Προς το περιεχόμενο

AMD Zen 3 ( Milan / Vermeer ) - Epyc 3 & Ryzen 5000


ultraex2003

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, totomis είπε

Gigabyte b550 aorus pro v2. Στο site της gskill έχει qvl και αναφέρει τη v1, ελπίζω να χρονίσουν σωστά

 

 

 

Θέλω να μου πεις αν έχεις θέματα με αποσυνδέσεις στα USB, και αν έχεις 2.5g ethernet δικτύου.

Είχα μεγάλο θέμα με 2 Aorus pro-p b550m

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Εξαρτάται την ανάλυση..

~15% διαφορά σε 1440P και ~7% διαφορά σε 4Κ με 4090.

https://www.techpowerup.com/review/rtx-4090-53-games-ryzen-7-5800x-vs-ryzen-7-5800x3d/2.html

και τα παιχνίδια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, The__Blade είπε

Θέλω να μου πεις αν έχεις θέματα με αποσυνδέσεις στα USB, και αν έχεις 2.5g ethernet δικτύου.

Είχα μεγάλο θέμα με 2 Aorus pro-p b550m

Όχι, δεν έχω αντιληφθεί κανένα πρόβλημα με τις usb.

Σε gigabit switch την έχω συνδεδεμένη, οπότε δεν ξέρω να σου πω για 2.5G...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, totomis είπε

Όχι, δεν έχω αντιληφθεί κανένα πρόβλημα με τις usb.

Σε gigabit switch την έχω συνδεδεμένη, οπότε δεν ξέρω να σου πω για 2.5G...

to onboard είναι 2.5?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, totomis είπε

τόσο η giga όσο και η asrock που έχω τώρα έχουν το ίδιο. Έχω θέμα ότι τρώει κόλλημα 1-2 φορές τη μέρα και χάνει το δίκτυο. Δεν φτιάχνει παρά μόνο με restart!

Αν έχεις κάτι τέτοιο plz ενημέρωσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Εξαρτάται την ανάλυση..

~15% διαφορά σε 1440P και ~7% διαφορά σε 4Κ με 4090.

https://www.techpowerup.com/review/rtx-4090-53-games-ryzen-7-5800x-vs-ryzen-7-5800x3d/2.html

Επίσης ο 3D βοηθάει κ στο stuttering, γίνεται πολύ πιο γρήγορα το shader compilation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, xartemporas είπε

Επίσης ο 3D βοηθάει κ στο stuttering, γίνεται πολύ πιο γρήγορα το shader compilation.

??? Που το είδες αυτό? Δεν ισχύει, το shader compilation είναι καθαρά θέμα game engine. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, totomis είπε

Gigabyte b550 aorus pro v2. Στο site της gskill έχει qvl και αναφέρει τη v1, ελπίζω να χρονίσουν σωστά

Πολύ δυνατή η Aorus Pro V2 (την ίδια έχω) στις μνήμες. Αντίστοιχα καλή με τις καλές MSI.

3200 15-15-15  2x16GB B-Die έχω και δουλεύουν άνετα 3933 C16. Περιορισμός μόνο το Infinity Fabric.

Λογικά δε θα έχεις κανένα θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

??? Που το είδες αυτό? Δεν ισχύει, το shader compilation είναι καθαρά θέμα game engine. 

Eτρεξα πχ το sackboy με τον 5700x αρχικα και μετα με τον 3D και ειναι μερα με τη νυχτα.. Πολυ καλυτερα με τον 3D. Επισης παρατηρησα στο uncharted τον χρονο πoυ χρειαστηκε στην αρχη για το compiling, πιο γρηγορα εγινε με τον 3D, προφανώς βοηθαει η cache.

Επεξ/σία από xartemporas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, xartemporas είπε

Eτρεξα πχ το sackboy με τον 5700x αρχικα και μετα με τον 3D και ειναι μερα με τη νυχτα.. Πολυ καλυτερα με τον 3D. Επισης παρατηρησα στο uncharted τον χρονο πoυ χρειαστηκε στην αρχη για το compiling, πιο γρηγορα εγινε με τον 3D, προφανώς βοηθαει η cache.

Δε νομίζω να παίζει ρόλο αλλά αν δεν μπήκε patch ενδιάμεσα, ίσως να βοηθάει στο on the fly πχ στο Spiderman που κάνει decompress on the fly. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δε νομίζω να παίζει ρόλο αλλά αν δεν μπήκε patch ενδιάμεσα, ίσως να βοηθάει στο on the fly πχ στο Spiderman που κάνει decompress on the fly. 

Σιγουρα παιζει ρολο για το on the fly. Φανηκε και απο το sackboy, ακριβως ιδια εκδοση παιχνιδιου ετρεξα και στις 2 cpu. Βοηθαει αρκετα παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, xartemporas είπε

Eτρεξα πχ το sackboy με τον 5700x αρχικα και μετα με τον 3D και ειναι μερα με τη νυχτα.. Πολυ καλυτερα με τον 3D. Επισης παρατηρησα στο uncharted τον χρονο πoυ χρειαστηκε στην αρχη για το compiling, πιο γρηγορα εγινε με τον 3D, προφανώς βοηθαει η cache.

ακουγεται οτι εχει προβλημα το sackboy στο  dx 12  εψαξα  και βρηκα ενα tip  στο νετ με την καταληξη  -- dx11 στο exe  ναι μεν γυρναει σε dx 11 αλλα διορθωθηκε  το stutter 

image.jpeg.ca36a74b54dee4e321fed7491dc7ccc7.jpeg

Επεξ/σία από ultraex2003
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, ultraex2003 είπε

ακουγεται οτι εχει προβλημα το sackboy στο  dx 12  εψαξα  και βρηκα ενα tip  στο νετ με την καταληξη  -- dx11 στο exe  ναι μεν γυρναει σε dx 11 αλλα διορθωθηκε  το stutter 

image.jpeg.ca36a74b54dee4e321fed7491dc7ccc7.jpeg

Οι δοκιμες μου εγιναν με dx12 + rt enabled και στην περιπτωση του 3D, το stuttering ειναι πλεον ελαχιστο και δεν ενοχλέι, παιζει μια χαρα.

Επεξ/σία από xartemporas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, xartemporas είπε

Οι δοκιμες μου εγιναν με dx12 + rt enabled.

σε  οτι  ρυθμιση dx 12  και αν επαιζα  ειχα stutter οχι συνεχεια  αλλα  ειχα (αρκετα ενοχλητικο) σε dx 11  παιζω πολυ καλα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...