Προς το περιεχόμενο

AMD Zen 3 ( Milan / Vermeer ) - Epyc 3 & Ryzen 5000


ultraex2003

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Steliosviper είπε

Πόσο έπαιξαν οι μνήμες; 3800; Πάει περισσότερο; Από θερμοκρασίες; Έχω 5800Χ και με ψήνει…

3800CL16, έκανα load το OC profile που είχα για τον 5800X (- το curve optimiser). Θα το ψάξω το ΣΚ να δώ αν πάει παραπάνω. Θερμοκρασίες πιο κάτω απο τον 5800X, και οι δύο σε νερό.

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Μεγάλα κορόιδα τελικά όσοι πήγαν σε 12900K με τα υπέρδιπλα λεφτά. Με βάση τα όσα βλέπω παραπάνω φυσικά.

Κοίτα, αν το έλεγες το 2017 θα συμφωνούσα. Τώρα ο 12900κ δεν είναι ο αρχικός του ρόλος τα παιχνίδια που θεωρείται εσείς. Η τιμή του δε, πάρα πολύ καλή. 

21 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

3800CL16, έκανα load το OC profile που είχα για τον 5800X (- το curve optimiser). Θα το ψάξω το ΣΚ να δώ αν πάει παραπάνω. Θερμοκρασίες πιο κάτω απο τον 5800X, και οι δύο σε νερό.

Πήρες το σώβρακο του 12900κ με άνεση. :D

Στείλε το πίσω με κούριερ σε παρακαλώ μήπως δεν έχει δεύτερο :lol:

Επεξ/σία από nick0lis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Herald

Ζούμαρε και τσέκαρε πυκνότητα/πλήθος και σε τι απόσταση για τα NPC. Ultra χωρίς RT(dlss ultra perf) με την ίδια suboptimal RAM(3500Mhz / 46,5ns)

Βασικά εδώ ο 5800Χ φαίνεται σαν 12900K μπροστά στον 10900Κ.

Spoiler

spacer.png

Το βάζω γιατί ενώ με RT on έβγαζα ~105 καρέ(δες παρακάτω) με gpu bottleneck, με το traffic που βλέπεις είμαι μόλις στα 110 καρέ(~5 καρέ παραπάνω) χωρίς RT. Ένας λόγος για τον οποίο είναι τόσο δύσκολα στα συγκριτικά τα open world. Ειδικά όταν έχουμε screenshots.

Μόνο οι random αλλαγές στο traffic εκτροχιάζουν τα νούμερα.

Spoiler

spacer.png

 

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, pirmen56 είπε

@Herald

Ζούμαρε και τσέκαρε πυκνότητα/πλήθος και σε τι απόσταση για τα NPC. Ultra χωρίς RT(dlss ultra perf) με την ίδια suboptimal RAM(3500Mhz / 46,5ns)

Βασικά εδώ ο 5800Χ φαίνεται σαν 12900K μπροστά στον 10900Κ.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

spacer.png

Το βάζω γιατί ενώ με RT on έβγαζα ~105 καρέ(δες παρακάτω) με gpu bottleneck, με το traffic που βλέπεις είμαι μόλις στα 110 καρέ(~5 καρέ παραπάνω) χωρίς RT. Ένας λόγος για τον οποίο είναι τόσο δύσκολα στα συγκριτικά τα open world. Ειδικά όταν έχουμε screenshots.

Μόνο οι random αλλαγές στο traffic εκτροχιάζουν τα νούμερα.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

spacer.png

 

Ναι βρε μαν αλλά και στον 5800x και στον 3d είναι αραίο το πλήθος, οπότε η διαφορά μεταξύ των δύο είναι legit. Tώρα αν είναι πάνω κάτω από 12900k έχει τόση σημασία; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Βασικά εδώ ο 5800Χ φαίνεται σαν 12900K μπροστά στον 10900Κ.

Αυτό ακριβώς...

Τρώει άσχημο ξύλο

ο 10900Κ

από τον

5800Χ (τον απλό)

Με διαφορές βέβαια στο traffic και στο RAM tuning. DR και οι δύο αλλά ο ένας με D-Die @ 3500 ενώ ο άλλος B-Die @ 3800.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Herald είπε

Ναι βρε μαν αλλά και στον 5800x και στον 3d είναι αραίο το πλήθος, οπότε η διαφορά μεταξύ των δύο είναι legit. Tώρα αν είναι πάνω κάτω από 12900k έχει τόση σημασία; 

Στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μπόλικο cpu simulation που δεν φαίνεται άμεσα.

Στο τελευταίο άλλαξε το "12900K" με "12700K" που είναι πολύ κοντά σε επιδόσεις. Για το τελευταίο ακόμα έχει σημασία που θα κάτσει η τιμή(διαθεσιμότητα, miners), προτού φυσικά βγουν τα 7ΧΧΧ και τα 13ΧΧΧ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

+25% στο SotTR, +43% το CPU render.

Το CPU Game εννοείς, το οποίο είναι αυτό που μετράμε τόσα χρόνια.

43% στο AVG και 47% στα low/95%. 😲

Γουάου. Τον είχα αποκλείσει το 3D αλλά με αυτά που βλέπω μάλλον για εκεί πάω.

Υ.Γ.: Καλορίζικος και καλόπαιχτος

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, kkatzos είπε

Αυτό ακριβώς...

Τρώει άσχημο ξύλο

ο 10900Κ

από τον

5800Χ (τον απλό)

Με διαφορές βέβαια στο traffic και στο RAM tuning. DR και οι δύο αλλά ο ένας με D-Die @ 3500 ενώ ο άλλος B-Die @ 3800.

 Στο cp με καμία δύναμη. Μη αρχίσουμε πάλι 20 σελίδες, απλά αυτό δεν ισχύει. Δέξου το και πάμε παρακάτω :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Αυτό ακριβώς...

Τρώει άσχημο ξύλο

ο 10900Κ

από τον

5800Χ (τον απλό)

Με διαφορές βέβαια στο traffic και στο RAM tuning. DR και οι δύο αλλά ο ένας με D-Die @ 3500 ενώ ο άλλος B-Die @ 3800.

Αν έβλεπες πιο πίσω τι performance impact έχει το RT στο εν λόγω game τότε θα καταλάβαινες τι έγραψα πριν. Η ουσία είναι ότι τα open world έχουν ειδικές απαιτήσεις στο τεστάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγινε το CP 2077 το super-duper CPU benchmark..Με τα ανύπαρκτα physics και την μηδενική αλληλεπίδραση με το περιβάλλον..Σοβαρευτείτε..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

 Στο cp με καμία δύναμη. Μη αρχίσουμε πάλι 20 σελίδες, απλά αυτό δεν ισχύει. Δέξου το και πάμε παρακάτω :P 

Από αυτά που βλέπω είπα αλλά ανέφερα και τις διαφορές. Δεν έκανα τον πονηρό.

Τώρα με μητρική των 400€ και DDR4 κιτ των 300€ σίγουρα αλλάζουν τα πράγματα. Το πόσο δεν ξέρω καθώς το SMT fix κάνει θαύματα κυρίως με RT. Μην ξαναλέμε τα ίδια.

Αν δεν κατάλαβες τη διαφορά που κάνει.

Ο 5800Χ με το SMT fix έχει περίπου την απόδοση ενός 5950Χ χωρίς το fix.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Έγινε το CP 2077 το super-duper CPU benchmark..Με τα ανύπαρκτα physics και την μηδενική αλληλεπίδραση με το περιβάλλον..Σοβαρευτείτε..

Αν εξαιρέσουμε το Unity(στατικοί NPC περισσότερο), προσφατα δεν έχουμε δει άλλο open world με παρόμοια πλήθη και οχήματα on screen.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Αν εξαιρέσουμε το Unity(στατικοί NPC περισσότερο), προσφατα δεν έχουμε δει άλλο open world με παρόμοια πλήθη και οχήματα on screen.

Ποια πλήθη και οχήματα, είναι χειρότερο από το GTA V του 2013 σ' αυτά. Βασικά αν δεν είχε τόσο καλό RT θα ήταν εντελώς αδιάφορο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...