Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά,

Έστω ότι έχουμε 2 φίλα εργασίας (ή και παραπάνω) όπου το πρώτο θα είναι η "βάση δεδομένων" και τα υπόλοιπα φίλα να μπορούν να τραβάνε πληροφορίες από αυτό. 

Έστω ότι στο 1ο φίλο έχουμε στο κελί Α1 τον αριθμό 100 και στο κελί Β2 τα γράμματα ΑΒΓ. Τι εντολή μπορώ να δώσω στο κελί Α1 του 2ου φίλου εργασίας έτσι ώστε όταν γράφω σε αυτό τον αριθμό 100 να κάνει αυτόματη συμπλήρωση στο κελί Β2 τα γράμματα ΑΒΓ?

Αν γίνεται αυτό, μπορεί να γίνει και να τραβάει δεδομένα από άλλο αρχείο excel? 

  • Like 1
Δημοσ.

Κάνω κάτι λάθος? 

Για αρχή το δοκιμάζω από το ίδιο φίλο αλλά δεν το έχω καταφέρει. 

Untitled.png

Το κατάφερα, οι εντολές στον οδηγό ήταν διαφορετικά γραμμένες με το πως πρέπει να γραφτεί στο excel ή τουλάχιστον με την έκδοση που έχω. 

τελικώς η μορφή είναι έτσι =VLOOKUP(B2;'Z:\[BASE.xlsx]Sheet1'!$A$2:$B$1508; 2;)

Άλλη μια ερώτηση.

Μπορώ έχοντας αυτό τον πίνακα με έναν αριθμό σειρών στο τέλος να έχω κάτι σαν κουμπί που όταν το πατάμε να βγαίνει καινούργια άδεια γραμμή? Έχοντας παράδειγμα την παρακάτω εικόνα πατώντας το "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΕΙΡΑΣ" να βγαίνει μια σειρά με τον αριθμό 7 και τις όποιες εντολές έχω δώσει στα από πάνω κελιά. 

 Untitled.png.ba33a9e78075352aa238e451ee46e977.png

Δημοσ.

Δες λίγο αυτά:

https://www.mrexcel.com/board/threads/the-classic-add-new-row-button-macro.1039288/

https://www.extendoffice.com/documents/excel/4219-excel-button-to-create-new-row.html

Φαίνεται σχετικά εύκολο να φτιάξεις κουμπί που να προσθέτει γραμμή. Το δύσκολο μάλλον θα είναι να το κάνεις ώστε η γραμμή να έχει τις ίδες ιδιότητες με τις προηγούμενες. Με λίγο ψάξιμο, ειδικά στο stackoverflow, θα βρεις σίγουρα κάποια απάντηση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...