gust Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2008 και παραδοσιακα για bethesda, θα θελει μηχανημα μεθεπομενης γενιας για να παει ομαλα.... Ο μονος λογος που βλεπω με καλο ματι τις εκδοσεις του παιχνιδιου για κονσολες....κυριως χβοχ360 που κατεχω!
littlelouievegos Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2008 Εγω παλι δεν βλεπω με καθολου καλο ματι τις εκδοσεις για τις κονσολες. Εαν καταληξουν και κανουν αυτη την υπεροχη σειρα απο θεμα gameplay, λιγο πιο "χαλαρη" για να γινει κατανοητη και αποδεκτη απο το ευρυ κοινο θα ξενερωσω τελειως. Προσωπικα θεωρω το Fallout το καλυτερο turned based rpg που χω παιξει ποτε μου και ελπιζω να μην μου το χαλασουν αυτη την φορα για χαρη των κονσολων.
chek2fire Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2008 Το oblivion δεν ήτανε που είχε δραμτατική πτώση των frame στο ps3 και πετσόκομα στα γραφικά του στο xbox?
georgemarios Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2008 Εγω παλι δεν βλεπω με καθολου καλο ματι τις εκδοσεις για τις κονσολες. Εαν καταληξουν και κανουν αυτη την υπεροχη σειρα απο θεμα gameplay, λιγο πιο "χαλαρη" για να γινει κατανοητη και αποδεκτη απο το ευρυ κοινο θα ξενερωσω τελειως. Προσωπικα θεωρω το Fallout το καλυτερο turned based rpg που χω παιξει ποτε μου και ελπιζω να μην μου το χαλασουν αυτη την φορα για χαρη των κονσολων. +1000 και στην περιπτωση των elder scrolls παει στα κομματια, δικια τους ηταν η σειρα. Στη περιπτωση του fallout ομως....
privateer Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2008 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=180587
livewire Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2008 Ό,τι εικόνες έχω δει στο τόπικ μέχρι τώρα, δε νομίζω πως δείχνουν πολλά στοιχεία για τη μορφή του gameplay και του interface. Περισσότερο μου φαίνονται για promotion artwork. Πανέμορφα μεν, αλλά ελάχιστα αποκαλυπτικά δε. Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να περιμένουμε ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι μετά από τόσα χρόνια. Γι'αυτό θα κρατάω μικρό καλάθι και μακάρι να πέσω έξω. Can't wait though....
privateer Δημοσ. 7 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2008 OXM screenshot scans and article excerpts http://www.nma-fallout.com/article.php?id=41454
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 7 Μαρτίου 2008 Moderators Δημοσ. 7 Μαρτίου 2008 Ειδικά η φωτογραφία με το λυκόσκυλο... Πολύ Mad Max. Άντε να βγει...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Μαρτίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 26 Μαρτίου 2008 http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=6471&Itemid=1 In case you've ever tried Fallout, you're probably already hooked and eagerly awaiting the third sequel. If you've missed out on the action, the third installment is probably a good time to start. It offers 200 different endings, and out of these 200, 9-12 drastically differ from the rest. This was always a Fallout trademark: almost unlimited freedom. You can finish every mission in your own unique way, be it through diplomacy or through the barrel or your plasma gun. In an interview with IGN.com, executive producer Todd Howard said that the game is in the final stages of development and that his team is looking forward to a period of tweaking and testing. Fallout 3 for PC, Xbox 360 and PS3 should appear this Fall (without the out). ZOMG!!!! GODLIKE
Material_Defender_1032 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2008 JEZUZ MOTHERFRAKING CHRIST! :shock::shock:
LuxJaja Δημοσ. 27 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2008 για να μην τρελαίνεστε fellow insomniacs και να το καταλάβουμε ότι η Bethesda είναι μία άμαξα με μούφες παραθέτω το παρακάτω από το No Mutants Allowed ένα από τα πιο παλιά fan site του fallout. This appears to be confusing some people and to be honest, Todd's being very vague. But he appears to be talking about Fallout 1/2-style permutations (the "ending slides"), in which case 200 really isn't all that much. Per explains: Fo1 has 19 different endings, with 360 possible permutations. Fo2 has 47 endings with 1,105,920 permutations. If 200 is the number of permutations for Fo3, they are seriously behind. That would correspond to maybe 10-20 endings. But I'm assuming they'd have to be talking about permutations since you should know when designing a game whether you'll have ~12 or ~200 endings. You don't accidentally hop from 12 to 200 endings late in the development process and send in an order for 188 additional voiceovers from Ron Perlman (because he will KILL YOU). With permutations it would be thinkable, at least. AI programmer Jay Woodward appears to be in agreement here, as we calculate that 255 permutations only requires 8 different yes-no variables (2^8-1).
privateer Δημοσ. 7 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2008 http://www.pcgames.de/aid,638781/Postapokalyptische_Impressionen_aus_der_Zukunft_Bilderflut_zu_Fallout_3/?menu=browser&mode=article&entity_id=-1&image_id=802601&page=1&order=POSITION&viewcnt=1#top
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Απριλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου 2008 δεν μπορώ να περιμένω φέρτο το, το τιμημένο...
georgemarios Δημοσ. 7 Απριλίου 2008 Δημοσ. 7 Απριλίου 2008 αν κρινω απο την morrowind --> oblivion περιπτωση, πολυ φοβαμαι οτι και με την fallout 2 --> fallout 3 θα εχουμε μια πιο γυαλιστερη/ομορφη, υπεραπλουστευμενη, idiot-friendly καταστροφη ενος αριστουργηματος. sorry αλλα δεν αντεξα, ο πονος ειναι μεγαλος :cry: μακαρι να μην ειναι ετσι....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα