Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Χρόνια πολλά σε όλα τα μέλη από εμένα.

Ως και είναι το πρώτο μου μήνυμα θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι είμαι νέος στο φόρουμ αλλά και στη διαδικασία και το χόμπυ του αυτοκινήτου. Στην ζωή μου είχα μόνο δύο αμάξια (106, Yaris).

 

Ήθελα να μάθω αν γνωρίζετε την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω σαν (ερασιτέχνης) μηχανικός για να αγοράσω ένα αμάξι που πωλείται στο car.gr για ανταλλακτικά (ολόκληρο ) και να το βγάλω στο δρόμο (αφού προφανώς επισκευάσω ότι έχει).

 

Ποια είναι η διαδικασία έκδοσης νέων εγγραφών;

Κοιτάω να αγοράσω έτσι αμάξι για να σώσω χρήμα αλλά και να μάθω παραπάνω πράγματα για την επισκευή και την συντήρηση ενός οχήματος από "πρώτο χέρι".

 

Πιο συγκεκριμένα, κοιτούσα μοντέλα τύπου Mini F56, BMW E30, Mini 1300

 

Σας ευχαριστώ.

 

ΥΓ

Το ίδιο μήνυμα έχει αναρτηθεί και σε άλλο φόρουμ, όμως ήλπιζα μήπως λάβω περισσότερες απαντήσεις με αυτό τον τρόπο (κάνοντας ανάρτηση το ίδιο θέμα και σε άλλο φόρουμ)

Επεξ/σία από QuckerDucker
Δημοσ.

Τις περισσότερες φορές τα αυτοκίνητα που προορίζονται για ανταλλακτικά έχουν οριστική διαγραφή όποτε δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να τα βγάλεις σε κυκλοφορία ή είναι αμάξια μπλεγμένα από κληρονομιές και τα πουλάνε μόνο με υπεύθυνη δήλωση αλλά στη στραβη δεν είσαι καλυμμένος από πουθενά.  Αν το E30 έχει κλείσει 30 χρόνια ίσως μπορείς να το βγαλεις στην κυκλοφορία σαν ιστορικό με υπεύθυνη δήλωση αγοράς αν δεν υπάρχει τιμολόγιο αλλά τα τελευταία χρόνια έχει δυσκολέψει 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Mansora είπε

Τις περισσότερες φορές τα αυτοκίνητα που προορίζονται για ανταλλακτικά έχουν οριστική διαγραφή όποτε δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να τα βγάλεις σε κυκλοφορία ή είναι αμάξια μπλεγμένα από κληρονομιές και τα πουλάνε μόνο με υπεύθυνη δήλωση αλλά στη στραβη δεν είσαι καλυμμένος από πουθενά.  Αν το E30 έχει κλείσει 30 χρόνια ίσως μπορείς να το βγαλεις στην κυκλοφορία σαν ιστορικό με υπεύθυνη δήλωση αγοράς αν δεν υπάρχει τιμολόγιο αλλά τα τελευταία χρόνια έχει δυσκολέψει 

Οριστική διαγραφή έχουν και τα αμάξια που είναι από ανακύκλωση;

 

Όταν λες υπεύθυνη δήλωση; Υπογράφω ότι γνωρίζω πως είναι μπλεγμένο σε κληρονομιά μήπως και το θέλουν πίσω;

 

Το Ε30 δεν γίνεται να το αγοράσω σαν σασί για να ασχοληθώ παραπάνω και μετά να βγάλω άδεια και χαρτιά για κυκλοφορία;

Επεξ/σία από QuckerDucker
Δημοσ.

οχι φιλε μου. δεν μπορεις να υπογραψεις οτι παιρνεις κατι παρανομο. υπογραφεις μονο για το οτι θα το παρεις για ανταλλακτικα. λογικα αυτος που το πουλαει θα εχει καταστρεψει με καποιο τροπο τον αριθμο πλαισιου για να μην μπορεις να το βγαλεις σε κυκλοφορια με νομιμο τροπο. τωρα απο εκει και περα τι θα σκαρφιστει ο καθε ενας ...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, xsterg είπε

οχι φιλε μου. δεν μπορεις να υπογραψεις οτι παιρνεις κατι παρανομο. υπογραφεις μονο για το οτι θα το παρεις για ανταλλακτικα. λογικα αυτος που το πουλαει θα εχει καταστρεψει με καποιο τροπο τον αριθμο πλαισιου για να μην μπορεις να το βγαλεις σε κυκλοφορια με νομιμο τροπο. τωρα απο εκει και περα τι θα σκαρφιστει ο καθε ενας ...

Δεν πάει το μυαλό μου στο παράνομο σε καμία περίπτωση.

 

Απλώς επειδή θέλω κάποια μοντέλα που είναι σχετικά ακριβά (όπως το 1300 Mini το δίνουν 6κ ++ ) θα προτιμούσα να πάρω μια καρότσα και να βάλω έναν Honda κινητήρα πάνω.

 

Ή ένα Ε30 και να κάνω ανακατασκευή, να βρω σαλόνι ο ίδιος να το εγκαταστήσω κλπ μαζί με κινητήρα και όλα τα συναφή.

Δημοσ.

καταλαβαινω τι θελεις να κανεις. αλλα δεν μπορεις να βαλεις αλλον κινητηρα σε αμαξωμα που δεν προβλεπεται. τουλαχιστον οχι για κυκλοφορια στον δρομο. για πιστα κανεις οτι θελεις.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuckerDucker είπε

Οριστική διαγραφή έχουν και τα αμάξια που είναι από ανακύκλωση;

Όταν λες υπεύθυνη δήλωση; Υπογράφω ότι γνωρίζω πως είναι μπλεγμένο σε κληρονομιά μήπως και το θέλουν πίσω;

Το Ε30 δεν γίνεται να το αγοράσω σαν σασί για να ασχοληθώ παραπάνω και μετά να βγάλω άδεια και χαρτιά για κυκλοφορία;

Υπεύθυνη δήλωση εννοώ αγορά από ιδιώτη αλλά ουσιαστικά δεν σε καλύπτει πουθενά.

χωρις να θέλω να σε αποθαρρύνω όταν τα 6 χιλιάρικα να πάρεις ένα αμάξι έτοιμο σου φαίνονται πολλά ένα project car ειδικά με αυτά που σκέφτεσαι θα σου βγει πολύ ακριβότερο όποτε θα καταλήξεις με μια καρότσα λυμμενη και τζάμπα κόπο στο τέλος.

τετοια αμάξια άξιζουν μόνο αν είναι σε καλή κατάσταση και έχεις ένα ίδιο και να τα κανεις δότη όλα τα αλλά είναι λεφτά στο πηγάδι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχει γίνει οριστική διαγραφή - συνήθως από εταιρείες ανακύκλωσης- δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το επαναφέρεις στην κυκλοφορία.

Αν είναι απλά τρακαρισμένο με κατατεθημενες πινακίδες τότε είναι απλή η διαδικασία.

Ψάξε για απλά τρακαρισμένο ή να έχει ζημιά και θα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου.

Επεξ/σία από bill999r
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Mansora είπε

Υπεύθυνη δήλωση εννοώ αγορά από ιδιώτη αλλά ουσιαστικά δεν σε καλύπτει πουθενά.

χωρις να θέλω να σε αποθαρρύνω όταν τα 6 χιλιάρικα να πάρεις ένα αμάξι έτοιμο σου φαίνονται πολλά ένα project car ειδικά με αυτά που σκέφτεσαι θα σου βγει πολύ ακριβότερο όποτε θα καταλήξεις με μια καρότσα λυμμενη και τζάμπα κόπο στο τέλος.

τετοια αμάξια άξιζουν μόνο αν είναι σε καλή κατάσταση και έχεις ένα ίδιο και να τα κανεις δότη όλα τα αλλά είναι λεφτά στο πηγάδι.

Με ενδιαφέρει αν δώσω στην τελική να έχω όμως ένα αμάξι που θα γνωρίζω τις αδυναμίες τους.

 

Mini:

Γενικώς F σασί από μίνι αποκλείεται να πάρω με τα λεφτά που κοιτάω. Το 1000 ή το 1300 είναι μονόδρομος όμως όπως ανέφεραν παραπάνω, αν είναι να έχω θέμα με την αλλαγή του μοτέρ είναι τσάμπα κόπος. (Υπάρχουν έτοιμα σετ για εισαγωγή Honda μοτέρ σε αυτά τα μοντέλα)

Όταν είχα ρωτήσει γνωστό μου μηχανικό για το αν θα μπορούσα να έχω για καθημερινή χρήση ένα τέτοιο αμάξι απλά κούνησε το κεφάλι και είπε: "όχι".

Με μια γρήγορη κουβέντα με έβαλε να καταλάβω οτι το συνεργείο θα ήταν το δεύτερο σπίτι μου.

 

BMW:

Το Ε30 είναι πολύ φθηνό πλέον όμως και αυτό πολύ πίσω μηχανικά. Αρχικά στόχευα στο Ε46 που είναι το αγαπημένο μου (Coupe, γκρι) όμως βλέπω πως είτε οι καροτσες έχουν τρέλα χλμ πάνω τους (200+ ) ή έχουν ψηλά τις τιμές τους και αυτά αν αναλογιστούμε την χρονολογία κατασκευής τους.

 

Συνήθως με το 106 έβρισκα ανταλλακτικά και με λίγη υπομονή (και έλεγχο από μάστορα μετά) μπορούσα να βγάλω μια άκρη.

1 λεπτό πριν, bill999r είπε

Αν έχει γίνει οριστική διαγραφή - συνήθως από εταιρείες ανακύκλωσης- δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το επαναφέρεις στην κυκλοφορία.

Αν είναι απλά τρακαρισμένο με κατατεθημενες πινακίδες τότε είναι απλή η διαδικασία.

Ψάξε για απλά τρακαρισμένο ή να έχει ζημιά και θα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου.

Εκεί όμως που περιπλέκει και ακριβαινει το θέμα με το τρακαρισμένο είναι: το κόστους του φανοποιου. Ιδίως σε σχετικά καινούργια μοντέλα (όπως το F ) δεν θα βγάλω φθηνά άκρη όπως και μηχανικά (εκτός αν ψάχνω στο car για ανταλλακτικά κλπ)

 

Πριν μια βδομάδα πήρα τηλέφωνο για δύο 1000 που βρήκα για ανταλλακτικά και τα δύο είχαν φύγει μέσα σε δύο μέρες. Οπότε θεωρώ πως ακόμα υπάρχει κίνηση για αυτά τα μοντέλα.

 

Η ζημιά γενικά είναι κάτι που με τρομάζει μηχανικά καθώς δεν είμαι μηχανικός και απλά πιάνουν τα χέρια μου. Φυσικά, στην περίπτωση που δω κάτι για ανταλλακτικά το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να μιλήσω με τον μηχανικό που εμπιστεύομαι και να μάθω την περιπλοκότητα της δουλειάς και αν μπορώ να την φέρω εις πέρας μόνος μου με την εργαλειοθήκη που κατέχω

Δημοσ.

Δεν μπορείς να αγοράσεις ολόκληρο όχημα για ανταλλακτικά (μόνο μέρη του οχήματος) και για να γίνει αυτό πρέπει να σου εκδώσουν τιμολόγια, όλα τα αλλά είναι σε γκρίζα ζώνη με πολύ ρίσκο .

Δημοσ.

λεμε τωρα.....αν ο ιδιοκτητης εχει καταθεσει πινακιδες για 5 η 10 χρονια και συ θελεις να το αγορασεις πρεπει να πληρωσεις νταβατζιλικι τελη κυκλοφοριας

αν βρεις κομμενο να προσεχεις μην ερχεται απο κανενα κλεμμενο......

