Steliosviper Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 33 λεπτά πριν, kkatzos είπε Στο CPU Game είναι 3 fps διαφορά σε όλα, και στο min. Και το 3800 το έτρεξε με κάτι timings τραβηγμένα απ'τα μαλλιά. https://www.overclock.net/threads/wheaservice-whea-errors-suppressor-unleash-ryzen-processor-high-fclk-without-performance-penalties.1778781/ Το 3800 14-13-13 με 1,52V είναι σταθερό; Στα ρεύματα ότι βλέπεις -0.01 πραγματικά. Όταν βάζω bios 1.52 δίνει 1.51. Μια βδομάδα τι είχα έτσι και δεν έβγαλε κάποιο θέμα. Απλά δεν αξίζει πιστεύω η διαφορά για τόσο ρεύμα. 2
kkatzos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 25 λεπτά πριν, akoinonitos είπε τι σε νοιαζει το cpu game και το cpu render ρε ,το θεμα ειναι ποσο δινει στη gpu. Αντιθέτως, το CPU Game μας νοιάζει όταν μιλάμε για RAM tweaking. Το 52% GPU bound σημαίνει ότι η 3080 στο 52% της διάρκειας του bench τον έκοβε. Εδώ εμένα π.χ. δε με κόβει τίποτα και ποτέ και έχω bench fps = CPU Game avg 🤣😂 1
akoinonitos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, kkatzos είπε Αντιθέτως, το CPU Game μας νοιάζει όταν μιλάμε για RAM tweaking. Το 52% GPU bound σημαίνει ότι η 3080 στο 52% της διάρκειας του bench τον έκοβε. Εδώ εμένα π.χ. δε με κόβει τίποτα και ποτέ και έχω bench fps = CPU Game avg 🤣😂 ρε συ το θεμα ειναι ποσο κερδιζεις στο gaming οχι σε ενα ρημαδομπεντσμαρκ του sottr 2 1
kkatzos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, akoinonitos είπε ρε συ το θεμα ειναι ποσο κερδιζεις στο gaming οχι σε ενα ρημαδομπεντσμαρκ του sottr Στο SOTTR δεν κερδίζει τίποτε με οτιδήποτε παραπάνω από XMP. Εκτός και αν έχει 240Hz 1080p οθόνη. Αλλά δεν είναι αυτό το νόημα...
triplex1 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Στις 1/11/2021 στις 7:53 ΜΜ, kostas7837aek είπε Είναι στοκ ναι.. και εμένα μου έκανε εντύπωση για αυτό το ανέβασα.. αντε πάλι τα ίδια.. πάλι θα ψάχνομαι με το τι παίζει έσω πέρα 1.488 ειναι το υψηλοτερο στον δικο μου.
Steliosviper Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Έβαλα το WHEA silencer fix και δυο ώρες μεικτή χρήση κανένα WHEA. Πριν χαμός. και κατέβασα και το Soc από 1.20 σε 1.175. Θα το ρίξω και άλλο. Τώρα τεστ στις μνήμες αν είναι οκ 2000 15... 1
akoinonitos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 17 λεπτά πριν, Steliosviper είπε Έβαλα το WHEA silencer fix και δυο ώρες μεικτή χρήση κανένα WHEA. Πριν χαμός. και κατέβασα και το Soc από 1.20 σε 1.175. Θα το ρίξω και άλλο. Τώρα τεστ στις μνήμες αν είναι οκ 2000 15... κανει κατι ουσιαστικο η απλα κρυβει τα whea ωστε να μην φαινονται ?
elpenor Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, akoinonitos είπε κανει κατι ουσιαστικο η απλα κρυβει τα whea ωστε να μην φαινονται ? Τα κρύβει ώστε αν είναι χιλιάδες να μην καθυστερεί το PC από το log τους. 1 1
Steliosviper Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Δυστυχώς 2000 με 15 και GDM off με 1.50 δεν το έχουν. Αλλά εδώ σε ένα σύντομο πέρασμα δείχνουν οκ. Συν 3 ώρες παιχνιδιού. 3
malakudi Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 8 ώρες πριν, elpenor είπε Τα κρύβει ώστε αν είναι χιλιάδες να μην καθυστερεί το PC από το log τους. WHEA είναι Windows Hardware Error Architecture. Είναι ο τρόπος που τα Windows χειρίζονται λάθη που κάνει report το hardware. Υπάρχουν 6 είδη λαθών: - Λάθη που αναφέρονται από τη CPU - Λάθη που αναφέρονται από την ιεραρχία μνήμης (memory controller, ECC DIMMs κτλ) - Λάθη που αναφέρονται από το PCI-E root port - Λάθη NMI (Non maskable interrupt) - Λάθη που αναφέρονται από τον PCI/PCI-E/PCI-X bus controller - Λάθη που αναφέρονται από κάποια συσκευή PCI/PCI-E/PCI-X Στη προκειμένη περίπτωση (του IF 2000) μιλάμε για λάθη που αναφέρονται από τη CPU. Πολλά από αυτά είναι correctable, επειδή το IF σαν δίαυλος έχει error correction. Η καθυστέρηση στο σύστημα όταν υπάρχουν πολλά WHEA reports οφείλεται στο ότι ο μηχανισμός logging των Windows events είναι εξαιρετικά αργός (σε αντίθεση πχ με το Linux). Αν έχεις uncorrectable WHEA errors, λογικά το σύστημα θα κρασάρει πολύ σύντομα. Αν έχεις μόνο correctable, το να "σωπάσεις" το log είναι μία λύση. Ιδανικά θα έπρεπε να μπορείς να "σωπάσεις" μόνο τα correctable errors, ή τον ρυθμό αυτών (κάτι που μπορείς πολύ εύκολα στο Linux και σε όλα τα Unix like). Το θέμα είναι πως δεν είναι λύση να δουλεύεις το bus σε κατάσταση που παράγει 100δες ή 1000δες correctable errors, γιατί θα είναι θέμα χρόνου να γίνει και 1-2 uncorrectable και να κρασάρεις. 6
akoinonitos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Steliosviper είπε Δυστυχώς 2000 με 15 και GDM off με 1.50 δεν το έχουν. Αλλά εδώ σε ένα σύντομο πέρασμα δείχνουν οκ. Συν 3 ώρες παιχνιδιού. Δεν νομιζω οτι φταινε οι μνημες σου οσο η μητρικη η ο imc του 5800 ,εδω το ειχαν οι δικες μου που ηταν 3600c16 Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2021 από akoinonitos 1
Steliosviper Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Δεν νομιζω οτι φταινε οι μνημες σου οσο η μητρικη η ο imc του 5800 ,εδω το ειχαν οι δικες μου που ηταν 3600c16 Ναι το θυμάμαι ότι έπαιζες με 2000 15 off. Καλά δεν πειράζει απλά για τις δοκιμές το κάνω. Θα τις αφήσω 3800 15 off που είναι βράχος. 1
malakudi Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Η διαφορά 3800-16-16-16-30-46 που το έχουν με VDIMM 1,4 και 3800-15-15-15-45 που θέλει σχεδόν 1,5 πόσο είναι στην πράξη; Έχει νόημα να κάνεις τόσο overvolt; 2
Razor333 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Eγω πάλι βλέπω χειρότερες επιδόσεις με 4000c16, απ'oτι με 3800c14, το οποίο εξακολουθεί να είναι το sweetspot για zen3, άντε να πας 3866/3933c14 με κάποια top dimm και πάλι με whea πιθανότατα. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Και 3800c16 vs 3800c14 τι διαφορά έχουν και αυτά; Κλάιν μάιν. Εκτός αν τρέχεις με 3090 σε 1080p αλλά 'ντάξει τώρα. Σε ισορροπημένα συστήματα μονίμως gpu bound θα είσαι με zen3 ακόμη και με XMP (με εξαίρεση ίσως κάποιες απαράδεκτες μηχανές τύπου Far Cry 6). Μεταξύ μας τώρα για την πλάκα μας το κάνουμε το tweaking. Εγώ σε πραγματικά games, σε gameplay και όχι benchmarks, είδα μια πολύ μικρή διαφορά στα 1% Low μεταξύ XMP + stock cpu vs 3800c16 + PBO + curve optimizer + 200ΜΗz boost override. Ναι θα μου πεις "με 2060 ρε μαν τι διαφορά να δεις;" και συμφωνώ, αλλά αν είχα καλύτερη κάρτα θα ήμουν σε 1440p, οπότε πάλι gpu bound..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα