diamand Δημοσ. 17 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας, έκανα αίτηση στις 24 Μαρτίου για αναβάθμιση στη Vodafone από 24 adsl (από τα οποία πιάνει τα 9) σε 50 vdsl, λόγω επαγγελματικής ανάγκης. Την επόμενη ήρθε μύνημα από acs ότι έρχεται το ρούτερ, αλλά λόγω κρούσματος στη Λάρισα του γραφείου acs που με εξυπηρετεί καθυστέρησε μια βδομάδα να έρθει. Επιπλέον η Vodafone μετά από 6 μέρες έστειλε και δεύτερο ρούτερ με πακέτο, αλλά με ένα μπέρδεμα στα καταστήματα της acs, το πρώτο ενώ το παρέλαβα φαινόταν να επιστρέφεται και το δεύτερο δεν το παρέλαβα καθολου. Με αποτέλεσμα να καταχωρηθεί στο σύστημα ότι τελικά παρέλαβα ρούτερ προχτές στις 15 Απριλίου που επικοινώνησα με υποστήριξη Vodafone. Ήθελα να ρωτήσω παιδιά εσάς ποτέ σας επισκέφθηκε τεχνικός για την ενεργοποίηση της γραμμής από τότε που παραλάβατε το ρουτερ; Δεν πιστεύω να κάνουν τώρα άλλες 15 εργάσιμες αλλιώς να πάρω το support να κάνω σαματά μπας κ έρθει αύριο με την Ανάσταση τεχνικός η να τους κόψω κάθε χρηματοδότηση και φαληρήσουν!! Επεξ/σία 17 Απριλίου 2020 από diamand Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malias4 Δημοσ. 17 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2020 4 ώρες πριν, diamand είπε Καλησπέρα σας, έκανα αίτηση στις 24 Μαρτίου για αναβάθμιση στη Vodafone από 24 adsl (από τα οποία πιάνει τα 9) σε 50 vdsl, λόγω επαγγελματικής ανάγκης. Την επόμενη ήρθε μύνημα από acs ότι έρχεται το ρούτερ, αλλά λόγω κρούσματος στη Λάρισα του γραφείου acs που με εξυπηρετεί καθυστέρησε μια βδομάδα να έρθει. Επιπλέον η Vodafone μετά από 6 μέρες έστειλε και δεύτερο ρούτερ με πακέτο, αλλά με ένα μπέρδεμα στα καταστήματα της acs, το πρώτο ενώ το παρέλαβα φαινόταν να επιστρέφεται και το δεύτερο δεν το παρέλαβα καθολου. Με αποτέλεσμα να καταχωρηθεί στο σύστημα ότι τελικά παρέλαβα ρούτερ προχτές στις 15 Απριλίου που επικοινώνησα με υποστήριξη Vodafone. Ήθελα να ρωτήσω παιδιά εσάς ποτέ σας επισκέφθηκε τεχνικός για την ενεργοποίηση της γραμμής από τότε που παραλάβατε το ρουτερ; Δεν πιστεύω να κάνουν τώρα άλλες 15 εργάσιμες αλλιώς να πάρω το support να κάνω σαματά μπας κ έρθει αύριο με την Ανάσταση τεχνικός η να τους κόψω κάθε χρηματοδότηση και φαληρήσουν!! Καλησπερα φιλε μου εκανα αιτηση απο vodafone 24αρα που ημουν για οτε 50 vdsl στις 23/3/20. Στις 26 μου ηρθε μνμ οτι εγινε δεκτη η αιτηση μου στον Οτε , στις 31 οτι μου στελνουν το ρουτερ. Μετα στις 7/4/20 οτι η αιτηση φορητοτητας εγινε δεκτη κ στις 8/4/20 κατα τις 10:09 το πρωι οτι εγινε η μεταφορα τις γραμμης μου. Το θεμα ειναι οτι εμενα υποτιθετε ηταν πιο δυσκολο μιας κ αλλαξα παροχο κ επρεπε να περασουν οι 14 μερες για τη φορητοτητα κτλ Εσενα ειναι απο voda σε voda οποτε κακονικα επρεπε να κανει μερικες μερες μονο. Μηπως δεν εχουν διαθεσιμο χωρο στο καφαο ; Ξερεις πως το λενε σαν πορτα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
diamand Δημοσ. 17 Απριλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2020 Ευχαριστώ φίλε, η απάντηση τους βασικά ήταν οτι μέχρι προχθές δεν είχε καταχωρηθεί η παραλαβή του ρούτερ και κόλλησε η διαδικασία, μου ζήτησε το serial number για να ενημερώσει το σύστημα και να προχωρήσει... άντε να δουμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα