NinjACake Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Καλησπερα. Εχω μια διχρονη μηχανη και πεταει λαδι απο την εξατμιση. Τι γινεται ; τι μπορω να κανω; οχι παρα πολυ αλλα βλεπω πεφτει στο λαστιχο και φοβαμαι μην παει και στο δισκοφρενο.
RcManiac Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Η δίχρονες μηχανές καίνε λάδι μαζί με βενζίνη. Τι λάδι χρησιμοποιείς ; Δες ξανά τη δοσολογία που δίνει ο κατασκευαστής.
NinjACake Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, RcManiac είπε Η δίχρονες μηχανές καίνε λάδι μαζί με βενζίνη. Τι λάδι χρησιμοποιείς ; Δες ξανά τη δοσολογία που δίνει ο κατασκευαστής. Εχει διαφορετικο ντεποζιτο για το λαδι. Κανει την μιξη μονο του.
d3v4st4tor Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Βγάλε και ελεγξε το μπουζί. Αν είναι στεγνό έχει καλώς, αν είναι λαδωμένο τότε έχεις πολύ λάδι να μπαίνει στον θάλαμο καύσης, ή έχει ανεπαρκή σπινθήρα. Ηλικία μηχανής; Χρήση;
RcManiac Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Λογικά θα έχει κάποια βίδα για να ρυθμίζεις την μίξη αν είναι πολύ/λίγο, αυτό το βλέπεις και από το μπουζί όπως είπε και από πάνω. Καλό θα ήταν να το δει μηχανικός και να σου το ρυθμίσει, γενικά θέλουν αρκετό λάδι, βγάζει καπνό σε σχέση με τα 4Τ. Αν έχεις μεγάλο ντεπόζιτο κάνε την μίξη εσύ γιατί καμιά φορά κολλάει το λάδι βγάζουν πρόβλημα.
NinjACake Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 @d3v4st4tor οκ θα το ελεγξω. 30 ετων η μηχανη και χρηση μια φορα τη βδομαδα ή κ καθε 2 βδομαδες κ κανω περιπου 20-30 χλμ. Τωρα που εχω παραπανω χρονο την χρησιμοποιω περισσοτερο βεβαια. @RcManiac Τη βιδα που ειναι πανω στο καρμπυρατερ εννοεις; Επισης μπορω να πω οτι δεν βγαζει αρκετο καπνο. Οχι βεβαια κ σαν 4Τ αλλα ουτε και σαν κατι αλλα 2Τ.
d3v4st4tor Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Το λάδι μίξης σε τέτοιας ηλικίας μηχανές πέφτει σε αναλογία με στροφές/φορτίο, από 2% εώς 0,1%. Αν δουλέυει συνέχεια χαμηλά και μιά στο τόσο τα 'χώνεις', θα φτύσει παραπάνω λαδάκι αλλά είναι φυσιολογικό. Πάρε ένα λάδι μιξης δικό σου και συμπλήρωνε όταν χρειάζεται στο δοχείο μίξης και απέφυγε το λάδι που βάζουν στα βενζινάδικα (αν βάζουν ακόμα). Για λόγους νοσταλγίας και μόνο (μπήκα στο αλμπουμ μου και κοίταγα τις δίχρονες μηχανές που πέρασαν από τα χέρια μου) , υπήρξα κάτοχος: 2Χ Suzuki RG 125 G - Suzuki RG 250 G HB Edition - Suzuki RG 400 G Walter Wolf Edition - Suzuki RG 250 G Pepsi K. Schwantz Edition. Αξέχαστα 90s... 1
RcManiac Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Δεν είμαι σίγουρος αν τραβάει με υποπίεση ή ρυθμίζετε με κάποια βίδα. Δες στο manual. Αν μπορείς βάζει εσύ τη μίξη στο ντεπόζιτο για να είσαι σίγουρος με τη δοσολογία. Είναι λογικό να υπάρχουν κάποια υπολείμματα στην ζάντα και στα πλαστικά πάνω από την εξάτμιση. Έχω ακόμα Suzuki RG 110 Sport, Yamaha F1Z, KTM EXC 125 αλλά δεν τα χρησιμοποιώ.
NinjACake Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, d3v4st4tor είπε Το λάδι μίξης σε τέτοιας ηλικίας μηχανές πέφτει σε αναλογία με στροφές/φορτίο, από 2% εώς 0,1%. Αν δουλέυει συνέχεια χαμηλά και μιά στο τόσο τα 'χώνεις', θα φτύσει παραπάνω λαδάκι αλλά είναι φυσιολογικό. Πάρε ένα λάδι μιξης δικό σου και συμπλήρωνε όταν χρειάζεται στο δοχείο μίξης και απέφυγε το λάδι που βάζουν στα βενζινάδικα (αν βάζουν ακόμα). Για λόγους νοσταλγίας και μόνο (μπήκα στο αλμπουμ μου και κοίταγα τις δίχρονες μηχανές που πέρασαν από τα χέρια μου) , υπήρξα κάτοχος: 2Χ Suzuki RG 125 G - Suzuki RG 250 G HB Edition - Suzuki RG 400 G Walter Wolf Edition - Suzuki RG 250 G Pepsi K. Schwantz Edition. Αξέχαστα 90s... Λαδι μιξης δικο μου εχω οχι απο βενζιναδικο. 8 λεπτά πριν, RcManiac είπε Δεν είμαι σίγουρος αν τραβάει με υποπίεση ή ρυθμίζετε με κάποια βίδα. Δες στο manual. Αν μπορείς βάζει εσύ τη μίξη στο ντεπόζιτο για να είσαι σίγουρος με τη δοσολογία. Είναι λογικό να υπάρχουν κάποια υπολείμματα στην ζάντα και στα πλαστικά πάνω από την εξάτμιση. Έχω ακόμα Suzuki RG 110 Sport, Yamaha F1Z, KTM EXC 125 αλλά δεν τα χρησιμοποιώ. Ευχαριστω αγορινα Επεξ/σία 19 Απριλίου 2020 από NinjACake
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Δημοσ. 19 Απριλίου 2020 Μήπως θέλει καθάρισμα η εξάτμιση απο τα πολλά λάδια ; 1 1
nick#18 Δημοσ. 20 Απριλίου 2020 Δημοσ. 20 Απριλίου 2020 Σε gilera runner παλαιοτερα το ιδιο θεμα ειχε προκληθει απο κακη μιξη λαδιου-βενζινης. Κανονικα ειχε τρομπακι που ο προηγουμενος ειχε καταργησει και εκανε mix στο ντεποζιτο γιατι εχανε μια τσιμουχα του, μπηκε νεο και επανηρθε σε λειτουργεια κομπλε. Ελα ντε που η εξατμιση ειχε γεμισει λαδιλα και σιγα σιγα την εβγαζε.. πηγε σε εξατμισα, την ανοιξε, την καθαρισε. εβαλε καινουργιο υλικο (υαλοβαμβακα η τι ειχε τελοσπαντων) και την ξανακολλησε.. Σταματησαν ολα και πηγαινε και καλυτερα το μηχανακι.. 50ρι 2τ.. Επισης μακρυα απο το μικρο μπουκαλακι λαδι που εχουν στα βενζιναδικα για 2τ..Στον καιρο αφηνει πολυ μπιχλα στο περασμα του.. 1
NinjACake Δημοσ. 20 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2020 20 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Μήπως θέλει καθάρισμα η εξάτμιση απο τα πολλά λάδια ; Ειχα βγαλει το τελικο και το έκανα με το πιεστικό του αέρα σε πρατήριο. Έβγαλε λίγη μαυρίλα αλλά μετά τίποτα οπότε κ το ξανά εβαλα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα