φορε το εχω κανει απαντησαν σε μια το πολυ δυο μερες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...