 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, QuckerDucker είπε

Με ενδιαφέρει αν δώσω στην τελική να έχω όμως ένα αμάξι που θα γνωρίζω τις αδυναμίες τους.

Mini:

Γενικώς F σασί από μίνι αποκλείεται να πάρω με τα λεφτά που κοιτάω. Το 1000 ή το 1300 είναι μονόδρομος όμως όπως ανέφεραν παραπάνω, αν είναι να έχω θέμα με την αλλαγή του μοτέρ είναι τσάμπα κόπος. (Υπάρχουν έτοιμα σετ για εισαγωγή Honda μοτέρ σε αυτά τα μοντέλα)

Όταν είχα ρωτήσει γνωστό μου μηχανικό για το αν θα μπορούσα να έχω για καθημερινή χρήση ένα τέτοιο αμάξι απλά κούνησε το κεφάλι και είπε: "όχι".

Με μια γρήγορη κουβέντα με έβαλε να καταλάβω οτι το συνεργείο θα ήταν το δεύτερο σπίτι μου.

BMW:

Το Ε30 είναι πολύ φθηνό πλέον όμως και αυτό πολύ πίσω μηχανικά. Αρχικά στόχευα στο Ε46 που είναι το αγαπημένο μου (Coupe, γκρι) όμως βλέπω πως είτε οι καροτσες έχουν τρέλα χλμ πάνω τους (200+ ) ή έχουν ψηλά τις τιμές τους και αυτά αν αναλογιστούμε την χρονολογία κατασκευής τους.

Συνήθως με το 106 έβρισκα ανταλλακτικά και με λίγη υπομονή (και έλεγχο από μάστορα μετά) μπορούσα να βγάλω μια άκρη.

Εκεί όμως που περιπλέκει και ακριβαινει το θέμα με το τρακαρισμένο είναι: το κόστους του φανοποιου. Ιδίως σε σχετικά καινούργια μοντέλα (όπως το F ) δεν θα βγάλω φθηνά άκρη όπως και μηχανικά (εκτός αν ψάχνω στο car για ανταλλακτικά κλπ)

Πριν μια βδομάδα πήρα τηλέφωνο για δύο 1000 που βρήκα για ανταλλακτικά και τα δύο είχαν φύγει μέσα σε δύο μέρες. Οπότε θεωρώ πως ακόμα υπάρχει κίνηση για αυτά τα μοντέλα.

Η ζημιά γενικά είναι κάτι που με τρομάζει μηχανικά καθώς δεν είμαι μηχανικός και απλά πιάνουν τα χέρια μου. Φυσικά, στην περίπτωση που δω κάτι για ανταλλακτικά το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να μιλήσω με τον μηχανικό που εμπιστεύομαι και να μάθω την περιπλοκότητα της δουλειάς και αν μπορώ να την φέρω εις πέρας μόνος μου με την εργαλειοθήκη που κατέχω

Για τη δουλειά που θες πρέπει να το κατέχεις το σπορ και να κάνεις τις περισσότερες εργασίες μόνος σου.

Διαφορετικά δεν νομίζω ότι σε συμφέρει.

Ακόμα και ένα αμάξι με πολλά Χλμ να βρεις υπάρχει η δυνατότητα αγοράς νέου μοτέρ με μικρό κόστος για τα μοντέλα που κοιτάς.

Επίσης για αλλαγή μοτέρ εννοείται ότι μπορεί να γίνει αρκεί τα κυβικά να παραμείνουν τα ίδια ή να αυξηθούν.

Ο νόμος τον υποκυβισμο απαγορεύει.

Απ' ότι κατάλαβα θες ένα αμάξι για καθημερινή χρήση.

Πιστεύω ότι κοιτάς σε λάθος μεριά.

Καλύτερα ψάξε κάτι αξιόπιστο, που δεν θέλει πολλά μαζεματα ώστε να μην είσαι συνέχεια στο συνεργείο.

Αυτά που κοιτάς αναγκαστικά θα βγάλουν πράγματα και θα έχουν κ κόστος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...